Géén boekingskosten

Camping Glavotok

KroatiëKvarnerMalinska (op Krk)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Glavotok voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 45 reviews
+91/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 45 reviews
  • 5.3Staat v/h sanitair
  • 8.3Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Glavotok in Kroatië is geschikt voor de rustzoeker. De camping ligt direct aan zee, maar heeft ook een zoetwater zwembad. Het sanitair is enigszins verouderd. In het restaurant kun je een lekker hapje eten. Het zeewater is erg helder en dus leuk om in te snorkelen en over te kanoën. Uitstapjes naar Krk en Vrbnik zijn goed te doen.

45 Reviews over Glavotok

• 6Sofie24-08-2021

Beneden aan de zee is het aangenaam

Wat zeker en vast ooit een prachtige plek aan de zee was, is nu volgestouwd. Halveer het aantal kampeerplekken en schrap caravans die hier permanent blijven staan, samen met de te grote hoeveelheid huisjes die verhuurd worden en dit is een fantastische camping! Wij moesten, wegens overbezetting, noodgedwongen een plek kiezen boven op de berg. Schraal, lelijk, lawaaierig, vuil sanitair. De volgende ochtend konden we gelukkig verhuizen naar een plek bij de zee. Daar heerst een aangename sfeer. En kan je genieten van een mooi zicht. Sanitair ook wat properder beneden. We bleven hier uiteindelijk 4 nachten en hadden een fijne tijd. Maar terugkomen doen we wellicht niet. Daarvoor is deze mooie camping teveel om zeep geholpen. Restaurant lekker! Niet zo duur. Erg vriendelijke receptie!Bakkertje en fruit/groentenkraampje. Tip: huur een sup voor een halve dag op zee en verken de baaitjes om de hoek.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Tom en Bart14-01-2021

Voor een relaxte vakantie aan zee moet je hier zij

Zeer vriendelijk ontvangst. Super plaats direct aan zee! Super week met veel zwemmen, snorkelen en kanoën. Paar keer uitstapje naar krk en vbrnic. Sanitair voldoet, onder restaurant is super.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9De boer25-04-2020

Fijne schone camping

We hadden een plek vlakbij de zee onder de bomen met een grote tent. Erg fijne schone camping. Erg goed en smakelijk restaurant. Schoon sanitair. Vriendelijk personeel. Heel helder water. Hebben elke dag gesnorkeld

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Famke16-08-2019

Iets te duur

We zijn ruim een week op deze camping geweest. Voor ons was dit lang genoeg. Het heeft er mee te maken dat er naast het plaatsje Krk niet zoveel te beleven is.

De camping zelf heeft een prima zwembad met een fenomenaal uitzicht. Ook de verschillende plekken waar je de heldere zee in kan zijn mooi. Waterschoenen zijn wel aan te raden i.v.m. de kleine steentjes en de zee-egels.

Zelf stonden wij op plek 206, wat heerlijk in de schaduw lag en zeer ruim was.

Het sanitair is aan vervanging toe. De dames doen heel hard hun best om het schoon te maken, maar eigenlijk is het (jammer genoeg) onbegonnen werk. Naast dat het niet altijd helemaal schoon is, is er ook veel defect. Wel super dat je met zeer warm water kan afwassen.

Qua prijs (€70,- p.n.)verwacht je iets meer luxe op sanitair gebied. Het sanitair onder het zwembad is een mooie basis voor de rest.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Fam R.12-08-2019

Jammer van sanitair.

Mooi gelegen rustige camping. Veel mooie schaduwrijke plekken, goed kijken als je boekt. Geen waterpark zoals op site voor kinderen.

Het sanitair is niet passend bij deze camping en de prijs. Zeer oud, klein, vies (ondanks vele schoonmaak).

Zwembadje klein, maar wel lekker. Zwemmen in zee ook goed te doen. Er zijn een paar strandjes of meerdere plateaus op de rotsen.

In het restaurant kan je goed eten met een mooie zonsondergang. Personeel van restaurant erg vriendelijk. Niet het goedkoopste.

