Géén boekingskosten

Meer appartement info

133 Reviews over Casa Calénc

• 10Wouter11-10-2022

Zoals altijd geweldig

Ben nu voor de 4e keer tijdens de Mille Miglia bij Han en Liesbeth geweest. En kom in 2023 zeker terug. San Marino, Rimini, Forli, Cesenatico, Ravenna en Urbino zijn stuk voor stuk mooie plaatsen die dichtbij zijn. Deze keer ben ik vanuit Casa Calenc tevens naar Siena gegaan wat een absolute aanrader is.

• 10Linda O.09-10-2022

Een plek om altijd terug te komen

Ook dit jaar weer heerlijk op vakantie naar Italië en naar Casa Calenc, samen met mijn vriend en onze zoon van 2. Wat een fijne plek om tot rust te komen. Lekker ontbijten op het terras, zwemmen in de infinity pool en borrelen met uitzicht over de prachtige heuvels. En af en toe een mooi dorpje of marktje bezoeken om cappuccino en aperitivo te drinken. En natuurlijk de zee niet te vergeten. Het appartement is tot in de puntjes verzorgd met eigengemaakte jam en brood en heel schoon. We hebben het weer heerlijk gehad en komen zeker terug bij casa Calenc!

• 10Koos en Maria21-09-2022

Kortom alle reden om hier voor de 12e keer te verb

Het appartement is gelegen in een klein complex in een klein gehucht boven op een heuveltop. Vanuit het complex heb je o.a. zicht op o.a. Rimini, SAN Marino en SAN-Leo. De steden Bologna en Ravenna liggen op +/- 1,5 uur afstand terwijl Cesena op een half uur ligt. Het verblijf beschikt over een zwembad, terwijl het een uitstekende locatie is voor wandel- en fietstochten. Er zijn diverse sfeervolle markten in de omgeving. Kortom een uitstekende locatie voor zowel rust als voor actie.

• 10Anna21-09-2022

Super relaxed weekje

Het verblijf was super. , Alles was aanwezig , goed geregeld Han en Liesbeth 👍🏼

• 10Roel en Petra30-08-2022

Heerlijk!

Casa Calénc, een idyllische plek met een ontzettend mooi uitzicht en een fijn zwembad. Waar Han en Liesbeth er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Bijvoorbeeld door fijne en bijzondere restaurantjes voor je te reserveren, waardoor deze vakantie ook op culinair gebied 'heerlijk' is geworden!

• 10Linda & Caroline02-08-2022

Heerlijk veblijf

We hebben 2 weken mogen genieten van Casa Calenc app 137. Een heerlijke rustige plek met fantastisch uitzicht op de Romagnoolse heuvels. Het huisje is netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Han en Liesbeth staan klaar voor hun gasten met tips voor leuke uitstapjes, goede restaurants, plaatselijke festiviteiten en verwennerij met zelfgemaakte producten uit eigen tuin. We hebben een super fijne vakantie gehad. Wil je Emilia Romagna tussen de Italianen beleven? Kom dan naar Casa Calenc!!

• 10Hans en Titia Dijkstra26-07-2022

Zoals gewoonlijk , geweldig

Lieve Han en Liesbeth Alweer in casa calenc zeggen sommige mensen , en inderdaad voor ons was de keus niet zo moeilijk een geweldig appartement 138 zoals altijd mooi ingericht super hygiënisch en een heerlijk bed , met vele zonnepanelen en het opvangen en gebruik van regenwater, verschillende soorten groente en 10 soorten tomaten en nog veel meer in de tuin zijn Han en Liesbeth geweldig bezig in Emilia Romagna, voor gasten met een elektrische auto is er een laadpaal , een prachtig zwembad en grote tuin met genoeg schaduw is alles wat je nodig hebt er loopt een geweldige border collie in de tuin die prima met gasten en kinderen omgaat , wij komen zeker terug . Groetjes Hans en Titia Dijkstra

Han, Eigenaar, 03-08-2022

Hallo Hans en Titia, Wat kan ik hier hier nou nog op antwoorden. Bedankt. Ook namens onze vaste schoonmaakploeg de "zeepbellen". Groeten ook van Reddi. Han

• 10Dick & Thea Koonstra17-07-2022

Geweldige mooie locatie in een oase van rust !

Genieten en even helemaal tot jezelf komen…Dit jaar voor de tweede keer voor Casa Calénc gekozen vanwege het werkelijk prachtige verblijf in een fantastisch mooie omgeving in een oase van rust. Een grote aanrader voor mensen van middelbare leeftijd en ouder die van rust en natuur houden.

Han, Eigenaar, 03-08-2022

Hallo Dick en Thea, Dank voor jullie review. Heerlijk jullie voor een tweede keer te mogen ontvangen. Dat geeft ons ook rust. Verder omschrijf je een van onze doelgroepen perfect. Vanaf volgend jaar hopen we Casa Calénc soms ook aan te bieden als drie generatiehuis. Opa en oma in een appartement, de ouders in het andere en de kinderen in het derde appartement. Eén echt familie vakantiehuis. Groet, Han en Liesbeth

• 10Dirk07-07-2022

Top locatie

We hebben een week gelogeerd in het grote appartment/huisje Alles is aanwezig: van vaatwasser tot citronella kaarsjes. De uitbater reserveert in vlekkeloos italiaans de leukste resto's in de buurt. Vanop het terras heb je schitterend uitzicht op de heuvels rondom. We hebben de streek uitgebreid verkend : Imola (standbeeld van Senna), San Leon, San Marino, Cesenatico ( stad van Marco Pantani),... Ook krijg je heel wat vriendschap terug van de lieve hond Reddi

Han, Eigenaar, 03-08-2022

Hallo Dirk en familie, Bedankt voor jullie reactie. Wat we altijd zeggen is een week is echt te kort om tot rust te komen en te genieten van alles wat het binnenland van Romagna te bieden heeft.Het was heerlijk om jullie te zien genieten van alles. Groet, Han en Liesbeth

• 10Dick & Thea Koonstra30-08-2021

Werkelijk FAN-TAS-TISCH !

U wilt rust ? U krijgt RUST ! Appartementen zijn gelegen op een geweldige locatie in een prachtige, sprookjesachtige omgeving met een erg hartelijk gastechtpaar Han en Liesbeth. Appartementen zijn van alle gemakken voorzien en zeer smaakvol ingericht.

Appartement Casa Calénc info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Rontagnano Cossure 137-138, 47030