Appartement Filoxenia Sea & View

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag12°2°
Appartement Filoxenia Sea & View
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Filoxenia Sea & View voor je op een rij gezet:

12 reviews over Appartement Filoxenia Sea & View in het Nederlands

Het hotel heeft een prachtig uitzicht op de baai van Parga. In de ochtend krijg je een lekker ontbijt, met onder andere een vers geperste jus en een heerlijke omelet. Je kan lekker aan het zwembad liggen of op je eigen balkon/plaatsje zitten. Het dorpje waarin het hotel ligt, heeft verschillende restaurantjes. Allemaal even lekker. Vanuit het hotel kan je verschillende tripjes maken naar: Parga, Ioannina (1.5 uur rijden), een boottocht naar verschillende eilanden en als je de tijd hebt zijn de kloosters in Meteora een aanrader. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Filoxenia en gaan zeker een keer terug!

Fantastisch mooi complex.

Hans & Marijke,
5-7-2017

Het was een uitstekend appartementen complex met ontzettende aardige eigenaar en eigenares.. Ze proberen je met alles te helpen en zijn zeer behulpzaam als je daar bent. Ze proberen zelfs Nederlands te praten.. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken.. Ontbijt is perfect. Als je wilt wordt er iedere morgen een omelet voor je gebakken.

Het ligt wel iets verder weg gelegen en een auto is onmisbaar in deze omgeving.

Ik moet er wel aan toevoegen dat de eigenaar NIET verantwoordelijk is voor de verhuur van de auto. Bij klachten ga je naar het verhuurbedrijf en niet bij de eigenaar van Filoxenia Sea View..!!!

Anthousa is een klein Grieks dorpje en het centrum is maar 5 minuten lopen. Je kunt in het dorpje heel lekker Grieks eten. Restaurants genoeg en lekker rustig voor mensen die van rust houden.

Wij komen zeker terug...!!!!

Een fantastisch mooie en rustige acomodatie.

Feitzen en Anna,
2-7-2017

Wat de mensen moeten weten is dat het appartement niet in Parga licht maar in Anthousa, het licht in het dorp Anthousa op een half uurtje lopen naar het Valtos strand. Het appartementen gebouw ligt werkelijk fantastisch met een heel mooi uitzicht op Parga en de baai van Parga. Er zijn in totaal maar 16 appartementen dus lekker rustig. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam en oprecht belangstellend(zelden zo vriendelijke en oprechte eigenaren tegen gekomen).Het ontbijt kun je nuttigen buiten met uitzicht op de baai van Parga en voldeed aan al onze verwachtingen er was van alles te krijgen vers brood eitje verse jus en nog veel meer. In de tuin licht een heel mooi zwembad met mooie nieuwe ligstoelen en alweer een schitterend uitzicht op Parga. Dus wij hebben dit ervaren als een van de betere appartementen in Griekenland en dat komt ook mede door de eigenaren. Het appartement is moeilijk te vinden van Parga doorrijden tot in het dorp Anthousa en dan de bordjes filoxsenia volgen.

Kras

Vriendelijke gastvrouw en gastheer die het je naar het zin maken aldaar. Rustig gelegen en fraai uitzicht op Parga en de zee, Wel heb je een auto nodig omving te verkennen en je moet redelijk ter been zijn. Gelegen in een piep klein dorpje Anthoussa met zijn pleintje waar het Griekse leven zich een beetje afspeelt. Verder een aantal goede restaurantjes een slager,bakker en een fruitwinkeltje. .

Parga een toeristenplaatsje met zijn haventje strandje en winkeltjes ligt met de huurauto hier zo'n 10 minuten vandaan

Perfecte accomodatie in een mooie omgeving,super!

Yvonne Janssen
25-9-2016

Het appartement was perfect er ontbreekt je aan niets super mooi uitzicht! En bij het ontbijt wat overgens ook goed was, werd je door de enthousiaste eigenaren bijgepraat over de omgeving , welke strandjes mooi zijn, en wat je kan bezoeken in de omgeving. Wat beslist wel nodig is dat je zelf vervoer hebt , zonder eigen auto is het niet te doen.

fantastische plek

Janny koster Hijmans
26-6-2016

Prachtige omgeving en zeer gastvrije eigenaar met zijn vrouw en alles goed verzorgd.

Super vakantie gehad

Ben en Maike
22-6-2016

Zeer goed onderhouden kleinschalig appartementencomplex , zeer schoon, mooi gelegen, lieve en leuke eigenaren waarvoor niets te veel is. Mooi zwembad aanwezig. Hebben van een auto is een must.🏛

paradijsje

John en Linda
22-6-2016

Mooie studio,aardige eigenaars,prima schoonmaak,goede lange bedden,mooi uitzicht ook vanaf studio met tuinzijde,

Plaatsje heeft ook lekkere restaurants(Anthoussa restaurant) en zeer goede bakker op 5 min loopafstand.

Minpunt was dat het wel gehorig is als er kinderen naast je zitten,

weinig keukengerei voor mensen die willen koken

Een fantastische plek om te verblijven!

Hans Vos
31-5-2016

Het uitzicht is overweldigend ,de kamers uitstekend en heel schoon, prima bedden, mooi zwembad en de eigenaren zijn geweldig.

Elke morgen een heerlijk ontbijt met verse eitjes ( je mag zelf aangeven hoe je ze wilt) en echt vers geperst citroen of sinaasappelsap.

Hier gaan wij zeker nog een terug komen!

Aangename verrassing

Margot
26-8-2015

Heel eenvoudig appartement in een heel mooi, sfeervol complex. Zeer gastvrije ontvangst, fijn zwembad en alles is kraakhelder. Erg eenvoudige badkamer maar ook heel schoon. Genoten van de rustige ligging, het uitzicht, de lekkere bedden binnen en bij het zwembad en van de tips van de gastheer en gastvrouw.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Filoxenia Sea & View in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Filoxenia Sea & View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.