Hotel Cyprotel Faliraki ****

Hotel Cyprotel Faliraki ****

Hotel Cyprotel Faliraki
Hotel Cyprotel Faliraki
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Cyprotel Faliraki voor je op een rij gezet:

228 reviews over Hotel Cyprotel Faliraki in het Nederlands

Geweldig

Anouck, 27-12-2017

Echt een top hotel! Super vriendelijk personeel en super lekker eten. Eten was elke dag variërend. Rhodos stad is ook heel leik voor jong en oud, het personeel doet je daar ook goed over informeren. Complimenten voor het management team!

Hi Anouck,

Wat een top review! Wij streven er dan ook zeker na om elke dag weer wat lekkers te bereiden voor onze gasten met een lach. De complimenten zullen dan ook zeker doorgegeven worden aan ons personeel.

Vele warme groeten vanuit Rhodos,

het gehele team van Cyprotel Faliraki.

Super

Mieke, 22-12-2017

Heerlijke vakantie gehad. Ontzettend genoten van alles. En met name willen we Roy en Mylène een pluim geven wat een lieve mensen zijn dat zeg.

Hi Mieke,

Deze review tovert een glimlach op ons gezicht, hartelijk dank.

Mocht je nog eens van plan zijn Rhodos te bezoeken hopen wij je graag weer te mogen ontvangen!

Fantastische vakantie

Joelle, 21-12-2017

Schone kamers, heel vriendelijk personeel, heerlijk eten, kortom top vakantie!

Hi Joelle,

Kortom willen wij graag laten weten dat wij erg blij zijn met deze review en mocht je Rhodos nog eens bezoeken ontvangen wij je graag weer.

Heerlijke vakantie gehad

Nicole, 19-12-2017

Heerlijk hotel. Lekker eten, goede service. Groot zwembad en leuke glijbanen. We hadden een gerenoveerde kamer. Ronduit heerlijk. Personeel is vriendelijk en in het speciaal Roy en mylene van het management. Ga zo door jongens. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Hi Nicole,

Wat zijn wij blij met deze review. Wij, samen met het gehele team, doen er alles aan om het iedereen na de zin te maken en het is erg prettig terug te lezen dat dit gelukt is.

Wij hopen je dan ook zeker nog eens terug te zien bij ons in CYPROTEL Faliraki!

Top vakantie

Djulita, 19-12-2017

Vriendelijk personeel, goed eten, fijne ligging en gezellige avonden

Hi Djulita,

Wat prettig om te lezen dat zowel het personeel als onze bufetten goed bevallen is en wij danken je dan ook graag voor deze geweldige review.

Mocht je nog eens plannen om Rhodos te bezoeken ontvangen wij je graag weer!

Top vakantie

Anne, 8-12-2017

Super goed en lief personeel , eten goed gevarieerd, heerlijke zwembaden en je zit binnen 10 min op het strand!

Hi Anne,

Prettig om een korte review te ontvangen zodat wij weten dat ons doel weer bereikt is; elke gast met een glimlach naar huis te laten gaan.

Hopelijk tot ziens bij Cyprotel Faliraki!

Zonnige groeten vanuit Rhodos,

Team van Cyprotel Faliraki

Super

Claire, 7-12-2017

Helemaal top heerlijk zwembad en fijne ligging

Hi Claire,

Hartelijk dank voor deze krachtige maar sterke review! Wij zijn er erg blij mee en zien je dan ook graag weer terug!

Het gehele team van CYPROTEL Faliraki.

Wendy, 7-12-2017

Het is eten is lekker, geweldige service iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam en wat fijn dat er nederlandstalige managers aanwezig zijn!

Er is niks te klagen want het is gewoon een fantastische plek! En ik zal het zeker aanraden aan andere mensen en ook als ze kinderen hebben want ze zijn geweldig met kinderen!

Hi Wendy,

Hartelijk dank voor deze geweldige review. Als gehele team zijn wij erg blij om te lezen dat alles naar wens was en wij hopen je dan ook zeker weer eens terug te zien bij Cyprotel Faliraki.

Komend jaar worden de kamers deels opgeknapt, komt er een a la carte restaurant (tegen betaling) en een nieuw entertainment programma. Zeker de moeite waard om nog eens langs te komen!

Heerlijke vakantie !

Eef, 7-12-2017

Het personeel is erg vriendelijk, prima eten en voor kinderen ook echt een aanrader !

Beste Eef,

Onze hartelijke dank voor het schrijven van deze korte maar zeer positieve review. Voor sommige misschien een klein gebaar, voor ons een groot!

Hopelijk tot ziens bij ons in Faliraki.

Super!

Shaelle, 7-12-2017

Super genoten van een mooie vakantie, goed en schoon hotel (bedden klein beetje hard), vriendelijk personeel, goed eten, leuke animatie, niks te klagen gehad!

Hi Shaelle,

Het is voor ons altijd weer prettig om te lezen dat onze gasten tevreden naar huis toe gegaan zijn. Dit is een zeer goede motivatie voor ons personeel.

De opmerking over het matras is terecht en deze worden deze winter ook vervangen :-)

Hopelijk tot ziens bij CYPROTEL Faliraki in Rhodos!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cyprotel Faliraki in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cyprotel Faliraki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cyprotel Faliraki scoort een 7.94 uit 10 op basis van 254 reviews.