Tijdelijk €25 aanbetaling

Windmill

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Windmill voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 325 reviews
+38

7.5GoedScore uit 325 reviews
  • 7Natuur
  • 8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Alles op loopafstand van Appartement Windmill Malia op Kreta. Toch heerst er hier rust. Vooral ’s avonds want dan worden er geen activiteiten georganiseerd. Vanuit je appartement wandel je door de tuin naar het zwembad en het strand waar je ook een strandbar vindt. Liefhebbers van Grieks eten zitten hier goed. Gezellig Malia is 400 meter lopen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

325 Reviews over Windmill

• 7niki20-07-2022

Prachtige locatie

We zijn 20 dagen geweest, het appartement is wat grote betreft prima, erg harde bedden, kleine douche, bedden worden 1x in de week verschoond, handdoeken om de dag. Schoongemaakt wordt er nauwelijks, vuilniszakjes worden dagelijks verschoond, badkamer is niet 1x schoongemaakt. Er is een klein keukenblokje maar echt koken gaat niet, te weinig keukengerei, en de afzuigkap was niet eens aangesloten, er hing een vies gordijn voor de deur die veel licht doorliet. De ligging is echter perfect, je bent direct bij zee, waar een zwembad is voor gasten, bedjes huren 7 euro per dag incl parasol. De familie werkt hard, ook in de strandtent, ze zijn erg aardig. Lopend ben je zo in Malia of Stalis, waar je lekker kunt eten.

• 7Natuur
  • 8Wiebe en Mascha17-09-2021

Geweldige ligging

Dit jaar voor de 14e keer hier geweest. We verbleven in Windmill 2. Eenvoudige accommodatie maar prima bedden. De douchecabines zijn klein maar er is een begin gemaakt met het vergroten hiervan voor zover dat mogelijk is. Schoonmaak wordt in de reviews veel over geklaagd maar was dit jaar een stuk beter. Bij U thuis is altijd alles ook niet spic en span. Een fijne en behulpzame familie runt deze accommodatie en als er iets niet goed is wordt er snel actie ondernomen. De ligging is geweldig met een mooi zwembad, strandbar en zandstrand voor de deur en je bent gelijk in het dorp met talloze tavernes en winkels. Kortom we hebben weer een heerlijke 3 weken gehad.

• 8Ruimte
  • 2Ria17-10-2019

Smerig

Op advies van vrienden deze accomodatie geboekt. Wat een spijt hebben wij hiervan gekregen. Schoonmaak verschrikkelijk slecht. Schoonmaakster die om 07.00 uur gaat schoonmaken. Het vuil van de vorige bewoners zoals haren lagen her en der. Soms moet je op vakantie weleens door bepaalde zaken heen kijken maar deze accomodatie is vreselijk. Te harde bedden, een douchedeur die niet sluit, een slaapbank waar de veren doorheen komen. Erg gehorig appartement. Geen beveiliging terwijl je aan een doorlopende weg naar het strand zit waardoor er spullen ontvreemd zijn. Eigenaren wuiven alles weg. Zwembad was erg smerig. Gasten van andere accommodaties houden bedden bezet, daarbij moet je voor een bed betalen. Daarentegen is de snackbar goed te doen. Omgeving is prachtig en een aanrader is om een auto te huren waardoor het gehele eiland goed te bezichtigen is. Maar Windmill nooit meer.

• 9Annette11-10-2019

Super vakantie gehad!

Heerlijk appartement met 2 balkons waarvan 1 met een droogrek en de ander met een zitje en een parasol. In de ochtend heerlijk de zon en na de middag heerlijk in de schaduw. Keuken was vernieuwd en voor Griekse begrippen goed uitgerust. Badkamer was inderdaad klein maar voldeed prima. Appartement werd goed schoon gemaakt, om de dag schone handdoeken en om de 3 dagen schone bedden. Het strand is 2 minuten lopen, 2 bedjes en een parasol voor € 5,-- Op loopafstand van diverse supermarkten met heerlijk vers brood en fruit. Eten kan je heerlijk bij Pyrgos.

• 9Tony03-10-2019

Heerlijke vakantie!

Komen al jaren bij Windmill! Altijd een gevoel van thuiskomen, bij de fijne familie! Ligging perfect, geen last van verkeer of ander lawaai, prachtig uitzicht. Elk jaar weer wat verbetering/vernieuwing, top verblijf!

• 8Theo en Wilma29-09-2019

Prima ligging.

Prima verblijf, douche wel erg klein. Mooie ligging aan het strand. Goed eten aan strandtent tussen de middag.

• 8Jannie17-09-2019

Na 5 jaar nog steeds geweldig om terug te gaan

Windmill 1, hoofdgebouw. gelegen op 2, 3 minuten lopen vanaf het strand/zwembad. Accommodatie is misschien iets minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, dan moet er gevraagd worden om een appartement op de begane grond. Keurig netjes onderhouden terrein, vriendelijke mensen, mooi zandstrand, met ligbedden en parasols die gehuurd kunnen worden voor een klein bedrag. Zee is geen jaar hetzelfde dus kan er niet altijd in gezwommen worden. Winkels/supermarkt op loopafstand. In omgeving diverse goede eetgelegenheden. Achterland prachtig om te ontdekken, te verkennen. Mogelijkheid tot bijboeken. Tijdens ons verblijf bijna geen gezinnen met jonge kinderen. Veel terugkerende gasten....zegt genoeg....

• 9Soerdjbali16-09-2019

uitstekend

prima appartement met alles erop en eraan

• 8Helma13-09-2019

Geweldig

Appartement beetje gedateerd maar de bedden lagen heerlijk en de douche was klein maar had wel een heerlijke sterke straal! Voor de rest was het prima, 2 balkons waarvan er 1 met droogrek en de andere met 2 stoelen met parasol. Keuken was met 2 kookplaten en waterkoker voldoende! Lunchen kun je bij poolbar waar eigenaren achter de bar staan, zwembad was rustig en er was genoeg plek dus geen gedoe met handoeken. Kortom we zijn zeer tevreden!

• 6Jeannette van Ree11-09-2019

Het had zo mooi kunnen zijn.

De locatie is geweldig!! Alleen wel jammer dat we totaal niemand hebben gesproken. We kregen een sleutel bij aankomst en voor de rest niemand gezien of gesproken. Airco was stuk, maar al snel gemaakt. Deed het daarna nog niet echt. Aangezien ik longpatiënt ben heeft mijn partner de roosters van de airco eruit gehaald. gewoon ranzig en heb er foto's van gemaakt. Er is in 8 dagen niet gepoetst en geen bedden verschoont. Heb ik gefilmd. Wij zijn nooit moeilijk, maar waren er met vier personen.. Zwembad is heerlijk en de zee geweldig. Er is geen ontbijtbuffet, maar een sneu ontbijtje voor 7 euro nog wat. . De overige dagen gewoon lekker brood en beleg uit de winkel gehaald. Bedden waren vreselijk en er lag een wel heel erg dun kussentje op. Heb zelf dekens erachter gelegd voor enige volume. De eigenaren zijn erg op de strandgasten gericht terwijl wij de Gastenwaren. Dan is het te duur. Jammer want er is zoveel meer van te maken.

Appartement Windmill info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Nikou Grammatikaki, GR-70007