Hotel Valley Village

• Kinderopvang

31 reviews over Hotel Valley Village

• 8Patricia14-08-2019

Geweldig

Rustig gelegen, goed om te lopen naar dorpje Matala, het eten authentiek Grieks, heel gevarieerd, netjes verzorgd. Prachtige bungalows, modern ingericht, goede schoonmaak, aardige bediening. Vanuit Matala kun je goed Kreta verkennen met een auto. Kortom, geweldige vakantie in dit mooie complex gevierd met onze puberdochters en lieve vrienden. Enige minpuntje zou het zwembad kunnen zijn, is aan vernieuwing toe, maar daar staat de prachtige tuin en ligging weer positief tegenover. Wij komen hier zeker terug!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
    7Britt27-08-2018

Leuk voor een keer! Niet voor herhaling vatbaar

In deze omgeving is het aan te raden om een auto te huren om wat van de omgeving te zien. 300 meter verderop is een bushalte er gaat 1 bus naar de hoofdstad en stopt af en toe in andere plaatsen. De plaats Matala is 800 meter lopen maar erg leuk en knus gelegen aan het mooie strand. Het hotel was prima, mooi zwembad en niet te druk. Personeel in de bediening is erg vriendelijk, het avond eten is niet heel bijzonder en gevarieerd, verder een goed hotel!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
    6Brittany29-07-2017

Leuk, maar valt tegen

Eind juli ben ik naar Kreta gegaan. Hier zaten wij in het hotel Valley Village in de plaats Matala. Het dorp is klein, maar gezellig. Ongeveer een kwartier lopen. Het hotel is schoon en de kamers zijn groot, incl. airco. Het personeel zelf is ook erg vriendelijk. Wat tegen valt is het eten. Elke dag een ander menu, weinig keus dus. Wij vonden het eten niet lekker en zijn vaak uiteten gegaan in Matala. Ook is het drinken niet inbegrepen bij het eten en dit moet je dus apart kopen. Zwembad is erg klein, vertier moet je buiten het hotel zoeken. Strand in Matala erg mooi. Ook de excursies die aangeboden worden zijn erg duur. De minimale prijs ligt rond de 70 euro p.p. Als je geen auto hebt, is het moeilijk om ergens te komen. Alles ligt minimaal een uur van de plek. Ook voor kinderen is er weinig vermaak en dit moet je vooral buiten opzoeken.

Als je vooral voor rust wilt komen en geen moeilijke eter bent, is dit een prima hotel. Anders moet je er zeker niet heen gaan. Ik zal hier niet snel terug komen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Annemieke06-06-2017

Wij huurden een bungalow op de 1e rij, vrij uitzicht

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

8Piet Knoester18-01-2016

Goede service en zeer vriendelijk personeel

Het was voor ons de 1e keer dat we in Griekenland in een hotel verbleven maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Redelijk kleinschalige accommodatie waar je nog als gast wordt gezien. Het personeel kent je al na een dag en zorgt dat je niets tekort komt. We hadden halfpension en zowel het ontbijt als het diner was gevarieerd en ruim voldoende. Als er iets niet meer was werd het vrijwel gelijk bijgevuld. Het ligt op loopafstand van het centrum en strand van Matala, ca. 15 minuten lopen. Kamers niet erg luxe, maar in Griekenland op vakantie ben je de meeste tijd toch buiten je kamer, maar de bedden waren goed!! Heel belangrijk.

Gereisd met partner in september 2015

• 7morgane08-08-2015

LEUK VERLOF-RUSTIG.

WIFI:een ramp. de oude bungalows, badkamers moeten vernieuwd worden. Koele kamers met airco en windmolen aan plafond zodat we de airco niet gebruikt hebben, Elke dag handdoeken en 2x pw lakens, donsbed met hagelwitte overtrekken. Prachtig nieuw boxspring bedden, met top. half pension: alle griekse groenten en feta en elke dag een ander warm gerecht, paar keer was dat niet te eten, meestal lekker, we waren er tevreden mee.Ontbijt prima, lekker koffie met nieuwe koffiemachine, eitjes. meerdere dagen per week komt iemand zingen, dansen, etc. Vriendelijke eigenaars en personeel. OP 20m heb je autoverhuurbedrijf , vriendelijke Manolis zal je goede prijs geven, hij komt je ook ophalen aan de luchthaven. Onderhoud van zwembad laat te wensen zien, ik denk niet dat ze een stofzuiger hebben. Zwembad is oud en de bovenste tegels moeten gepoetst worden,schimmel, voegen zien zwart, ik heb me hieraan erg gestoord, de leuning vd trappen zijn nog nooit gepoetst. Mooie tuin, lekkere bedden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 6KarinenRud28-08-2014

