Appartement Kristi

148 reviews over Appartement Kristi in het Nederlands

nooit meer!

Jos
12-10-2018

Goed was de schoonmaak van het appartement.

Slecht was: alle dagen een koude douche, totaal geen privacy, eigenaren doen erg raar tegen je, als je niets koopt bij hun, dus als je niet aan de bar iets nuttigt

Heerlijke plek!

Carin
9-10-2018

Mooie gerenoveerde appartementen. Fijn kleinschalig complex waar het heerlijk vertoeven is. Goede bedden, mooie badkamer met regendouche! Ruim balkon met uitzicht op zee. Dagelijkse schoonmaak en vriendelijk personeel. 50 meter lopen en je bent in het gezellige Koutouloufari. Wij komen hier zeker weer terug!

Dramatisch

Jac
4-10-2018

Niet voor herhaling

Totaal geen privacy! Je kijkt op elk balkon! Elke dag koude douche ( wordt beneden geregeld, vertelde ze mij nadat ik vroeg waarom ik geen warm water kreeg in de douche)

Zijn alleen vriendelijk als je daar dagelijks aan de bar iets nuttigd.

gasten die jaar in jaar uit daar komen zitten s'avonds laat bij de bar lol te trappen wat erg doorklinkt door het zwembad wat er voor ligt.

Als je kamer 4 treft mag je hopen dat je niet zo lang bent anders moet je er gebukt lopen het plafond van het zitje is erg laag, dit app ligt ook half onder de grond ( donker, en geen uitzicht je kijkt op een muur uit) ook loopt iedereen daar langs.

Voor ons was dit geen aangename vakantie, we zullen daar nooit meer terug komen.

Pluspunt ; kamers zijn schoon en nieuw. Maar dat weegt niet op tegen de rest.

Franklin
11-9-2018

Erg mooi net gerenoveerd kleinschalig komplex,

Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam

We hebben een fantastische vakantie gehad

in een erg schoon appartement,komen zeker wanneer het toelaat terug👍😘

Goed, bijna een 8

A.
12-8-2018

In juli/aug geweest! Kristi is een mooi gerenoveerd complex. Schoon en dagelijks schone handdoeken. Om de drie dagen schoon beddengoed. Wij hadden balkon met mooi uitzicht, dit is geen garantie. Complex kent 13 app. met een klein maar prima zwembad. 's Nachts zonder airco was niet uit te houden. Voor gebruik airco moet extra worden betaald en gelijk voor hele vakantie. Korter niet mogelijk (7 euro p/dag). Stroom gaat uit bij vertrek, dus bij terugkomst geen koel app. De eigenaren zijn vriendelijk, maar zakelijk. Wisselend spraakzaam, vooral spraakzaam bij afname extra service en consumpties. Geen eigen consumpties bij het zwembad. Dit wisten we niet en werd direct opgemerkt via camera. Het appartement ligt op een helling. Wij zijn goed ter been, desondanks vonden wij het een behoorlijke klim naar boven. Taxi vanaf Chersonissos is 7 Euro. Huur auto/scooter is echt een aanrader. Goed, maar volgende keer ander app/hotel voor ons.

MP
3-8-2018

Vandaag teruggekomen uit Kreta. Appartement is prachtig en alles gloednieuw. Je wordt er verwend tot en met, elke dag schoonmaak, de mooiste en lekkerste cappuccino’s, heerlijke ligbedden en ga zo maar door. Snap niet dat er zoveel kritiek is op de eigenaren, lieve mensen die er werkelijk alles aan doen om het naar je zin te maken. Je loopt zo het dorp Koutouloufari in met veel restaurantjes en gezelligheid. Bergafwaarts sta je in een kwartiertje in het gezellige Chersonissos. Voor 7 euro kan je met een taxi weer naar boven.

Heerlijk

Jose
6-6-2018

geweldige locatie, gezellig dorpje alles op loopafstand . gastvrij en doen alles om het ja naar de zin te maken. zeer behulpzaam nadat ik problemen met mijn knie had.

heerlijk appartement met mooi balkon.

vanaf koutouloufari een lekker wandelingetje naar hersonissos en kan je ook zandstrandjes vinden tevens een mooi uitgangspunt om de rest van het eiland te ontdekken.

zeker voor herhaling vatbaar

Na een uitgebreide renovatie zijn wij weer teruggegaan naar Kristi App. Alwaar de eigenaar Zafiris met zijn vrouw Sofia het ons weer geweldig naar de zin hebben gemaakt en niet te vergeten hun zoon Harris. De verbouwing is buitengewoon goed gelukt en het is erg mooi geworden

Kom graag terug!

Familie Brander
8-10-2017

Heel mooie tijd gehad bij Kristi. We werden afgehaald door de eigenaar bij de transferbus , grote klasse. Ook het ontbijt was prima en het was overal brandschoon waar je ook kwam.

Apart

Michelle
3-9-2017

Het app is hygiënisch en gunstig gelegen. De eigenaresse is ontzettend chagrijnig als je niet bij haar aan de bar besteed. Zodra je dat wel doet trekt ze weer bij. Ook is er een grote Nederlandse kliek die elkaar al jaren kent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kristi in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kristi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.