Camping Orri

Met oudere kinderen

Nooit meer

Jansen
26-7-2018

Best een aardige camping. Alleen het annimatie team verziekt het vakantie plezier. Heel de dag wordt je als gast bestookt meet veel lawaai. Zelfs op het strand moet de muziek heel hard aan.

Zeer aan te bevelen camping.

Wans
16-7-2018

Camping Orri is een fijne, niet dure camping vlakbij Tortoli en Arbatax. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is prima, de pizza’s heerlijk, er is een gezellig terras en het zwembad (incl. peuterbad en badmuts hoeft niet) is mooi. Het aanbod in het winkeltje waar we allen in de ochtend broodjes haalden, is beperkt. Er is veel groen en toen wij er waren (3e week juni) stond alles prachtig in bloei. We hadden met onze tent een mooie, schaduwrijke plek op 150m van het heerlijke strand en zeer heldere zee. Het sanitair komt er wat bekaaid af. Het lijkt me dat in het hoogseizoen er (te) weinig douches en toiletten zijn, in het voorseizoen viel dat niet zo op. Er zijn maar een paar zittoiletten en de douches zijn krap maar goed…op een paar na. Het sanitaire blok vlakbij de receptie wordt wat minder druk bezocht en heeft een aantal zeer ruime doucheruimtes. De nabije stadjes zijn leuk Italiaans en weinig toeristisch.

Heerlijke camping aan zee

Fam hs
18-8-2017

De camping ligt aan een heel mooi strand, heeft een prima zwembad en heeft veel schaduwrijke plekken.

Aardig personeel. Je kunt er lekker eten in het restaurant. Leuke animatie, ook veel sport. Alles in het Italiaans. Ook voor pubers is het een leuke camping, ' savonds lekker met z'n allen"chillen" op het strand.

lekker relaxed

fam. Baars
15-9-2016

Met vouwwagen en twee tentjes een prima plek gekregen, vlakbij het strand. Alles binnen handbereik, stadje op fietsafstand met meerdere supermarkten. 's Nachts lekker rustig, als de (kinder)disco klaar was (tegen middernacht). Niet veel vermaak voor grote kinderen, wel sportactiviteiten. Vriendelijk personeel.

Gezellige levendige camping

liana17953
8-8-2016

Gezellige camping

Veel schaduw

Schoon sanitair

Mooi strand en zee

Winkeltje met van alles wat

prima zwembad maar water was te warm

Internet krijg je erbij maar is slecht

heerlijke camping met kinderen

jacqueline
16-8-2015

We hebben heerlijk 2 weken gehad ook onze kinderen. Genoeg nederlandse kinderen. onze tent stond vlakbij het zwembad. Eind van de middag en vanaf 21.00 uur is hier animatie. Als je hier niet van houdt raden wij aan op een andere plek te staan. Elke avond in hoogseizoen is er animatie in het Engels. Het went maar het gaat door tot 23.30-24.00 uur. Maar er zijn andere plekken waar je het minder hoort.

Wat een super relaxte camping

Saskia Everink-Schols
8-8-2015

Camping Orri is echt een hele leuke camping. Een prachtig zwembad met ligbedden. Een prachtig heldere zee direct aan de camping. Super lekkere koffie bij de koffiebar! Echt een aanrader. De medewerkers zijn heel klantvriendelijk. Sanitair is schoon, maar een wc-bril zou wel fijn zijn!

en we bleven steeds langer......

Sjoukje
3-8-2014

erg goed bevallen! we waren van plan om een week te blijven maar bleven steeds langer. Het zwembad is prachtig met eigenlijk altijd vrije ligstoelen (juli) en de zee is ook geweldig. aardig personeel , handig winkeltje, leuke echt italiaanse miniclub, schaduwrijke plaatsen. Toen we aankwamen was het nog vrij rustig en dachten we nog: wat staan we mooi vrij! maar zolangzamerhand kwamen er overal om ons heen tenten. Maar de meeste mensen die deze camping bezoeken zijn rustig en vriendelijk , dus we hebben van niemand last gehad.

Het sanitair was niet geweldig goed maar slecht was het ook niet.Al met al een aanrader!

Aanrader!

verstraate
1-7-2014

Entree sfeervol met groene en bloeiende planten. Ondanks dat wij zaterdag voor Pinksteren hier aankwamen, hadden we toch een mooie plaats. De indeling is speels en de plaatsen zijn niet genummerd. Dat is het echte kamperen. Vanaf de camping loop je zo een rustig strand op. Ook is er een prachtig zwembad met ligstoelen, het wordt uitstekend onderhouden.Beide receptionistes Monica en Ornella zijn heel vriendelijk en hulpvaardig. Wanneer je iets wilt weten over de omgeving, boottocht of winkels wordt het met behulp van een plattegrond prima uitgelegd. Hun hulp hebben we meerdere malen nodig gehad. Doordat we brand hadden in onze auto, moest voor onze verzekering een proces verbaal worden opgemaakt. Aangezien wij geen Italiaans spreken hebben wij met hulp van Ornella en Monica het in het Engels vertaald. Wanneer we problemen hadden met Wifi, werd ook dit opgelost. Wij hadden gepland om hier 4 dagen te blijven, maar het werden er 8. Kortom een prima camping! P en N Jongepier

Super gezellige, echte Italiaanse camping!

Eveline
19-12-2012

In aug met 3 jonge kinderen in de stacaravan, wat een top vakantie! Stacaravan was prima. Niet luxe, maar je leeft en eet toch buiten. Terras groot genoeg. Prachtig zwembad, genoeg bedden, waanzinning strand en vooral hele gezellige mensen. Alles in het Italiaans, incl animatie, dus je bent echt in Italie! Veel Italianen, kinderen spraken zowaar Italiaans na 2 weken!

Restaurant prima, maar afwisseling is noodzakelijk, auto aan te raden om andere dorpjes en stranden te bezoeken.

Zware aanrader voor mensen die het echte Sardinie willen proeven!

We hebben een aantal aanbieders voor Orri voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orri in Tortolì, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.