Hotel Sonia Village

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°13°
Hotel Sonia Village
8,8

61 reviews over Hotel Sonia Village in het Nederlands

Super vakantie, heerlijk hotel.

Lotte
17-11-2018

Super hotel! We hebben 8 heerlijke dagen gehad en genoten. Het eten was super goed, niet veel keus maar wel iedere dag wat anders en vers bereid. Helaas in de omgeving was vrij weinig te zien. Auto huren is een must.

Zeer mooie kindvriendelijke plek

Fam. Tan
2-10-2018

Erg goed is de kamer, het zwembad en het strand met strandstoelen (moet je wel elke ochtend reserveren). Wij hadden een schone, volledige kamer met prachtig zeezicht. Minder goed voor de rust is dat de bar elke avond tot 12 uur iets luidruchtigs organiseert. Niet goed is het eten. We waren er 9 dagen en hebben avondeten 3x geprobeerd. Slappe groenten, geen verse kruiden, te gaar gekookte kip, e.d. Moesten denken aan een gaarkeuken. Zelfs op de dag met Griekse gerechten was het niet lekker, alles slapjes en flauw van smaak. Als het kan, boek dan alleen het hotel met ontbijt. Loop of neem de huurauto dan een paar honderd meter naar de locale Taverna's. Dit hotel wordt echter veel all inclusive geboekt, dan is er geen keus. Bijkomend nadeel van all inclusive vonden wij is dat er een "all you can eat en vooral zuip" mentaliteit heerst bij veel gasten. Dat begint dus vooral bij mensen uit de Balkan met bier op het strand in de ochtend....

Nooit meer

Anoniem
27-9-2018

Ik was hier met mijn tante. Toen we aankwamen nam de manager ons apart en zei hij dat we een suite zouden krijgen omdat hij een goede review op Zoover wilde?!?

Volgens ons was dit geen suite. Verder waren er nog opmerkingen:

- Geen deftige uitleg toen we incheckten. Onze kamer werd aangewezen en dat was het

- Kluis werkte niet omdat uitleg dat erop stond niet klopte

- Airco werkte maar soms

- Het middagmaal en avondmaal waren meestal droog en hetzelfde. Amper visgerechten (jammer in Griekenland)

- Water had vieze smaak

- Cola en Fanta moeten bijbetalen (ondanks all inn)

- Cocktails waren niet lekker

- Niets te doen in de omgeving en geen bus in de buurt

- Wasbakje liep over als je water iets te lang liet openstaan

- Ontbijt was wel lekker. Maar elke morgend hetzelfde

- Wel heel mooi uitzicht op de zee vanaf het balkon

Het hotel zou gerenoveerd zijn maar we hadden het gevoel dat niet alles af was. En vooral het gevoel van : 'we willen wel, maar kunnen niet'.

perfect voor zeer jonge gezinnen of 50+

Bianca Zucca
24-9-2018

Meer dan prima resort! echter moet je verwachting wel juist zijn. Geen lokale wijnen of dranken zoals in de omschrijving staat. A lles is postmix, zelfs de wijnen..Het water uit de postmix is erg onsmakelijk. Wil je water drinken dan moet je zelf flessen kopen. De tijd tussen de lunch en het avond eten zijn alleen koekjes, plakjes cake of hele kleine stukjes pizza te krijgen. Dit staat op een klein tafeltje boven in de bar. als je op het strand of bij het zwembad ligt, zul je een stukje moeten lopen ( en aankleden) anders mag je niet naar binnen. verder is de afgebeelde speeltuin er niet. kinderen moeten dus altijd spelen in de buurt van water..en daar is het best glad. maar wat krijg je wel...prachtige kamers, schoon resort, vriendelijk personeel en goed lokaal eten. Niet super uitgebreid maar wel vers en op temperatuur! personeel werkt keihard. sterker nog te hard..10 dagen lang dezelfde personen gezien. 06:30 tot 23:00

Fantastische vakantie, heerlijk genieten

Fam. Teunissen
3-9-2018

Een prachtig hotel met een supermooi uitzicht. Hier kan je genieten van alle momenten op de dag. Prachtige nette kamer met regendouche. Heel nieuw en modern. Vriendelijke ontvangt door de manager en zijn vrouw Georgia. Ook de eigenaar en zijn vrouw (mini-shop) zijn hartelijke mensen. Lekker eten, heerlijke cocktails, alles proper en netjes, vriendelijk personeel. Ook Sonia bij de beachbar en het ander personeel zijn héél behulpzaam en vriendelijk. Genoten van een Griekse dansavond. De excursie naar Sithonia is prachtig. Echt de moeite waard om hier te verblijven.k

Fantastisch.

