Aparthotel Valtos Beach

Aparthotel
Aparthotel Valtos Beach
8,6

Omschrijving
Aparthotel Valtos Beach in Parga ligt direct aan het strand. Ook vind je hier een zwembad en restaurant. Minder geschikt als je slecht ter been bent. Lopend naar Parga is het 10 minuten, maar je kunt ook met de boot. Een dagtocht naar de eilanden Paxos en Antipaxos is aan te raden. Net zoals een bezoek aan het olijfoliemuseum en de watermolen.

160 reviews over Aparthotel Valtos Beach in het Nederlands

Geweldig accomodatie aan het strand. Alles klopt van het begin tot het einde. Alle lof over valtos Beach. Mooie herinneringen en komen zeker hier terug. Paxos en anti paxos en Meteora geweldige excursies. Op loop afstand naar Parga en ben je slecht ter been dan ga je met de taxi boot 👍

Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel en men doet er alles aan om je in de watten te leggen; zowel in het hotel met uitstekend restaurant als op het strand met eigen bediening en ook een eigen restaurant waar je heerlijk kunt lunchen. Het is er brandschoon en door de kleinschalige opzet heb je niet het idee in een groot hotel te zitten. Het hotel ligt tegen de bergwand met prachtige tuinen rondom waar volop citroenen en limoenen groeien. Enige minpunt is weer (!) de nederlanders die s'ochtends vroeg de badlakens op de bedjes bij het zwembad neerleggen en daardoor zijn wij altijd naar het strand gegaan waar je gewoon een bedje kunt reserveren dus geen stress !! Lopend naar Parga is prima te doen en met 10 minuutjes ben je er dus geen gebruik gemaakt van het bootje. Misschien overbodig om nogmaals te vermelden maar het hotel heeft geen liften en heel veel niveauverschil dus alleen voor mensen die goed ter been zijn.

Superfantastisch !

J van ooijen,
14-6-2018

Valtos beach is een ideaal vakantie oord het personeel doet er echt alles aan om jou een heerlijke vakantie te bezorgen ,het is heerlijk eten de app zijn erg ruim en schoon er is een Griekse avond georganiseerd door de familie zelf ,het ligt aan zee met heerlijke strandstoelen met extra dikke kussens er is handdoeken service .op alles wordt goed gelet als ze maar denken dat je hulp nodig hebt zijn ze bij je en altijd vriendelijk en echt naar je toe .het zwembad is mooi en schoon .kindvriendelijk . Gewoon een plaats waar je graag terug wilt komen !!! Er zijn veel trapjes maar dat staat duidelijk beschreven dus slecht ter been valt niet mee .maar als het van te voren goed bekend is denken ze zelfs daarin met je mee een top locatie verdient een eerste plaats .

Prima complex

Wes,
10-6-2018

Hadden een 1k app. Kamer was schoon en werd dagelijks schoongemaakt, wel wat gedateerd en badkamer aan de krappe kant. Ook was het gehorig ( je hoorde ze letterlijk boven plassen ). Ontbijt prima even als het diner in de avond. Personeel zeer vriendelijk en in voor een leuke babbel. De eigenaren, twee broers (en een vader) vond ik zeer arrogant.

Verder was het strand top 6 euro per bedje.

Parga niet aan te raden voor mensen wie slecht te been zijn!!

Pargadise

Henk en Henny,
6-6-2018

Zeer vriendelijke mensen! Schoon, heerlijk eten. Zeer luxe strandbedden met dikke matrassen, dat was voor ons als rugpatient zeer aangenaam. Je krijgt ook een parasol en een strandstoel erbij, dit voor 15,-. Daarbij hebben ze bediening tot aan je strandbedje. Wij waren erg te tevreden over Valtos Beach Hotel!

Gaan zeker nog snel een keer!!

Brenda,
16-4-2018

Fijn hotel( Valtos )met zeer goede kamers en vriendelijk personeel. Eten is erg goed en met de taxi boot zo in het centrum van Parga.

In de buurt zijn verschillende excursies mogelijk ook is er een camping vlak bij dus voor elk wat wils.

Prijzen zijn ook goed.

Enige nadeel is er voor mensen die slecht ter been zijn. Erg gevoelig en bij Valtos Beach Hotel veel terrassen en trappen.

Mooi gelegen complex

André Pronk,
      1-10-2017

Het complex ligt tegen een heuvel gebouwd, slechts door hellende weg, gescheiden van het strand. Doordat complex tegen heuvel is gebouwd is dit comlex niet of minder geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn. Vanuit kamer had ik uitzicht over zwembad en strand. Voordeelkames hebben geen of minder fraai uitzicht. Personeel was vriendelijk. Ontbijt meer als voldoende, kwaliteit diner goed maar iets duurder dan in Parga zelf. Schoonmaak van kamer was goed. Prijs per dag van 2 bedden + parasol op het strand vind ik aan hoge kant, € 15,00. Concurrent is aanzienlijk goedkoper maar wel minder luxe. Bij kleine zwembad zijn deze gratis. Hellende weg naar en trappen (54 ongelijke trappen) van Parga, is goed te doen maar brengt je wel even buiten adem. Voor mensen die minder goed te been zijn of klim niet zien zitten zijn er alternatieven. Ik heb mijn verblijf als positief ervaren en kan dit complex en plaatsje zeker aanbevelen.

Een keer geweest en dat was voldoende.

Fam Hofman,
      22-9-2017

Schoon mooi aan de baai Volta's beach gelegen complex. Als je boven in het complex zit heb je het mooiste uitzicht. Je moet je wel beseffen dat je veel trappen dient op en af te lopen in ons geval 75 treden.

Wil iedereen waarschuwen het lopen naar het stadje Parga via een stijl omhoog lopend pad vergt een topconditie als men eenmaal boven is moet je via heel ongelukkige trappen weer naar beneden Parga in. Terug via dezelfde weg. Dus niet alleen voor mensen die niet goed ter been zijn maar ook voor mensen die wel goed kunnen lopen een uitdaging die gelijk staat met het naar boven en beneden lopen van de Domkerk in Utrecht.

Je kan wel met taxi enkele reis van Valtos beach naar Parga voor 5€. En met een pendelbootje van Valtos beach strand naar Parga voor 4€ met zijn tweeën.

Valtos beach heeft een eigen strand met parasols waar men 15€ vraagt voor twe stoelen en een parasol een belachelijke prijs op nog geen 50 meter op het zelfde strand en water zit je de gehele dag voor 8€.

Grieken waren erg stug in de omgang ook bij Valtos beach.

Geweldige vakantie!!

Melissa,
      28-8-2017

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in het Valtos beach hotel. Het personeel was erg vriendelijk, en maakte af en toe een praatje. Het eten wat te verkrijgen was in het restaurant van het hotel en bijbehorende restaurant aan het strand was echt top!!

We hadden een fantastische kamer met zee zicht! Het was mooi en schoon! Het stadje was goed te bereiken met het taxi broodje ook te lopen over de berg -(niet voor mensen die slecht te been zijn)

Kort samengevat dit is zeker een aanrader!!

Gr. Melissa en Twan

Zo zo

cosmea,
      11-8-2017

Dit aparthotel heeft een goed restaurant.

Alle kamers/appartmenten (behalve voordeelkamers) hebben een prachtig uitzicht.

Wij hadden een appartement in het oude gedeelte. Die zijn absoluut geen 4 sterren waard.

Zwembad te klein en te weinig ligbedden voor het aantal kamers/gasten.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Valtos Beach in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Valtos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.