9,1

116 reviews over Bed and Breakfast Villa I Due Padroni in het Nederlands

Het was zeer goed en we hebben genoten .

E Plaatje, 13-9-2017

Zeer rustige omgeving .

Lekker genieten van de zon .

Zeer goeie ontvangst en verzorging en zeer mooie en goeie advies van de omgeving.

Zijn zeer gastvrije heren en omdat het zo goed is bevallen hebben we gelijk voor 2018 weer besproken .

Nico en Stef bedankt voor de fantastische week .

Heerlijk gastvrij verblijf!

Dirk en Tineke, 10-9-2017

Een fijn, ruim appartement waar het ook bij hoge temperaturen heerlijk koel blijft en met een eigen terras en prachtig uitzicht.

De eigenaren zijn zeer gastvrij en weten veel van de omgeving en geven goede tips. Op onze laatste avond werd een diner georganiseerd met de overige gasten en nog een aantal vrienden uit het dorp. Dit werd bereidt door een Italiaans echtpaar, Antonika en Roberto, en was werkelijk top! Wat hebben wij heerlijk gegeten en wat was het gezellig.

Bedankt Nico en Stef voor de fijne dagen die wij bij jullie mochten doorbrengen.

Voor iedereen een aanrader.

Zallig genieten tussen de wijngaarden !

Babske, 8-9-2017

Eens aangekomen zijn we hartelijk onthaald door I due Padroni (Stef & Nico). Twee vriendelijke mannen die klaar staan om je vakantie fijn te laten verlopen. We hebben genoten van het wijnproeven en het daarop volgend dinner.... Antonika de kokkin tovert een heerlijke italiaanse maaltijd op je bord terwijl haar man Roberto je de hele avond in de watten legt. Als de temperaturen de hoogte in gaan neem je een plons in het rustig gelegen zwembad. Kortom het is zalig genieten bij I Due Padroni!! Wij zijn uitgerust thuisgekomen.

Geweldige ervaring.

Frank Hooft, 6-9-2017

Verrassend appartement met prachtig uitzicht over de wijnvelden in het echte (niet toeristische) Italië. De beide gastheren, Stef en Nico, zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Zij organiseren ook graag een autentieke italiaanse maaltijd met lokale wijnen op het terras van het appartement. Wij hebben dit mogen meemaken en kunnen dit iedereen aanraden. Dit wordt gegarandeerd een gezellige avond. Het zwembad voldoet prima en worxt keurig onderhouden. U dient wel rekening te houden met de aanwezigheid van muggen. Zorg dat u daarop bent voorbereid met de juiste middeltjes.

Geweldig

Japke, 25-8-2017

Mooie plek, prachtig uitzicht, gastvrije heren die wel goede tips geven om de omgeving te verkennen, maar zich nergens mee bemoeien. Als je van fietsen houdt is het goed te doen, niet erg toeristisch en heel mooi op de bergkammen te fietsen.

Fantastisch!

Cora, 29-7-2017

Een prima accommodatie op een prachtige plek met een adembenemend en rustgevend uitzicht. En vriendelijke gastheren die hun uiterste best doen om het je naar de zin te maken. De omgeving kent nog niet het massatoerisme wat je op veel plaatsen in Italië wèl tegenkomt. Dat maakt het extra interessant voor ons! Voor de warme zomerperiode beschikt de accommodatie over een zwembad, maar in de periode dat wij er waren was deze nog niet in gebruik.

geweldig mooi en sfeervol en gezellig en schoon

Frans en Petra, 23-7-2017

met navigatie goed te vinden maar laatste 10m opletten groot bord met straatnaam Spagna je bent er dan. Niet het huis direct aan de straat maar daarachter met 190 graden uitzicht over vallei en heuvels met wijnranken en uiterst vriendelijke mensen. Liggend in het zwembad zie je kleine palmen en de plaatsen waar ze wijn verbouwen. Binnen ruimte en rust en schoon en volledig ingericht, met zitjes buiten op het terras al dan niet in de zon, kortom een aanrader.

Mooi en gezellig.

Jos Smulders, 19-7-2017

Prettige wijnstreek, mooi uitzicht, prettige en gastvrij duo.

Heerlijk verblijf in Due Padroni

Michiel ten Houte de Lange, 16-7-2017

I Due Padroni ligt prachtig in de heuvels van de Oltrepo Pavese, midden tussen de wijngaarden en met een schitterend uitzicht . Het huis met fraaie tuin met zwembad heeft vele mogelijkheden voor diverse reisgezelschappen ; wij waren met vier personen die ieder een eigen kamer hadden ; in alles is voorzien, gewoon perfect! Kortom , we hebben een heerlijk verblijf gehad in I Due Padroni!

Vakantie met hond in Lombardije!

Alida S., 4-7-2017

Een rustige plek in de Italiaanse Appenijnen van Lombardije! Genieten van een prachtig uitzicht vanaf je balkon over de wijnvelden, een prachtige omgeving om te verkennen. De Due Padroni staan je met raad en daad terzijde met goede tips met betrekking tot restaurants en o.a. een bezoek aan Milaan. Ook een wijnproeverij bij Conte Vistarino werd georganiseerd.

Onze hond had de tijd van haar leven en kon haar hele domein overzien!

Stef en Nico zijn erg behulpzaam, ook in tijden dat je een (tand)arts nodig hebt. Dat was weer een andere inkijk in de Italiaanse cultuur! :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa I Due Padroni in Montecalvo Versiggia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa I Due Padroni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa I Due Padroni scoort een 9.06 uit 10 op basis van 119 reviews.