Bed and Breakfast Villa I Due Padroni

BedAndBreakfastWeer vandaag30°18°
Bed and Breakfast Villa I Due Padroni
9,1

124 reviews over Bed and Breakfast Villa I Due Padroni in het Nederlands

Prachtige villa, veel bezienswaardigheden!

Mariët Griffioen
10-8-2018

Wij hebben een week bij villa I Due Padroni gelogeerd, in appartement la Cantinetta. Het was een prachtig huisje tussen de wijnranken, met een terrasje en een zwembad!

Zeer vriendelijke gastheren!

Ruim genoeg voor drie personen + hond.

De hond kon lekker loslopen op het terrein, omdat er een hek stond bij de ingang.

Mooie omgeving met oude steden zoals Pavia, Cremona, Parma en Piazenca.

Aanraders:

Bobbio met prachtig oud stadscentrum en een mooie Romeinse brug, waaronder je evt. ook kunt zwemmen!

Varzi (plaats bekend om zijn salami): bij Jimmy'z bar in het centrum kun je een proeverij doen, ook evt. met verschillende kaassoorten! Ook lekkere wijn! Belevenis!

Tip restaurant: Pizzeria Versa in Santa Maria della Versa!

Minpuntje: (maar daar kunnen Stef en Nico niets aan doen) Er waren wel erg veel muggen!

En houd er rekening mee dat de dichtstbijzijnde supermarkt (inclusief broodjes) op 5-10 minuten afstand ligt van de villa.

Paradijselijk

Kitty Janssen
1-8-2018

Gastvrij , gezellig,prima en fijn voor mijn hond Bella.

Heerlijk koel appartement.prachtig uitzicht vanuit tuin, midden tussen wijngaarden..Iedere morgen heerlijk ontbijtje op eigen terras.Heerlijke bubbeltjes als verrassing in koelkast omdat Nico en Steff al 10 jaar Duo Padroni runnen.

Mooie boeken kunnen lezen door eigenaar geschreven.wijnproeverij mee mogen maken, heel leerzaam en lekker....

Minpuntje voor mij dat ik met de auto naar restaurant moest rijden.

Heerlijke omgeving!

Eric & Eveline Reversma
23-7-2018

Mijn vrouw en ik hebben 1 juli jl. 1 week geboekt bij Il Due Padroni. Wij verbleven in het appartement Cantinetta, samen met onze hond Bink. Wij hebben het heerlijk gehad! Een prima appartement. Koel, ruim, netjes en gezellig. Via de voordeur van het appartement kun je naar je eigen prive terras / tuin lopen. Een heerlijk schaduwrijk plekje waar je prima kunt vertoeven. De auto heeft een prima parkeerplaats en het zwembad in de grootst aangelegde tuin is een aangename verkoeling.

Montecalvo Versiggia is een heerlijk "wijnrijke" rustige en vooral pittoreske omgeving om weer even lekker bij te tanken. Je kunt er heerlijke uitstapjes maken waarbij zelfs een dagtrip nar de Côte d'Azure o.i. niet mag ontbreken! Als je geluk hebt (en dat hadden wij...) wordt er bij genoeg interesse een wijnproeverij en een heerlijk diner georganiseerd door Stef en Nico samen met hun vrienden Roberto en zijn vrouw. Het is de moeite waard!

super!

Hans en Inge
11-7-2018

Prachtige ligging, super gastheren, heerlijk appartement, prima zwembad, goed ontbijt. We zouden geen negatieve punten kunnen bedenken.

Een heerlijk appartement (la Cantinetta) in een erg mooie ongeving. Gastheren Nico en Stef staan voor je klaar en zijn erg vriendelijk en meegaand. Het appartement zelf is netjes en verzorgd en de zit in de slaapkamer is comfortabel genoeg voor de weinige uren die je binnenshuis doorbrengt. Het enige gemis hier is een koffiezetter, maar die kan je zelf meenemen of je maakt gebruik van de opschenkmethode. Diverse restaurants in de buurt zijn meer dan prima (Osteria Versa is echt goed) en hoewel het zwembad bij het huis heel fijn is (en schoon), bieden zowel de directe als de minder nabije omgeving genoeg om te ontdekken. Het is fijn dat we hier met onze honden terecht konden en de lieve gastheren zorgden ervoor dat we zeker nig eens terugkomen.

Het was zeer goed en we hebben genoten .

E Plaatje
13-9-2017

Zeer rustige omgeving .

Lekker genieten van de zon .

Zeer goeie ontvangst en verzorging en zeer mooie en goeie advies van de omgeving.

Zijn zeer gastvrije heren en omdat het zo goed is bevallen hebben we gelijk voor 2018 weer besproken .

Nico en Stef bedankt voor de fantastische week .

Heerlijk gastvrij verblijf!

Dirk en Tineke
10-9-2017

Een fijn, ruim appartement waar het ook bij hoge temperaturen heerlijk koel blijft en met een eigen terras en prachtig uitzicht.

De eigenaren zijn zeer gastvrij en weten veel van de omgeving en geven goede tips. Op onze laatste avond werd een diner georganiseerd met de overige gasten en nog een aantal vrienden uit het dorp. Dit werd bereidt door een Italiaans echtpaar, Antonika en Roberto, en was werkelijk top! Wat hebben wij heerlijk gegeten en wat was het gezellig.

Bedankt Nico en Stef voor de fijne dagen die wij bij jullie mochten doorbrengen.

Voor iedereen een aanrader.

Zallig genieten tussen de wijngaarden !

Babske
8-9-2017

Eens aangekomen zijn we hartelijk onthaald door I due Padroni (Stef & Nico). Twee vriendelijke mannen die klaar staan om je vakantie fijn te laten verlopen. We hebben genoten van het wijnproeven en het daarop volgend dinner.... Antonika de kokkin tovert een heerlijke italiaanse maaltijd op je bord terwijl haar man Roberto je de hele avond in de watten legt. Als de temperaturen de hoogte in gaan neem je een plons in het rustig gelegen zwembad. Kortom het is zalig genieten bij I Due Padroni!! Wij zijn uitgerust thuisgekomen.

Geweldige ervaring.

Frank Hooft
6-9-2017

Verrassend appartement met prachtig uitzicht over de wijnvelden in het echte (niet toeristische) Italië. De beide gastheren, Stef en Nico, zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Zij organiseren ook graag een autentieke italiaanse maaltijd met lokale wijnen op het terras van het appartement. Wij hebben dit mogen meemaken en kunnen dit iedereen aanraden. Dit wordt gegarandeerd een gezellige avond. Het zwembad voldoet prima en worxt keurig onderhouden. U dient wel rekening te houden met de aanwezigheid van muggen. Zorg dat u daarop bent voorbereid met de juiste middeltjes.

Geweldig

Japke
25-8-2017

Mooie plek, prachtig uitzicht, gastvrije heren die wel goede tips geven om de omgeving te verkennen, maar zich nergens mee bemoeien. Als je van fietsen houdt is het goed te doen, niet erg toeristisch en heel mooi op de bergkammen te fietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa I Due Padroni in Montecalvo Versiggia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa I Due Padroni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa I Due Padroni scoort een 9.07 uit 10 op basis van 124 reviews.