Frank en Laura
3-9-2018

Het is een fantastisch ressort geleid door zeer vriendelijke familieleden gelegen aan het strand.

Heerlijk verblijf!

René
2-9-2018

Fijn resort aan zee. Uitstekende kamers, wij zaten in A-gebouw met uitzicht op zee. Hele fijne bedden en een werkelijk geluidloze airco. Nespressomachine op de kamer. Eten mag gevarieerder maar is goed, warm en ruim voldoende. Je kunt tot 21h eten, dat zou wat later mogen. Auto noodzakelijk voor de omgeving, zeker voor de prachtige baaien op Sithonia en dagje Thessaloniki. Auto via receptie huren is goedkoper (chaklkidiki-cars). Kortom, heerlijk verblijf in relaxte omgeving op het vaste land van Griekenland!

Dit hotel een aanrader voor een rustige vakantie

Marlie en Ger Kleef
24-8-2018

Zeer vriendelijk personeel. Zowel van directie tot het kamermeisje. Het eten was goed verzorgd. Het personeel stond er keurig op. Aan het strand kon je bedjes reserveren voor de hele dag vanaf 's-morgens half negen. De ligging van het hotel aan het strand was prima alleen de bereikbaarheid was niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been waren. Steile helling naar het hotel. De weg naar Gerakini was niet prettig om te lopen , zeker niet in de avond. In het dorpje zelf was niet veel te bleven.

Volgend jaar weer!!

Anna
12-8-2018

Wij verbleven in een prachtige gerenoveerde superior deluxe kamer met 3 volwassen.

De inloop regendouche was heerlijk, evenals de top kwaliteit bedden. (die van het merk Coco-mat zijn).

Wij hebben ons nog nooit zo welkom gevoeld! Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Deze familie is geboren voor de hospitality branch de hartelijkheid en vriendelijkheid die ze uit stralen is geweldig! Niets is te veel gevraagd.

Het resort zelf is mooi en schoon. Het eten is vers en voor ieder wat wils.

Op slecht een minuut loopafstand zit je op het strand.

Gedurende de dag zijn activiteiten te doen onderleiding van het enthousiaste animatie team. 'savonds is er een show, Griekse avond of een live muziek.

De cocktails, die tevens bij de All inclusieve zitten zijn heerlijk! Ik mis de Caipirinha nu al.

Ik zal een jaar moeten wachten op mijn cocktail.. Maar wij komen volgend jaar zeker terug naar dit gezellige familie hotel!

Hotel Sonia Resort ligt in het rustige plaatsje Gerakini. Sonia heeft prachtig gerenoveerde kamers met stortdouche, 3 delige schuifpui met hordeur, schuifrolluik en raam. Uitstekende bedden (nog nooit zo'n goede kwaliteit meegemaakt in een hotel! boxspring met topper). Balkon met zeezicht. Buffet was altijd vers klaargemaakt en werd ook later op de avond constant aangevuld. Omdat er meerdere buffetten waren opgesteld waren er geen wachtrijen. Zeer vriendelijk personeel en prettige eigenaren die weten wat de gast wil. All-inclusive was prima verzorgd (incl cocktails); maar toch was de sfeer zodanig in het hotel dat er geen overlast was van dronken mensen. ligging aan zee met gratis bedjes op het strand. Op een aantal avonden leuk entertainment programma. Er zijn lange strandwandelingen mogelijk. Autohuur is aan te raden en makkelijk te regelen; prachtig achterland. Naar een paar plaatsen rijden een paar keer per dag bussen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sonia Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonia Village in Gerakini (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonia Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.