Appartement Makedonia

8,3

Laatste review

Ida,
24-9-2018

Perfecte plek voor ons. Rust als nodig. Gezelligheid wanneer je ernst is er zat. Prima restaurants in de buurt op loop afstand. Zeer vriendelijke eigenaren.

159 reviews over Appartement Makedonia in het Nederlands

Ida,
24-9-2018

Voor last minute prijs het waard

Xx,
20-7-2018

Super ligging rustig en toch vlakbij centrum en strand. Mooie tuin en zwembad. Bedden waardeloos . Zeer zacht je voelt alle spiralen. Badkamer elke keer zeiknat na douchebeurt. Ruim appartement inrichting minimalistisch

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Jan en Riet van Gorp,
12-7-2018

Een geweldig appartement met zeer vriendelijk en bezorgde eigenaren. afstand strand en centrum makkelijk te doen. Een heerlijk zwembad. En Corry van reisorganisatie is een geweldige leuke hostes die veel van het eiland weet en je overal mee helpt als het nodig is. Al met al een geweldige vakantie gehad in Makedonia.

Een aanrader voor stellen zonder kinderen

Vliethos,
25-6-2018

Prima accommodatie alles fijn op loopafstand.

Eigenaar is wat nors maar doet zijn best om aardig te zijn.

Wij hebben ervaren dat veel mensen eerder zijn geweest, ze vertellen je al snel waar je lekker kunt eten.

Boek geen ontbijt bij deze reis wij hebben nog nooit een dergelijk dramatisch ontbijt gezien.

In de buurt is er volop pin mogelijkheden.

Wegen zijn goed te berijden op een scooter.

Potos super, makedonia niet meer

R Dekker,
20-6-2018

Plus punten :

Ligging, rustig maar vlak bij het centrum

Elke dag schoonmaak

Voordelig

Potos is een leuk dorpje met prachtig strand bij sea breeze / SAN antonio

Nadelen:

Heel basic ingericht en veel achterstallig onderhoud

Hele kleine douche met douche gordijn en na t douchen is alles zeiknat

Eigenaar erg chagerijnig, zelfs bij het geven van een fooi kon er geen bedankje af.

Kakkerlakken in de badkamer. De laatste dagen hadden we er elke ochtend minimaal 5 in de badkamer, heel smerig.

Schoonmaaksters waren super lief en de jongen achter de bar die ze in dienst hadden ook. Eigenaar ging af en toe flink tegen hem tekeer, ook waar gasten bij waren. Vonden wij zielig.

Geweldig eens ervaren kom je steeds weer terug.

Janet Groen,
3-10-2017

Zeer gastvrij en netjes.Vriendelijk personeel .prachtige tuin.Eenvoudig maar schoon en functioneel.

Eenvoudig appartement. In fijne rustige omgeving

Fam Jacobs,
27-8-2017

Appartement ligt centraal. Centrum en strand op loopafstand. Fijn zwembad, met ondiep en diep gedeelte. In appartement kleine doucheruimte. Met douchegordijn wat aan je lichaam blijft plakken. De douches is klein en daardoor is de ruimte na het douchen nat. Schoonmaak is minimaal. Menig kakkerlak moeten vangen en onder het bed werd niet gepoetst. De afzuigkap was smerig. In appartement geen bezem aanwezig dus zelf schoonmaken was geen optie. Thassos heeft een afwisselend landschap met drukke maar ook rustige stranden waar je kunt snorkelen. De moeite waard om een auto te huren en het eiland te verkennen.

rust, gemoedelijk, schoon

Bram&Leo,
29-7-2017

eenvoudige inrichting maar alles inclusief(safe airco tv koelkast) geen bijkomende kosten dus, groot zwembad, fijne ligging bij centrum/boulevard en strand.

Niko en Helena zijn fijne gastheer en dame, gaan dit jaar weer een keer, voor de prijs hoef je het niet te laten (reisorganisatie)

Goed bevallen, leuk en schoon appartement

Thijs,
24-7-2017

Eigenlijk is ons niets tegen gevallen. Leuk complex met gezellige poolbar en lekker zwembad. Strand en dorpje met winkels op korte loopafstand. Eigenaresse en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Barbecue (eens per week) was leuk

Fijn appartement, het ontbijt is heel verzorgd.

Peter & Corrie,
7-7-2017

Wat was niet goed: douche gordijn functioneerde niet goed.

Wat was wel goed: al het overige, mooi appartement met heel groot balkon (zo groot hebben niet alle app), fantastische tuin, lekker zwembad, fijne bar met Murad als barkeeper. Schrijft gewoon op wat je tijdens je verblijf gebruikt, dus niet per keer afrekenen. Lekkere hapjes zoals Tzaziki, tosties, ijsjes en drinken. Goed verzorgd ontbijt (als je dat bijgeboekt hebt) met Griekse yoghurt met honing, hartig beleg, zoet beleg, sap, koffie. Kortom, waar voor je geld.

Ook de ferryboot is weer eens iets anders. Vanaf het vliegveld tot het app. duurt ca. 2,5 uur. Maar dan heb je ook gelijk een mooi stuk van het eiland Thassos gezien. De wifi is vernieuw. Nu overal, dus ook op de kamers, prima bereik.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Makedonia in Potos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Makedonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.