Bed and Breakfast Villa I Due Padroni

156 reviews over Bed and Breakfast Villa I Due Padroni

• 2019
    9Hans27-10-2019

Helemaal top!

Heerlijke plek, fantastische ontvangst door de twee gastheren, de Due Padroni. Midden in wijnstreek, heerlijk wandelen, rustig gelegen en prima uitvalsbasis voor bezoek aan Milaan , Cremona, Piacenza, Bobbio, Pavia. De Due Padroni organiseerden wijnproefavond en Italiaanse diner. Top!

• 9Katrien16-10-2019

Gewoonweg heel goed !

Prachtige locatie, wat een uitzicht ! Zeer ruim appartement, heel vriendelijke ontvangst.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Dhr Carlier14-10-2019

Fantastisch verblijf op schitterende locatie

De villa ligt boven op een heuvel met een fantastisch zicht over de wijngaarden, die je vanuit de villa ook direct kunt betreden. Een rustige omgeving met heel veel groen en zodoende ook heel veel wandelmogelijkheden. De villa zelf is ruim met een zeer mooi terras uitkijkend over de wijngaarden. Een mooie tuin met een zwembad om af en toe af te koelen. De gastheren Nico en Stef zijn supersympathiek en staan je graag met raad en daad bij om de omgeving te verkennen, ook zijn er reeds voorbereide mappen met suggesties in de buurt. Persoonlijk hadden we ook het genot om een georganiseerde Italiaanse avond mee te maken waar een heus Italiaans diner werd voorbereid met begeleidende wijnen en ditto gezelschap. Zeker een plaats en personen om te koesteren en terug te keren!

• 8Pierre en Greetje Maas09-10-2019

Heerlijk.

Midden tussen de druiven ranken hebben we een paar heerlijke dagen gehad bij Nico en Stef. Het appartement was mooi en alles aanwezig. Over het ontbijt hebben we geen oordeel, want dat hebben we zelf gedaan. Een minpuntje: het terras wat erbij hoort was niet direct vanuit het appartement te bereiken.

• 10Mieke12-09-2019

Heerlijk

Voor de verandering ben ik ditmaal samen met broer een andere route gaan nemen,om te kunnen ervaren hoe het gaat als ,je vanuit het vliegveld, met bus en trein naar de plaats van bestemming gaat!Het is goed te doen en avontuurlijk!Een tip neem een zo vroeg mogelijke vlucht,zodat je uiteraard nog kunt genieten van het mooie Italië en voor het donker wordt, je bestemming hebt bereikt!De villa zelf ,gerund door de 2 baasjes (i due padroni)ligt in de heuvels,tussen de wijngaarden, waar je heerlijk kunt ontspannen ,geniet van het panoramische uitzicht, een duik in het zwembad.Het appartement:De kamers zijn netjes met smaak ingericht en je bent van alle gemakken voorzien (zoniet , even aan de bel trekken bij de padroni)!Erop uitgaan:Er ligt een map met ,leuke tips voor dagjes uit (zee),wandelroutes,etc...tips voor restaurantjes en heerlijke wijntjes, i due padroni weet raad!We hebben veel ondernomen, heerlijk gegeten&gedronken en veel gezien

Alleen gereisd in september 2019

• 10Cisca de Wit27-08-2019

Ideale plek!

Voor ons telkens weer een gevoel van thuiskomen. Heerlijk relaxt een beetje lezen, zwemmen, lekker eten. Nico en Stef zijn aangenaam gezelschap en kennen veel goede restaurants waar je voor niet al teveel geld kunt eten. Daarnaast zijn ze altijd bezig: zwembad wordt keurig bijgehouden, de tuin ligt er strak bij, de appartementen zijn spic en span. We zijn weer helemaal tot rust gekomen!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Christine Dechamps26-08-2019

super!

Nico en Stef zijn heel toffe, fijne, gezellige gastheren, de streek is verrassend prachtig en Nico heeft heel leuke wandelingen uitgestippeld! Het zwembad en de tuin zijn super!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Miranda23-08-2019

Thuiskomen in Italië

Due Padroni is thuiskomen in Italië. Na 3 jaar zijn we weer teruggegaan naar dit prachtige plekje in de Oltrepo Pavese. Met mijn man, zoon van 17, onze labrador en mijn broer en schoonzus, hebben we 2 weken genoten van het goede leven in Italië, met als thuisbasis Due Padroni. Wij hadden beide appartementen, dus het huis voor onszelf. Ik kan veel vertellen over het prachtige huis met alle gemakken, het heerlijke zwembad of het terras waar je het mooiste uitzicht hebt. Maar wat Due Padroni zo bijzonder maakt, zijn de eigenaren Nico en Stef. Ze weten je alles te vertellen over de omgeving, houden je op de hoogte van de gezellige dorpsfeesten met veel eten en wijn, passen op de hond als je een dag op stap wilt, gaan met je naar een wijnproeverij en helpen je waar nodig. En dan het heerlijke Italiaanse diner verzorgt door Antonica en Roberto waarbij je wordt verwend met de heerlijkste gerechten en dito wijnen. Wat wil een mens nog meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Marjo09-08-2019

Mooi maar die muggen...

Mooi appartement liggend in een prachtige Italiaanse setting maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. In ieder geval niet in het muggenseizoen. Bij het zwembad en op terras zijn we lek gestoken door gewone en tijgermuggen. Tip voor de beheerders: investeer in een potje goede muggenspray voor de nieuwe gasten! Zonder de muggen een 8 maar nu een 6.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Martine en Philippe07-08-2019

Verrassend mooie omgeving, warme ontvangst!

Wij verbleven 1 week in een ruim appartement voor 2 personen, de keuken was zeer volledig uitgerust, gezellig terrasje, mooi gelegen zwembad, rustige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2019

15 tips over Bed and Breakfast Villa I Due Padroni

• Ronald en Nina, 12-08-2012

De streek kan eind juli zeer warm zijn, waarbij wij de pech hadden dat er nauwelijks wind stond en de warmte dus lang blijft hangen in het appartement (ook 's nachts). Voor ons een reden om in de zomer niet meer naar deze streek te gaan, maar in het voor- en naseizoen is het voor ons absoluut een aanrader.

• Diana, 16-10-2012

Goed te doen met vliegtuig naar Bergamo en dan een auto huren!

• Virginie Goemanne, 23-05-2013

Heerlijk eten in het kleine restaurantje in de buurt Amici Miei en zeker de kookworkshop is een aanrader, dat was een erg leuke ervaring!!!

0 vragen over Bed and Breakfast Villa I Due Padroni

Bed and Breakfast Villa I Due Padroni info