Hotel Cyprotel Faliraki

9.1Fenomenaal

Griekenland, Rhodos, Faliraki

9.1Fenomenaal

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Cyprotel Faliraki voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi

Hotel Cyprotel Faliraki op Rhodos won in 2017 een gouden Zoover Award. Een schoon hotel met een gevuld animatieprogramma. De zwembaden met glijbanen zorgen ook voor vermaak. Voor de kinderen is er een speciaal kinderbuffet en ook zelf eet je gevarieerd. Wandel in 15 minuten langs de winkelstraat van Faliraki en kom uit bij het strand.

344 reviews over Hotel Cyprotel Faliraki

• 2019
    10Anouk12-12-2019

Aanrader!

Samen met mijn partner een weekje hierheen geweest. Zeker voor herhaling vatbaar! Een heel leuk hotel met lekker eten in een mooi pas verbouwd restaurant. Personeel in het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam, van de restaurant medewerkers tot de schoonmakers die je met een lach begroeten. Speciaal dank aan Roy en Melina voor de goede zorgen en fijne tijd!

• 10Jean-Paul11-12-2019

Tot snel weer!

Afgelopen oktober weer een weekje in cyprotel faliraki geweest. Altijd weer thuiskomen. Helaas door de val van de reisorganisatie waren een aantal faciliteiten gesloten wat iets minder was maar desondanks niet een minder verblijf gehad. Het gehele team, Met uitzondering van Roy, Enzo en Melanie hebben wij weer een leuke tijd gehad op Rhodos. Tot volgend jaar, wij komen zeker weer eens terug. Ps. Graag een zachter matras!

Hi Jean-Paul,

Niets is fijner dan het thuis gevoel. Ons team werkt als een familie samen en wij zien gasten dan ook graag komen als gast en vertrekken als familie!

Het klopt inderdaad dat enkele faciliteiten gesloten waren door de val van de reisorganisatie, wij hebben geprobeerd dit zo beperkt mogelijk te houden. Gelukkig hebben jullie hier dan ook zeer weinig last van gehad.

Nieuwe (zachtere) matrassen zijn op komst en zullen voor de opening van het nieuwe seizoen 2020 op alle bedden liggen!

• 10Betty06-12-2019

Fantastisch hotel

Wat een fijn hotel! Vriendelijk hotel en lekker eten.

Hi Betty,

wat een fijn bericht! Service is voor ons erg belangrijk en wij dragen er dan ook zorg voor dat iedereen geniet van een welverdiende vakantie.

Wij zien jullie dan ook graag weer eens terug bij ons op het mooie Rhodos!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Mel04-12-2019

Gezellig

Leuk hotel! Op loop afstand van het centrum en het strand. Goed gegeten en gezellig personeel. Goed geholpen door Roy en Enzo! Zeker een aanrader

Hi Mel,

Leuk om dit bericht te mogen ontvangen, dit is namelijk erg motiverend voor ons team!

Het hotel heeft inderdaad een ideale ligging, weg van de drukte maar toch dichtbij! En voor diegene die niet willen lopen naar het strand bieden wij uiteraard de gratis shuttle service aan!

Hopelijk tot een volgende keer bij ons op Rhodos!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Ingrid04-12-2019

Super leuk

Super leuk verblijf gehad met mijn 2 dochters! Heerlijk gegeten en al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Beste Ingrid,

Wat fijn om te lezen dat je samen met je dochters een goed verblijf bij ons in Cyprotel Faliraki hebt mogen doorbrengen. Wij hopen jullie dan ook zeker weer de volgende keer te mogen verwelkomen. Stuur altijd gerust een e-mail aan [email protected] met eventuele wensen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Milan04-12-2019

Fantastisch!!!!

Super fijn hotel top personeel en manager Roy is echt een topper!! Regelt alles voor je niks is teveel, wij gaan volgend jaar zeker terug!!!

Hi Milan,

Hartelijk dank voor deze zeer positieve review! Ons team staat graag voor onze gasten klaar, vakantie dient ook echt vakantie te zijn!

Tot ziens bij Cyprotel Faliraki!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Jeannette van der Donk17-11-2019

Wederom zeer goed!

Wederom een zeer goed verblijf gehad. Wij gaan hier niet heen voor de luxe maar voor het gezellige en zorgzame personeel. Het restaurant en de receptie zijn zeer netjes opgeknapt! Graag willen wij Roy, Enzo en de rest van het team weer bedanken voor alle goede zorgen. Tot de volgende keer, we komen in mei zeker weer terug.

Hi Jeannette,

Geweldig om te lezen dat wij wederom jullie een goed verblijf hebben kunnen bieden. Ons team streeft er dan ook zeker naar om telkens de service te verbeteren.

Tot de volgende keer bij Cyprotel Faliraki!

• 6Hoogendoorn22-10-2019

Niet voor herhaling.

Cyprotel Hotel receptie en eetzaal keurig. De kamers zijn heel eenvoudig en slordig afgewerkt. Slecht onderhoud buitenkant kamers/balkon. Receptie aardig en behulpzaam. Wil je de leuke strandjes zien is auto een must. Eten redelijk tot flauw. Wijnen waterig en coctails lekker. Mooi zwembad. Niet voor herhaling gezien de slechte sfeer Polen en Bulgaren. Niet voor herhaling vatbaar. Geen sfeer gezien de gasten uit Polen, bulgarije etc.

Roy, Operations Manager, 23-10-2019

Beste Familie Hoogendoorn,

hartelijk dank voor jullie review en feedback. Dit waarderen wij altijd enorm, alhoewel hadden wij het erg op prijs gesteld als jullie dit in resort hadden gedaan zodat wij tijdens jullie verblijf veranderingen hadden kunnen maken.

De budget kamer die jullie gereserveerd hadden is zonder balkon. Wij hebben jullie kosteloos een upgrade gegeven naar een kamer met balkon.

Het klopt inderdaad dat in de maand oktober de Poolse gasten in de meerderheid waren, nadat Touroperator failliet verklaard was. Hier hadden wij helaas geen invloed op.

Volgend seizoen gaat het hotel weer open als Cyprotels Hotels en Resorts zoals voorheen en zullen wij de deuren weer openen voor alle gasten vanuit heel de wereld. Wij hopen dan ook zeker jullie nog eens mogen te verwelkomen en stuur mij gerust een e-mail mochten jullie besluiten terug te komen: [email protected]

Vele groeten vanuit Rhodos!

• 10Cristina22-10-2019

Geweldig!!!!

Wij komen zeker volgend jaar terug!! Het Was een super vakantie ! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Speciale dank aan Roy en Enzo, die ons verblijf extra speciaal hebben gemaakt Het eten was heerlijk en de kamers waren heel schoon. De Locatie van het hotel is perfect. Het is slechts 10 minuten lopen van het strand.
    We kunnen niet wachten tot volgend jaar!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Jan15-10-2019

Fantastisch hotel met schitterend uitzicht!

Fantastisch hoog gelegen hotel met schitterend uitzicht. Op loopafstand van het centrum en het strand. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim en netjes. Het eten is gevarieerd en voor ieder wat wils. Ook is er een speciale kinderboek. Er zijn meerdere zwembaden. Bij een zwembad zijn een stuk of 8 grote glijbanen. Wij gaan hier zeker terug!

Hotel Cyprotel Faliraki info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Steaks, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk