Camping Tunnel

• 8Eetgelegenheden

Meer camping info

6 reviews over Camping Tunnel

• 6Stan196420-08-2017

Dure camping, badmutsen plicht...

We betaalden veel voor een klein plekje, minizwembad en zeer matig sanitair. Omgeving leuk voor wandelen in de bergen, Aosta, en erg goed restaurant op loopafstand (croix blanche!). Belachelijk dat je in dat mini zwembadje een badmuts op moet. Waarschijnlijk om nog extra te verdienen met de verkoop van die mutsen. ( hoeft op de meeste andere italiaanse campings niet). Wel leuk uitzicht en goede sfeer op camping.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Fam de Vos09-08-2017

Heerlijk in de bergen

De ligging is heerlijk in de bergen, direct aan de wandelroutes en bij Étroubles. De gastvrouw en -heer zijn zeer vriendelijk. De plaatsen zijn niet heel ruim. Kinderen mogen alleen onder ouderlijk toezicht zwemmen.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8J. Messersmid21-08-2016

Mooie camping voor een paar dagen

Mooie camping om een paar dagen te vertoeven. Sinds 2016 heeft de camping een zwembad en kinderbad. Sanitair is ouder maar schoon en functioneert goed. Bakker om de hoek met lekker brood. Camping ligt op 1200meter hoog dus in de avond is het niet lekker buiten zitten en de nachten zijn fris (slaapt heerlijk)

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Remco21-09-2013

Mooie kleine rustige camping...

Aangekomen bij de camping werden wij vriendelijk begroet door Roberto, de eigenaar van de camping. Deze spreekt erg goed Duits dus alles in orde maken was geen probleem. We mochten zelf een mooi plekje uitzoeken en hoefde dit alleen aan hem door te geven. Overigens was het overige 'personeel', zijn vrouw en haar zus ook erg vriendelijk en behulpzaam. Het is een mooie, rustige terrassencamping met uitzicht op het dorpje Etroubles. Dit is een mooi, klein sfeervol dorpje. Vanaf de camping kun je mooie wandelingen maken waarvan Roberto alles af weet. Ook is dit een goede uitvalsbasis naar bijvoorbeeld de Mont Blanc (ca. 60 min met auto). Sanitair op de camping is dik in orde. Naast een klein gebouw op de camping zijn er bij de receptie nog meer douches, toitelleten, etc. beschikbaar. Op de camping kun je ook een hapje eten. Eten is 'frozen food' dus opgewarmd. Goed te eten maar geen culinair hoogstandje. Eten kan prima in een van de restaurantjes in het dorpje. Kortom een goede camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2013

• 10fam van Deventer04-08-2013

Geweldige camping

Heel erg fijne en nette camping. Met een ontzettend vriendelijke eigenaar, zowel voor ons als voor de kinderen. Heel mooie grote plaatsen met geweldig uitzicht. Heel schoon sanitair met heerlijk warm water. Leuke kleine speeltuin voor de kinderen, maar een grotere speeltuin op loopafstand in het dorp. Wij hebben hier met onze 2 kids van 5 en 2 jaar oud een top week beleefd!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10kayaenwodka26-09-2012

de moeite waard om daar te verblijven

wij hebben hier 1 volle week gestaan. Super camping en je kunt er prachtig wandelen. Roberto ( eigenaar) is erg aardig en weet alle wandelingen in de buurt. Prima camping komen zeker terug. Lekker warm water en prima sanitair. Eten is niet super in kantine en duur. Je kan beter in het dorp eten.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2012