Camping Malibu Beach

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Op loopafstand van het strand, vlakbij het Italiaanse Jesolo, ligt Camping Malibu Beach. Houd er rekening mee dat er een drukke weg langs de camping loopt. Het zwembad heeft een ondiep gedeelte geschikt voor kleine kinderen. In de omgeving kun je Venetië bezoeken of wandel ‘s avonds door Lido di Jesolo wanneer er geen auto’s zijn.

86 reviews over Camping Malibu Beach

• 2019
    9Linda11-08-2019

~ Fijne camping met een mooi zandstrand ~

Wij zijn 2 weken met vrienden en ons gezin (dochter van 3 jaar en zoontje van 10 maanden) naar Malibu Beach geweest. Super mooie camping met een mooi zandstrand. Stand is erg fijn voor de kleintjes omdat het mooi afloopt. Het zwembad is top, vooral het kleine bad. Jammer dat je voor de bedjes moet betalen een bedrag van 5 euro voor twee bedjes en een parasol. Handboeken leggers wordt op deze manier wel voorkomen. Je hebt ook een ligweiden, dit was voor ons prettig met ons zoontje van 10 maanden. Animatie was prima alleen wel in het Italiaans. Wat we gemist hebben is een terras bij de animatie waar je lekker in de avond kon gaan zitten. Eten was prima, vooral de pizza's waren erg lekker. Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast van de weg. ( stacaravan Fuji). Daarnaast hebben wij niet echt last gehad van de muggen gelukkig! Complimenten voor deze camping. Wij hebben hele fijne weken gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Daan05-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Zijn hier nu twee keer geweest. Hele mooie en goed onderhouden camping. Uitermate geschikt om met kleine kinderen 1-5 jaar te verblijven. Zwembad ideaal met een zachte bodem. Camping is gelegen in een bos waardoor je overal voldoende schaduw hebt.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Piekje01-08-2019

Prima met zeker nog verbeterpunten

Leuke & nette camping maar voor ons geen tweede keer. Dit komt deels door de omgeving, veel meer dan een prachtig zandstrand en lange boulevard is hier niet te vinden en dat is voor ons wat te weinig. We zaten in een beach chalet welke overigens perfect gelegen liggen, uitzicht op de zee. Maar het huisje was echt wel uitgeleefd. Er zat weinig verf meer op, soms waren er stukje bijgekleurd maar dit zat er zo dik op dat het gewoon kleefde. De kleurboeken van onze kinderen zaten vastgeplakt aan de buiten tafel.... Buiten zit je heel erg onprettig op een mini picknickbankje. Geen fatsoenlijke stoel waar je op kan zitten of een ligstoel om even van het zonnetje/schaduw te genieten. Dit vond ik een groot gemis!! We zijn nog naar een winkel gegaan om een ligstoel te kopen. Vind dat echt te zot voor de prijs die je betaald om een ontspannen weekje te hebben... Het eten op de camping vonden we voldoende, het ijs heerlijk en betaalbaar!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    6Ronald25-08-2018

Nooit meer, veels te veel herrie.

Prachtige safarilodgetent die pal achter de receptie stond en dus dicht bij de doorgaande weg waar veels te hard en luidruchtig gereden werd. ‘s Morgens vrachtwagens op en af de camping rijden om vuil te halen om de winkel te bevoorraden een medewerker met een bladblazer een bedrijf 3 ochtenden met een slijptol een nieuw hek komt plaatsen. Weinig rust. Harde muziek voor entertainment, die overigens prima is voor de kinderen, begint ‘s middags om 4 uur bij het zwembad en eindigt s avonds in een tent om 11 uur.
    Positief, camping is groot en toch schitterend onderhouden. Middels mooie beplanting en inrichting oogt de camping niet groot. Tent was echt luxe met airco en goede bedden met klamboe. Lekkere veranda Keuken met ijskast, douche, toilet, echt top. Zwembad goed, zeker voor kleintjes, goede campwinkel (spar), restaurant waar we heerlijk gegeten hebben, strand prima, lange promenade om over te wandelen en super aardig personeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Fam de Ruiter24-08-2018

Super

Prima camping , het zwembad is voor kleIne kinderen echt fantastisch de bodem is zacht en niet diep. Animatie doet er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Het eten in het restaurant is echt super goed , wij hebben er meerdere malen gegeten en de kinderen konden ondertussen naar de disco die vlakbij het restaurant is. Lido was voor ons wel een te drukke plaats , met ontzettend veel toeristen . Personeel op de camping is uitstekend en erg vriendelijk . Ook de betaalde ligbedden bij het zwembad is top geen handdoeken leggers dus er was altijd plaats en wie die noet wip kan op de ligweide liggen .

