Camping Orri

• 7.9Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Orri ligt aan een van de witte stranden van Sardinië. In het restaurant kun je lekkere Italiaanse gerechten eten of een drankje bestellen op het terras. Het zwembad biedt voldoende plek. In het winkeltje kun je ’s ochtends broodjes halen. Wie graag de minder toeristische plekjes wil ontdekken zit hier goed. Dichtstbijzijnde stad is Arbatax.

Tonen op kaart

20 Reviews over Orri

• 5Ingrid Stenekes19-08-2019

Viel tegen.

Samen met mijn man deze camping aangedaan. Je moet zo af en toe bijladen, schoon water toevoegen etc. Volgens de recessies op de campersite, kreeg deze camping positieve feedback.. Aangekomen mochten we zelf een plek kiezen. Als je je camper laat staan gedurende je verblijf krijg je een leuke plek, wat wij gedaan hebben. Echter waren wij zo slim geweest niet voortijdig de supermarkt leeg te kopen, de campingwinkel zijn een paar veredelde planken aan de wand in een ruimte.. Stelt NIETS voor! De toiletruimte waren schoon, echter een wc bril en toiletpapier en zeep om je handen te wassen niet aanwezig. Overal op Sardinie kan je gratis je chemisch toilet legen, echter op de camping kan dat pas als je tenminste 3 dagen blijft staan. Wij zijn na 2 dagen vertrokken. Kosten camping 90 euro, legen van chemisch toilet 8 euro extra. Goede tip dus, doe dat voordat je uit check bij een kort verblijft. Fietsen buiten camping, niet vertrouwd.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 5Jansen26-07-2018

Nooit meer

Best een aardige camping. Alleen het annimatie team verziekt het vakantie plezier. Heel de dag wordt je als gast bestookt meet veel lawaai. Zelfs op het strand moet de muziek heel hard aan.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Wans16-07-2018

Zeer aan te bevelen camping.

Camping Orri is een fijne, niet dure camping vlakbij Tortoli en Arbatax. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is prima, de pizza’s heerlijk, er is een gezellig terras en het zwembad (incl. peuterbad en badmuts hoeft niet) is mooi. Het aanbod in het winkeltje waar we allen in de ochtend broodjes haalden, is beperkt. Er is veel groen en toen wij er waren (3e week juni) stond alles prachtig in bloei. We hadden met onze tent een mooie, schaduwrijke plek op 150m van het heerlijke strand en zeer heldere zee. Het sanitair komt er wat bekaaid af. Het lijkt me dat in het hoogseizoen er (te) weinig douches en toiletten zijn, in het voorseizoen viel dat niet zo op. Er zijn maar een paar zittoiletten en de douches zijn krap maar goed…op een paar na. Het sanitaire blok vlakbij de receptie wordt wat minder druk bezocht en heeft een aantal zeer ruime doucheruimtes. De nabije stadjes zijn leuk Italiaans en weinig toeristisch.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Famiglia Colombo09-07-2018

Ottimo campeggio con mare cristallino

Animazione eccellente che migliora da anno ad anno.(Fabio e i suoi colleghi disponibilissimi e molto ben preparati) La mia famiglia ed io da quattro anni soggiorna in questo campeggio e ci torneremmo ancora .Posto tranquillo con pulizie ottime,personale gentile e disponibile . Mare meraviglioso.

• 10Eetgelegenheden
  • 10sakurama10-09-2017

wunderbare Erholung

Wir waren wieder mal drei Wochen im Zelt auf diesem schönen Campingplatz und haben uns sehr gut erholt. Der Campingplatz wirkt sehr relaxt und hat das Flair von den Campingplätzen meiner Jugend. Das finde ich sehr angenehm. Zudem scheinen die Inhaber darauf zu achten, dass es auch im August etwas Platz zwischen den Zelten gibt. Dadurch sitzt man nicht so aufeinander wie bei anderen Zeltplätzen. Die Lage ist hervorragend; schattige Plätze im Sand mit Blick auf das direkt davor liegende Meer. Die Sanitäranlagen wirken gepflegt und werden mehrmals am Tag gereinigt.Das Personal ist sehr freundlich und scheint hilfsbereit. Seit diesem Jahr gibt es nur noch eine Bäckerei mit einigen Grundnahrungsmitteln. Der nächste große Supermarkt und das Dorf mit Restaurants sind jedoch nur 5 Minuten mit dem Auto entfernt. Die Holzofenpizza war knusprig und schmackhaft. Wir sind jedoch häufig unterwegs gewesen, weil sich der Ort ideal eignet um Schwimmen mit Bergtouren in den nahegelegenen Bergen zu verbinden. Wir kommen sicher wieder!

• 9Fam hs18-08-2017

Heerlijke camping aan zee

De camping ligt aan een heel mooi strand, heeft een prima zwembad en heeft veel schaduwrijke plekken. Aardig personeel. Je kunt er lekker eten in het restaurant. Leuke animatie, ook veel sport. Alles in het Italiaans. Ook voor pubers is het een leuke camping, ' savonds lekker met z'n allen"chillen" op het strand.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8fam. Baars15-09-2016

lekker relaxed

Met vouwwagen en twee tentjes een prima plek gekregen, vlakbij het strand. Alles binnen handbereik, stadje op fietsafstand met meerdere supermarkten. 's Nachts lekker rustig, als de (kinder)disco klaar was (tegen middernacht). Niet veel vermaak voor grote kinderen, wel sportactiviteiten. Vriendelijk personeel.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9liana1795308-08-2016

Gezellige levendige camping

Gezellige camping Veel schaduw Schoon sanitair Mooi strand en zee Winkeltje met van alles wat prima zwembad maar water was te warm

Internet krijg je erbij maar is slecht

• 9jacqueline16-08-2015

heerlijke camping met kinderen

We hebben heerlijk 2 weken gehad ook onze kinderen. Genoeg nederlandse kinderen. onze tent stond vlakbij het zwembad. Eind van de middag en vanaf 21.00 uur is hier animatie. Als je hier niet van houdt raden wij aan op een andere plek te staan. Elke avond in hoogseizoen is er animatie in het Engels. Het went maar het gaat door tot 23.30-24.00 uur. Maar er zijn andere plekken waar je het minder hoort.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Saskia Everink-Schols08-08-2015

Wat een super relaxte camping

Camping Orri is echt een hele leuke camping. Een prachtig zwembad met ligbedden. Een prachtig heldere zee direct aan de camping. Super lekkere koffie bij de koffiebar! Echt een aanrader. De medewerkers zijn heel klantvriendelijk. Sanitair is schoon, maar een wc-bril zou wel fijn zijn!

• 6Staat v/h sanitair

Camping Orri info