26 tips over Appartement Rafael

• mmbosma, 17-06-2014 Rapporteren

Aanrader: restaurant Kostas tegenover en Sportcafé Nirvana naast het complex.

• Thomas, 06-11-2013 Rapporteren

Rhodos-stad, Boottrip naar Lindos en een eilandtour zijn de meest gemaakte uitjes, en zijn goed te doen. Ontbijten bij de buren (Nirvana) is goed en goedkoop!

• Jacky, 14-07-2014 Rapporteren

Er is zoveel te doen in de omgeving maar een bezoekje aan het oude gedeelte van Rhodos stad is zeker een belevenis

• Pien en Peter, 24-06-2012 Rapporteren

Uiteraard moet je naar Kostas, overkant van de straat, gezellig en lekker eten

• ..., 12-08-2013 Rapporteren

huur een jeepje en ga het eiland rond, erg leuk en niet duur !

• Rita, 28-07-2013 Rapporteren

De een middag/avond Rhodos stad met de bus.

• Top tijd gehad, 05-07-2014 Rapporteren

Lekker eten bij kosta,s strand op 5 min super vriendelijke mensen en super appartement gehad en fijne mensen van Rafaël

• yvonne, 01-11-2012 Rapporteren

heerlijk eten bij cristina, en de goede service van Mike en zijn lieve vrouw Anna. Drink eens een heerlijke Frappee Rafael speciaal....MMMMMMMMMMMMMMM. Ga het eiland eens rond zeer de moeite waard en hhur je auto om de hoek bij Sky Rent bij Marion en Vasillis.Zeer goed eten bij restaurant Semis in de zelfde straat als rafael.

• Mirella, 23-10-2012 Rapporteren

Altijd een auto of Quad huren ! Rhodos is een pracht eiland !

• marjo derks, 19-09-2012 Rapporteren

Boek zelf de excursies er zit een bureau om de hoek met genoeg boot en busreizen. Scooter gehuurd bij Albatros goedkoop en prima service. We kregen een kaart mee volgeschreven met tips en mooie wegen. Betere uitleg van gekregen dan de hostess. Strandbed met parasol € 4 voor een hele dag. De altijd aanwezige wind heeft een heerlijk verkoelend effect.

• Ella Bastiaansen, 30-05-2012 Rapporteren

Huur een auto en ga lekker het binnenland in. Zeer mooie natuur en lekker rustig. Probeer restaurant Panorama in Apalona. Wij zijn er helaas niet meer aan toegekomen, maar alles wordt hier op traditionele wijze klaargemaakt en bereid. En vergeet niet een keer te gaan eten bij restaurant San Allote in Ialyssos - 5 min. wandelen vanaf Rafael.

• De heer Berends , 28-08-2012 Rapporteren

Afandou beach Tsmapikabeach Waterpark Faliraki Kalithea Rhodos Stad Jet ski was een toppper deze vakantie ! 30 euro 15 minuten! Antoniobeach lindos Quad en scooter rijden

• Dimitris, 28-05-2012 Rapporteren

Huur een auto om wat van het eiland te zien , appartementen aan de straatkant hebben wel wat last van de tegenoverliggende bars , dus niet geschikt voor hele lichte slapers , ik lag er zelf en had er geen problemen mee.

• Jochem Liplijn, 15-05-2012 Rapporteren

Ontbijt is op locatie, in appartament, te boeken. 1 week voor € 30 p.p., cash betalen aan de gastvrouw.

• van Berkom, 06-08-2013 Rapporteren

Vanaf trianda in 30 min in Rhodos stad 12 euro 50,ook andere plaatsen goed bereikbaar voor weinig geld !

• Fam bomas, 08-10-2011 Rapporteren

Huur een scooter en ga op eigen gelegenheid naar bv Lindos. Ga een dag met de boot naar Symi een prachtig eiland op een uurtje varen avanaf Rhodosstad. vanaf de noordkant met de quad naar monopolithos gereden vanaf hier een prachtig uitzicht

• sweety_dominique, 06-09-2012 Rapporteren

Restaurant "Greek Land" is echt een aanrader, geweldig personeel, heerlijk eten en niet duur! (Vanuit Rafael rechts, dan de hoek om naar rechts, dan zit het na ongeveer 50m aan de linkerkant).

• Joris en Irma, 10-08-2018 Rapporteren

Geld opnemen bij ATM's in de buurt kost je een paar € per opname. Bij de bank in de hoofdstraat bij het politie bureau (5 min lopen) kost je niets extra. Strandbedjes links bij Blue Horizon kosten € 3,- per bedje met parasol. Hier is ook een supermarkt. Naar rechts bij de Windmill kosten bedjes € 5,-. Huur een auto bij SkyRent (ned. vrouw) geen gedoe met borg of credit card enz. Volledig verzekerd en goede auto's! Er zijn goede en slechte restaurants. Alle high lights zelf met auto bezocht.

• Adri en annelies, 16-09-2014 Rapporteren

Ik zou zeker voor zwembad kant gaan en dan zo twee of drie hoog .in de omgeving zit je zo bij zee eettentjes. En de oude stad lig ongeveer op een kilometer of 8 verder mooi omgeving .

• fam van Vliet, 31-08-2014 Rapporteren

Met de lokale bus is er een prima verbinding naar Rhodos stad, vooral het oude gedeelte is de moeite waard. Ook het aquapark in Faliraki is een topper met kinderen.

• Marcelle, 21-08-2014 Rapporteren

Wie goed oplet ziet dat de crisis hard is toegeslagen op Rhodos. Jong tot oud werkt daar dag en nacht. Enige Bescheidenheid is gepast. Mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Excursies kun je het beste boeken in de straat, ca 50 m rechts uit Rafael. Aanbiedingen van Tui zijn riant over de kop en het geld gaat naar de verkeerde. Jungle excusie bij Nikos Papas hebben wij geboekt via Sky rental aldaar op de hoek.

• katja Maes, 08-10-2015 Rapporteren

Mensen die slecht ter been kunnen de bovenste verdieping beter niet boeken omdat de lift niet tot die verdieping gaat.

• Fam dingler, 13-11-2015 Rapporteren

Naastgelegen sportcafé Nirvana supervriendelijk personeel, gratis WiFi, veel schermen met voetbalwedstrijden en lekkere lunches en drankjes. (Verse milkshakes) trouwens overal WiFi, even om de code vragen, maar vergeet niet te genieten van echt Grieks eten! Wij hebben een auto gehuurd een straat verder bij skyrent, mevrouw is van Nederlandse afkomst wel zo handig en ze zijn voordelig en geven veel informatie, er is genoeg te zien op Rhodos. Wij vonden het zuidelijkste punt erg mooi.

• P. Jacobs, 26-09-2014 Rapporteren

Prima locatie voor uitstapjes naar Rhodos stad, boottocht naar Lindos, en nog veel meer.

• C, 04-08-2015 Rapporteren

Albatros scooterverhuur onder Rafael is goed en betrouwbaar.Om de hoek Sky rent a car voor auto,s en jeep Nederlands gesproken all inn formule. De 3K app zijn zeer ruim en gelegen op 1e,2e en 3e etage. De studios liggen onder zwembad niveau geen aanrader. Drankjes service vanuit de bar aan het zwembad,vriendelijk geprijst.

• Merel , 30-12-2014 Rapporteren

Wij hebben een scooter gehuurd en zo zelf het eiland bekeken. Dit was super leuk en veel goedkoper dan als je een excursie boekt bij de reisorganisatie.