Camping Monti del Sole (Glamping)

Camping Monti del Sole (Glamping)
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Monti del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

104 reviews over Camping Monti del Sole (Glamping) in het Nederlands

Fantastisch en gastvrij

Fam Roosjen
30-9-2017

Wij hebben in augustus de nieuwste tent van touroperator gehuurd op Monti del Sole. De tent stond op een ruime plaats en was van alle luxe voorzien. Dit was echt glamping!

Alle positieve reacties op deze camping zijn absoluut terecht. Het is een kleine gemoedelijke camping en Angela en haar vader doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Nog nooit hebben wij zoveel informatie over de streek mogen ontvangen op een camping, als hier.

De camping is een mooie uitvalsbasis voor veel uitstapjes.

Wij gaan niet snel terug naar een camping maar deze camping gaan wij zeker nog eens bezoeken.

Fantastische vakantie op een geweldige camping !

Chris & Anny
25-9-2017

De vele positieve reviews zijn zeer terecht ! We brachten ruim 3 weken door op deze fantastische camping. We kamperen reeds 35 jaar. Nooit was het onthaal zo persoonlijk en zo hartelijk !

Onze reis was degelijk voorbereid, maar dankzij gastvrouw Angela bezochten we nog tal van onvoorziene interessante en pittoreske plekjes in Umbrië en het nabijgelegen Lazio. Angela spaart tijd noch moeite om het de kampeerders naar hun zin te maken.

De camping is een oase van rust in volle natuur. Liefhebbers van animatie zijn hier aan het verkeerde adres. We hadden een heel ruime schaduwrijke plek. Geen overbodige luxe in de zeer warme periode. Het sanitair is niet modern maar werd goed onderhouden. Het zwembad is ruim en netjes. Er zijn voldoende ligbedden en parasols. Het restaurant biedt heerlijke gerechten en pizza's aan democratische prijzen.

Een grote supermarkt bevindt zich op 8 km van de camping. Minpuntje : op de camping was er begin juni geen brood te verkrijgen.

Tip : Reis je met een caravan volg de wegbeschrijving zoals beschreven in de Acsikampeergids, schakel je GPS uit en volg de borden "Campeggio" om steile weg te vermijden.

Een TOP vakantie op Camping Monti del Sole

Ria Nienhuis
8-9-2017

Vanwege een bruiloft in La Bella Italia gingen wij in het hoogseizoen naar Umbrië, terwijl wij al jaren in het naseizoen reizen. Maar wat een geweldige vakantie was dit op een fantastische camping met de onovertroffen gastvrouw Angela, zij maakt het allemaal heel bijzonder en compleet. We hebben hier 3 weken gestaan, in het bos met volledige schaduw, met temperaturen boven de 33 gr was dit zeer aangenaam. Het zwembad, het restaurant, de omgeving met prachtige stadjes, interessante musea, idyllische meren, ruige natuur en bovenal historisch zeer interessant maakten deze vakantie tot een super vakantie!

We hebben genoten op camping Monti del Sole!

Fam. Sman
    24-8-2017

Camping is eenvoudig, maar van alle benodigde gemakken voorzien! Gastvrouw Angela staat altijd voor je klaar, ze regelt alles desgevraagd! (Zelfs het laten repareren van onze auto) Zwembad prima, sanitair in orde en alles heel erg schoon! Keuze in plek, terwijl we niet hadden gereserveerd en een uitgebreid informatie-uurtje over de omgeving. Die omgeving is prachtig, we hebben genoten! Rome is met de trein prima te doen, met een dagkaart van € 12,00 pp, kun je ook in Rome de hele dag van alle openbaar vervoer gebruik maken.

Wifi bij de receptie, verbinding niet altijd goed.

Kortom, wat ons betreft een aanrader voor de echte kampeerder die rust, natuur en ruimte zoekt.

Monti del Sole is in onze ogen een enorm fijne camping.

Een relaxte camping, die wat ons betreft absoluut meer dan twee sterren verdient!

Voor iedereen die niet van mega-campings (maar wel van dolce vita/Italië) houdt! Voor elk wat wils: kampeerplaatsen in de zon, half zon-half schaduw en plaatsen volledig in de schaduw. Ook enkele glamping-tenten en stenen vakantiewoning(en). Zwembad + kinderbad, voetbalveld, tafeltennis, volleybalveld, tennisveld, etc.

Gratis wifi bij de receptie (indien veel gebruikers, dan even een later moment opnieuw proberen).

Door de centrale ligging vormt de camping een ideaal uitgangspunt voor excursies in het hart van Italië. Ongerepte natuur, watervallen van Marmore en diverse Middeleeuwse steden/dorpen. De camping ligt vlak bij het stadje Narni (ook interessant is een bezoek aan Narni underground en de nabij gelegen Abdij). Angela kan je desgewenst een dag na aankomst, of op een ander moment, uitgebreid vertellen over de vele bezienswaardigheden. Zij staat voor je klaar!

O.a. Bomarzo, Viterbo (Lazio), Amelia, Spoleto.

Rome is goed met de trein te bereiken (retourtje voor volwassen ca. 12 euro).

Fantastische beheerder, zeer gastvrij.

Jolanda Zandvliet
    8-8-2017

Angela, beheerder/eigenaar, heet iedereen persoonlijk welkom. Ze organiseert bijeenkomsten voor nieuwe kampeerders en vertelt uitgebreid over de omgeving/uitstapjes in het engels. Er is veel te zien in de omgeving, veel leuke dorpjes, grotere steden, mooie natuur en lekker zwemmen in het zwembad op de camping. We waren van plan om een paar dagen te blijven, door de bezienswaardigheden in de omgeving, prettige sfeer op de camping en de goede camping zijn we bijna 2 weken gebleven. Bedankt Angela voor al je adviezen en het prettige verblijf.

Heerlijk!

Babette
    5-8-2017

De tent was geweldig, een echt camping gevoel met de luxe van glamping. Ideaal

Een eigen badkamer in je tent :-)

De camping was eenvoudig doch prima. Erg gastvrij, goede adviezen en tips.

Een geweldige gastvrije locatie

MK CB
    5-7-2017

Een heel gastvrije camping waarbij de eigenares en haar vader je meteen een thuisgevoel geven. Angela spreekt vloeiend Engels en onthoudt zelfs je voornaam. Ze vertelt over de omgeving of evenementen die een bezoek aan de streek nog meer de moeite waard maken. Sanitair basic maar heel schoon en koel in warme dagen. Enige minpuntje is de afwezigheid van toiletpapier

Ruime plaatsen met voldoende schaduw. Een prima zwembad. Op de menukaart zou een Engelse vertaling welkom zijn.

Een camping die zeker meer dan twee sterren verdient.

Een om nogmaals te bezoeken en zeker aan anderen aan te bevelen is

Geweldig!

Jolanda Verhaar
    4-7-2017

De ontvangst was heel hartelijk. We hadden een prachtige plek. Het was nog vroeg in het seizoen; heerlijk rustig met mooie vogelconcerten. Er zijn veel mooie, oude stadjes in de omgeving.

Zeer gastvrije eigenaresse die heel veel weet over de omgeving. Sanitair schoon , een beetje gedateerd. Camping plaatsen ruim opgezet ,deels met schaduw . Heerlijk zwembad .Voor boodschappen moet je naar Narni ( 10 minuten met de auto ) Camping is een aanrader voor het bezoeken van Umbrië Je kan ook vrij makkelijk met de trein naar Rome.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Monti del Sole (Glamping) in Narni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Monti del Sole (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Monti del Sole (Glamping) scoort een 8.79 uit 10 op basis van 131 reviews.