Hotel Kalithea Mare Palace

GriekenlandRhodosKalithea

9.3FenomenaalScore uit 328 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+373/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 328 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Relaxen aan een van de zwembaden bij Kalithea Mare Palace Rhodos. Ook van de buffetten geniet je op verschillende plekken. Het eten is goed en gevarieerd. De bediening is vriendelijk en verleent goede service. Het strand is 5 minuten lopen, je kunt hier mooi snorkelen. Ook een bezoek aan Rhodos-stad (15 kilometer) ligt binnen handbereik.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

344 Reviews over Kalithea Mare Palace

• 9Hellas6329-09-2020

Wat een geweldig hotel !

Kalithea Mare Palace blijft een geweldig hotel. Ik kom hier al meer dan 10 jaar en verbaas me elke keer over de prachtige, luxe kamers, het vriendelijke en behulpzame personeel, de mooie omgeving en het onweerstaanbaar lekkere eten. September is een prima tijd in het jaar om naar Rhodos te gaan; het is gewoon elke dag zonnig en 32 graden ! Ik verwacht hier nog veel jaren te mogen verblijven.

• 9jo14-09-2020

geweldig we gaan volgend jaar weer!!!!

alles toppie mooie ligging heerlijk eten alles schoon vriendelijk personeel.

• 10Linda14-09-2020

Een fantastisch hotel met top eten!

Dit is zo’n fantastisch hotel! We hebben al aardig wat reisjes gemaakt, maar het eten in dit hotel overtrof alles. Zoveel keuze en iedere avond weer anders. Zalm, biefstuk, lamsvlees, wij konden niets bedenken wat nog miste. Het personeel is super vriendelijk en zijn keiharde werkers. Overal schoon en goed rekening gehouden met de coronaregels.

Qua prijs/kwaliteit verhouding kun je het volgens mij niet beter krijgen. De locatie, het privéstrand, uitzicht en entertainment: alles is geweldig!

• 9Hellas6320-12-2019

Het was weer geweldig !

Kalithea Mare Palace blijft een geweldig hotel. Ik kom hier al meer dan 10 jaar en verbaas me elke keer over de fijne kamers, het aangenaam personeel, de prachtige omgeving en natuurlijk het onweerstaanbare buffet in het Thalassa restaurant. Ik verwacht hier nog veel jaren te mogen verblijven.

• 9Dhr. Hordijk17-10-2019

Geweldig

Zeer goed hotel. Ligging geweldig met mooie tuinen. Eten is iedere dag een feestje. Personeel zeer gastvrij en vriendelijk. Wij hebben er een zeer goede vakantietijd gehad.

• 10Fam. Soekhoe23-08-2019

Goed!

Grote complex met veel voorzieningen. Meerdere zwembaden, bars, restaurants, etc. Met all-inclusive heb je toegang tot al deze voorzieningen. Wij hadden half pension en mochten officieel niet gebruik maken van alle voorzieningen. Maar wij zijn overdag toch altijd op pad, dus misten wij niets. Op allerlei foto's en sites ontbreekt dat er inmiddels een klein waterparkje/kinderzwembad is gemaakt waar de kleintjes (en ook sommige volwassenen) het uitstekend naar hun zin hebben. In ieder geval mijn kinderen van 5 en 6 jaar. Direct daarnaast is er ook een gewoon zwembad waardoor ook de volwassenen hun baantjes kunnen trekken. Eten is volop aanwezig (restaurant Thallas) en enorme ruime keuze: vlees, vis, vega, salades, kinderbuffet, ijs, etc. Personeel erg vriendelijk. Enig minpunt blijft toch locatie. Als je zoals ons veel op pad gaat, dan heb je wel een auto nodig. In directe omgeving niets behalve een bushalte. Wel prachtig zeezicht!

• 6Walter Weemoe20-08-2019

Veel awards zag ik hangen in het hotel, hmmmmm

Ik ben het met de vorige 2 schrijvers eens. Het zwembad ziet er troebel uit en inderdaad de mat om het zwembad is oud en moet echt vervangen worden. Op 75% van de lichtbedden kun je niet fatsoenlijk liggen.

Ligging, is als je all inclusive hebt, prima. Wij hadden geen all inclusive en dan moet je echt met de auto op zoek gaan naar eten of je moet ervan houden om 45 minuten te lopen.

Ontbijt was druk, maar wel goed.

Badkamer beschimmeld. Wel werd er iedere dag schoongemaakt.

• 7De Groot20-08-2019

Prima voor deze prijs

Je kunt gelukkig gebruik maken van de zwembaden en animatie die ook bij hotel Royal Horizon horen. Dat is allemaal prachtig. Het zwembad bij Kallithea Mare Palace is verouderd, vies en het water is erg troebel. De kamer en het beddengoed is dit jaar minder schoon helaas. Wel mooi opgezet resort en vriendelijk personeel. Leuk is ook de speeltuin voor jongere kinderen. Helaas geen supermarkt of bakker in de buurt voor de lunch.

• 6zoeffie13-08-2019

Verwachting was groter.... helaas anders ervaren!!

Onze verwachting na het lezen van de reviews op Zoover was erg groot! Helaas hebben wij dit echter anders ervaren. Zwembad bij de ingang is troebel en vies. Dan niet te spreken over de ligbedden. Deze zijn zeer oud en echt aan vervanging toe. Wij zaten niet all inclusief en dan is onze ervaring dat de ligging zeker niet centraal is en ben je echt aangewezen op een auto. Ontbijt is goed maar zeer druk.

• 5Anja31-07-2019

Vernieuwing & reparaties, anders verpauperd het..

Wij vliegen al jaren naar Rhodos en verblijven altijd bij Kalithea Mare Palace. Voor 2 jaren was alles naar onze wens, maar sinds vorig jaar hebben we toch wat klachten. Die hebben we ook bij de receptie aangegeven, maar daar is niks mee gebeurd. Het is alleen maar slechter geworden. Met name het zwembad. Het water is troebel en de randen en onder de waterval zijn volgens mij al jaren niet goed schoongemaakt. Rond het zwembad ligt tapijt waar je op sommige plekken kan struikelen. Veel ligstoelen zijn kapot en de douchedeuren in de kelder zijn beschimmeld. Wij hebben altijd dezelfde kamer, waar standaard een klusjesman moet komen om de balkomdeurslot te maken. Om maar een paar klachten te noemen. Meerdere stamgasten hebben dit ook opgemerkt en zijn niet meer gekomen of komen volgend jaar niet meer. Wij gaan volgend jaar ook niet meer terug. Jammer, we hebben het daar altijd naar ons zin gehad..

Hotel Kalithea Mare Palace info

Facilities

• LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • Wlan-toegangBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)