Camping Pian d'Oneda

Met jonge kinderen

rustige ruime camping

Chantal
4-8-2018

Heerlijk veel ruimte om je huisje. Je auto staat overdekt. Ruim grasveld voor de bungalows. Veel ruimte bij het meer. Bij het meer kan je diverse sporten doen zoals kitesurfen, suppen, kanoën en lekker zwemmen. Het meer heeft een fijne temperatuur en is erg mooi met de bergen er om heen.

Personeel is zeer vriendelijk bij de camping. Kleine kampwinkel met in de ochtend brood en verder de hoognodige dingen.

De weekenden zijn wat drukker en hoor je soms de muziek van het restaurant als er een feest is. Restaurant heeft heerlijke afhaalpizzas.

zwembad is simpel, maar de kinderen hebben er genoeg lol in gehad. Zwembad is gezellig vol, maar zeker met de ruimte om ook te zwemmen.

Heerlijke vakantie

Fam. Hamlig
21-9-2017

Voor de 2e keer naar Pian d'Oneda geweest in een huisje. De huisjes zijn niet veel bijzonders, wel zit er een redelijke buitenruimte omheen. De huisjes zijn behoorlijk gehorig dus als je pech hebt hoor je ze de hele dag (en nacht). De camping ligt prachtig aan het mooie meer. Hier is genoeg te zien, in de middag komen de kite surfers. Het is heerlijk aan het meer, fijn water om in te zwemmen. Goede pizzeria op loopafstand (Refino) de pizzeria net naast de camping vonden wij niet zo goed. De camping is netjes met uitermate vriendelijk, behulpzaam personeel/eigenaren. In de ochtend lekkere verse broodjes te koop.

Rustige camping direct aan het fantastische meer. Aardige en behulpzame medewerkers. In de buurt zijn voldoende leuke uitstapjes te doen. Restaurant op de camping heerlijk en betaalbaar. De campingwinkel heeft alles wat je nodig hebt! Anders even naar storo voor een uitgebreide supermarkt. Onze kinderen 11 en 13 konden zich goed vermaken op t voetbalveld, bij t meer of bij de ping pong, samen met andere Nederlandse kinderen. Het zwembad is mooi groot en verfrissend zonder poespas. Wij huurden een chalet (33) aan de rand van de camping, heel veel ruimte eromheen en zelfs een overkapping voor de auto. Inrichting is karig maar precies wat je nodig hebt. De beden waren helaas niet echt comfortabel.

Gewone, mooi gelegen camping, primavoorzieningen

rjaberkvens
28-10-2016

Heerlijk gelegen aan het fantastische Idro-meer, waar je kunt zwemmen, roeien, zonnen en als je durft ook ander capriolen kunt uithalen (parasailen, kite-surfen) waarnaar wij slechts keken.

Maar er is meer dan het mee: mooi wandelen op 2000m hoogte, leuke dorpjes als Bagolino en Bondone vlakbij, heerlijk wandelen, fietsen (ontspannen in het dal of sportief bergop), varen. Mooie bestemmingen als Garda-meer, Trento e.a wat verder weg.

Grote plaatsen, mix van Italiaanse standhouders en West-Europese gasten (veel NL wat leuk is voor de kids), speeltuin, restaurant, winkeltje met brood, gedateerd maar groot zwembad, heel veel sanitair (super douches maar geen wc brillen). Bij regen kan het wat drassig worden.

Heel vriendelijke eigenaren. Het restaurant naast de camping lokt soms wel wat lawaai uit 's avonds.

Camping heeft ook huisjes.

Gewoon een leuke camping

Maikel888
26-9-2016

Gaan er nu al voor het 3de jaar naar toe en vinden het super. Rustige camping op 50 km van het Garda meer. Camping ligt de Noordzijde van het Idro meer en er staat vanaf smiddags een heerlijk briesje', waardoor je lekker een watersport uit kunt oefenen. Iets minder is dat je niet bij hele leuke plaatsjes in de buurt zit, of een grote stad. verder wel super familie die de camping beheren.... Aanrader

Heerlijke vakantie!

Erik
25-7-2015

Ons huisje (38) stond in een rijtje met allemaal Nederlandse gezinnen. De omgeving is fantastisch, het meer heerlijk op loopafstand. De camping en het zwembad is eenvoudig, de eigenaren super relaxt. Het winkeltje heeft alle basis benodigd heden en het restaurant is goed.

Rustige camping aan het meer.

fam
26-9-2014

Mijn broer is al twee keer met de motor en een tentje hier geweest en tipte ons op de kleinschaligheid en vriendelijkheid van de camping, de lekkere pizza's in het restaurant er naast en het stabiele weer. 's Middags om een uur of vier zet er een windje op die om 7 uur weer gaat liggen zodat je lang buiten kan blijven zitten. Niks was gelogen alleen het weer zat wat tegen maar daar kan niemand iets aan doen. We zaten in een 4 persoonsbungalow. Zowel voor als achter heb je een zitplaats. De Italianen hadden nog geen vakantie dus was het super rustig op de camping. De huisjes waren allemaal bezet door Nederlandse gezinnen en onze kinderen hebben een prima tijd gehad. Wij hebben dan ook geen behoefte aan een animatieteam of disco. Het zwembad vonden wij wat gedateerd en hebben voornamelijk in en aan het Idromeer gelegen.

Prima!

JB
25-8-2014

We verbleven in een bungalow met 2 slaapkamers. De bungalow was schoon, netjes en ruim genoeg. Mooi ruim terras met genoeg ruimte en privacy. Ook uitstekende parkeerplek naast de bungalow. Hier en daar doet de camping wat gedateerd aan, zoals het zwembad en de speeltuin, echter nog steeds in orde. Het meer en de omgeving zijn prachtig. Kortom, een prima, niet te drukke plek met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en prima service.

Super!

C. Steendam
24-8-2014

Wij komen al meerdere jaren op deze camping en het voelt iedere keer weer als thuis komen. De gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren, de omgeving, het meer....heerlijk! Ben je op zoek naar een mooie rustige camping in een prachtige omgeving dan ben je hier aan het goede adres. Wij komen met eigen kampeermiddel maar hebben in het verleden ook wel eens in een bungalow gezeten. Deze waren voorheen wat gedateerd maar de eigenaren zijn druk bezig om ze te renoveren en diegene die al klaar zijn, zijn werkelijk prachtig. Voor de toekomst staat ook nog een verbouwing van het toiletgebouw in de planning. Momenteel is er niets mis mee, hooguit wat gedateerd maar wel iedere dag schoon en nog nooit ergens anders zulke lekkere warme douches gehad. Ben je op zoek naar karaoke avonden, drukke animatieprogramma's en grote zwembaden dan ben je hier niet aan het juiste adres. Wel voor rust en een prachtige omgeving. Kite surfers kunnen hier hun hart ophalen met de wind die iedere middag komt.

Echt vakantie!

Caroline Janssen
11-8-2013

Wij verbleven in een 4-persoonsbungalow. Echt een aanrader! Eenvoudige huisjes, maar toch compleet en schoon. Bovendien veel ruimte rondom het huisje (tuin en carport). Mooie omgeving, prachtig meer en een heerlijk zwembad voor de kinderen. Eigenaren zijn aardig en behulpzaam. Camping is eenvoudig en klein, maar heeft toch een voetbalveld, tennisbaan en speeltuin(tje). Verder een winkel en restaurant (met heerlijke pizza's). Geen animatieteams, grote glijbanen etc.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pian d'Oneda in Ponte Caffaro (Idromeer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pian d'Oneda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.