Vakantiepark
6,8

• Onderkomen6,8
  • Activiteiten6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Jesolo Mare Camping Village voor je op een rij gezet:

10 reviews over Vakantiepark Jesolo Mare Camping Village in het Nederlands

Jammer

Lucas
9-9-2015
  • Onderkomen10
  • Activiteiten2
  • Onderkomen10
  • Activiteiten2

Let op: er bestaat op deze camping Geen zeezicht!! Nieuwe (prima) stacaravan met zeezicht van touroperator heeft Geen zeezicht maar je kijkt uit op de caravans van diverse 'buren' op >3 meter afstand. Lekgestoken door muggen die vanaf 16.00 uur de camping terroriseren. Zwembadpersoneel is extreem 'anti-buitenlanders' en onze nlse kids mochten niets tov de Italiaanse. Het strand was heerlijk, langzaamaflopend en afgesloten met een hek waar een toegangspasje nodig was. Winkeltje was duur maar prima. Animatie uitsluitend Italiaans. Onze jongens misten een voetbal/sportveld.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Nooit weer

Marc
18-8-2015
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4

Op het park heeft Albatross een stukje gehuurd waar het sta-caravans heeft geplaatst. Deze zijn neergezet op een manier dat je geen enkele privacy hebt maar vooral geen zeezicht hebt. Verder is er totaal geen verzorging. Dit niet aan het strand maar ook niet op de plek zelf Verder wordt er vermeld dat de winkelstraat op 100 meter is maar in werkelijkheid is dit meer dan 5 kilometer. Vooral geen aanrader maar een echte afrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

met eigen caravan: superslecht sanitair!

astrid_7
28-7-2013
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

leuk vakantiepark met mooie huurhuisjes, leuke paadjes en verzorgd groen. Als je met je eigen caravan komt, moet die wel klein zijn (miniplaatsjes zelfs voor deze regio) en ga je beter zwemmen dan te moeten douchen in de vieze en oude sanitaire ruimtes. Amper schoongemaakt, toiletten die enkel 's morgens wcpapier hebben, douches die amper water hebben, ... Brrr... Dan was het sanitair op buurcamping waar we een jaar eerder stonden 10 keer beter!!!! Eten in restaurant was lekker en bediening vriendelijk. Animatie was op buurcamping ook stukken beter dan hier. Wel leuk om tussen Italianen te staan. Instant vakantiegevoel. eigen strand. Al bij al een camping waar ik enkel voor zou kiezen bij het huren van een modern huisje. Omgeving leuk: Venetië, Aqualand waterpark in Lido di Jesolo, pleintjes met springkastelen voor de kids, ...

Saai voor hollandse tieners

MS
31-10-2011
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

Schitterende, ruime locatie met prachtige tuin. Echter erg stil -zomer 2011- nauwelijks tieners en al helemaal geen nederlanders. Faciliteiten zijn 's middags gesloten, verder goede service. Zwembad is schoon, er mag best veel maar geen balspel. Serieuze sfeer, niet 'gezellig'.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Met de caravan nooit meer

Kilian
30-7-2011
  • Activiteiten5

Wij zijn er met de caravan geweest en dat viel tegen. De sanitaire voorzieningen zijn heel oud en dat merk je. Uit bepaalde douches komt amper water, uit sommige kranen komt vies water. En de saitaire blokken zijn vies. Ze worden maar 1 keer per dag gepoetst en dat is in het hoogseizoen absoluut te weinig. Er is wc papier maar dat is 1 rol voor alle wc's. Je moet dus afrollen en meenemen wat je denkt nodig te hebben en tegen 's avonds of 's morgens is die rol steeds leeg. Verder viel dat best mee. Mooi zwembad, mooi aangelegde verblijven. Alleen de staanplaatsen zijn dan weer niet zo mooi maar worden wel proper gehouden. De kinderanimatie is ondermaats en ENKEL in het Italiaans. Zo ook de avondshow ter animatie van de volwassenen is ENKEL in het Italiaans. Ze proberen er wat engels en duits in te brengen maar dat had net zo goed Chinees kunnen zijn. Ze bakten er niks van. Als je het Italiaans niet machtig bent loop je daar overal wat verloren behalve aan de balie of in het restaurant.

