Appartement Kristi

147 reviews over Appartement Kristi in het Nederlands

Goed, bijna een 8

A.
12-8-2018

In juli/aug geweest! Kristi is een mooi gerenoveerd complex. Schoon en dagelijks schone handdoeken. Om de drie dagen schoon beddengoed. Wij hadden balkon met mooi uitzicht, dit is geen garantie. Complex kent 13 app. met een klein maar prima zwembad. 's Nachts zonder airco was niet uit te houden. Voor gebruik airco moet extra worden betaald en gelijk voor hele vakantie. Korter niet mogelijk (7 euro p/dag). Stroom gaat uit bij vertrek, dus bij terugkomst geen koel app. De eigenaren zijn vriendelijk, maar zakelijk. Wisselend spraakzaam, vooral spraakzaam bij afname extra service en consumpties. Geen eigen consumpties bij het zwembad. Dit wisten we niet en werd direct opgemerkt via camera. Het appartement ligt op een helling. Wij zijn goed ter been, desondanks vonden wij het een behoorlijke klim naar boven. Taxi vanaf Chersonissos is 7 Euro. Huur auto/scooter is echt een aanrader. Goed, maar volgende keer ander app/hotel voor ons.

MP
3-8-2018

Vandaag teruggekomen uit Kreta. Appartement is prachtig en alles gloednieuw. Je wordt er verwend tot en met, elke dag schoonmaak, de mooiste en lekkerste cappuccino’s, heerlijke ligbedden en ga zo maar door. Snap niet dat er zoveel kritiek is op de eigenaren, lieve mensen die er werkelijk alles aan doen om het naar je zin te maken. Je loopt zo het dorp Koutouloufari in met veel restaurantjes en gezelligheid. Bergafwaarts sta je in een kwartiertje in het gezellige Chersonissos. Voor 7 euro kan je met een taxi weer naar boven.

Heerlijk

Jose
6-6-2018

geweldige locatie, gezellig dorpje alles op loopafstand . gastvrij en doen alles om het ja naar de zin te maken. zeer behulpzaam nadat ik problemen met mijn knie had.

heerlijk appartement met mooi balkon.

vanaf koutouloufari een lekker wandelingetje naar hersonissos en kan je ook zandstrandjes vinden tevens een mooi uitgangspunt om de rest van het eiland te ontdekken.

zeker voor herhaling vatbaar

Na een uitgebreide renovatie zijn wij weer teruggegaan naar Kristi App. Alwaar de eigenaar Zafiris met zijn vrouw Sofia het ons weer geweldig naar de zin hebben gemaakt en niet te vergeten hun zoon Harris. De verbouwing is buitengewoon goed gelukt en het is erg mooi geworden

Kom graag terug!

Familie Brander
8-10-2017

Heel mooie tijd gehad bij Kristi. We werden afgehaald door de eigenaar bij de transferbus , grote klasse. Ook het ontbijt was prima en het was overal brandschoon waar je ook kwam.

Apart

Michelle
3-9-2017

Het app is hygiënisch en gunstig gelegen. De eigenaresse is ontzettend chagrijnig als je niet bij haar aan de bar besteed. Zodra je dat wel doet trekt ze weer bij. Ook is er een grote Nederlandse kliek die elkaar al jaren kent.

Prima plek, mooi uitzicht.

Hanneke
12-8-2017

Appartementen Kristi hebben een mooie ligging, direct aan het begin van Koutouloufari. Je loopt zo het centrum in.

De kamers zijn erg ruim en super schoon. Naast het zwembad is er ook een zonneweide en een speeltuintje. Alles ziet er erg verzorgd uit.

Voor € 6,- heb je een ontbijt met alles erop en er aan. Verder kun je goedkoop bij de bar eten. O.a. heerlijke piza's, hamburgers, uitsmijters en nog veel meer. Zelfs bitterballen. De kipnuggets zijn geweldig.

De eigenaren werken hard, je wordt opgehaald door ze waar de grote bus je afzet. Je hoef dus niet te lopen!

Een taxi naar Chersonissos is € 7,-,maar lopen is prima te doen.

Wij zijn er nu, kom ook zou ik zeggen

Kamps
9-8-2017

Alles op loopafstand al is de terugweg van het strand wat vermoeider dan de heenweg maar aan het einde wacht het zwembad:). Appartement verrassend groot. Douchen geeft inderdaad een waterballet maar is verder voldoende. Vriendelijke eigenaren. Gezellig dorpje​ met ruime keus uit restaurants. Voldoende taxi's voor schappelijke prijzen als je het lopen na strand of gezellige avond niet ziet zitten. Geweldig naar de zin hier.

Super plek!

Sanne
14-7-2017

Als oud reisleiding wist ik al dit een fijne plek was. Na al de negatieve berichten wil ik daarom even een positief bericht sturen. Het appartement ligt ideaal tussen schattig oud Grieks dorpje (koutouloufari) en het drukke hersonissos in. Een fijne plek om een duik in het zwembad te nemen, te ontspannen of iets te drinken/ eten. Er komen hier gezinnen, stelletjes en ouderen die overdag meestal op pad gaan om het eiland te verkennen. Sofia is echt een lieverd en is hier altijd aanwezig om vragen te beantwoorden of om je te helpen.

prachtige plek

joop en linda
14-7-2017

Kristi in onze ogen een topper. Alle negatieve berichten ten spijt. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad omdat de eigenaren alles eraan doen om je het naar je zin te maken. Voor Griekse begrippen is dit een modern complex. Goede schoonmaak, mooie patio's, lekker zwembad, goede apps, lekkere keuken, lieve bediening. En de negatieve berichten over Sophia. ... kloppen absoluut niet! Een lieve vrouw met hart voor kristi en haar gasten. Geef haar respect en je krijgt het dubbel terug. Wij komen hier zeker weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kristi in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kristi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kristi scoort een 8.41 uit 10 op basis van 147 reviews.