Appartement Casa Calénc

Appartement
Appartement Casa Calénc
9,7

94 reviews over Appartement Casa Calénc in het Nederlands

Mooie plek om tot rust te komen

Margriet
9-10-2018

Heerlijk rustig verblijf, goed verzorgde woning en van alle gemakken voorzien, inclusief zwembad. Meerdere prachtige wandelroutes in de nabije omgeving. Hartelijke gastheer en gastvrouw die met hun adviezen onze week vakantie zeker iets extra’s hebben gegeven. Samen naar een Italiaanse markt verse ingrediënten halen, vervolgens culinaire tips in de keuken uitwisselen en dan gezamenlijk genieten van een Italiaanse maaltijd en een goed gesprek.

Fantastisch!!

koos
28-9-2018

we waren hier voor het 7e jaar, zeer prettige gastvrouw en gastheer. fraai appartement, prima weer, dit jaar wel i.t.t. andere jaren, wanneer we in oktober hier waren, wel van het zwembad kunnen genieten. Een mooie omgeving, diverse uitstekende restaurants in de omgeving, leuke markten, bijzonder interessante steden binnen 40-100 km en een uitdagende golfbaan in de omgeving.

Fantastisch !

Anna
18-9-2018

We hebben weer genoten van ons verblijf op Casa Calenc ,alles klopte ;gastvrije ontvangst, het weer, omgeving , uitstapjes,zelfs nog lekker kunnen zwemmen !heerlijk vis gegeten in Mercato bij Paulo op vrijdag !

En Pizza in een ander restaurant in. Mercato

Perfect!

Jetty Drager
11-9-2018

In één woord: Perfect! Prachtig appartement waaraan niets ontbreekt, brandschoon, comfortabel en met een adembenemend uitzicht. Uiterst vriendelijke eigenaren die alles in het werk stellen om je een onvergetelijke vakantie te laten beleven. Daar zijn ze helemaal in geslaagd. Wij komen in ieder geval terug!

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

M. Hendrickx
10-9-2018

Perfecte locatie. Heerlijk rustig!

Super gezellig appartement en kraakhelder!

Hartelijke goede ontvangst!

Volgend jaar voor de 6e keer Zoiets vind je niet

Hans dijksta
4-9-2018

Voor iedereen die eens een appartement wil huren in Emilia romagna is dit de ultieme plek ,2 geweldige appartementen staan tot je beschikking waar van 138 iets groter is ,een prachtig zwembad met een geweldig uitzicht over de heuvels richting zee ,een zeer grote omheinde tuin met genoeg schaduw om heerlijk te rusten op prima ligbedden , het echtpaar wat je daar welkom heet zijn Liesbeth en Han ,geweldige mensen die er alles aan doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken in 2 zeer schone en volledig ingerichte appartementen met alle er op en aan , als je zelf gaat koken heeft Han prachtige groenten uit eigen tuin voor je beschikbaar verse eitjes van de eigen kippen ,ook weten Han en Liesbeth geweldige restaurants in de buurt die zij graag voor je reserveren. Er zij 2 geweldige honden aanwezig die met iedereen grote en kleine mensen een partijtje wille spelen en zeker niet te aanwezig zijn door de zeer goede opvoeding .

Theike
27-8-2018

Het was fantastisch. Vooral genoten van de combinatie van de rust op Casa Calenc en de kennis over restaurantjes, marktjes, leuke steden die onze gastvrouw en heer graag met ons deelden.

Super mooi uitzicht, rustig veel mogelijkheden

erika dhaese
25-8-2018

Deze plek is vooral bedoeld om tot rust te komen.Je wordt er door de gastheer en vrouw verwend!

Van daar uit kan je wel heel veel uitstapjes plannen naar mooie stadjes en dorpjes.

Wandelingen in de prachtige natuur zijn mogelijk;

Een verkwikkende plons in het zeer goed onderhouden, en prachtig gelegen zwembad is ook heel leuk.

De streek biedt tal van culinaire mogelijkheden: restaurantjes, markten!

Casa Calénc is bescheiden in haar gratie!!

Victor
12-8-2018

Tijdens het voorjaar in Casa Calénc verblijven is een feest. De winter schudt haar terughoudendheid van zich af en de italiaanse lente komt in de lucht.

De accomodatie is perfect om dit natuurverschijnsel te beleven. De boeren vegen de landerijen aan, de bloesem knalt uit de bomen en struiken. De tuin van Casa Calénc is volop participant van dit feest.

Heerlijk uitgerust en energie getankt dankzij het concept van Casa Calénc.

meer dan de moeite waard

Veerle en Kurt
30-7-2018

heerlijke plek om tot rust te komen. prachtige huisjes met alle comfort middenin de prachtige natuur van de Romagna. minder geschikt met kleine kinderen. Liesbeth en Han zijn de perfecte gastheer en gastvrouw. wij komen elke keer heel graag terug !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Calénc in Sogliano al Rubicone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Calénc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.