Bed and Breakfast Villa I Due Padroni

131 reviews over Bed and Breakfast Villa I Due Padroni in het Nederlands

Wanneer gaan we weer?

Marco & Cora,
14-12-2018

Als je hier naar toe gaat loop je een risico.... Het risico dat je verliefd wordt op deze prachtige omgeving. En bij i due padroni heb je ook nog eens gastheren die het je graag naar de zin maken. Ze kunnen je vertellen waar je goed kunt eten en drinken en regelen het desnoods ‘aan huis’.

Echt genoten van de omgeving!

Janneke Veenstra,
14-12-2018

Hond vriendelijk dus je mag je eigen hond meenemen.

Volgend jaar weer.

Fam. van de Nes,
5-12-2018

Fantastisch appartement met een schitterend uitzicht.

Prachtige omgeving en genoeg te doen

Gastvrije Padroni en hond. :-)

Voor herhaling vatbaar. Aanrader.

Linda de Reus,
18-10-2018

Ondank onze late aankomst heel plezierig ontvangen door beide gastheren Nico en Stef. (Wij kwamen met het vliegtuig. Geen aanrader omdat je dan geen lekkere wijn en kaas mee terug kan nemen!!!) Wij hadden de cantinette geboekt. Mooi ruim appartement. Schoon en de handdoeken waren heerlijk fris!!! Elke ochtend een heerlijk ontbijt. Van het zwembad hebben wij geen gebruik kunnen maken omdat wij te laat in het seizoen waren. De Villa I Due Padroni is gebouwd op een schitterend mooie plek. Heel mooi uitzicht. De omgeving is verrassend. Jammer dat enkele bezienswaardigheden naar ons inzien niet goed onderhouden c.q. gerestaureerd worden.

Wat ons het meest verbaasde was de rust. Weinig of geen lawaai. Een verademing.

Een heerlijk verblijf. Aanrader!!!

Topadres in mooie omgeving!

Hetty,
8-10-2018

Heerlijk verblijf gehad bij de Padroni. Huis is prachtig gelegen temidden van de wijngaarden. Heel centraal ten opzichte van bezienswaardigheden. We kwamen tijd te kort! De gastheren kunnen alles vertellen over de omgeving. Een heerlijk zwembad en een grote tuin om lekker te relaxen.

zeer goed

E Plaatje,
7-10-2018

Deze omgeving is zeer mooi en rustgevend.

Echte wijn streek waar je kunt zien hoe de wijn geteelt en geoogst wordt.

Wij waren hier voor de tweede maal en vooral het gezamelijk eten op het terras verzorgt door Antonica en Roberto is een echte aanrader.

Het appartement is een aanrader door het mooie terras met het mooie uitzicht over de vallei.

In de tuin is voldoende ruimte om te liggen en gebruik te maken van het zwembad.

Geweldig

Frank Siekman,
7-10-2018

Dit zijn twee fantastische mensen met een geweldige gastvrijheid. Wij zijn hier voor de derde keer geweest en wederom een ontzettend leuke tijd gehad. Wij wensen dat jullie nog lang zo mogen doorgaan en dat wij er nog vele malen van mogen genieten.

Dolce far niente!

Cisca de Wit,
5-10-2018

deze zomer maar weer eens geland bij de Due Padroni in de Oltrepò, Inmiddels een vertrouwd adres. Een heerlijke week doorgebracht in appartement La Cantinetta. Na een week hard werken op Italiaanse les was het hier heerlijk relaxen, zwemmen, lezen, lekker eten, wijn proeven. Kortom, we komen hier nog eens terug. En nog eens. En nog eens!

Redelijk, maar nooit meer.

Van Dijk,
29-9-2018

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan steden zoals Milaan, Cremona, Pavia en plaatsen in de directe omgeving. Wij verbleven in het appartement op de begane grond/kelder. App. is ruim, jammer dat de zithoek en tv in de slaapkamer staan. App. is door ligging vochtig/muffig net als de verstrekte handdoeken. In de centrale hal hingen de hele week de zwembroeken en handdoeken die de eigenaren gebruikten om te zwemmen. Geen uitzicht behalve wijnranken. “Privé” terras word ook door de eigenaren en hun visite gebruikt. Voor ons zeker geen terugkomer!

Nico Boots, eigenaar, 8-10-2018

Ten tijde van het verblijf van van Dijk en zijn partner Bart hebben zij geen enkele maal laten blijken dat het appartement hen niet beviel of dat er aan de hygiëne of service iets ontbrak. Verschillende malen is gevraagd of alles naar wens was. Wij kregen daarop geen klachten of indicaties dat hen iets niet beviel. Ook hebben wij hen meerdere suggesties gedaan voor uitstapjes, en is er een wijnproeverij en de dag erop een Italiaanse maaltijd voor onze gasten (inclusief deze heren) georganiseerd. De overige gasten die er die week waren en onze Italiaanse buren die de maaltijd verzorgden, kunnen bevestigen dat die activiteiten bij beide heren zeer in de smaak vielen. Bij hun vertrek is hen nogmaals gevraagd of het verblijf was bevallen, en dat werd ook weer bevestigd.

Kortom, wij kunnen deze zeer negatieve recensie een paar weken achteraf niet rijmen met hun gedrag en de vriendschappelijke manier waarop wij allen met elkaar zijn omgegaan in die week. Onze conclusie is dan ook dat zij ons nu moedwillig willen beschadigen, al ontgaat ons de reden van het waarom.

Super locatie!

fam. Noordam-Faber,
2-9-2018

Heerlijk rustig. Super uitzicht (hoe vaak tref je het dat je vanaf je terras drie kastelen kunt zien?). Lekker gegeten (dank je wel Antonica en Roberto!) en gezwommen ;-).

Mooie kastelen in de buurt en gezellige marktjes (vooral in Stradella).

Minder goed? De muggen en wespen, maar die had je overal dit jaar, dus daar valt niets aan te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa I Due Padroni in Montecalvo Versiggia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa I Due Padroni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.