Kleine hotelsWeer vandaag28°20°
7,9

Op loopafstand van het strand, vlakbij het Italiaanse Jesolo, ligt Camping Malibu Beach. Houd er rekening mee dat er een drukke weg langs de camping loopt. Het zwembad heeft een ondiep gedeelte geschikt voor kleine kinderen. In de omgeving kun je Venetië bezoeken of wandel ‘s avonds door Lido di Jesolo wanneer er geen auto’s zijn.

61 reviews over Camping Malibu Beach in het Nederlands

Nooit meer, veels te veel herrie.

Ronald
25-8-2018

Prachtige safarilodgetent die pal achter de receptie stond en dus dicht bij de doorgaande weg waar veels te hard en luidruchtig gereden werd. ‘s Morgens vrachtwagens op en af de camping rijden om vuil te halen om de winkel te bevoorraden een medewerker met een bladblazer een bedrijf 3 ochtenden met een slijptol een nieuw hek komt plaatsen. Weinig rust. Harde muziek voor entertainment, die overigens prima is voor de kinderen, begint ‘s middags om 4 uur bij het zwembad en eindigt s avonds in een tent om 11 uur.
Positief, camping is groot en toch schitterend onderhouden. Middels mooie beplanting en inrichting oogt de camping niet groot. Tent was echt luxe met airco en goede bedden met klamboe. Lekkere veranda Keuken met ijskast, douche, toilet, echt top. Zwembad goed, zeker voor kleintjes, goede campwinkel (spar), restaurant waar we heerlijk gegeten hebben, strand prima, lange promenade om over te wandelen en super aardig personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Super

Fam de Ruiter
24-8-2018

Prima camping , het zwembad is voor kleIne kinderen echt fantastisch de bodem is zacht en niet diep. Animatie doet er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Het eten in het restaurant is echt super goed , wij hebben er meerdere malen gegeten en de kinderen konden ondertussen naar de disco die vlakbij het restaurant is. Lido was voor ons wel een te drukke plaats , met ontzettend veel toeristen . Personeel op de camping is uitstekend en erg vriendelijk . Ook de betaalde ligbedden bij het zwembad is top geen handdoeken leggers dus er was altijd plaats en wie die noet wip kan op de ligweide liggen .

Leuke camping voor jonge kinderen

Fam Besemer
18-8-2018

Rechtsreeks via de camping een stacaravan geboekt vlakbij het zwembad. Erg schoon en mooi. Dichtbij drukke weg maar geen last van gehad, wel van de ontelbare muggen... Personeel in supermarkt is enorm onvriendelijk en chagrijnig. Zwembad is top, veilig en schoon! Geen badmutsen. Ideaal voor kinderen tot jaar of 7. Camping is op loopafstand van strand. Bedjes huren bij strand is € 16,- per dag en je krijgt dan bedjes toegewezen. Mag zelf niet kiezen. Wil je geen bedjes huren dan is er zeer beperkte ruimte waar je mag gaan liggen met parasol. Vonden wij een nadeel. In het stadje meer dan voldoende eetgelegenheden en ook de pizza's op de camping waren lekker. Verder weinig te beleven in de omgeving. Prima camping voor jonge kinderen en een zon/zee/strand vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastische camping

Richard
18-8-2018

We hebben hier een geweldige vakantie gehad met onze kinderen van 0, 5 en 7. We verbleven in een cottage beach, fantastische accommodatie met zeezicht. Hier heb je dus ook geen last van de drukke weg. Het is een kleinschalige camping met zeer vriendelijk personeel. Bar en restaurant fantastisch, goed eten voor een goede prijs. Animatieteam is erg leuk, zijn heel enthousiast en ondernemen veel. Het zwembad is fantastisch, het ondiepe gedeelte heeft een lagunebad, zo fijn voor jonge kinderen dat zachte bad! Het strand is heerlijk, de zee is lang ondiep wat ook fijn is voor jonge kinderen. De campingwinkel is prima voor kleine boodschapjes en verder genoeg supermarkten in de omgeving. Wij gaan niet snel terug naar een camping maar bij deze camping zouden we het wellicht overwegen. Enige minpunt dat we zouden kunnen noemen, zijn de muggen. Die zijn er inderdaad, als je genoeg deet meeneemt, is het goed te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastische vakantie gehad!

Hans
15-8-2018

Prachtige camping. Wij zaten twee weken lang in een top lodge glamping tent met airco direct aan het zwembad. Onze dochters van 6 en 3 konden heerlijk de hele dag zwemmen, glijden en spelen. Het personeel van de camping is vriendelijk, de badmeesters zijn goed, af en toe streng, maar ze weten de kinderen bij de glijbaan ook te vermaken. Wat positief opviel was het geregeld testen van de waterkwaliteit. Het animatieteam was leuk en zeer actief. Wij hebben zelf niet zoveel last gehad van de ligging aan een drukke weg. Maar dat is voor iedereen natuurlijk een persoonlijke ervaring. Wij komen zeker over een paar jaar nog een keer terug. De camping is verder ook niet grootschalig opgezet. Ook het stukje privéstrand is fijn en wordt goed onderhouden.

