Hotel Sonia Village

57 reviews over Hotel Sonia Village in het Nederlands

Fantastische vakantie, heerlijk genieten

Fam. Teunissen
3-9-2018

Een prachtig hotel met een supermooi uitzicht. Hier kan je genieten van alle momenten op de dag. Prachtige nette kamer met regendouche. Heel nieuw en modern. Vriendelijke ontvangt door de manager en zijn vrouw Georgia. Ook de eigenaar en zijn vrouw (mini-shop) zijn hartelijke mensen. Lekker eten, heerlijke cocktails, alles proper en netjes, vriendelijk personeel. Ook Sonia bij de beachbar en het ander personeel zijn héél behulpzaam en vriendelijk. Genoten van een Griekse dansavond. De excursie naar Sithonia is prachtig. Echt de moeite waard om hier te verblijven.k

Fantastisch.

Frank en Laura
3-9-2018

Het is een fantastisch ressort geleid door zeer vriendelijke familieleden gelegen aan het strand.

Heerlijk verblijf!

René
2-9-2018

Fijn resort aan zee. Uitstekende kamers, wij zaten in A-gebouw met uitzicht op zee. Hele fijne bedden en een werkelijk geluidloze airco. Nespressomachine op de kamer. Eten mag gevarieerder maar is goed, warm en ruim voldoende. Je kunt tot 21h eten, dat zou wat later mogen. Auto noodzakelijk voor de omgeving, zeker voor de prachtige baaien op Sithonia en dagje Thessaloniki. Auto via receptie huren is goedkoper (chaklkidiki-cars). Kortom, heerlijk verblijf in relaxte omgeving op het vaste land van Griekenland!

We hebben een aantal aanbieders voor Sonia Village voor je op een rij gezet:

Dit hotel een aanrader voor een rustige vakantie

Marlie en Ger Kleef
24-8-2018

Zeer vriendelijk personeel. Zowel van directie tot het kamermeisje. Het eten was goed verzorgd. Het personeel stond er keurig op. Aan het strand kon je bedjes reserveren voor de hele dag vanaf 's-morgens half negen. De ligging van het hotel aan het strand was prima alleen de bereikbaarheid was niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been waren. Steile helling naar het hotel. De weg naar Gerakini was niet prettig om te lopen , zeker niet in de avond. In het dorpje zelf was niet veel te bleven.

Volgend jaar weer!!

Anna
12-8-2018

Wij verbleven in een prachtige gerenoveerde superior deluxe kamer met 3 volwassen.

De inloop regendouche was heerlijk, evenals de top kwaliteit bedden. (die van het merk Coco-mat zijn).

Wij hebben ons nog nooit zo welkom gevoeld! Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Deze familie is geboren voor de hospitality branch de hartelijkheid en vriendelijkheid die ze uit stralen is geweldig! Niets is te veel gevraagd.

Het resort zelf is mooi en schoon. Het eten is vers en voor ieder wat wils.

Op slecht een minuut loopafstand zit je op het strand.

Gedurende de dag zijn activiteiten te doen onderleiding van het enthousiaste animatie team. 'savonds is er een show, Griekse avond of een live muziek.

De cocktails, die tevens bij de All inclusieve zitten zijn heerlijk! Ik mis de Caipirinha nu al.

Ik zal een jaar moeten wachten op mijn cocktail.. Maar wij komen volgend jaar zeker terug naar dit gezellige familie hotel!

Hotel Sonia Resort ligt in het rustige plaatsje Gerakini. Sonia heeft prachtig gerenoveerde kamers met stortdouche, 3 delige schuifpui met hordeur, schuifrolluik en raam. Uitstekende bedden (nog nooit zo'n goede kwaliteit meegemaakt in een hotel! boxspring met topper). Balkon met zeezicht. Buffet was altijd vers klaargemaakt en werd ook later op de avond constant aangevuld. Omdat er meerdere buffetten waren opgesteld waren er geen wachtrijen. Zeer vriendelijk personeel en prettige eigenaren die weten wat de gast wil. All-inclusive was prima verzorgd (incl cocktails); maar toch was de sfeer zodanig in het hotel dat er geen overlast was van dronken mensen. ligging aan zee met gratis bedjes op het strand. Op een aantal avonden leuk entertainment programma. Er zijn lange strandwandelingen mogelijk. Autohuur is aan te raden en makkelijk te regelen; prachtig achterland. Naar een paar plaatsen rijden een paar keer per dag bussen.

Fantastisch als je voor de rust gaat....

Paula
14-6-2018

Je komt hier echt voor de rust.

Het animatie team houd je elke dag bezig, prima jongens onder leiding van Momo maar niet wat je gewend bent van all-inn resorts .

Verdere vermaak is er niet tenzij je een auto huurt.

Het personeel was super vriendelijk de accommodatie was gerenoveerd en geweldig mooi.....

Over het eten was niks te klagen ....

Heerlijk strand (geen zand) met zwemschoenen prima te doen...

Fantastische dame Eleni in de beachbar.....

Jammer dat de beachbar maar beperkte all- in heeft en meestal niet eens frisdrinken had...

Alleen maar koffie, water en bier...en erg slecht dat de dame die daar werkt daar vaak op aangekeken werd....

Het restaurant/bar waar je s'avonds vertoeft is heel gezellig met uitzicht op zee😍

De all inclusief is tot 23.00 uur maar er wordt dan ook verwacht dat je de zaak verlaat , wat wij een beetje jammer vonden.

Al met al een mooie rustige vakantie gehad.

Geweldig

Marisja
11-6-2018

Geweldige locatie voor een rustige vakantie met super uitzicht. Vlakbij het privéstrand met gratis ligbedden en parasols. Het eten is goed en allemaal vers bereid. Kamers zijn keurig en worden goed schoon gehouden. Je wordt ook door al het personeel vriendelijk en behulpzaam geholpen. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit hotel minder geschikt. Ook als je het fijn vind om even door winkelstraatjes te slenteren zit je hier niet goed. Het ligt afgelegen dus een auto huren is wel aan te raden. De omgeving is echt geweldig!

Super!

P. Van Eldik
10-6-2018

Heerlijke vakantie gehad. Kamer was ruim, mooie badkamer met inloop-stortdouche. Complex ziet er zeer netjes en verzorgd uit. Strand op zeer korte afstand, wel via een hellende weg of trappen. Eten prima, voor ons voldoende keus. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ligt erg rustig/afgelegen maar zijn voldoende mogelijkheden voor uitstapjes via een excursie of een auto huren.Uiteraard ook hier handdoekleggers bij het zwembad en gasten die vroeg hun (gratis) bedje op het strand reserveren en pas later daadwerkelijk komen. Maar ondanks dat blijven er voldoende bedjes over voor gasten die wat later zijn. Wij komen zeker terug.

Het was een heerlijk week, zon, zee en strand

Isa
15-10-2017

fantastisch uitzicht, rustig gelegen en hartelijke mensen elke dag schone handdoeken

We hebben een aantal aanbieders voor Sonia Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonia Village in Gerakini (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonia Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.