Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer bed & breakfast info

173 Reviews over Villa I Due Padroni

• 9Daan23-10-2022

Onvergetelijk

Heerlijk in de stilte uitkijken over de eindeloze wijngaarden, wat wil je nog meer. De eigenaren waren ook ontzettend gastvrij en we voelde ons er enorm welkom. De ligging is perfect om lekker door dorpjes te cruisen onderweg naar de middellandse zee.

Zeker een aanrader als je even lekker niks wilt doen dan alleen wandelen, wijn drinken, en ontzettend goed wilt eten.

• 9Chris en Antje08-09-2022

Geweldig, gastvrij en genoten!

Wat hebben we genoten van ons verblijf bij Villa I Due Padroni. We zijn hartelijk ontvangen en in de villa vind je honderden tips voor leuke uitjes, lekkere restaurants en manieren om kennis te maken met het "echte" Italië. Ook onze hond Toska was meer dan welkom en heeft zich daar goed kunnen vermaken. De omgeving is prachtig, je komt helemaal tot rust. We zaten midden in de oogststijd (van de druiven) en hebben dus goed kunnen meemaken hoe dit gaat. We hebben o.a. een bezoek gebracht aan één van de talloze wijnproducenten en daar een heerlijke proeverij en hartelijk ontvangst gehad. Enige tip die we hebben staat los van de accommodatie: mocht je in deze tijd van het jaar heen gaan, zorg dan dat je voldoende beschermingsmiddelen meeneemt tegen de muggen :-). Maar kortom: echt een vakantie om niet snel te vergeten! Dank aan Nico en Stef voor de gastvrijheid!

• 8W&E23-08-2022

Prachtige plek in een mooie streek

We hebben 2 weken met ons gezin beide appartementen gehuurd. De locatie en het uitzicht zijn echt prachtig! Dorpje om de hoek en supermarktje iets verderop, prima. Appartement beneden aan de kleine kant, boven 2 van de 6 slaapplaatsen in een open ruimte. Het terras is heerlijk maar neem wel anti-muggenspul met Deet mee. Stef en Nico zijn vriendelijke hosts. De streek is prachtig, daar gaan we zeker nog een keer naar toe terug!

• 8Marieke14-08-2022

Ruim appartement te midden van de wijnranken.

Waar je ook maar kijkt zie je wijnranken. Aardige gastheren. Grote tuin met zwembad. Pavia is een mooie stad, zeker een bezoek waard. Overige uitstapjes zijn wel verder weg.

• 8Eline De Meyer30-07-2022

Toplocatie

Superadresje! Heel mooi appartement met een groot terras die een adembenemend uitzicht heeft waar je ten volle kan genieten van zonsondergang. Stef en Nico staan altijd voor je klaar met tips rond restaurant, uitstapjes, wijnproeven….

• 10Cisca de Wit10-07-2022

Zo heerlijk relaxt!

Jarenlang deze plek bezocht in het hoogseizoen. Nu niet meer aan het werk en dus in mei op reis. Het was geweldig! Alles groeit en bloeit. De vogels zingen je de oren van de kop. En natuurlijk heerlijk gegeten en lekkere wijn gedronken. De padroni waren, zoals we gewend zijn, de ideale gastheren: vol goede tips voor restaurantjes en meer. Komen we terug? Jazeker!

• 9Barbara Kempers29-05-2022

Just what the doctor ordered ❤️

Hier kom je helemaal tot rust. Wij hadden het kleine appartement gereserveerd, maar kregen van Nico en Stef het grote appartement met subliem terras en heerlijke, goed geoutilleerde woonkeuken. Tip van ons: rijd langs een grote Italiaanse supermarkt en stouw heel je auto vol met lekker eten en drinken. Dan hoef je er helemaal niet meer uit en kun je ongestoord genieten van de rust, het uitzicht, de continu aanstaande koekoek, de tuin en het zwembad. Onze hondjes waren meer dan welkom en we hebben heerlijk met ze gewandeld over de wegen, waar 1x per uur een auto langskomt. Als je echt grote wandelingen door de wijngaarden wilt maken moet je even stevige schoenen meenemen. Ook voor fietsers is dit een paradijs. Nico en Stef zijn schatten.

• 10Esther Kamans25-05-2022

Perfect verblijf in een super accommodatie

Wat een ontzettende mooie plek, rustig, prachtig uitzicht over de wijnkelder in een perfect onderhouden tuin en accommodatie. Veel mooie plekken gezien onder begeleiding van de gastheren. Hier moet je geweest zijn. Dank voor alles!!!

• 9Fam. van der Wolf23-04-2022

Fantastisch!!!

Een week heerlijk mogen genieten van het heerlijke huis op een fantastische locatie. Zeer gastvrije en lieve mensen mogen ontmoeten zowel in als rondom het appartement. Nico en Stef de eigenaren waren op familiebezoek in Nederland dus Roberto (buurman) was eerste aanspreekpunt. Dat is zeker aan hem besteed want het heeft ons werkelijk aan niets ontbroken. Stef en Nico hadden aangegeven bij eventuele problemen of vragen ook bereikbaar te zijn per app of telefoon maar dat was eigenlijk niet nodig want Roberto wist overal antwoord op en regelde alles perfect. Heerlijk gebied om rond te toeren en om mooie wandelingen te maken. Wij raden een verblijf bij de Due Padroni zeker aan!!!

• 9Tjeu en Inge01-04-2022

Heerlijke korte vakantie!!

We hebben genoten van 4 dagen in Due Pradoni. 4 dagen volle zon in een mooie omgeving. Heel prettig ontvangst van Nico en Stef, 2 echte gastheren! Zeker voor herhaling vatbaar!

Bed & Breakfast Villa I Due Padroni info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    fraz. Spagna 9, 27047