• 2Staat v/h sanitair
  • 3RaMe08-08-2019

Nooit meer, aftands sanitair en veel te duur

Aftands sanitair, veel te weinig en wij vonden het echt vies. Er zaten stukjes toiletpapier tussen de sluitingen van de deuren om de slotjes te laten werken. Stonk overal bij de sanitair gebouwen, dit rook je ook verder op de camping. De plek die wij geboekt hadden was bij aankomst bezet, door een fout, dit werd voor ons wel opgelost. De mensen die op de plek stonden moesten naar een andere plek verhuizen, alleen waren zij zelf niet op de camping aanwezig, dus dit werd voor hun even gedaan, leuk als je terug komt en je handel staat ineens ergens anders. We hadden een mooie plek geboekt, alleen de maten klopten niet helemaal, onze caravan paste net terwijl hij er bijna 2 x op zou moeten passen.Tevens zou er een aqua park in zee liggen voor de kinderen, hier adverteerden ze mee op de website, dit was er helemaal niet. Dat voor 100 euro per nacht Wij hadden hier voor 12 dagen geboekt, maar zijn uit ellende na 1,5 dag naar huis vertrokken.

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Fam. Van Duijn06-08-2019

prima camping

Mooie camping voor een familievakantie. Aan zee met een leuk zwembad en restaurant waar je prima kunt eten en diverse andere faciliteiten. Sanitair wordt doorlopend schoongemaakt. Sanitair is erg verouderd en veel tekort aanwezig. Personeel bij receptie is erg wisselend, wat gelijk op gaat met humeur en uitleg van zaken.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Nicole11-09-2018

Camping is mooi gelegen aan zee. Je kan er heerlijk zwemmen in de zee, prachtig uitzicht. Heerlijk rustige camping. Vanaf 21u al lekker stilletjes. Mooi panaroma uitzicht. Klein maar voor kinderen voldoende. Volwassenen zwemmen voornamelijk in de zee.

Minder aan de ligging is dat je ruim 15km van een normale supermarkt zit dus toch dagelijks wel stukje moet rijden. Op de camping kan je enkel wat broodjes halen (wel lekker vers) en wat drinken, beleg en wat groente en fruit. Meer is er niet.

Personeel vinden wij onvriendelijk en sagerijnig. Kan geen glimlachje vanaf, groeten ook niet. Dames daarentegen zijn heel anders.

Slechte ervaring met restaurant. Slecht eten, slechte bediening, man zei geen woord.

Sanitair is verouderd en slecht. Sloten zijn kapot, wordt met doekjes vol gepropt zodat het toch werkt. Kapotte doucheknoppen en bakken. Vieze wasbakken, doucheputjes vol met haren gedurende hele dag.

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Nicole10-09-2018

Matig

Camping ligt mooi gelegen aan de prachtige zee. Heerlijk om hier te zwemmen (met waterschoenen!) Wel wat onveilig voor de kleintjes maar het strandje aan het eind vd camping goed te doen. Zwembad met panaroma uitzicht is prachtig. Wat klein maar prima te doen, meeste mensen zwemmen in de zee. Meeste van het personeel is onvriendelijk. Zeggen geen gedag, kan geen glimlachje van af. (Uitzonderingen daar gelaten) Slechte bedienig bij het restaurant en eten was zeer matig (gedeelde vleesplaat). Campingwinkeltje heeft alleen broodjes (wel lekker vers) en wat beleg en drinken enz. Jammer, aangezien de lidl/konzum/plodine ruim 15km rijden is. Dit vinden wij een groot nadeel. Onbegrijpelijk om te lezen dat sanitair goed is. Sanitair is ronduit smerig en dat gedurende de hele dag. Doucheputjes zitten vol met haren, vieze vloeren, vieze wasbakken, handdoekjes die op zijn enz. En dat terwijl er de hele dag dames rondlopen!

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Emma20-08-2018

Mooie camping aan zee met bijbehorende prijs.

Mooie camping aan de zee. Echter enkel de ‘mare’ plekken zijn echt direct aan zee en hiervoor kent de camping ook zijn prijs (€76 per nacht voor 2 personen, prijs-kwaliteitsverhouding zeer uit verhouding). Maar daarvoor zit je op een prachtige plek direct aan zee. Buiten de mare plekken staan de tenten/caravans hutje mutje. Toiletgebouwen zijn klein, verouderd maar de meeste tijd wel schoon. Rond de spitstijden zijn er constant schoonmakers aan het werk. Krk zelf als eiland biedt weinig voor een lang verblijf, na een aantal dagen heb je het eiland zeker gezien.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar