Appartement Blue Sky

37 reviews over Appartement Blue Sky in het Nederlands

Heerlijk appartement

Trees
7-10-2017

Vriendelijk ontvangst, mooi ruim appartement, met uitzicht op zee.

Bedden worden om de dag verschoond, en om de dag schone handdoeken, die als zwaan of hart op je bed gevouwen worden. Elke dag wordt er schoon gemaakt.

De douche is even een dingetje, het wordt erg nat, erg ligt wel een badmat in die je na afloop buiten kan drogen, rekje om te drogen zou handig zijn, de douche kan soms kokend heet worden, op letten dus.

Het kookplaatje bevat 1 grote plaat en 1 ieniemienie plaatje, maar je zou er wat op klaar kunnen maken.

Er is geen keukendoek, dweiltje of afwas kwast aanwezig.

In de buurt vind je veel supermarkten, met heerlijke broodjes en andere lekkere dingen, in de buurt kun je heerlijk uit eten, naar het centrum is het een half uurtj lopen, loopt heel gezellig.

De bedjes op het strand zijn gratis bij gebruik van wat drinken, echt niet duur.

Uitjes naar Chania, prima zelf te regelen met de gewone bus.

Wandeling in de imbroskloof is prachtig, wij hebben niet geboekt via de reisorganisatie, winkeltjes langs de weg is goedkoper. Auto gehuurd naast appartement 40€ per dag.

Wij hebben een super vakantie gehad.

Fijn appartement

Tevreden gast
12-8-2017

Met vier personen in appartement, ruim genoeg, maar geen privacy. Bed in slaapkamer prima, extra bedden in woonkamer oké. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken, keuken inrichting minimaal. Douche netjes, maar geen cabine of gordijn, dus badkamer helemaal nat na douchen. Zwembad klein, maar netjes, met ligbedden. Ligging aan doorgaande weg, aan zwembad kant geen last daarvan. Heerlijk strand voor de deur met volop keuze voor ligbedden met parasol. Veel restaurants nabij, wandeling naar gezellige oude binnenstad in kwartier, erg mooi. Personeel vriendelijk. Fijne plek om te verblijven, veel te doen in omgeving, als je excursie boekt of huurauto hebt.

Top locatie

Iris & Maarten
19-7-2017

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Blue Sky App. Wij kregen een appartement op de 1e verdieping van het complex. Het was een ruim appartement (zitkamer en keuken beneden, slaapkamer boven). Het was erg schoon en de airco werkte goed. Enige minpunt was dat er geen douchegordijn was, waardoor de badkamer telkens erg nat werd.

Ligging is perfect. Je steekt de straat over en bent meteen op het strand. Lopend (langs de boulevard) ben je binnen 20-25 minuten in Rethymnon. Dit is 's avonds als het wat minder warm is prima te doen.

Verder vriendelijk personeel. Appartement werd elke dag schoongemaakt. Schone handdoeken en beddengoed om de 2 dagen.

heerlijk!

Lucy
20-6-2017

Voor ons perfecte ligging, net buiten 't centrum en toch ruim voldoende restaurantjes en barretjes. We hadden een appartement aan de zee zijde, slaapkamer beneden, lekker koel en weinig last van geluidsoverlast. 's Avonds heerlijk op het balkon naar mensen zitten kijken. Tegenover Blue Sky genoeg ligbedjes op het strand, die van ons gratis, mits je wat te drinken bestelde (en dat was absoluut niet duur, blikje coca cola of 500 ml icetea voor maar 1.50 euro).

Wel kiezels/stenen in zee en op strand, maar dat was met waterschoentjes zo opgelost. appartement was schoon, om de dag schone handdoeken en lakens.

Airco hebben wij niet nodig gehad.

Restaurantjes waren knus, na het eten vaak gratis vers fruit of yoghurt met honing en natuurlijk een raki!

We zijn een paar keer naar het stadje gelopen, dat is goed te doen. Op de boulevard langs strand is 't fijn lopen.

vriendelijke mensen

lian
18-6-2017

wij zaten in blu sky, met balkon met uitzicht op zee.

slaapkamer was beneden, moet je van houden.

toch nog ruim een half uur lopen naar het oude centrum.

daar veel goede restaurants zoals To pigadi.

Oude reviews (archief)

Elke dag wordt het appartement schoongemaakt en om de dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. We hadden geboekt voor blue sea, maar aldaar. Liet men ons kiezen uit 2 appartementen in blue sky omdat deze ruimer waren ivm oudere kinderen. Gelegen aan de boulevard. Je steekt de weg over en je bent op het strand.Aanrader mbt eten is Mediterreane naast Blue Sea, ca. 400 meter vanaf Blue Sky. Vriendelijk personeel, goed eten voor een aantrekkelijke prijs.

AGNES BOLS
16-9-2015

Onze ervaring met appartementen Blue Sky waren zeer goed. De kamers zijn zeer proper, ook het onthaal. Wij hadden een 2 kamer-appartement op het binnenplein, heel plezant.

Je hebt er wat je nodig hebt: een tweepitsvuur, een afwasbak, en keukengerei in de kasten van het kleine keukentje. Spijtig wel dat er geen scherm voor de douchebak staat in de badkamer, zodat de vloer altijd helemaal nat was. Maar dit klein minpuntje is niet echt een probleem.

Nog dit: ik ben ziek geworden in Kreta vanwege een abces op mijn tand, de eigenares Maria van Blue Sky is in het midden van de nacht met mij naar het ziekenhuis geweest. Toen ze me daar niet hielpen, heeft zij ook nog in het midden van de nacht haar tandarts uit zijn bed gebeld en gevraagd of ik de volgende morgen direct mocht komen. Mijn hele gezicht was opgezwollen. Ik was heel blij dat Maria mij heeft geholpen, het is een schat van een vrouw!

Ook het personeel was ok, en de poetsvrouwen deden hun werk uitstekend.

Voor herhaling vatbaar!

Goed en Relaxed

Fam de With
10-8-2015

3 weken in Blue Sky gezeten. Elke 2 dagen schone lakens en handdoeken. Keurig schoon en goed onderhouden. Vriendelijke leiding en personeel. 24 uur baliebezetting. Zwembad wordt elke dag schoon gemaakt. Appartement is eenvoudig maar goed. Keukengerei is basic

Aanrader: Alberto's restaurant vlak naast Blue Sky. Alles vers, geen pakjes en zakjes! En niet duur.

Leuke vakantie gehad. Relaxed. We gaan binnenkort weer naar Blue Sky

Zeer fijn appartement

Fam. Teeuwen
5-8-2015

Wij hebben "Blue Sky" appartement als zeer fijn ervaren.

De kamer was eenvoudig ingericht, maar wel lekker ruim.

Elke dag werden de bedden keurig opgemaakt en de kamer opgeruimd en schoongemaakt.

Het appartement zelf, maar ook het hele gebouw ziet er heel erg netjes uit en is goed onderhouden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Het zwembad wordt regelmatig schoongemaakt (met een soort onderwater stofzuiger) en de filters worden ook dagelijks schoongemaakt. Ook de waarden van het water worden regelmatig gemeten.

Enige nadeel van dit hotel is ondanks de best heerlijke ligging,...... (straat over steken en je bent op het strand), toch ook wel weer de ligging. Met warm weer en een jong kind is het naar het echte (oude) centrum van Rethymnon toch een beste wandeling (ong. 30 / 40 minuten lopen).

Gelukkig is een taxi ritje slechts €5,- enkele reis.

Al met al is het een aanrader,.....

Altijd fijn in dit appartament.

W.Nomen
3-7-2015

Goede locatie aan het strand, dicht bij het centrum van de stad. Fijn appartement met vriendelijke bediening.

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sky voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Sky in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Sky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Blue Sky scoort een 8.2 uit 10 op basis van 37 reviews.