Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

168 Reviews over Villa I Due Padroni

• 9Barbara Kempers29-05-2022

Just what the doctor ordered ❤️

Hier kom je helemaal tot rust. Wij hadden het kleine appartement gereserveerd, maar kregen van Nico en Stef het grote appartement met subliem terras en heerlijke, goed geoutilleerde woonkeuken. Tip van ons: rijd langs een grote Italiaanse supermarkt en stouw heel je auto vol met lekker eten en drinken. Dan hoef je er helemaal niet meer uit en kun je ongestoord genieten van de rust, het uitzicht, de continu aanstaande koekoek, de tuin en het zwembad. Onze hondjes waren meer dan welkom en we hebben heerlijk met ze gewandeld over de wegen, waar 1x per uur een auto langskomt. Als je echt grote wandelingen door de wijngaarden wilt maken moet je even stevige schoenen meenemen. Ook voor fietsers is dit een paradijs. Nico en Stef zijn schatten.

• 10Esther Kamans25-05-2022

Perfect verblijf in een super accommodatie

Wat een ontzettende mooie plek, rustig, prachtig uitzicht over de wijnkelder in een perfect onderhouden tuin en accommodatie. Veel mooie plekken gezien onder begeleiding van de gastheren. Hier moet je geweest zijn. Dank voor alles!!!

• 9Fam. van der Wolf23-04-2022

Fantastisch!!!

Een week heerlijk mogen genieten van het heerlijke huis op een fantastische locatie. Zeer gastvrije en lieve mensen mogen ontmoeten zowel in als rondom het appartement. Nico en Stef de eigenaren waren op familiebezoek in Nederland dus Roberto (buurman) was eerste aanspreekpunt. Dat is zeker aan hem besteed want het heeft ons werkelijk aan niets ontbroken. Stef en Nico hadden aangegeven bij eventuele problemen of vragen ook bereikbaar te zijn per app of telefoon maar dat was eigenlijk niet nodig want Roberto wist overal antwoord op en regelde alles perfect. Heerlijk gebied om rond te toeren en om mooie wandelingen te maken. Wij raden een verblijf bij de Due Padroni zeker aan!!!

• 9Tjeu en Inge01-04-2022

Heerlijke korte vakantie!!

We hebben genoten van 4 dagen in Due Pradoni. 4 dagen volle zon in een mooie omgeving. Heel prettig ontvangst van Nico en Stef, 2 echte gastheren! Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Jolande29-03-2022

Prachtig gelegen in de Oltrepò Pavese!

Wij hebben enkele dagen genoten in het appartement Loggione. Het voelde als een "home away from home". Het uitzicht vanaf het terras is schitterend en verbindt direct met de prachtige omgeving. De rust op deze plek tussen de wijngaarden is geweldig. Vanuit de Villa zijn er diverse mooie routes om de Oltrepò Pavese te kunnen ontdekken en dat hebben wij dan ook met veel plezier gedaan. Een heel mooie streek waar het op sommige plaatsen lijkt alsof de tijd heeft stil gestaan. De Villa is een aanrader voor een ieder die van rust en ruimte houdt in het prachtige Italiaanse landschap.

• 10Richard13-02-2022

Heerlijk verblijf in een prachtomgeving!

Wat een heerlijke week bij Stef en Nico heb ik achter de rug! Villa i due padroni ligt op een prachtige plek in een heel mooi stukje Italië. Dank heren voor jullie gastvrijheid, de goeie adresjes en de gezelligheid. Tot weer!

• 10Ad Keijzer04-01-2022

Te mooi en te leuk

Kwamen hier eigenlijk per ongeluk, maar wat een fantastisch verblijf hebben Nico en Stef hier gecreëerd. Ons appartement was van alle gemakken voorzien en in de omgeving is veel te ontdekken. Nogmaals dank voor jullie ontvangst. Hopen zeker nog een keer terug te komen

• 8Mieke23-10-2021

Prettige sfeer in een mooie omgeving!

Het is een prachtige, rustige omgeving midden tussen de wijnranken! Zeer vriendelijke ontvangst door de gastheren. Leuke en nuttige tips gekregen. We voelden ons welkom bij I Due Padroni.

• 9Cappetti, Charlie18-09-2020

Voor herhaling vatbaar!

Vertoeven in een rustige, landelijke en erg mooie omgeving. Appartement van alle gemakken voorzien.

• 10Petra&Joost01-09-2020

Absolute topper!

Fijne gastheren zijn Nico en Stef met respect voor je privacy. Wij logeerden in het grote appartement met fantastisch uitzicht. Zwembad was lekker verkoelend en voor onze kinderen groot genoeg. Ligging is rustig, je moet even rijden voor de grotere supermarkt of dorp, maar dat vonden wij geen probleem, geen NL toerist gezien, heerlijk! Genoten van het diner verzorgd door Roberto en Antonica. En een wijnproeverij in Rovescala. Aanrader deze villa!

Bed & Breakfast Villa I Due Padroni info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden