Hotel Sonia Village

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch als je voor de rust gaat....

Paula
14-6-2018

Je komt hier echt voor de rust.

Het animatie team houd je elke dag bezig, prima jongens onder leiding van Momo maar niet wat je gewend bent van all-inn resorts .

Verdere vermaak is er niet tenzij je een auto huurt.

Het personeel was super vriendelijk de accommodatie was gerenoveerd en geweldig mooi.....

Over het eten was niks te klagen ....

Heerlijk strand (geen zand) met zwemschoenen prima te doen...

Fantastische dame Eleni in de beachbar.....

Jammer dat de beachbar maar beperkte all- in heeft en meestal niet eens frisdrinken had...

Alleen maar koffie, water en bier...en erg slecht dat de dame die daar werkt daar vaak op aangekeken werd....

Het restaurant/bar waar je s'avonds vertoeft is heel gezellig met uitzicht op zee😍

De all inclusief is tot 23.00 uur maar er wordt dan ook verwacht dat je de zaak verlaat , wat wij een beetje jammer vonden.

Al met al een mooie rustige vakantie gehad.

Geweldig

Marisja
11-6-2018

Geweldige locatie voor een rustige vakantie met super uitzicht. Vlakbij het privéstrand met gratis ligbedden en parasols. Het eten is goed en allemaal vers bereid. Kamers zijn keurig en worden goed schoon gehouden. Je wordt ook door al het personeel vriendelijk en behulpzaam geholpen. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit hotel minder geschikt. Ook als je het fijn vind om even door winkelstraatjes te slenteren zit je hier niet goed. Het ligt afgelegen dus een auto huren is wel aan te raden. De omgeving is echt geweldig!

Super!

P. Van Eldik
10-6-2018

Heerlijke vakantie gehad. Kamer was ruim, mooie badkamer met inloop-stortdouche. Complex ziet er zeer netjes en verzorgd uit. Strand op zeer korte afstand, wel via een hellende weg of trappen. Eten prima, voor ons voldoende keus. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ligt erg rustig/afgelegen maar zijn voldoende mogelijkheden voor uitstapjes via een excursie of een auto huren.Uiteraard ook hier handdoekleggers bij het zwembad en gasten die vroeg hun (gratis) bedje op het strand reserveren en pas later daadwerkelijk komen. Maar ondanks dat blijven er voldoende bedjes over voor gasten die wat later zijn. Wij komen zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Sonia Village voor je op een rij gezet:

fantastisch uitzicht, rustig gelegen en hartelijke mensen elke dag schone handdoeken

geweldig

Vervecken Rita
14-10-2017

klein familiebedrijf, zeer vriendelijk en behulpzaam, mooie ligging vlak aan strand, zeer proper !

De badkamers waren ietsje veroudert maar die werden vernieuwd.

Voor mindervalide mensen niet zo aan te raden, steile helling bij het binnenkomen.

Zeer rustig

annemie
10-10-2017

Ruime kamers,badkamer klein, heel proper,lekker eten maar niet warm genoeg,vriendelijk personeel,

niet aan te raden voor mensen die moeilijk te been zijn,

slecht openbaar vervoer,

Gezellige vakantie met heel leuke mensen!

Frouke van Loo
8-10-2017

Fijne accomodatie met heel vriendelijk personeel die het je graag naar de zin maken. Openbaar vervoer is hier niet te doen, een auto huren is dan ook aan te raden. De ligging direct aan een mooi strand is top!

Aangename verblijplaats

Dimitri Claesen
8-10-2017

Een hotel waar personeel alles in het werk stelt om je als vakantieganger te plezieren. Prijs kwaliteit is hier zeer goed in verhouding. Deze winter zijn ze ook van plan om de kamers te renoveren.. de honeymoon suites zijn nu al zeer mooi en ruim. Animatie en eten zijn zeer goed voorzien. Wel aan te raden om een auto te huren zodat je de nabij gelegen eilanden kan bezoeken. Ook voor gezinnen is het ideaal door de miniclub.

Echt geweldig vriendelijk personeel

familie de W
5-10-2017

Al het personeel van Hotel Sonia Village was super vriendelijk. Het eten was goed en variatie genoeg. als er al iets op was kon je gewoon vragen en werd het voor je gehaald met een glimlach. De kamers elke dag schoongemaakt, elke dag schone handdoeken en om de dag schoon beddengoed. De beveiliging gaf je informatie over de omgeving.

Voor gebruik van de lokale bussen is enig geduld vereist.

G.Meurs
1-10-2017

Als je gaat voor zon en zee en rust is dit de perfecte plaats.Het is een prachtig onderhouden resort. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden een kamer met balkom met zeezicht, heerlijk. Om wat van de omgeving te zien is het aan te raden om een auto te huren, Dit kan via de receptie bij een plaatselijk verhuurbedrijf. Ook via de hostess van de reisorganisatie kan dat maar is veel duurder. Bij de plaatselijke waren we 85 euro kwijt voor 2 dagen met onbeperkt kilometers en rondom verzekerd.De auto wordt gebracht. Bij de reisorganisatie 135 excl. verzekering.

Het is een aanrader om een rondrit te maken op het schiereiland Sithonia. Echt prachtig.

In de directe omgeving is erg weinig te beleven, geen boulevards, geen toeristen dorpjes in de buurt . Misschien iets om rekening mee te houden als je met pubers op vakantie gaat.

We hebben een aantal aanbieders voor Sonia Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonia Village in Gerakini (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonia Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonia Village scoort een 8.41 uit 10 op basis van 58 reviews.