Appartement Kristi

142 reviews over Appartement Kristi in het Nederlands

Heerlijk

Jose
6-6-2018

geweldige locatie, gezellig dorpje alles op loopafstand . gastvrij en doen alles om het ja naar de zin te maken. zeer behulpzaam nadat ik problemen met mijn knie had.

heerlijk appartement met mooi balkon.

vanaf koutouloufari een lekker wandelingetje naar hersonissos en kan je ook zandstrandjes vinden tevens een mooi uitgangspunt om de rest van het eiland te ontdekken.

zeker voor herhaling vatbaar

Na een uitgebreide renovatie zijn wij weer teruggegaan naar Kristi App. Alwaar de eigenaar Zafiris met zijn vrouw Sofia het ons weer geweldig naar de zin hebben gemaakt en niet te vergeten hun zoon Harris. De verbouwing is buitengewoon goed gelukt en het is erg mooi geworden

Kom graag terug!

Familie Brander
8-10-2017

Heel mooie tijd gehad bij Kristi. We werden afgehaald door de eigenaar bij de transferbus , grote klasse. Ook het ontbijt was prima en het was overal brandschoon waar je ook kwam.

Apart

Michelle
3-9-2017

Het app is hygiënisch en gunstig gelegen. De eigenaresse is ontzettend chagrijnig als je niet bij haar aan de bar besteed. Zodra je dat wel doet trekt ze weer bij. Ook is er een grote Nederlandse kliek die elkaar al jaren kent.

Prima plek, mooi uitzicht.

Hanneke
12-8-2017

Appartementen Kristi hebben een mooie ligging, direct aan het begin van Koutouloufari. Je loopt zo het centrum in.

De kamers zijn erg ruim en super schoon. Naast het zwembad is er ook een zonneweide en een speeltuintje. Alles ziet er erg verzorgd uit.

Voor € 6,- heb je een ontbijt met alles erop en er aan. Verder kun je goedkoop bij de bar eten. O.a. heerlijke piza's, hamburgers, uitsmijters en nog veel meer. Zelfs bitterballen. De kipnuggets zijn geweldig.

De eigenaren werken hard, je wordt opgehaald door ze waar de grote bus je afzet. Je hoef dus niet te lopen!

Een taxi naar Chersonissos is € 7,-,maar lopen is prima te doen.

Wij zijn er nu, kom ook zou ik zeggen

Kamps
9-8-2017

Alles op loopafstand al is de terugweg van het strand wat vermoeider dan de heenweg maar aan het einde wacht het zwembad:). Appartement verrassend groot. Douchen geeft inderdaad een waterballet maar is verder voldoende. Vriendelijke eigenaren. Gezellig dorpje​ met ruime keus uit restaurants. Voldoende taxi's voor schappelijke prijzen als je het lopen na strand of gezellige avond niet ziet zitten. Geweldig naar de zin hier.

Super plek!

Sanne
14-7-2017

Als oud reisleiding wist ik al dit een fijne plek was. Na al de negatieve berichten wil ik daarom even een positief bericht sturen. Het appartement ligt ideaal tussen schattig oud Grieks dorpje (koutouloufari) en het drukke hersonissos in. Een fijne plek om een duik in het zwembad te nemen, te ontspannen of iets te drinken/ eten. Er komen hier gezinnen, stelletjes en ouderen die overdag meestal op pad gaan om het eiland te verkennen. Sofia is echt een lieverd en is hier altijd aanwezig om vragen te beantwoorden of om je te helpen.

prachtige plek

joop en linda
14-7-2017

Kristi in onze ogen een topper. Alle negatieve berichten ten spijt. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad omdat de eigenaren alles eraan doen om je het naar je zin te maken. Voor Griekse begrippen is dit een modern complex. Goede schoonmaak, mooie patio's, lekker zwembad, goede apps, lekkere keuken, lieve bediening. En de negatieve berichten over Sophia. ... kloppen absoluut niet! Een lieve vrouw met hart voor kristi en haar gasten. Geef haar respect en je krijgt het dubbel terug. Wij komen hier zeker weer terug.

Aardige eigenaresse..?

Eric
31-1-2017

Wij zijn er jaren achter elkaar geweest. Veel plezier gehad ook. Weten ook waarom gasten de eigenaars zo aardig vinden. We hebben gezien hoe ze de gasten flessen met afrekenen, en gewaarschuwd. Maar het verhaal van de lening die ze los kregen bij gasten die al jaren kwamen en nog steeds aan een lijntje houden slaat alles. De mensen zijn al jaren bezig hun geld terug te krijgen maar worden steeds aan een lijntje te gehouden met smoes op smoes. Ze kunnen naar hun centjes fluiten. Wij kennen ook het alfa- mannetje waar men over spreekt komt er ook al jaren en denkt dat hij de eigenaar is maar wordt ook geflest en heeft niets in de gaten.

Wij gaan er niet meer naar toe.

Let op je centjes

Sjaak
27-1-2017

Lekker weer, prima appartementen, mooi dorpje...maar dan de eigenaresse. Sofia is heel aardig voor je..als je aan de bar besteed en vaak beneden zit. Maar pas op je centjes want als ze je kan belazeren doet ze dat. Tip: altijd gelijk afrekenen want ze schrijft met een vork. Wij zijn enkele jaren achter elkaar geweest dan leer je er mee omgaan. Kennissen maakten de fout om de eigenaren een aanzienlijke som geld te lenen. Ze wachten al drie jaar op de terug betaling. Inmiddels antwoord ze niet meer op email en de telefoon wordt niet opgenomen. Leg geen geld in de kluis want ze hebben een reserve sleutel!! (Is al meerdere malen geschreven door diverse mensen)

Ik zou zeggen fijne vakantie maar pas goed op! Of..er zijn genoeg leuke andere app. In het dorpje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kristi in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kristi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kristi scoort een 8.41 uit 10 op basis van 145 reviews.