Appartement Arlekin Tango

Appartement
Appartement Arlekin Tango
8,8

Het Appartement Arlekin Tango is een leuk kleinschalig complex op Kreta. Klantvriendelijk personeel, gezelligheid, een zwembad, een Nederlandse en Engelse bibliotheek en meer vind je hier. Voor de mensen die het eiland willen verkennen is het huren van een auto aan te raden. Agia Galini en Drossia zijn leuke bestemmingen.

320 reviews over Appartement Arlekin Tango in het Nederlands

Meer dan fantastisch

Jan Schilders
8-7-2019

Een fantastisch appartement. (Nr 24). Zeer vriendelijke eigenaren, niets is te veel voor deze mensen. Appartement (1kamer) heeft alles wat je nodig hebt. 1 grote kookplaat en 1 klein warm houdt plaatje. Douche is klein (70*70) maar voldoet. Fijn is ook een droogrekje aan de muur op het balkon. Bij het zwembad zijn voldoende ligbedden beschikbaar met dikke kussens. Gratis zijn grote handdoeken beschikbaar gesteld om op de bedden te leggen. Als je ze wilt omruilen kan dit tegen betaling van 1€. Regelmatig kregen we een stuk watermeloen bij het zwembad aangeboden. Nadelen heeft het appartement ook. Het is vrijwel onmogelijk op korte afstand naar het strand te gaan. Wilt u met kleinere kinderen hier naar toe kan dat een teleurstelling zijn. Maar verder alle lof voor Arlekin Tango en zeker een aanrader.

Overweldegend

A leemans
4-7-2019

Het app.complex is klein en heel knus. Takki en zijn familie staan altijd voor je klaar. Heerlijke bedden en een heerlijk ontbijt. Ook de bedden bij het zwembad zijn fijn . Alles op loop afstand . Zee en de winkeltjes en de vele restaurants. Het eten is niet duur maar wel heerlijk. Huur een fiets of een auto en ontdek het eiland. Voor ons een dikke 10

Gereisd Met partner in juli 2019

Heerlijk met een "maar ", positief bedoeld.

Hans
30-6-2019

Heerlijke vakantie bij leuke eigenaars. Wij kregen een bepaald beeld over de appartementen door de reviews. Het is er leuk en de eigenaren doen hun best om je het naar de zin te maken. S'middags een stukje meloen bij het zwembad en een vriendelijk woord. Nu steekt vaders daar wel boven uit, de broers botsen nog wel eens met elkaar. Wij zat op de begane grond bij de parkeerplaats en dit heeft nadelen, de schoonmaak begint om 7 uur en de kraan hoor je duidelijk de emmer vullen. De afval bakken die geleegd zijn rijden voorlangs rond die tijd. Uitslapen is lastig en dan is er het kattenpension. Aan de zijkant van de parkeerplaatsen is een plek waar deze gevoerd worden en s'nacht ruzie maken. De appartementen kunnen wel een renovatie gebruiken en wat een beetje uit de tijd is. Betalen voor een kluis, na al die jaren is deze wel betaald. Airco voor een paar uur gratis en hierna betalen is ook een optie. Ondanks deze opmerkingen, prima gehad

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig!

Monique van Herpt
27-6-2019

Zo’n geweldig hotel en zeer gastvrije eigenaren. Doen er echt alles aan om hun gasten te verwennen. S Middags rondgaan met gesneden fruit bij het zwembad. Een keer per week een BBQ avond met de gasten. Appartementen zijn erg schoon en ruim. Je bent zo bij het strand en zo bij de bushalte, voor als je graag andere steden bezoekt op Kreta. Gewoonweg geweldig!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Zalig!

Mm
26-6-2019

Dit was echt een super mooi en schone accommodatie!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Super !

Iris
30-5-2019

Super fijn ! Ook een hele fijne locatie rustig en dichtbij alles wat je nodig hebt op vakantie !

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

ajm van Gameren
19-5-2019

Kleinschalig appartementencomplex met prachtig zwembad en kleine, maar volledige appartementen. Wordt geleid door vader en drie zonen. Bij aankomst tegen middernacht wordt je hartelijk ontvangen met een drankje. Prima, gevarieerd ontbijt. Het ligt vijf minuten lopen van de zee. In de buurt diverse restaurantjes. Barbecueavond was gezellig en goed gevarieerd eten. Hebben twee dagen auito gehuurd om meer van het eiland te zien. Ook de jeepsafari is een aanrader. Kortom een toplocatie.

Kreta is super

Th Wezeman
6-4-2019

Mooie appartementen . Vriendelijke eigenaars. Dicht bij Malia en Chersonisos, waar genoeg te beleven is. Huur een auto en ga de bergen in. Verder zijn een bezoekje aan Sissi en agios Nickolaos de moeite waard. Of bezoek de warenmarkt in Heralklion. Er heerst daar een geweldige sfeer..

Fantastisch!

Vermeer
18-11-2018

Waar ik 6 jaar geleden mijn partner heb ontmoet, zijn we nu naar terug gegaan. Arlekin Tango, bij binnenkomst gelijk weer het verwelkomende gevoel. Het maakt niet uit wie je bent of waar je vandaan komt, zodra je een voet binnen zet ben je een vriend. Heerlijk ontbijt, schone kamers. Iets wat kleine douchekabine maar zelfs dat maakte het appartement eigenlijk juist knus en gezellig. Je kunt er lunchen en een keer per week organiseren ze een bbq voor het hele complex, onwijs gezellig! Lekker zwembad, erg hygiënisch allemaal. Wanneer je het complex uitloopt ga je links naar Stalis, rechts naar Malia. Malia is een stukje lopen, maar zeker de moeite waard. Een gezellige oude stad met heerlijke restaurantjes. Ook Stalis is erg gezellig, met een 5 km lange straat waar zich alleen maar winkeltjes en restaurants bevinden. Wij raden familierestaurant Sergiani aan, heerlijk Grieks eten en fantastische service. We komen zeker nogmaals terug!

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijk!!

Dirk de Boer
22-10-2018

Schoon,netjes en eenvoudig! Alleen de douche was een minpuntje! Klein, koud en een vies douchgordijn. Ontvangst was erg goed en informatie over Kreta was volop te krijgen. Ook bij het zwembad was het erg aangenaam. Jammer dat het weer niet meer stralend was....

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arlekin Tango in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arlekin Tango zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.