Géén boekingskosten

Meer appartement info

187 Reviews over Kristi

• 4lilian02-10-2022

Niet voor herhaling vatbaar

BIj aankomst worden direct alle verboden doorgenomen en je mag gelukkig nog wel ademhalen. De kamer bleek in de kelder te zijn geheel zonder ramen en zonneterras. Dit natuurlijk niet geaccepteerd en een andere kamer gevraagd. Er is weinig privacy op de balkonnetjes , je zit letterlijk naast elkaar . Wanneer je geen klant bent in hun restaurant voor ontbijt of anders dan wordt je geheel genegeerd. Ze houden alles in de gaten en lopen elk half uur een rondje bij het kinderzwembad om te kijken of je niet je eigen drinken of eten nuttigt. Het zwembad ligt bij de entree/receptie en restaurant en je mag daar niet naar binnen als je nat bent van het zwemmen. “De man die samen met zijn vrouw het hotel bezit hij is ook erg arrogant. Toen ik een kraantje openzette bij het zwembad om mijn handen te wassen kwam hij aangesneld en tikte mijn handen weg, boos omdat ik dat kraantje niet mocht gebruiken . Terwijl deze er juist voor bedoelt was.

• 5Natuur
  • 8Robert Hack20-09-2021

Prima uitvalsbasis

Misschien in tegenstelling tot veel vaste gasten hebben wij Kristi gebruikt als uitvalsbasis voor onze dagtrips en strandbezoekjes. Wij verbleven dus niet de hele dag op het complex en in het wat kleine zwembadje. Wij hadden dus minder te maken met de uitbaters-familie, die overigens wel zeer aardig en behulpzaam is. Misschien hadden ze iets meer info mogen geven over de aanwezige faciliteiten. De kamers waren verder prima voor ons doel van de vakantie even als de schoonmaak. De weg naar de hoofdstraat van Koutouloufari was vrij stijl omhoog even als de weg terug na een wandelingetje naar Cherssonisos, maar dat was ons vooraf bekend. Prijs-kwaliteit een dikke 10. Al met al een prima verblijf voor deze vakantie !

• 9Ruimte
  • 10Dimitri19-07-2021

Perfect ! Kan het iedereen aanraden.

Het appartement wat wij hadden was in 1 woord: SUPER. Verblijf in dit complex: SUPER. Aardige/lieve eigenaren. Wat anderen schrijven dat ze alleen voor vaste gasten aardig zijn is echt totale onzin, laat daar dus niet je beslissing vanaf hangen. Wij waren hier namelijk voor de 1e keer, kenden de eigenaren dus niet van een eerder bezoek maar voelden ons wel gelijk welkom. Ik kom al 25 jaar lang regelmatig op Kreta en denk dat ik op basis daarvan goed kan inschatten hoe of wat. Over drinken/eten meenemen bij het zwembad: Iedereen die van huis uit normen en waarden heeft meegekregen weet dat het niet normaal is om eigen eten en drinken mee te nemen naar een gezamenlijke ruimte waar een bar staat, dus daarover klagen zegt eigenlijk alleen iets over de opvoeding van die mensen. Wij gaan in ieder geval dit jaar weer (als de covid cijfers het toe laten...) Message for the owners: WE HAD A WONDERFULL STAY LAST YEAR >> HOPE TO SEE YOU SOON !!

• 10van der Klief08-12-2020

Fantastisch!!!!

Dankzij de familie Latsoudi hebben we een hele leuke vakantie gehad, zelfs de problemen van Covid 19 het was erg schoon en erg veilig !! We genieten ervan !! Wacht volgend jaar op ons!

• 9linda20-09-2020

Een fantastische verblijf voor stellen met kleine kinderen. De eigenaars stellen alles in het werk om het zo fijn mogelijk te maken. een peuterbad is aanwezig.

• 8Piet Kijlstra20-09-2020

Super verblijf

Zeer gastvrije eigenaren, begaan en geïnteresseerd in hun gasten, niks is hun teveel.

• 7Oude gast09-09-2020

Accomoditie prima helaas niet klantvriendelijk

Een mooi en rustig complex prima schoonmaak .Helaas wat hier al stond is waar Vaste gasten maken de dienst.uit en eigenaren lijken heel vriendelijk Maar mocht er iets zijn is het niet.bespreelbaar en worden ze boos Jammer.dot kost je gasten laat je bv per ongelijk een.licht op het.balkon branden staat de eigenaar de volgende dag op de stoep

• 10Nick09-08-2020

Heel erg bedankt jongens, tot volgend jaar!!!

perfecte plek, schoon en erg vriendelijk !!

• 10Sarita06-08-2020

Fantastish!!!

Het was een fantastische supervakantie en we gaan zo snel mogelijk terug! echt stil en schoon en heel erg vriendelijk !! dank u !!

• 10willem van den berg05-08-2020

Een fantastische plek om weer te bezoeken !

Een fantastische plek om weer te bezoeken! Heel vriendelijk, heel schoon en allemaal met een grote glimlach van iedereen! Zie je volgend jaar weer !!

Appartement Kristi info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    ant. peteinaki, 70014