Appartement Windmill

Kleine hotelsWeer vandaag20°15°
Appartement Windmill
7,7

Omschrijving
Alles op loopafstand van Appartement Windmill Malia op Kreta. Toch heerst er hier rust. Vooral ’s avonds want dan worden er geen activiteiten georganiseerd. Vanuit je appartement wandel je door de tuin naar het zwembad en het strand waar je ook een strandbar vindt. Liefhebbers van Grieks eten zitten hier goed. Gezellig Malia is 400 meter lopen.

Laatste review

Eenvoudig maar prima

Franken,
14-10-2018

Dicht bij mooi zandstrand

Een superleuke vakantie gehad.

Eelkje Idsardi,
7-10-2018

Mooie ligging, direct aan het strand, zwembad en strandbar er naast. Het complex bestaat uit 2 gedeeltes, het gebouw waar wij in zaten was wel wat gedateerd, maar de bedden zijn prima, schoonmaakster zeer vriendelijk en gebreken worden direct verholpen. Eigenaren zijn zeer vriendelijk. Wij hebben een geweldige tijd gehad en gaan zeker nog een keer terug

Relaxen op een mooie plek

Gerald Niezink,
16-9-2018

Malia is een zeer levendige badplaats. Windmill ligt aan de rand, in een mooie tuin. Je hebt weinig last van geluid van de weg. Wel wat geluid van het afspuiten van auto's. 'S avonds rustig, weinig te horen, terwijl de levendige omgeving op minder dan 10 minuten lopen ligt. Het strand is fijn, zand, 2 bedjes met parasol 5 euro. Leuke strandtent, maar 's avonds gesloten. Dan is er niets te doen op het terrein en bij het strand. Zwembadwater was aan de warme kant. Ligt aan de tuin en bij de beachbar. Bedjes waren de hele dag beschikbaar. Ons appartement lag op de begane grond. Voldoende groot en netjes. Sofabedden in flinke kamer, met keukenblok, zonder airco. Andere kamer 2 pers bed met airco. Beide kamers tuindeuren naar een lang, smal terras. Fijne, rustige oase vlakbij levendige omgeving vonden wij.

Heerlijk aan het strand.

anita,
9-9-2018

Een mooie locatie aan het strand .De Receptie is niet bemand je moet naar de beachbar.Bij late aankomst komt de eigenaar op zijn scooter aanrijden.

De douchecabine was wel erg klein en er liepen mieren in de badkamer.Schoonmaak kan beter ons balkon is 2 weken niet geveegd.

Bij het zwembad mogen ook niet gasten liggen en zwemmen waardoor er soms geen bedjes meer zijn en je dan naar het strand moet waar je dan moet betalen voor je bedje!

Je kan in de snackbar prima eten.

Wat wel heel irritant is dat is het autoverhuurbedrijf wat er naast zit wat van s,morgensvroeg tot s,avonds laat auto,s aan het afspuiten is,dat is niet fijn als je op je balkon zit.

Bushalte op 15 min lopen, ligt aan de hoofdweg.Supermarkten in de buurt en vele restaurantjes waar je heerlijk kunt eten,wel oppassen voor de quads rijden je zo omver.

het zal niet onze laatste vakantie zijn

Jannie,
7-9-2018

slecht: zeezicht wordt heel ruim opgevat....

bij aankomst geen correcte ontvangst....je wordt door verwezen naar de beach bar

veel mieren in en om het appartement...met name in de keuken....schoonmaak kan beter

bedden waren vrij hard....niet lekker geslapen

goed: problemen , klachten worden meteen verholpen of gecompenseerd. accommodatie direct aan strand/zee

geschikt voor jong en oud

zeer vriendelijke mensen

in tal van eet gelegenheden een nederlandse meunukaart aanwezig.....

je kunt er heerlijk eten....vooral de Griekse keuken.....mmmmmmm

Prachtige locatie, minder appartement

Kim,
5-9-2018

Allereerst prachtige ligging met strand op loopafstand. Als ik de reviews zo lees, hebben wij pech gehad denk ik. Qua ruimte een prima appartement, de kinderen sliepen in de ‘keuken’ waar geen airco was, behoorlijk warm. Het was wel echt goor, de spullen zijn in de koffer gebleven. De knoppen van de kast werden twee tinten lichter nadat ik er een doekje overheen gehaald had. Keukentje (kastjes stonden bol van het vocht) is niet bedoeld om echt te koken. Maar in Griekenland kun je heerlijk en betaalbaar eten. Badkamer met mini douchecabine, mieren uit het afvoerputje, toilet met gebruiksaanwijzing en het water liep niet weg. Het strand is erg mooi, de zee loopt geleidelijk af. Zwembad had een laagje zonnebrand en plukken haar, ik heb ook niet gezien dat het schoongemaakt werd. Er lag wel een behoorlijke hoeveelheid chemicaliën op de bodem. Duikbril is aan te raden.

Jammer dat er niet wat meer gezelligheid is!

Voor ons tweeën was t appartement prima. Keukentje met eethoek, slaapkamer met fijn bed en dito kussens, badkamer met douchebak, wel wat krap.. 2 balkons.

De ligging prima, we hadden het gebouwtje dat het dichts bij de weg ligt, maar daar geen last van gehad. Het strand is erg mooi, de zee loopt geleidelijk af. Wel flinke golven en een paar dagen een onderstroom, ik zou er dan kleine kinderen niet alleen in laten gaan... Er waait een lekker windje, zodat het nooit te warm aanvoelt. We zijn niet in het zwembad geweest, er is 'n klein kinderbadje met glijbaan. We zijn één keer richting Stalis gelopen, hebben daar ergens gegeten, maar vonden het leuker om richting Malia te lopen, erg leuke restaurantjes, supervriendelijke mensen, niet opdringerig en vooral lekker eten. Vooral restaurant Mezes, met alle groenten en kruiden uit eigen tuin. (hier is ook een speeltuintje voor de kleintjes) Verder vooral daar eten waar 't druk is!

Geweldig

Anja Nieuwenweg,
30-8-2018

WINDMILL Malia,

Erg netjes. Werd goed schoongehouden. Vriendelijke eigenaresse Catharina. Zwembad was mooi. Jammer dat je hier niet je eigen eten of drinken mee mocht nemen. Als je naar het strand ging kon dat wel ondanks je bedjes huurde bij de windmill. Strand was geweldig. Genoeg winkels, supermarkten en restaurants in de buurt.

Super fijne plek aan het strand!

Renate,
26-8-2018

Prima appartement, schoon, ligt aan het strand, super aardig personeel. Het is alleen niet echt de bedoeling om daar ook te koken, onvoldoende middelen. Elke dag uit eten daar is ook geen straf.

Geweldig!

Anke, Pim en Noortje,
12-7-2018

Wat een fantastische plek direct aan de zee. Appartement met groot terrras met uitzicht op zee en zwembad. Heerlijke zee en strand.

Supermarkt om de hoek om ‘s morgens lekkere broodjes of heke grote croissants te halen. Ongeveer 400 meter van het gezellige centrum met leuke winkeltjes en gezellige restaurants. De andere kant op ga je richting het uitgangsleven van de jeugd. Genoeg excursies te boeken en watersporter aan het strand. Bedjes aan het strand betaal je voor en aan het zwembad gratis. Geheel wordt gerund door een hele lieve Griekse familie.

Wij, moeder met twee kids, zouden hier zeker terug gaan 😍

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Windmill in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Windmill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.