Géén boekingskosten

Villa Amarandos Villas

GriekenlandLefkas (Levkas)Marantochori

We hebben de beste aanbieders voor Villa Amarandos Villas voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 259 reviews

Meer villa info

255 Reviews over Amarandos Villas

• 7Jon23-05-2022

Prima locatie

Amarandos Villas. Mei 2022. Avondrit vanaf vliegveld Preveza. De villa’s zijn een beetje moeilijk te vinden in het donker. Laatste minuten denk je dat de weg ophoudt….. Enfin hou vol ! Stathis Gavrilis (eigenaar) is vriendelijk en alle vragen/problemen lost hij z.s.m. op. Voor mij als lang persoon (1.96m) zijn de bedden zeker 16 cm te kort. De breedte vd bedden hetzelfde verhaal. Tip voor de eigenaar om even te investeren in bedden en moderner inrichting. De douche tja…ook niet meer van deze tijd.
    Je zal zeggen …wat ’n negativiteit….. Maar het totaalcijfer van ons verblijf is zeker een 8. Wij hebben ons prima vermaakt. Ook het nabij gelegen, bijna privé, strandje was prima ! Met de auto wat tourtjes gemaakt op het groene eiland met vele baaien/strandjes. Eten/drinken; Ga naar Vasiliki ! 20 minuten rijden. Een leuke haventje met terrassen. Qua eten moet je daar gaan naar Ocean’s Sea food restaurant (vis specialiteiten – zelf vi

• 7Natuur
  • 10Marti Huigen20-05-2022

Héérlijk, zou zeker terug gaan!!

Als je van rust houd moet je hier zijn. Alleen de vogeltjes en de zee. Prachtige villa met zwembad voor jezelf! Netjes en schoon. Iets meer keukenspullen zou fijn zijn( bewaarbakjes servies bv) maar verder is alles er. Stathis, de eigenaar doet er alles aan om jou een fijne vakantie te bezorgen. Je kunt hem alles vragen. Restaurants en supermarkt op 5-7 auto minuten. Én het uitzicht is schitterend!

• 10Peter Smits30-04-2022

Absoluut geweldig!

Een prachtig huis met privé-zwembad. Geweldig uitzicht over de zee, absolute aanrader!!! Schoon, zeer vriendelijke eigenaar.

• 8Cas29-11-2021

Een heerlijke relaxte vakantie op Lefkas

Het begon met een fles wijn bij binnenkomst. Altijd leuk om zo verrast te worden. Het verblijf was zeer ruim en netjes. Alle voorzieningen waren aanwezig. Helaas vonden wij wel de bedden echt te hard. Typisch Grieks maar is echt niet fijn. De tuin en het zwembad is perfect . Zwembad groot genoeg en voor in de zomer heerlijk. Hangmat in de schaduwkant is lekker om in te liggen. Uitzicht is grandioos. Je blijft kijken naar de zee boten en de rust wat zo iets uitstraalt. Onderhoud door de eigenaar Stathis gebeurd zorgvuldig en zeer regelmatig. De schoonmaak dame komt om de zoveel dagen en voor beiden is niks te gek. In de omgeving genoeg supermarktjes en kleine restaurants. We hebben genoten.

• 8Natuur
  • 9Ria van Voorst22-10-2021

Fantastische plek met adembenemend uitzicht en zon

Geweldig! Attente gastheer, schoon huis, goede ligging, prachtige zonsondergangen, alles aanwezig voor een ontspannen vakantie!

• 10Marcel Helder08-10-2021

Privacy, rust en mooie omgeving

Na een hartelijk welkom door de eigenaar en duidelijke uitleg, genoten van een heerlijke vakantie op een plek die je niet snel vind. Rust en veel privacy ! Ben je opzoek naar een plek buiten de massa toerisme is dit de plek! Heerlijk wakker worden op je terras met het ruizen van de zee op de achtergrond. En voor de critici... In richting van de villa is basaal, maar voor zien van de juiste middelen !!! (niet vergeten de eigenaar wil zijn gasten ook het griekse gevoel meegeven!)

• 10Wiebe en Hilja02-10-2021

Wat een plekje!

Heerlijke villa’s met een grandioos uitzicht en eigen zwembad. Eigenaar Stathis is een zeer goede gastheer. Van hieruit kom je makkelijk op de mooie plekjes, zoals bv het dorpje Vassiliki met veel terrasjes aan de haven. Houdt wel rekening met het laatste kleine stukje weg naar de villa’s die is erg rotsig. Wil je rust en ruimte en uitzicht, dan is dit ideaal.

• 8Wilfred en Willeke01-10-2021

fantastische locatie om even bij te tanken

Amarandos Villas ligt op een fantastische locatie met veel privacy. Iedere villa is voorzien van een eigen zwembad. Op loopafstand is een klein strandje aanwezig, waar je heerlijk kunt zwemmen of snorkelen. Om het zwembad is voldoende gelegenheid om te zonnen of om in de schaduw te vertoeven. In de omgeving zijn voldoende mogelijkheden om je te vermaken om of lekker uit eten te gaan (wel een auto noodzakelijk). De villa is ruim omgezet; inrichting gedateerd, maar functioneel. Sanitair kan beter, de douchecabine beneden is klein en slecht te gebruiken, boven douch je in bad met een douchegordijn. Stathis komt regelmatig het zwembad onderhouden en verzorgt de tuin. Hij is een fijne gastheer. Wij hebben een heerlijke tijd gehad.

• 8Natuur
  • 9Angelique01-10-2021

Prachtige accommodatie

Wij zijn net terug van 10 dagen op Lefkas, wij verbleven in de villa van Amarandos. Prachtig uitzicht over zee, doordat de villa’s vrij hoog liggen heb je een heerlijk briesje van zee, waardoor het heerlijk is vertoeven bij het mooie zwembad. De villa is wat gedateerd aan de binnenkant maar is van alle gemakken voorzien. De vriendelijke eigenaar Stathis is altijd bereikbaar als er iets is. Waar wij persoonlijk ook van genoten waren de twee katjes, die elke ochtend wanneer het rolluik omhoog ging zagen we 2 lieve koppies naar binnen kijken en zodra de deur open ging kregen ze een zakje eten en schoon water. Wij hebben genoten van ons vakantie en de accommodatie is een aanrader

• 9Hugo27-09-2021

Aanrader!

Laatsts stukje weg is wat hobbelig maar dan kom je bij een villa met een prachtig uitzicht. Buitenruimte is geweldig met een mooi zwembad, ligbedden, parasols, tafels, stoelen en een hangmat. Binnen is wat gedateerd maar alles is er: oa kluisje, bubbelbad, vaatwasser en een wasmachine. Veel ruimte. Bedden zijn geen top.

Villa Amarandos Villas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)

• KiezelstrandBeschikbaar