Appartement Makedonia

Appartement
Appartement Makedonia
8,5

154 reviews over Appartement Makedonia in het Nederlands

Geweldig eens ervaren kom je steeds weer terug.

Janet Groen
3-10-2017

Zeer gastvrij en netjes.Vriendelijk personeel .prachtige tuin.Eenvoudig maar schoon en functioneel.

Eenvoudig appartement. In fijne rustige omgeving

Fam Jacobs
27-8-2017

Appartement ligt centraal. Centrum en strand op loopafstand. Fijn zwembad, met ondiep en diep gedeelte. In appartement kleine doucheruimte. Met douchegordijn wat aan je lichaam blijft plakken. De douches is klein en daardoor is de ruimte na het douchen nat. Schoonmaak is minimaal. Menig kakkerlak moeten vangen en onder het bed werd niet gepoetst. De afzuigkap was smerig. In appartement geen bezem aanwezig dus zelf schoonmaken was geen optie. Thassos heeft een afwisselend landschap met drukke maar ook rustige stranden waar je kunt snorkelen. De moeite waard om een auto te huren en het eiland te verkennen.

rust, gemoedelijk, schoon

Bram&Leo
29-7-2017

eenvoudige inrichting maar alles inclusief(safe airco tv koelkast) geen bijkomende kosten dus, groot zwembad, fijne ligging bij centrum/boulevard en strand.

Niko en Helena zijn fijne gastheer en dame, gaan dit jaar weer een keer, voor de prijs hoef je het niet te laten (reisorganisatie)

Goed bevallen, leuk en schoon appartement

Thijs
24-7-2017

Eigenlijk is ons niets tegen gevallen. Leuk complex met gezellige poolbar en lekker zwembad. Strand en dorpje met winkels op korte loopafstand. Eigenaresse en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Barbecue (eens per week) was leuk

Fijn appartement, het ontbijt is heel verzorgd.

Peter & Corrie
7-7-2017

Wat was niet goed: douche gordijn functioneerde niet goed.

Wat was wel goed: al het overige, mooi appartement met heel groot balkon (zo groot hebben niet alle app), fantastische tuin, lekker zwembad, fijne bar met Murad als barkeeper. Schrijft gewoon op wat je tijdens je verblijf gebruikt, dus niet per keer afrekenen. Lekkere hapjes zoals Tzaziki, tosties, ijsjes en drinken. Goed verzorgd ontbijt (als je dat bijgeboekt hebt) met Griekse yoghurt met honing, hartig beleg, zoet beleg, sap, koffie. Kortom, waar voor je geld.

Ook de ferryboot is weer eens iets anders. Vanaf het vliegveld tot het app. duurt ca. 2,5 uur. Maar dan heb je ook gelijk een mooi stuk van het eiland Thassos gezien. De wifi is vernieuw. Nu overal, dus ook op de kamers, prima bereik.

Oude reviews (archief)

fantastische zeker weer!

brouwer
30-9-2016

Geweldige accommodatie Helena en Nikos zijn oprechte eerlijke lieve mensen..

Super vakantie gehad.

Volgens media halve eiland afgebrand maar wij hebben hier totaal geen hinder van ondervonden moesten het opzoeken.

Gaan zeker nog een keer terug.

Thassos, mooi maar klein

Lies
19-9-2016

Het twee kamer appartement was niet wat op de site staat. Er zijn verschillende types kamers werd me verteld. Helaas kregen we niet de kamer van de de foto op de site. Er was geen schilderijtje of kleedje, geen bank of luie stoel niets. Super basic.

Wat wel erg prettig was, was het aggregaat, toen alle stroom uitviel in het dorp, hadden we wel stroom, dus ook licht en de koelkast zoemde prettig verder.

Je voelt je heel welkom

Saskia
17-9-2016

Makedonia is ruim opgezet, ligt aan een prachtige tuin met grote olijfbomen en een zwembad. In een paar minuutjes lopen ben je aan het strand, waar een aantal strandtenten zijn met ligbedden en parasols. Bestel wat te drinken en je kunt er de hele dag gratis van gebruikmaken. Ook in een paar minuten lopen ben je in het dorp Potos waar een gezellige bedrijvigheid is door de vele restaurantjes en barretjes aan het strand. Verder is er een ruime keus aan supermarkten, er is een bakker, autoverhuur, bushalte en taxistandplaats. Ook zijn er allerlei gezellige winkeltjes.

Als je niet richting dorp loopt maar de andere kant op, vind je na 10 minuutjes lopen een fantastisch restaurant ( vanwege gastvrijheid, ruime keuze in allerlei griekse gerechten en zeer aantrekkelijke prijzen) : Klimateria. Nog 5 minuten verder langs de weg zijn ook 2 fijne plekken om te lunchen, dineren of gewoon lekker aan het strand te liggen: Seabreeze en San Antonio.

De appartementen in Makedonia zijn van alle gemakken voorzien en er is gratis airco. Elke dag komen de vriendelijke schoonmaaksters langs. Eigenaren Nikos en Helena zorgen , samen met hun dochters en de bar/klusjesman, er voor dat je echt kunt genieten van je vakantie! Ik kom er nu al 6 jaar en iedere keer is het weer een feestje.

heerlijk vakantieverblijf, aanrader!

Brand
4-9-2016

prima gelegen complex, in paar minuten naar het strand of naar de hoofdstraat en boulevard met eettentjes, en toch voelt het als een heerlijk rustige plek. Kamers zijn erg schoon. Inrichting op zijn Grieks, dus sober, maar afdoende. bedden lagen prima.Balkon ruim genoeg om in de avond heerlijk nog even na te genieten.Kortom, alle ingrediënten aanwezig voor een heerlijke vakantie.

Alles positief er zij geen negatieve opmerkingen. Wij vonden het heel goed. Mooi gelegen en vooral heel SCHOON, hetgeen door onze medegasten ook was opgemerkt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Makedonia in Potos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Makedonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Makedonia scoort een 8.46 uit 10 op basis van 157 reviews.