Hotel Kalithea Mare Palace

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Relaxen aan een van de zwembaden bij Kalithea Mare Palace Rhodos. Ook van de buffetten geniet je op verschillende plekken. Het eten is goed en gevarieerd. De bediening is vriendelijk en verleent goede service. Het strand is 5 minuten lopen, je kunt hier mooi snorkelen. Ook een bezoek aan Rhodos-stad (15 kilometer) ligt binnen handbereik.

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
Naar vluchttijden

340 reviews over Hotel Kalithea Mare Palace

• 9Dhr. Hordijk17-10-2019

Geweldig

Zeer goed hotel. Ligging geweldig met mooie tuinen. Eten is iedere dag een feestje. Personeel zeer gastvrij en vriendelijk. Wij hebben er een zeer goede vakantietijd gehad.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Fam. Soekhoe23-08-2019

Goed!

Grote complex met veel voorzieningen. Meerdere zwembaden, bars, restaurants, etc. Met all-inclusive heb je toegang tot al deze voorzieningen. Wij hadden half pension en mochten officieel niet gebruik maken van alle voorzieningen. Maar wij zijn overdag toch altijd op pad, dus misten wij niets. Op allerlei foto's en sites ontbreekt dat er inmiddels een klein waterparkje/kinderzwembad is gemaakt waar de kleintjes (en ook sommige volwassenen) het uitstekend naar hun zin hebben. In ieder geval mijn kinderen van 5 en 6 jaar. Direct daarnaast is er ook een gewoon zwembad waardoor ook de volwassenen hun baantjes kunnen trekken. Eten is volop aanwezig (restaurant Thallas) en enorme ruime keuze: vlees, vis, vega, salades, kinderbuffet, ijs, etc. Personeel erg vriendelijk. Enig minpunt blijft toch locatie. Als je zoals ons veel op pad gaat, dan heb je wel een auto nodig. In directe omgeving niets behalve een bushalte. Wel prachtig zeezicht!

• 6Walter Weemoe20-08-2019

Veel awards zag ik hangen in het hotel, hmmmmm

Ik ben het met de vorige 2 schrijvers eens. Het zwembad ziet er troebel uit en inderdaad de mat om het zwembad is oud en moet echt vervangen worden. Op 75% van de lichtbedden kun je niet fatsoenlijk liggen.

Ligging, is als je all inclusive hebt, prima. Wij hadden geen all inclusive en dan moet je echt met de auto op zoek gaan naar eten of je moet ervan houden om 45 minuten te lopen.

Ontbijt was druk, maar wel goed.

Badkamer beschimmeld. Wel werd er iedere dag schoongemaakt.

• 7De Groot20-08-2019

Prima voor deze prijs

Je kunt gelukkig gebruik maken van de zwembaden en animatie die ook bij hotel Royal Horizon horen. Dat is allemaal prachtig. Het zwembad bij Kallithea Mare Palace is verouderd, vies en het water is erg troebel. De kamer en het beddengoed is dit jaar minder schoon helaas. Wel mooi opgezet resort en vriendelijk personeel. Leuk is ook de speeltuin voor jongere kinderen. Helaas geen supermarkt of bakker in de buurt voor de lunch.

• 6zoeffie13-08-2019

Verwachting was groter.... helaas anders ervaren!!

Onze verwachting na het lezen van de reviews op Zoover was erg groot! Helaas hebben wij dit echter anders ervaren. Zwembad bij de ingang is troebel en vies. Dan niet te spreken over de ligbedden. Deze zijn zeer oud en echt aan vervanging toe. Wij zaten niet all inclusief en dan is onze ervaring dat de ligging zeker niet centraal is en ben je echt aangewezen op een auto. Ontbijt is goed maar zeer druk.

• 5Anja31-07-2019

Vernieuwing & reparaties, anders verpauperd het..

Wij vliegen al jaren naar Rhodos en verblijven altijd bij Kalithea Mare Palace. Voor 2 jaren was alles naar onze wens, maar sinds vorig jaar hebben we toch wat klachten. Die hebben we ook bij de receptie aangegeven, maar daar is niks mee gebeurd. Het is alleen maar slechter geworden. Met name het zwembad. Het water is troebel en de randen en onder de waterval zijn volgens mij al jaren niet goed schoongemaakt. Rond het zwembad ligt tapijt waar je op sommige plekken kan struikelen. Veel ligstoelen zijn kapot en de douchedeuren in de kelder zijn beschimmeld. Wij hebben altijd dezelfde kamer, waar standaard een klusjesman moet komen om de balkomdeurslot te maken. Om maar een paar klachten te noemen. Meerdere stamgasten hebben dit ook opgemerkt en zijn niet meer gekomen of komen volgend jaar niet meer. Wij gaan volgend jaar ook niet meer terug. Jammer, we hebben het daar altijd naar ons zin gehad..

