Appartement Casa Calénc

Appartement
Appartement Casa Calénc
9,7

97 reviews over Appartement Casa Calénc in het Nederlands

Casa Calénc is bescheiden in haar gratie!!

Victor
12-8-2018

Tijdens het voorjaar in Casa Calénc verblijven is een feest. De winter schudt haar terughoudendheid van zich af en de italiaanse lente komt in de lucht.

De accomodatie is perfect om dit natuurverschijnsel te beleven. De boeren vegen de landerijen aan, de bloesem knalt uit de bomen en struiken. De tuin van Casa Calénc is volop participant van dit feest.

Heerlijk uitgerust en energie getankt dankzij het concept van Casa Calénc.

meer dan de moeite waard

Veerle en Kurt
30-7-2018

heerlijke plek om tot rust te komen. prachtige huisjes met alle comfort middenin de prachtige natuur van de Romagna. minder geschikt met kleine kinderen. Liesbeth en Han zijn de perfecte gastheer en gastvrouw. wij komen elke keer heel graag terug !

Relaxed verblijf met een magnifiek uitzicht.

Marc de Voogd
1-7-2018

Wat een heerlijke plek om tot rust te komen. Prachtige ligging met een magnifiek uitzicht dat nooit verveeld en een zeer goed verzorgd appartement in originele stijl. Alles is aanwezig om het verblijf aangenaam te maken en de eigenaren zijn zéér gastvrij! Als je houdt van lekker eten dan ben je bij Casa Calenc zeker op je plek. De eigenaren weten er veel van en brengen je in contact met het eten uit deze regio en de gewoonten. Ze spreken de Italiaanse taal vloeiend en zijn bereid je overal mee te helpen, ook als niet alles loopt zoals gepland ... dank jullie wel!

Dit was een onvergetelijke vakantie.

Ria en Rien
28-6-2018

Liesbeth en Han zijn geweldig gastvrije mensen die werkelijk alles in het werk stellen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Heerlijk is het om na een lange reis 's avonds aan te kunnen schuiven en verwend te worden met Italiaanse gerechten. Verder is het door Han zelf gebakken brood iets dat je niet mag missen. Wil je verse eitjes of groente uit de tuin, je hoeft er maar om te vragen. Ook de zelf gemaakte jam en overige zaken voor het eerste ontbijt staan klaar in je appartement. Wij hebben veel profijt gehad van de tips die wij van Liesbeth en Han kregen voor trips, festiviteiten, markten enz. De regelmatige wisseling van linnen- en beddengoed maken het geheel compleet.

Aanrader; mooie combi van ontspannen en cultuur!

Herman Gehem & Saskia werner
15-6-2018

Absolute top in gastvrijheid. Leuk, authentiek appartement met alle voorzieningen en veel privacy. Perfect schoongehouden en frequente wissel van handdoeken. Lekker zwembad met fraai uitzicht en lekker terras met comfortabele ligbedden. Heerlijke wandelmogelijkheden!

Vele culturele toppers binnen redelijke reisafstand!

geweldig

hans en titia
30-8-2017

han en Liesbeth zijn de juiste personen om je thuis te laten voelen in casa calenc wij zijn voor de derde keer geweest en wederom geweldig ontvangen met een heerlijke aanschuiftafel en een wijntje, nieuwe restaurants ontdekt in de buurt en geweldige uitzichten bezocht ,over de plek en de appartementen kan ik kort zijn dit alles krijgt een vette 10, de twee honden zijn zeer goed afgericht dus daar heb je alleen maar plezier van ,koken kan je met han doen in zijn prachtige keuken en Liesbeth weet allen over de wijnen in de buurt ,we gaan nu al boeken voor volgend jaar want wij willen dit niet missen .han en Liesbeth veel geluk in het mooie italie ..hans titia

Genieten van rust, cultuur en eten.

Gerie
15-8-2017

We zijn 2 weken te gast geweest op Casa Calénc en hebben ontzettend genoten van de rust, het prachtige uitzicht en de vele leuke restaurantjes.

Han en Liesbeth waren erg gastvrij en maakte ons wegwijs in de omgeving.

We hebben verschillende feestavonden meegemaakt met de plaatselijke bevolking. Het was erg gezellig om zo ook de cultuur te proeven.

Het appartement was heel schoon en gezellig met prima bedden.

We hebben dagelijks genoten van het heerlijke zwembad.

Kortom een aanrader voor wie relaxed de vakantie wil vieren.

Liesbeth en Han kennen de regio uitstekend en zijn, vooral als het om de Italiaanse keuken gaat, uitstekende ' verkenners '. Zonder hen hadden we dit gemoedelijke restaurant, met een fantastische Italiaanse keuken nooit ontdekt.

Een mooi appartement van alle gemakken voorzien

Fam Clabbers
4-7-2017

De ideale plek indien men rust en ruimte zoekt. Liesbeth en Han zijn ontzettend gastvrij. Zij zorgen ervoor dat je je helemaal thuis voelt.Voor vogelaars is het een heel spannende omgeving. Vogels gespot zoals de bijeneter en de hop. Ook voor wandelaars en fietsers(Mountainbikers) is dit een mooie omgeving.Restaurants en winkels zijn in de nabije omgeving te vinden.

Genieten van natuur, eten en cultuur.

S. Werner
31-12-2016

Het was de tweede keer dat wij op deze plek waren, nu in een andere jaargetijde. Het onderkomen is echt perfect. Prima bedden en uitstekende sanitaire voorzieningen. De ontvangst met zelfgebakken brood en zelfgemaakte jam is allercharmantst en je voelt je daardoor heel welkom. De herfst begon en Han en Liesbeth hebben ons meegenomen naar een fantastische truffelmarkt. Hun gastvrijheid is enorm. Ze hebben ons mooie plekken laten zien en samen gegeten op plekken, die je nooit meer vergeet.

De ligging is ideaal. Je zit vlakbij de kust en grote steden met prachtige cultuurschatten. Er is in de omgeving erg veel te zien. Casa Calénc ligt in de heuvels van het binnenland, waardoor de stilte, de zon, het licht en zoveel meer voor de ultieme vakantiegevoel zorgen.

Een plek om weer naar terug te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Calénc in Sogliano al Rubicone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Calénc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Calénc scoort een 9.69 uit 10 op basis van 97 reviews.