Vergane glorie

Vroeger was het vast een mooi hotel, nu is het oud en is begonnen aan het verval. Zwembad en tuin: heel mooi. Service: matig, eerste twee dagen zonder douche gezeten ondanks herhaaldelijk vragen om warm water. Kamer verder best ok. Het ontbijt was treurig, het avondeten was afgrijselijk. We hebben dan ook ondanks volpension elke dag buiten de deur gegeten. En daar was het wel heel lekker, en gewoon Griekse keuken.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9marijkedeweger19-06-2014

Grandioos

Valley Village ligt in een rustige omgeving op 10 minuten lopen van het strand. De bungalows zijn echt top en heel ruim met voor en achter airco en een lekker tuintje voor jezelf. De bedden liggen heerlijk dus geen rugpijn. Het personeel is heel vriendelijk en het eten was prima. Ook werd er goed schoongemaakt (7x pw). Op de laatste dag mochten tot 16.00uur in de bungalow blijven waar we niet extra voor hoefde te betalen. Prima service! Als wij nog een keer naar Matala gaan kiezen we weer voor Valley Village.

Gereisd met partner in juni 2014

• 7P & A19-09-2013

Een keer dit hotel. Maar dat niet meer

Het hotel Valley Village valt erg tegen zo wel de kamers van het hotel zelf. maar ook het eten. zeer eentonig. Het hotel is erg verouderd en het onderhoud laat ook te wensen over. Op de hotel kamer zitten pleisters op de kapotte raam van de doch de lampjes boven de bedden hangen los en scheef balkondeur moeilijk dicht te maken sleept over de vloer eenmaal dicht kon je hem niet afsluiten ook de airco werkte voor geen meter. Gelukkig werden we de eerste dag al overgeplaatst naar een appartementje aan de overkant.dat zag er goed uit. Onder in het hotel moesten de mannen de WC deur dicht houden met een WC papier rolletje als die gebruik er van wilde maken. Ook geen enkele manier om je handen na gebruik van het toilet af te drogen was er niet. Apparaten wel aanwezig maar werden niet gevuld. Ook waren er diverse katten aanwezig die op de eet tafels lagen te slapen en langs de tafels op het gras hun behoeften gingen doen. Het hele hotel is aan renovatie toe.

Gereisd met partner in september 2013

• 6ro-wen16-08-2012

eenmalige vakantie naar dit hotel

Wij zaten niet in 1 van de bungalows, die bleken wel net gebouwd te zijn. Wij zaten in het hotel zelf. De kamers zijn echt toe aan renovatie! ik ben door het bed gezakt, de douchekop was stuk, de airco lekte, het hek van het balkon was verrot ( houtrot).De lift is stuk en dus buitenwerking. uitstekende haken bij het zwembad,waarbij veel mensen vielen dus niet bepaald veilig. Het zwembad was wel lekker diep om in te zwemmen. Als je goed duits kan praten, dan heb je wel goede connectie met het personeel. Wij hebben ons wel goed vermaakt ondanks de gebreken, typisch Grieks. Taxi Nikos is een aanrader! Je kan ook makkelijk scooteren, wel letten op benzine deze word soms niet helemaal vol gegooid ( naast supermarkt Zifiria). Als je in 1 van de bungalows terecht komt, heb je het beter! Het strand is ook 1,5 km ipv 800 m. Kortom wij als jong stel hebben ondanks de gebreken kunnen vermaken, als je het meld wordt het wel gerepareerd. Voor ons een 1malige trip.

Gereisd met partner in januari 2012

4 tips over Hotel Valley Village

• P & A, 19-09-2013

Het Centrum van Matala is mooi en gezellig dit is echt een 10 waard (Zeker in de avond uren) De stranden zijn ook netjes en mooi. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan naar het stadje, maar zeker niet naar dat hotel. Valley Village

• marijkedeweger, 19-06-2014

Wij hebben een Jimny gehuurd bij Motor Holiday s Nick. Er zijn heel veel leuke dorpjes in de omgeving bv Kalamaki of rij naar het leuke Spili om via de mooie Kourtaliotiko Canyon naar Plakias te rijden. De markt in Timbaki of het gezellige Agia Galini. Overdag lekker naar het strand en 's avonds een terrasje pakken in het gezellige Matala. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

• ro-wen, 16-08-2012

Ga naar Matala strand, ontzettend mooie plek. Taxi Nikos is een aanrader! Ik zou mensen die slecht ter been zijn of in rolstoel zitten aanraden om in een bungalow te gaan, omdat de lift stuk is!

1 vraag over Hotel Valley Village

• betty, 22-09-2013

een reactie op zoover word bang ga nu 28-092013

is het echt zo erg als op zoover heb kei hard gespaart dus word ik niet blij van de reactie van zoover

marijkedeweger, 19-06-2014

Omdat er op Zoover negatief werd gesproken over de kamers hebben wij een bungalow geboekt. Momenteel worden er (nog) kamers gerenoveerd. Voordat wij gaan boeken kijken we eerst op Zoover wat er alzo over de accommodatie geschreven wordt. En vergeet niet, er zijn altijd mensen die wat te klagen hebben.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk