Tijdelijk €25 aanbetaling

Village le Rocchette

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Village le Rocchette voor je op een rij gezet:

3.2OnvoldoendeScore uit 29 reviews

• 4.2Activiteiten

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

29 Reviews over Village le Rocchette

• 2Rebecca01-09-2022

Nooit meer

Nooit meer! Bij aankomst op woensdag hadden we al zo onze bedenkingen. Omgeving zag er onverzorgd uit. Maar positief blijven! Foto's zagen er goed uit. Bij receptie netjes geholpen en ook konden we hulp krijgen bij het op de plek zetten. Zwembad is super (enige jammere is dat je moet betalen voor de bedjes, terwijl op de site anders vermeld stond). En ook het restaurant was het eten lekker. Echter: het sanitair is vreselijk. Ontzettend vies, geen wcbrillen en wcpapier (nu vinden we dat laatste nog niet het ergste). Douches vies en onwijs klein. Je staat te douchen in een grote tent. Vieze geur op de plek, onwijs veel vliegen en de week erna zou ongediertebestrijding komen... volgende dag gemeld dat we weg wilde. Receptie vroeg nog naar de reden. Dit uitgelegd en enige antwoord was "oke". Wilden niet meedenken in oplossingen etc. We hebben naar een andere camping gezocht en na 2 nachten daar naartoe vertrokken.

• 1Onderkomen
  • 3Miranda10-08-2021

Nooit meer

Op zich een mooie camping, met prachtig zwembad.De prijs is buitensporig hoog. Met 6 personen en een camper (1kind van 10, maar wel volle pond) betaalden we 518,— voor 4 nachten.Je betaalt de clubcard (28,—) voor gebruik zwembad en vervoer tot halverwege het strand wat 10 min lopen is. Bedden en parasol op strand zijn 30,—/dag. Dat hebben we uiteraard niet gedaan. Bed bij zwembad 2,—/dag. Supermarkt is duur. Geen wc papier en geen toiletbrillen. Nooit meer!En op zaterdag de auto’s van aankomende en vertrekkende gasten de hele dag op onze plek.

• 1Activiteiten
  • 4Arjan en Maria21-06-2021

Duur, rumoerig en hutjemutje

Het is een grote camping waar je erg dicht op elkaar staat. Langs de camping loopt een weg waar de hele nacht door verkeer rijdt. Het strand is op ongeveer 10 minuten lopen, maar voor twee ligbedjes en een parasol betaal je € 25 euro per dag. Wij wilden een paar dagen blijven, maar zijn na 1 dag vertrokken. Echt een afrader!

• 7Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 6Ekla17-09-2020

Gedateerd met plus- en minpunten

Tent gehuurd, verouderd en niet geheel schoon (bijv. stof onder bank, spinnenwebben aan plafond). Badkamer wel erg netjes en fijne douche! Keuken prima, al was het keukengerei wel erg minimaal (bijv. geen snijplank, onderzetter, spatel, opscheplepels, etc.). Ook misten we (relax)meubilair om buiten te zitten. Boodschappen gedaan na aankomst, binnen een halfuur alles aangevreten door muizen en poep in de kastjes... Goed en snel geholpen, andere tent toegewezen. Tip is wel om eten afgesloten te bewaren ipv los in de keukenkastjes. Park heeft een mooie ligging, in het bos en dichtbij het strand, maar wel ver van de 'bewoonde wereld'. Veel last van muggen. Erg mooi en groot zwembad, met ligbedjes voor 2€ per dag heerlijk vertoeven. Ligbedjes aan het strand prijzig (€15).

• 5Onderkomen
  • 5Carla22-08-2018

Wij gaan niet terug naar deze camping

Via touroperator geboekt maten van de vouwwagen doorgegeven we moesten zelf bij aankomst een plek zoeken maar er was geen passende plek na lang gepraat uiteindelijk aan het eind van een grindpad gezet wat niet eens een kampeerplek was maar we moesten toch wat ,stroom van een ander veld, slecht bereik en WiFi alleen goed bij het zwembad. Zwembad was wel erg mooi. Geen wc-papier in de toiletten en geen enkel toilet had een wc-bril . Alles in verhouding veel geld betaald voor de camping voor wat je eigenlijk maar krijgt.

• 5Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 6M.Riccio19-08-2018

redelijk maar wij niet meer

Het is een mooi park en goed onderhouden wij stonden op de camping met een tent de plek die wij kregen toegewezen was best klein en er zaten allemaal wortels van bomen in de weg die uitstaken. De ligging van de camping is goed want je staat beschut onder de bomen altijd schaduw. De toiletten en douches zijn over het algemeen schoon alleen op de toiletten zit geen wc bril dus je kan niet zitten ook niet bij de vrouwen. Ik ben daar over verhaal gaan halen maar ze gingen en gaan daar niks aan doen want dat was altijd al zo!!?? En het meisje bij de receptie was niet behulpzaam en onbeschoft ik kon een klacht indienen maar ik schrijf liever een review.(tip: je kan "gewoon" naar de toilet bij het restaurant)Voor de rest best leuke camping zwembad fantastisch camping goed onderhouden, het strand is verder als vertelt wordt (verder als 300m) prive strand 25 euro per dag voor twee ligbedjes! Bij het zwembad best dure drankjes bv biertje? 4,00 eu

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 7Arnoud E.30-07-2018

Wat een zwembad!!

Ik geef niet zo snel tienen aangezien ik dat als perfect, foutloos beschouw. Een zes is, bij mij, net voldoende, net genoeg in mijn ogen.

Wat ons goed bevallen is tijdens ons verblijf in Village Le Rocchette is, zonder enige twijfel, het zwembad. Een enorm ding met diverse sectoren, van 'pierenbad' tot ' baantjes trekken'. Voor ieder wat wils. Er zijn ( ietwat strenge) lifeguards die een oogje in het zeil houden. Ze blazen veelvuldig op hun fluitjes om aan te geven dat duiken en springen niet is toegestaan. Daarnaast kun je bij ze, voor 2 Euro per dag, een ligbed huren. Voor een goede plek is het wel nodig om rond 10:00 uur ( de opening van het bad) een territorium te claimen.

Het park is, ook qua service, meer gericht op de Italiaanse toerist. Wij vonden dat niet heel erg maar de reiziger die geamuseerd wil worden raad ik wel een cursus Italiaans aan.

Sfeervol terrein met voldoende schaduw maar iets te veel muggen.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 7Jamie Kolster21-07-2018

Misschien wel voor herhaling vatbaar.

Wij zaten in een cottage. Echt een heel mooi luxe plekje met regendouche en tv (laatste hoefde niet, zat er gewoon in). Aan het begin van het seizoen merk je dat de huisjes nog muf en vochtig zijn van de winter, maar al met al was het een prima verblijf. De kampwinkel is heel klein, maar voldoet prima aan het hoognodige. Er is elke dag vers brood, al moet je voor de croissants etc. langs de bar bij het zwembad. Het eten in het restaurant was goed, maar in de nabij gelegen plaatsjes (aanrader!!!! Alleen al voor de sfeer) is het minstens zo lekker, maar veel goedkoper. Het personeel bij zowel receptie, als kampwinkel, als restaurant is zeer vriendelijk. Er is voldoende leuks te doen in de buurt. Wij en kids vonden dit een heel fijn verblijf

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9Eline13-08-2017

Mooiste camping ooit

Zojuist thuis van 2 fantastische weken op deze camping achter de rug. Hoewel thuiskomen fijn is, missen we de camping nu al. Wij hebben een hoop campings de gedurende jaren voorbij zien komen, Rocchette steekt hier met kop en schouders bovenuit.

Minpunten - vrij kleine kampeerplaatsen - animatie niet in NL wel DE, maar vrijwel de hele dag + avond - Ver rijden voor bezienswaardigheden zoals Siena, Pisa etc. Gelukkig is er in de buurt ook genoeg te doen

Pluspunten - Grandioos zwembad - Netjes en schoon sanitair - Alle kampeerplaataen zijn in de schaduw - Heerlijk en niet duur restaurant - Fijne bar waar je voor 1,- heerlijke koffie krijgt

Een camping die wij onze vrienden en familie aanraden. Mocht je de vakantie al geboekt hebben, bezoek dan zeker de omliggende steden zoals Grosetto (markt op donderdag) en Casteglione della Pescaia.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 7Bomber11-06-2017

Slechte huisjes, veel schimmel in douche

Het park en zwembad zijn prachtig. De luxe huisjes veel te klein voor 6 pers veel schimmel in douche en slaapkamers. Werd wel snel schoongemaakt. Restaurant keurig en goed.

• 5Activiteiten
    • 4Onderkomen