Camping Villaggio Paestum

Camping Villaggio Paestum
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Paestum voor je op een rij gezet:

7 reviews over Camping Villaggio Paestum in het Nederlands

mai più

enzo
16-9-2015

accoglienza non la conoscono

Salvatore Amatruda, res.prenotazioni, 24-1-2017
Ti ringrazio per la tua recensione e sono davvero dispiaciuto per l'esperienza negativa, ti invito a telefonarci 0828691003 e spiegarci cosa è successo durante la vacanza, in modo da poter prendere provvedimenti e migliorare. Grazie

Le camping dispose de 4 étoiles, et mérite tout; Je suis resté avec ma famille il à la fin de Juillet; Beaucoup d'espace pour divertir les enfants avec une aire de jeux et d'activités sportives, sans oublier les piscines; Les bungalows sont petites mais belle; À la boutique, nous avons mangé une bonne mozzarella di bufala; Le restaurant pizza est délicieuse; les toilettes sont neuves et bien entretenues; La chose intéressante est que cette réception du camping parlent français, et acceptons le paiement en chèques vacances français ANCV; Nous serons bientôt de retour dans ce havre.

Ottima struttura

Filippo
17-11-2014

Vado in questa struttura per la terza estate, i bambini vogliono ritornare e aime solo per una settimana con la mia famiglia, abbiamo preso un bungalow 4 posti, piccolo ma confortevole, con angolo cottura già fornito di stoviglie, ma mancava l'apribottiglie, il bungalow è in muratura, quindi non abbiamo avuto bisogno del climatizzatore che avevamo già conteggiato nel totale saldato all'arrivo, per fortuna il personale alla reception mi ha rimborsato la quota pagata per quel servizio, le camere erano pulite e il personale è sempre gentile e sorridente, come l'animazione professionale, hanno fatto divertire sia i miei piccoli che noi due.Le attrezzature sportive potrebberò essere riviste, ma le piscine sono meravigliose, nel complesso merita un giudizio più che positivo.

Salvatore Amatruda, res.prenotazioni, 24-1-2017
Ti ringrazio per la tua recensione dettagliata spero sia utile per gli altri ospiti, ogni anno ci sono delle novità quindi tornate a trovarci quest'anno.

quattro stelle meritate

Martina
15-11-2014

La struttura è ben tenuta, tanti alberi e giardini curati, tra cui molte attività per i bambini dal parco giochi alle piscine con scivoli e l'animazione coinvolgente, supermercato è discretamente fornito, a me è capitato di non trovare un prodotto ma dopo averlo richiesto il giorno dopo la signora me la fatto trovare, staff gentile e disponibili, sicuramente da ritornarci.

Salvatore Amatruda, res.prenotazioni, 24-1-2017
Ti ringrazio per la tua recensione, ogni anno ci sono delle novità quindi tornate a trovarci anche quest'anno.

De buitenlanders belanden op een aparte campingplaats die wel mooi groen is omdat er zo goed als geen volk staat. Het sanitair op de camping is totaal niet onderhouden. Kranen werken niet. WC's zonder bril en ook veel Franse WC's. Doucheknoppen werken niet naar behoren, exact om de vijf sec. slaat de douche af en als je terug op de knop duwt zal die soms haperen en er is weinig druk op het water.

Het sanitair wordt wel goed gekuist, elke dag zeker anderhalf uur maar dat wilde zeggen dat je dan naar een andere sanitaire blok moest en daar was de situatie nog erger met slecht 1 normale WC.

Het personeel is klantvriendelijk. Het restaurant heeft een zeer beperkte kaart in de week, in het weekend zijn er wel pizza's.

Zeer beperkte keuze in de winkel.

Niet kindvriendelijk omdat het zwembad een kleine glijbaan heeft en die werkte maar sporadisch. In het zwembad springen was verboden voor iedereen zelfs al was je de enige in het zwembad. Het zwembad was gesloten van 13u tot 16u.

2008

Evitez le .

Cabirol
22-8-2008

Sanitaires sales . Température eau non réglable dans les douches . plage privée en supplément 8€/jour . Vaisselle eau froide . 3A seulement en courant électrique . Coupures énergentiques fréquentes . Personnel peu sympathique . Hostilité des "résidents " italiens à l'égard des touristes .

Geweldige camping!

Destiny
8-8-2008

Mijn favoriet in het zuiden :) Camping Villagio Paestum in Eboli Mare is een mooie ruime camping met 's avonds (in het seizoen) animatie in een mooie, grote, half ronde stenen arena. Er is een pleintje met daaraan een winkeltje en restaurant en een appart hoekje waar wat videospelletjes staan, een vrij grote speeltuin en een heleboel beplanting. Het is heel mooi aangelegd en je staat mooi in het bos. Er zijn een heleboel seizoensplaatsen, een heleboel Italianen op de camping (maar goed het is ook het zuiden ;)) en een enorm groot gedeelte voor caravans en tenten enz. Het loopt een heel eind naar achteren, plek genoeg dus. Het is heel mooi aangelegd en zeker een aanrader om eens naar toe te gaan. Vlak bij Paestum, Pompei, Herculaneum, Vesuvius en alle andere dingen om te bekijken. Even de weg oversteken en je bent op het strand. De camping heeft zijn eigen stuk strand en een busje dat in het hoogseizoen elke dag om het kwartier heen en weer naar het strand rijdt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Paestum in Paestum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Paestum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Villaggio Paestum scoort een 6.11 uit 10 op basis van 7 reviews.