Appartement Windmill

• 7.5Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Jacuzzi
Meer appartementinfo

Alles op loopafstand van Appartement Windmill Malia op Kreta. Toch heerst er hier rust. Vooral ’s avonds want dan worden er geen activiteiten georganiseerd. Vanuit je appartement wandel je door de tuin naar het zwembad en het strand waar je ook een strandbar vindt. Liefhebbers van Grieks eten zitten hier goed. Gezellig Malia is 400 meter lopen.

338 reviews over Appartement Windmill

• 2Ria17-10-2019

Smerig

Op advies van vrienden deze accomodatie geboekt. Wat een spijt hebben wij hiervan gekregen. Schoonmaak verschrikkelijk slecht. Schoonmaakster die om 07.00 uur gaat schoonmaken. Het vuil van de vorige bewoners zoals haren lagen her en der. Soms moet je op vakantie weleens door bepaalde zaken heen kijken maar deze accomodatie is vreselijk. Te harde bedden, een douchedeur die niet sluit, een slaapbank waar de veren doorheen komen. Erg gehorig appartement. Geen beveiliging terwijl je aan een doorlopende weg naar het strand zit waardoor er spullen ontvreemd zijn. Eigenaren wuiven alles weg. Zwembad was erg smerig. Gasten van andere accommodaties houden bedden bezet, daarbij moet je voor een bed betalen. Daarentegen is de snackbar goed te doen. Omgeving is prachtig en een aanrader is om een auto te huren waardoor het gehele eiland goed te bezichtigen is. Maar Windmill nooit meer.

• 9Annette11-10-2019

Super vakantie gehad!

Heerlijk appartement met 2 balkons waarvan 1 met een droogrek en de ander met een zitje en een parasol. In de ochtend heerlijk de zon en na de middag heerlijk in de schaduw. Keuken was vernieuwd en voor Griekse begrippen goed uitgerust. Badkamer was inderdaad klein maar voldeed prima. Appartement werd goed schoon gemaakt, om de dag schone handdoeken en om de 3 dagen schone bedden. Het strand is 2 minuten lopen, 2 bedjes en een parasol voor € 5,-- Op loopafstand van diverse supermarkten met heerlijk vers brood en fruit. Eten kan je heerlijk bij Pyrgos.

• 9Tony03-10-2019

Heerlijke vakantie!

Komen al jaren bij Windmill! Altijd een gevoel van thuiskomen, bij de fijne familie! Ligging perfect, geen last van verkeer of ander lawaai, prachtig uitzicht. Elk jaar weer wat verbetering/vernieuwing, top verblijf!

Met oudere kinderen

• 8Theo en Wilma29-09-2019

Prima ligging.

Prima verblijf, douche wel erg klein. Mooie ligging aan het strand. Goed eten aan strandtent tussen de middag.

• 8Jannie17-09-2019

Na 5 jaar nog steeds geweldig om terug te gaan

Windmill 1, hoofdgebouw. gelegen op 2, 3 minuten lopen vanaf het strand/zwembad. Accommodatie is misschien iets minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, dan moet er gevraagd worden om een appartement op de begane grond. Keurig netjes onderhouden terrein, vriendelijke mensen, mooi zandstrand, met ligbedden en parasols die gehuurd kunnen worden voor een klein bedrag. Zee is geen jaar hetzelfde dus kan er niet altijd in gezwommen worden. Winkels/supermarkt op loopafstand. In omgeving diverse goede eetgelegenheden. Achterland prachtig om te ontdekken, te verkennen. Mogelijkheid tot bijboeken. Tijdens ons verblijf bijna geen gezinnen met jonge kinderen. Veel terugkerende gasten....zegt genoeg....

Geboekt bij neckermann
  • 9Soerdjbali16-09-2019

uitstekend

prima appartement met alles erop en eraan

• 8Helma13-09-2019

Geweldig

Appartement beetje gedateerd maar de bedden lagen heerlijk en de douche was klein maar had wel een heerlijke sterke straal! Voor de rest was het prima, 2 balkons waarvan er 1 met droogrek en de andere met 2 stoelen met parasol. Keuken was met 2 kookplaten en waterkoker voldoende! Lunchen kun je bij poolbar waar eigenaren achter de bar staan, zwembad was rustig en er was genoeg plek dus geen gedoe met handoeken. Kortom we zijn zeer tevreden!

• 6Jeannette van Ree11-09-2019

Het had zo mooi kunnen zijn.

