Appartement Arlekin Tango

Appartement
Appartement Arlekin Tango
8,9

Het Appartement Arlekin Tango is een leuk kleinschalig complex op Kreta. Klantvriendelijk personeel, gezelligheid, een zwembad, een Nederlandse en Engelse bibliotheek en meer vind je hier. Voor de mensen die het eiland willen verkennen is het huren van een auto aan te raden. Agia Galini en Drossia zijn leuke bestemmingen.

315 reviews over Appartement Arlekin Tango in het Nederlands

Super !

Iris
30-5-2019

Super fijn ! Ook een hele fijne locatie rustig en dichtbij alles wat je nodig hebt op vakantie !

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

ajm van Gameren
19-5-2019

Kleinschalig appartementencomplex met prachtig zwembad en kleine, maar volledige appartementen. Wordt geleid door vader en drie zonen. Bij aankomst tegen middernacht wordt je hartelijk ontvangen met een drankje. Prima, gevarieerd ontbijt. Het ligt vijf minuten lopen van de zee. In de buurt diverse restaurantjes. Barbecueavond was gezellig en goed gevarieerd eten. Hebben twee dagen auito gehuurd om meer van het eiland te zien. Ook de jeepsafari is een aanrader. Kortom een toplocatie.

Kreta is super

Th Wezeman
6-4-2019

Mooie appartementen . Vriendelijke eigenaars. Dicht bij Malia en Chersonisos, waar genoeg te beleven is. Huur een auto en ga de bergen in. Verder zijn een bezoekje aan Sissi en agios Nickolaos de moeite waard. Of bezoek de warenmarkt in Heralklion. Er heerst daar een geweldige sfeer..

Fantastisch!

Vermeer
18-11-2018

Waar ik 6 jaar geleden mijn partner heb ontmoet, zijn we nu naar terug gegaan. Arlekin Tango, bij binnenkomst gelijk weer het verwelkomende gevoel. Het maakt niet uit wie je bent of waar je vandaan komt, zodra je een voet binnen zet ben je een vriend. Heerlijk ontbijt, schone kamers. Iets wat kleine douchekabine maar zelfs dat maakte het appartement eigenlijk juist knus en gezellig. Je kunt er lunchen en een keer per week organiseren ze een bbq voor het hele complex, onwijs gezellig! Lekker zwembad, erg hygiënisch allemaal. Wanneer je het complex uitloopt ga je links naar Stalis, rechts naar Malia. Malia is een stukje lopen, maar zeker de moeite waard. Een gezellige oude stad met heerlijke restaurantjes. Ook Stalis is erg gezellig, met een 5 km lange straat waar zich alleen maar winkeltjes en restaurants bevinden. Wij raden familierestaurant Sergiani aan, heerlijk Grieks eten en fantastische service. We komen zeker nogmaals terug!

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijk!!

Dirk de Boer
22-10-2018

Schoon,netjes en eenvoudig! Alleen de douche was een minpuntje! Klein, koud en een vies douchgordijn. Ontvangst was erg goed en informatie over Kreta was volop te krijgen. Ook bij het zwembad was het erg aangenaam. Jammer dat het weer niet meer stralend was....

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topper

Laura
14-10-2018

Super accomodatie. Erg vriendelijke mensen die alles voor je willen doen. Wij hadden een 2 kamer appartement met apparte slaapkamer. Goede schoonmaak. Ideale ligging vlak bij het strand en heel veel lekkere restaurantjes op loopafstand.

Om het eiland te verkennen is het raadzaam een autootje te huren.

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Gemoedelijke en gezellige plek!

Lindy Hofman
30-9-2018

Leuk kleinschalig appartementencomolex. Erg gemoedelijk en er is een goede sfeer onderling. De wekelijks bbq zorgt er ook voor leuk contact onder de gasten. Personeel is klantvriendelijk en helpt waar nodig. Wij wouden graag een kamer beneden ivm onze baby. Dit kon binnen 2 dagen worden geregeld en het was de beste plek van het complex! Als je van kleinschalig, klantgerichtheid en gezelligheid houdt, is dit zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

echte aanrader !

petaluda
27-9-2018

hele fyne accommodatie,betrokken eigenaars!! rustige omgeving,maar wel overal dichtbij. wel jammer dat er geen koffiezetapparaat was,stond wel vermeld bij informatie. studio was wel wat klein,maar goed voor 1 persoon. ruim balkon.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig en rustig appartementencomplex

Thomas en Marga
14-9-2018

Dit complex is prachtig gelegen. De medewerkers zijn aardig en behulpzaam. De, overijverige, schoonmaakster maakte bijna dagelijks het appartement zeer schoon en werden ook de handdoeken verschoond. Ook bij ongemakken zoals een lekkende kraan en doorlopende wc werd adequaat gereageerd en opgelost. Als compensatie voor dit ongemak werd ons een gratis ontbijt aangeboden. We waren zeer verrast. We hadden een 1-kamer appartement die was mooi maar wel iets aan de kleine kant. Maar bovenal hebben wij genoten van een heerlijke vakantie.

voor ons niet weer

Reindert
24-8-2018

T complex is ok, de directe omgeving is erg druk. Het ligt tussen twee drukke wegen in. Voor kinderen niet echt geschikt, er in ieder geval niet op ingericht. Zolang je bestelt bij de bar blijft de familie vriendelijk. T zwembad is prettig. De stranden zijn vol gelegd met ligbedjes, strak naast elkaar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arlekin Tango in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arlekin Tango zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.