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Tamara de Hoon30-07-2019

FANTASTISCH

Wij dachten dat het hotel niet zo heel groot was, maar het is een erg groot complex. Er zijn verschillende zwembaden, diverse restaurants/bars. Er is veel entertainment. Het personeel is uitzonderlijk vriendelijk. Kamers worden goed schoongehouden. Je kunt voor een gering bedrag een auto huren in het hotel, dit is goed geregeld. Het eten heeft ons 16 dagen lang niet verveeld, het was erg goed, gevarieerd én warm. We werden elke dag vriendelijk ontvangen in het restaurant. Het hotel heeft een eigen stukje strand, dit is een mooie baai. We zijn 16 dagen in dit schitterend complex geweest en we hebben ons geen dag verveeld. Wij zullen hier dan ook zeker nog vaker naartoe gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Trudy27-06-2019

Superr

Super locatie Goed eten Prima zwembaden Leuke entertainment Maar bovenal de privé baai. Elke dag weer wat nieuws te ontdekken, zowel boven als onder water. Op zeker terug

Gereisd met partner in september 2018

• 9Kar en Har16-06-2019

Echt een aanrader!

Kalithea Mare bestaat uit een uitgebreid complex van diverse gebouwen, een prachtig aangelegde tuin met speelgelegenheid voor kinderen, diverse zwembaden en verschillende restaurants. Een deel behoort toe aan Mare Horizon (all-inclusive) en een deel is voor Mare Palace (vol-pension). Voor ons was Mare Palace meer dan voldoende. Overdag waren we vaak op stap om van alles op Rhodos te bekijken. De ruime kamers worden dagelijks prima schoongemaakt. We werden verwelkomd met gratis drankjes en een snackje in de koelkast. Dagelijks is er een uitgebreide en wisselende keuze aan ontbijt en diner in het restaurant. Wordt continu bijgevuld, je grijpt nooit mis. Dagelijks animatie aanwezig voor wie er van houdt. In het hotel is een kleine supermarkt. De hele dag rijdt er een shuttlebusje naar het lager gelegen strand. Voor het hotel is er een bushalte waarmee je de gehele oostkust kunt bereiken. Je bent in 10 minuten in Rhodos-stad voor €2,50.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Frans van Alphen04-05-2019

In één woord: GEWELDIG

Prachtig complex. Super klantvriendelijk. Alles schoon. Topkwaliteit eten en drinken. Ontvangst in het hotel, bij de restaurants, de schoonmaak, aan zee is super. Met name Nikos en Dimitra in de eetzaal als Nikos aan de beach, dikke 10

Gereisd met partner in april 2019

24 tips over Hotel Kalithea Mare Palace

• NV, 01-02-2012

Blijf niet hele dagen aan het strand liggen, maar trek er eens op uit! Rhodos is een prachtig eiland met voldoende bezienswaardigheden! Ook de buurteilanden zijn zeker de moeite.

• Annemie schillebeeckx, 03-05-2014

In rhodosstad altijd de prijskaart vragen voor je iets bestelt want er zitten hier en daar albanezen oa in mike s cafe snack bar op een pleintje met roze kussens op de stoelen. Wij betaalden voor een cafe glace en een groot biertje ongeveer 17 euro! Echt schandalig maar de grieken zelf zijn superlief en eerlijk. Zeker bezoeken,rhodosstad, lindos en boottocht naar symi

• Zeeuws Meisje, 08-06-2014

Het eiland Symi is erg mooi om te bezoeken! Wil je geen auto huren, dan is de hele zuidkust (Lindos) tot aan het meest westelijke puntje (Surfers' Paradise Prasonissi) ook per OV-bus te bereiken (kaartje ~10€ pp). Een hele zit en je bent gebonden aan de bustijden, maar je hebt handen en ogen vrij om alles in je op te nemen, incl. de kleinere bergdorpjes wat meer bergop- en landinwaarts, een erg mooie rit.

40 vragen over Hotel Kalithea Mare Palace

• Liesbeth, 30-01-2019

glutenvrij

Hoe zit het met het eten wanneer je al inclusieve wil en Coeliaki hebt, moet je dsn zelf nog glutenvrij brood en glutenvrije pasta meenemen of kan het hotel zorgen voor glutenvrij eten?

• Brigitte, 06-08-2018

All inclusive

Ik lees dat meerderen die volpension hadden geboekt in het hotel bijgeboekt hebben naar all inclusive. Wat betaal je daar dan nog voor bij ter plekke per persoon?

• Heinz Cibis , 17-05-2018

Hotel kalithea mare palace

Hallo. Wie is in het hotel mare palace geweest ? Wij gaan in juni,lezen wel dat je bepaalde dingen niet mag...zoals in het zwembad van kalithea horizon. En hoe is het eten in mare palace? ,wij hebben half pension geboekt......is het net zo zoals op de foto's in buffetvorm?

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages