Camping Orri

13 reviews over Camping Orri in het Nederlands

Heerlijke camping aan zee

Fam hs
18-8-2017

De camping ligt aan een heel mooi strand, heeft een prima zwembad en heeft veel schaduwrijke plekken.

Aardig personeel. Je kunt er lekker eten in het restaurant. Leuke animatie, ook veel sport. Alles in het Italiaans. Ook voor pubers is het een leuke camping, ' savonds lekker met z'n allen"chillen" op het strand.

Oude reviews (archief)

lekker relaxed

fam. Baars
15-9-2016

Met vouwwagen en twee tentjes een prima plek gekregen, vlakbij het strand. Alles binnen handbereik, stadje op fietsafstand met meerdere supermarkten. 's Nachts lekker rustig, als de (kinder)disco klaar was (tegen middernacht). Niet veel vermaak voor grote kinderen, wel sportactiviteiten. Vriendelijk personeel.

Gezellige levendige camping

liana17953
8-8-2016

Gezellige camping

Veel schaduw

Schoon sanitair

Mooi strand en zee

Winkeltje met van alles wat

prima zwembad maar water was te warm

Internet krijg je erbij maar is slecht

heerlijke camping met kinderen

jacqueline
16-8-2015

We hebben heerlijk 2 weken gehad ook onze kinderen. Genoeg nederlandse kinderen. onze tent stond vlakbij het zwembad. Eind van de middag en vanaf 21.00 uur is hier animatie. Als je hier niet van houdt raden wij aan op een andere plek te staan. Elke avond in hoogseizoen is er animatie in het Engels. Het went maar het gaat door tot 23.30-24.00 uur. Maar er zijn andere plekken waar je het minder hoort.

Wat een super relaxte camping

Saskia Everink-Schols
8-8-2015

Camping Orri is echt een hele leuke camping. Een prachtig zwembad met ligbedden. Een prachtig heldere zee direct aan de camping. Super lekkere koffie bij de koffiebar! Echt een aanrader. De medewerkers zijn heel klantvriendelijk. Sanitair is schoon, maar een wc-bril zou wel fijn zijn!

en we bleven steeds langer......

Sjoukje
3-8-2014

erg goed bevallen! we waren van plan om een week te blijven maar bleven steeds langer. Het zwembad is prachtig met eigenlijk altijd vrije ligstoelen (juli) en de zee is ook geweldig. aardig personeel , handig winkeltje, leuke echt italiaanse miniclub, schaduwrijke plaatsen. Toen we aankwamen was het nog vrij rustig en dachten we nog: wat staan we mooi vrij! maar zolangzamerhand kwamen er overal om ons heen tenten. Maar de meeste mensen die deze camping bezoeken zijn rustig en vriendelijk , dus we hebben van niemand last gehad.

Het sanitair was niet geweldig goed maar slecht was het ook niet.Al met al een aanrader!

Aanrader!

verstraate
1-7-2014

Entree sfeervol met groene en bloeiende planten. Ondanks dat wij zaterdag voor Pinksteren hier aankwamen, hadden we toch een mooie plaats. De indeling is speels en de plaatsen zijn niet genummerd. Dat is het echte kamperen. Vanaf de camping loop je zo een rustig strand op. Ook is er een prachtig zwembad met ligstoelen, het wordt uitstekend onderhouden.Beide receptionistes Monica en Ornella zijn heel vriendelijk en hulpvaardig. Wanneer je iets wilt weten over de omgeving, boottocht of winkels wordt het met behulp van een plattegrond prima uitgelegd. Hun hulp hebben we meerdere malen nodig gehad. Doordat we brand hadden in onze auto, moest voor onze verzekering een proces verbaal worden opgemaakt. Aangezien wij geen Italiaans spreken hebben wij met hulp van Ornella en Monica het in het Engels vertaald. Wanneer we problemen hadden met Wifi, werd ook dit opgelost. Wij hadden gepland om hier 4 dagen te blijven, maar het werden er 8. Kortom een prima camping! P en N Jongepier

Super gezellige, echte Italiaanse camping!

Eveline
19-12-2012

In aug met 3 jonge kinderen in de stacaravan, wat een top vakantie! Stacaravan was prima. Niet luxe, maar je leeft en eet toch buiten. Terras groot genoeg. Prachtig zwembad, genoeg bedden, waanzinning strand en vooral hele gezellige mensen. Alles in het Italiaans, incl animatie, dus je bent echt in Italie! Veel Italianen, kinderen spraken zowaar Italiaans na 2 weken!

Restaurant prima, maar afwisseling is noodzakelijk, auto aan te raden om andere dorpjes en stranden te bezoeken.

Zware aanrader voor mensen die het echte Sardinie willen proeven!

Supercamping voor in het voorseizoen

tineke kievits
4-8-2012

Heerlijk zwembad. fijn camping winkeltje waar ze iedere morgen lekker vers brood verkopen. Het restaurant is een beetje ongezellig. Mooi groot strand. Plaatsen zijn een beetje onduidelijk alles en iedereen staat door elkaar. Verhuur van koelkast is mogelijk.

Camping ligt dicht bij het dorpje tortoli.

Prima camping! Leuk met kinderen

Marije
26-6-2012

Mooie goed verzorgde camping. Schaduwrijk. Ook in voorseizoen veel kinderen (in tegenstelling tot aantal andere campings). Uitzicht op zee, mooi strand (dolfijnen spotten) en mooi schoon zwembad. Wel wat weinig sanitair voor in hoogseizoen. Wij hadden eerst een stenen, later een houten huisje. Stenen huisje (1 grote kamer) was eenvoudig maar goed. Voldoende ruimte voor extra babybedje. Prima bedden en eenvoudige buitenkeuken (wel weinig pannen). Houten huisje (2 kamers) was wat muf en niet echt schoon. Rioollucht, waar overigens wel direct iets aan gedaan werd!

We hebben een aantal aanbieders voor Orri voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orri in Tortolì, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Orri scoort een 8.79 uit 10 op basis van 16 reviews.