• 10Eetgelegenheden

• 8Fam Besemer18-08-2018

Leuke camping voor jonge kinderen

Rechtsreeks via de camping een stacaravan geboekt vlakbij het zwembad. Erg schoon en mooi. Dichtbij drukke weg maar geen last van gehad, wel van de ontelbare muggen... Personeel in supermarkt is enorm onvriendelijk en chagrijnig. Zwembad is top, veilig en schoon! Geen badmutsen. Ideaal voor kinderen tot jaar of 7. Camping is op loopafstand van strand. Bedjes huren bij strand is € 16,- per dag en je krijgt dan bedjes toegewezen. Mag zelf niet kiezen. Wil je geen bedjes huren dan is er zeer beperkte ruimte waar je mag gaan liggen met parasol. Vonden wij een nadeel. In het stadje meer dan voldoende eetgelegenheden en ook de pizza's op de camping waren lekker. Verder weinig te beleven in de omgeving. Prima camping voor jonge kinderen en een zon/zee/strand vakantie.

• 9Richard18-08-2018

Fantastische camping

We hebben hier een geweldige vakantie gehad met onze kinderen van 0, 5 en 7. We verbleven in een cottage beach, fantastische accommodatie met zeezicht. Hier heb je dus ook geen last van de drukke weg. Het is een kleinschalige camping met zeer vriendelijk personeel. Bar en restaurant fantastisch, goed eten voor een goede prijs. Animatieteam is erg leuk, zijn heel enthousiast en ondernemen veel. Het zwembad is fantastisch, het ondiepe gedeelte heeft een lagunebad, zo fijn voor jonge kinderen dat zachte bad! Het strand is heerlijk, de zee is lang ondiep wat ook fijn is voor jonge kinderen. De campingwinkel is prima voor kleine boodschapjes en verder genoeg supermarkten in de omgeving. Wij gaan niet snel terug naar een camping maar bij deze camping zouden we het wellicht overwegen. Enige minpunt dat we zouden kunnen noemen, zijn de muggen. Die zijn er inderdaad, als je genoeg deet meeneemt, is het goed te doen.

• 9Hans15-08-2018

Fantastische vakantie gehad!

Prachtige camping. Wij zaten twee weken lang in een top lodge glamping tent met airco direct aan het zwembad. Onze dochters van 6 en 3 konden heerlijk de hele dag zwemmen, glijden en spelen. Het personeel van de camping is vriendelijk, de badmeesters zijn goed, af en toe streng, maar ze weten de kinderen bij de glijbaan ook te vermaken. Wat positief opviel was het geregeld testen van de waterkwaliteit. Het animatieteam was leuk en zeer actief. Wij hebben zelf niet zoveel last gehad van de ligging aan een drukke weg. Maar dat is voor iedereen natuurlijk een persoonlijke ervaring. Wij komen zeker over een paar jaar nog een keer terug. De camping is verder ook niet grootschalig opgezet. Ook het stukje privéstrand is fijn en wordt goed onderhouden.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Fam. W.06-08-2018

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest met de caravan. Een fantastische camping, vooral voor ons zoontje van bijna een jaar. Het zwembad is erg mooi en heel kindvriendelijk. Rest van de camping schoon, mooi en van alle gemakken voorzien. Het enigste minpuntje is dat het aan een drukke weg ligt, maar wij waren toch altijd al op tijd wakker door ons kleintje. Al met al een geweldige vakantie gehad op deze camping en ook zeker voor herhaling vatbaar !

• 7Fam. Tomaello02-08-2018

Leuke camping, jammer van de drukke straat en mugg

We hebben 2 weken in een safari tent gezeten met airco. Strand en zwembad waren geweldig. Goed voor kleine kinderen. In zee kon je een stuk het ondiepe water in. Zwembad geweldig met glijbaan en voor de allerkleinste wordt gedacht. Er werd goed controleerd door de badmeesters. Eten restaurant was boven verwachting en wij hebben regelmatig gegeten bij het restaurant. Animatie team was geweldig, heel sociaal en er zaten ook Engels en Nederlands gesproken animatie leden. Wel laat de mini disco, pas om 21.00. Bij de safari tenten waren er veel Nederlanders, dus de kids konden leuk met elkaar spelen. Jammer dat de camping aan een drukke weg zat. We hebben de eerste paar nachten niet kunnen slapen en de rest van onze vakantie hebben wij met oordopjes geslapen. Onze tent grensde bovendien aan de receptie en ‘s nachts werden we wakker gehouden door pratende beveiligers 😅. Ook werden we lekgeprikt door de muggen.

Camping Malibu Beach info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats