Appartement Arlekin Tango ***

Appartement Arlekin Tango

291 reviews over Appartement Arlekin Tango in het Nederlands

Prima vakantieadres!

Anita, 28-12-2017

Wij zijn voor de 6e keer naar Arlekin Tango geweest. Kleinschalig complex wat prima wordt onderhouden. Hele lieve gastvrije familie die altijd voor je klaar staat...Heerlijk zwembad met goede ligbedden en dikke kussens. De appartementen zijn niet luxe, maar wel schoon en voldoende wissel van handdoeken en lakens.De kleine douche is het enige minpunt. Er komen alleen Nederlanders, maar iedereen gaat z'n eigen gang. Iedere week is er een BBQ waar je je voor in kunt schrijven. Prachtig zandstrand op plus min. 7 minuten lopen. Voldoende winkels en restaurantjes in de directe omgeving.Een auto huren is erg leuk om de prachtige omgeving te verkennen!

Het er fantastische, het voelt als thuiskomen

Adri kroezen, 26-12-2017

Prima accommodatie, schonen en netten kamers,mooi zwembad , heerlijk ontbijt en een hele lieve familie die altijd voor je klaar staat, kortom ik zou niets anders willen🤗👍👍

Ik wil niet meer anders dan arleking tango!

Saskia, 25-12-2017

Mooie ligging vlak bij strand en stadje stalis en ook dichtbij malia, lekker ontbijt en niet duur, niet lopen met waterflessen, die kan je gewoon bij hun kopen. De hamburger tussen de middag is een aanrader!

zeer goed.

Bert en Annabell, 24-12-2017

mooi appartementen complex met vriendelijke en behulpzame familie en personeel. Zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Mooi zwembad met kinderbad. De appartementen zijn leuk en schoon. Wekelijks wordt er een barbeque georganiseerd. Wij komen er al zeer vele jaren en met veel plezier.

een heerlijke vakantie volgend jaar weer

karina otten, 23-12-2017

het is een heerlijk rustig complex waar je kan genieten van t zwembad en de zon. de bediening is prima en de mensen staan klaar voor hun gasten je kan alles vragen en als ze je kunnen helpen zullen ze t zeker doen .kamers zijn schoon leuk ingericht

Super

Hans, 23-12-2017

Super sfeer en enorm gezellig complex. Kleinschalig met een warme familieband. We komen hier al 6 jaar, tegenwoordig 2 maal per jaar. We zouden niet anders meer willen. Absolute aanrader.

Heerlijke vakantie

Ellen, 23-12-2017

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad bij de Takis en zijn familie. Niks is te gek voor zijn gasten. Appartement is schoon, lekkere bedden, heerlijke ligbedden bij het zwembad

Als vanouds weer helemaal fantastisch

Renée Saey, 23-12-2017

Wij zijn al jaren te gast bij Arlekin Tango. Het is net een grote familie.

Wij kijken er weer naar uit om in 2018 weer in een warm nest verwelkomt te worden. Er is niets negatief te vermelden. De gastheer met zijn familie staat altijd klaar voor zijn gasten. De appartementen en het zwembad zijn heel schoon. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Een echte aanrader

K Plant, 12-11-2017

Dit jaar voor de 4e keer naar de lieve familie van Arlekin Tango gegaan! Zoals altijd weer een super verblijf met een super verzorging door de familie Patelis! Deze mensen zorgen er telkens weer voor dat je je thuis voelt en dat je een top vakantie hebt. Alles was weer goed verzorgd: een lekker ontbijtje, prima kamer met schoonmaak dus kortom, een heerlijke vakantie gehad. We komen volgend jaar zeker weer terug!

wij komen terug.

fam den Hartog, 10-10-2017

echt super, goede ontvangst door de zoon met welkomst drankje,op de kamer aangekomen alles was heel schoon,de tv was kapot ,er werd direct een andere tv gehaald .een heel goed ontbijt. al bij al super komen beslis terug,Een Aanrader!!!

iedere dag word er schoon gemaakt en goed!!

We hebben een aantal aanbieders voor Arlekin Tango voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arlekin Tango in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arlekin Tango zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Arlekin Tango scoort een 8.95 uit 10 op basis van 301 reviews.