Camping Villaggio Paestum

Camping Villaggio Paestum
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Paestum voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Villaggio Paestum in het Nederlands

Met oudere kinderen

Ruime plekken met gras! 150m2

Vriendelijk en behulpzaam personeel, schoon sanitair, prachtig stukje strand met vervoer elke 20min. Ideaal voor kinderen en mooie uitvalbasis voor Zuid Italië en de prachtigee Amalfikust.

De buitenlanders belanden op een aparte campingplaats die wel mooi groen is omdat er zo goed als geen volk staat. Het sanitair op de camping is totaal niet onderhouden. Kranen werken niet. WC's zonder bril en ook veel Franse WC's. Doucheknoppen werken niet naar behoren, exact om de vijf sec. slaat de douche af en als je terug op de knop duwt zal die soms haperen en er is weinig druk op het water.

Het sanitair wordt wel goed gekuist, elke dag zeker anderhalf uur maar dat wilde zeggen dat je dan naar een andere sanitaire blok moest en daar was de situatie nog erger met slecht 1 normale WC.

Het personeel is klantvriendelijk. Het restaurant heeft een zeer beperkte kaart in de week, in het weekend zijn er wel pizza's.

Zeer beperkte keuze in de winkel.

Niet kindvriendelijk omdat het zwembad een kleine glijbaan heeft en die werkte maar sporadisch. In het zwembad springen was verboden voor iedereen zelfs al was je de enige in het zwembad. Het zwembad was gesloten van 13u tot 16u.

2008

Geweldige camping!

Destiny
8-8-2008

Mijn favoriet in het zuiden :) Camping Villagio Paestum in Eboli Mare is een mooie ruime camping met 's avonds (in het seizoen) animatie in een mooie, grote, half ronde stenen arena. Er is een pleintje met daaraan een winkeltje en restaurant en een appart hoekje waar wat videospelletjes staan, een vrij grote speeltuin en een heleboel beplanting. Het is heel mooi aangelegd en je staat mooi in het bos. Er zijn een heleboel seizoensplaatsen, een heleboel Italianen op de camping (maar goed het is ook het zuiden ;)) en een enorm groot gedeelte voor caravans en tenten enz. Het loopt een heel eind naar achteren, plek genoeg dus. Het is heel mooi aangelegd en zeker een aanrader om eens naar toe te gaan. Vlak bij Paestum, Pompei, Herculaneum, Vesuvius en alle andere dingen om te bekijken. Even de weg oversteken en je bent op het strand. De camping heeft zijn eigen stuk strand en een busje dat in het hoogseizoen elke dag om het kwartier heen en weer naar het strand rijdt.

Vacanceselect
Vacanceselect
Allcamps
Allcamps
Go4Holiday.nl
Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Paestum in Paestum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Paestum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.