De locatie is geweldig!! Alleen wel jammer dat we totaal niemand hebben gesproken. We kregen een sleutel bij aankomst en voor de rest niemand gezien of gesproken. Airco was stuk, maar al snel gemaakt. Deed het daarna nog niet echt. Aangezien ik longpatiënt ben heeft mijn partner de roosters van de airco eruit gehaald. gewoon ranzig en heb er foto's van gemaakt. Er is in 8 dagen niet gepoetst en geen bedden verschoont. Heb ik gefilmd. Wij zijn nooit moeilijk, maar waren er met vier personen.. Zwembad is heerlijk en de zee geweldig. Er is geen ontbijtbuffet, maar een sneu ontbijtje voor 7 euro nog wat. . De overige dagen gewoon lekker brood en beleg uit de winkel gehaald. Bedden waren vreselijk en er lag een wel heel erg dun kussentje op. Heb zelf dekens erachter gelegd voor enige volume. De eigenaren zijn erg op de strandgasten gericht terwijl wij de Gastenwaren. Dan is het te duur. Jammer want er is zoveel meer van te maken.

Met oudere kinderen

• 6Ron van Druten11-09-2019

Waarschijnlijk laatste keer.

Dit was onze derde keer in Windmill. De locatie is perfect !! Het appartement is oud, en dit keer niet erg schoon. Rioolvliegjes in de badkamer. Er wordt niet veel meer aan gedaan heb ik het idee. Jammer want volgende keer zal het toch denk ik een andere locatie worden, ondanks de prachtige ligging.

• 6Jos Engelen10-09-2019

Sober app, mooie locatie, maar de tijd staat stil

Het is een sober appartementencomplex op en mooie locatie. De appartementen in Windmill 1 (oude gebouw) zijn erg gedateerd. De receptie is niet bezet en daarvoor moet je bij de strandbar zijn.De badkamers zijn piepklein en de hygiëne is ondermaats. De kamers zelf zijn ruim genoeg en de bedden prima als je van harde matrassen houdt. Het keukentje is voldoende als je een keer zelf wilt koken, maar niet meer dan dat. Kortom, het is allemaal sobertjes. Wij zijn hier nu voor de vierde keer geweest en eigenlijk alleen voor de ideale ligging. Wij twijfelen wel of er ooit nog een vijfde keer komt. De appartementen in Windmill 2 zijn wat minder oud, maar daar zijn wij nog nooit geweest. Alleen van horen zeggen is het allemaal wel te doen. Ook daar zijn de badkamers klein.

Geboekt bij neckermann

26 tips over Appartement Windmill

• jelto, 31-05-2019

als je lekker wilt gaan eten ga dan bij de straat eens naar rechts,de meeste mensen gaan naar links,na ongeveer 200 meter is restaurant paradise,prima keuken,voor een goede cocktail kun je terecht bij de mojito bar,leuke nederlandse bediening en prima tv schermen om sportwedstrijden te volgen.

• astrid met partner aug 2013, 02-01-2014

als je bij Windmill rechtsaf loopt , loop je zo Stalis in . ik weet dat de eerste 100 meter nogal uitgestorven aandoet, maar het is echt de moeite waard om verder te lopen , er zijn zoveel leuke restaurantjes en barretjes aan deze kant van Beach Road, en een hele leuke sfeer ,je kunt minstens 2 uur winkelen en rondkijken voor je aan het eind bent, ga eens een live show zien bij de grootste bar aan het strand,, De Beach Comber " of een lekkere cocktail bij de leukste engelse pub ..De Red Lion !

• astrid, 27-12-2013

ga eens naar Stalis , dat is zoveel gezelliger dan Malia! restaurant Kostas Golden Beach is daar een absolute topper! zeer uitgebreide kaart en een geweldige sfeer , eigenaar spreekt vloeiend nederlands , En in de oude stad Malia is Taverne Odas
    een echte aanrader ! betere Stifado is niet te krijgen , als je een auto huurt , is de rit door de bergen naar Irapetra een van de mooiste van het eiland, ook de rit naar plaka is de moeite waard , en dan naar Spinalonga ,dat ligt daar tegenover.

23 vragen over Appartement Windmill

• irm, 28-05-2019

handdoeken en theedoeken

zijn er handdoeken en theedoeken aanwezig? zag geen antwoord op deze vraag van 2018

• Amber , 04-06-2018

Handdoeken

Weet iemand of er handdoeken in de appartementen aanwezig zijn? En of deze regelmatig vervangen worden? Hiermee bedoel ik gewone douchehanddoeken en geen handdoeken voorbij het strand of zwembad. Deze vraag is al eerder gesteld maar dat was in 2013 dus wil het graag zeker weten : ) En zijn er theedoeken en dergelijke aanwezig in het appartement?

• Titia de Wolf, 25-05-2016

Bushalte

Is er een bushalte in de buurt?

Arnaud, 14-08-2016

Aan de hoofdweg is een bushalte en ook bij het oude centrum. Vanaf de Windmill is dit wel ongeveer een 20 minuten lopen. Ik zou eerder voor een taxi gaan.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4