geweldig vakantiepark

vital
27-7-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Is bijzonder goed bevallen. Rechtstreeks geboekt, ging prima. De camping is duidelijk vernieuwd. Er staan inderdaad nog een aantal oude huisjes welke beter niet te boeken omdat deze op een nog niet ge-updated gedeelte van de camping staan. De nieuwe+vernieuwde onderkomens zijn met bijzonder gevoel voor privacy en ruim neergezet (geen straatjes) - accomodatie (boek minimaal de "Dune" of "Ciprea" deze en de accomodaties er boven staan op het vernieuwde gedeelte. Dit gedeelte is perfect aangelegd met een drainage systeem (mooi groen/bloemen). Hadden een Mediterraneo huisje geboekt. Perfect! - zwembad, niet te druk, wel beetje strak (zonder rondingen, glijbanen e.d.) + streng toezicht. - winkel + supermarkt. wel duur maar niet druk. - restaurant is goed - ligging is super t.o.v. strand (2 minuten naar je strandstoel) - nog weinig tot geen nederlanders (kan voor sommigen een nadeel zijn) - huisje wordt einde vakantie door camping schoongemaakt.

Fantastische mooi!

Monique
14-8-2010

Een hele mooie, zeer goed verzorgde villaggio. De wat nieuwere mobilehomes zijn zeker aan te raden, veel privacy, mooie tuin en erg leuk en speels aangelegd. Er komen niet veel Nederlanders, voor wie graag tussen Italianen wil vertoeven is dit een goede plek. Er is heel veel animatie, zeer goed verzorgd en voor ieder wat wils. Vanaf 23.30 rust op de camping wat erg aangenaam is. Het bruisende leven is wat verderop gelegen, dit ligt in het wat rustigere gedeelte. Het ligt direct aan een mooi zandstrand, op de camping is ook een net zwembad. Een restaurant voor redelijke prijzen, de menukaart is zeer variabel en alles is ook af te halen. De kleine winkel op de camping is duur. Vriendelijk personeel, en alles wordt zeer keurig onderhouden. Wij hadden de Mediterranee gehuurd, waar we zeer tevreden over waren. Een aanrader voor de Italie liefhebber die niet veel Nederlanders om zich heen wil , en het geen probleem vindt dat er veel alleen in het Italiaans is.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Fantastische mooi!

Monique
14-8-2010

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

NOOIT MEER

R.Post
4-8-2010

Wat een bagger camping. we zijn er 2 weken geweest en hebben in de eerste week in chalet B gezeten. Opgetrokken van hout, bloed heet, ontzettend last van muggen, de douche was gewoon te vies om naar te kijken, de WC-pot was niet vastgeschroefd maar vast gekit. hondenpoep all over the place.

2e week in adria chalet gezeten; was veel beter, we hadden zelfs een douche bak.

annimatie was er ook kwamen we achter na anderhalve week. kennen alleen de engelse (moeizaam) en italiaanse taal.

communicatie personeel onderling beneden alle peil

Never again!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010
2008

Prima

Henk
3-7-2008

Wij zijn hier 1 week geweest. Hadden een splinter nieuwe mobilehome gehuurd. Helemaal goed! Ruim en schoon met eigen sanitair op een leuke camping. Ligt wel aan het strand maar 4 km van centrum met de meeste winkelstraatjes en restaurants. Lido is super leuk als je van massatoerisme houd! Voor kinderen is er zat te doen, zijn er dan ook zat.

Gereisd Met partner in juni 2008

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Jesolo Mare Camping Village in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Jesolo Mare Camping Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.