Fam. W.
6-8-2018

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest met de caravan. Een fantastische camping, vooral voor ons zoontje van bijna een jaar. Het zwembad is erg mooi en heel kindvriendelijk. Rest van de camping schoon, mooi en van alle gemakken voorzien. Het enigste minpuntje is dat het aan een drukke weg ligt, maar wij waren toch altijd al op tijd wakker door ons kleintje. Al met al een geweldige vakantie gehad op deze camping en ook zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuke camping, jammer van de drukke straat en mugg

Fam. Tomaello
2-8-2018

We hebben 2 weken in een safari tent gezeten met airco. Strand en zwembad waren geweldig. Goed voor kleine kinderen. In zee kon je een stuk het ondiepe water in. Zwembad geweldig met glijbaan en voor de allerkleinste wordt gedacht. Er werd goed controleerd door de badmeesters. Eten restaurant was boven verwachting en wij hebben regelmatig gegeten bij het restaurant. Animatie team was geweldig, heel sociaal en er zaten ook Engels en Nederlands gesproken animatie leden. Wel laat de mini disco, pas om 21.00. Bij de safari tenten waren er veel Nederlanders, dus de kids konden leuk met elkaar spelen. Jammer dat de camping aan een drukke weg zat. We hebben de eerste paar nachten niet kunnen slapen en de rest van onze vakantie hebben wij met oordopjes geslapen. Onze tent grensde bovendien aan de receptie en ‘s nachts werden we wakker gehouden door pratende beveiligers 😅. Ook werden we lekgeprikt door de muggen.

Leuk voor een keer!

Familie La Mer
1-8-2018

Wij hebben twee weken in een fantastische safaritent (met airco) mogen verblijven op de camping. Een mooie camping die erg goed wordt onderhouden. Alles is netjes en het personeel is zeer vriendelijk. Wij zaten, zoals vele anderen, ook dichtbij de enorm drukke weg, dit kan je soms best uit je slaap houden. Als je een rustige camping wilt is dit niet de camping die je zoekt, er is veel activiteit. Wanneer je in een beach-huisje zit zal je er minder last van hebben, denk ik. Mini-disco is pas laat, en kan qua geluid ook veel overlast geven. Wij vinden het gebied rondom de camping niet leuk omdat het weinig authentiek is en enorm toeristisch. De plaatsen Venetië, Caorle, Padua en Verona zijn wel top. Wel even rijden, maar dat was voor ons geen probleem. Het was een leuke vakantie voor een keer in deze omgeving.

Mooie camping, maar duur en veel geluidsoverlast

Lisanne
9-2-2018

Camping opzicht was prima. Alles werd goed onderhouden. Toiletten etc. werden meerdere malen per dag schoongemaakt. Na een flinke regenbui werden gelijk alle gevallen takjes etc. opgeruimd. Verder een prima winkel op de camping en daarnaast grote supermarkten in de buurt. Een mooi zwembad en schoon strand. Wat ons wat tegenstond waren de prijzen die zowel bij het zwembad als bij het strand werden gevraagd voor de bedjes. Je betaald al vrij veel voor de camping en dan ook nog elke dag bij moeten betalen voor een ligbedje. Daarnaast hadden wij veel last van de drukke weg waar wij pal naast stonden. Ook midden in de nacht komt hier heel veel verkeer overheen. Als je in een tentje ligt is het qua geluid net alsof je midden op de drukke weg ligt.. Daardoor de hele vakantie slecht geslapen, helaas! Verder viel de omgeving ons ook tegen, weinig te doen en ook is de omgeving niet heel indrukwekkend. Net alsof je gewoon in NL bent. Het restaurant is prima qua eten, maar doet niet heel gezellig aan. Verder heel weinig Nederlanders, zelf vonden wij dit jammer. Voor ons deze camping niet voor herhaling vatbaar.

Fantastische camping, geweldige faciliteiten

Odylle
13-8-2017

De plekken op de camping waren prima, zeker naar Italiaanse maatstaven. Het sanitair was keurig onderhouden, zou vernieuwd mogen worden maar da's niet persé nodig. Het restaurant is gezellig, lekker en niet duur. Het animatieteam is ronduit geweldig, met entertainment voor jong en oud. Alle medewerkers met wie wij te maken hebben gehad waren superaardig. Het zwembad was heerlijk, met een apart leuk en zacht kinderbad. Wij zouden zo weer terug gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Malibu Beach in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Malibu Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.