Appartement Krististersterster

Meer appartement info

177 reviews over Appartement Kristi

• 10Nancy Snelleman15-10-2019

Fantastische plek!

Dikke 10 voor Sofia en haar familie! Heerlijke bedden, prachtige plek. Alles tiptop in orde.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Gerda05-10-2019

Geweldig

Een geweldig appartement .je voelt je gelijk thuis. Fijne appartementen .elke dag word er schoongemaakt.de eigenaren staan dag en nacht voor je klaar.niks is teveel.

• 10W.bruin01-10-2019

Voor herhaling vatbaar zeker weten.

Uiterst vriendelijke eigenaren,die altijd voor je klaar staan als er iets opdoet ook bij ernstige zaken.geweldige atmosfeer ook in de avond uren, in het weekend maakt de eigenaar een fantastische BBQ of houtoventegen een redelijke prijs. Verder een kleine wandeling en u bent boven in de hoofdstraat die doorloopt naar piskopiano en oud chersonisos waar diversen leuke winkeltjes zijn en goede en hele goede restaurants. Een kleine wandeling naar beneden in u bent in een vooron gezellige maar drukke winkelstraat. En vanuit hier kunt u met een huurauto of motor het eiland verkennen.nog even over het complex hierboven kunt u lezen dat het op een goede ligging is om diversen zaken te gaan ondernemen, voor wat betreft betreft schoonmaak en hygiëne perfect dagelijks schoonmaak van het appartement om de dag schoone lakens en handdoeken.Een lekker zwembad en voor de kleintjes een kids garden net een eige klein badje. Ik hoop dat dit uitgebreid genoeg is want de eigenaren verdienen dit voor de volle 100% zoals ik al zijn gaan en over je heen laten komen.

• 10olivia21-09-2019

thank you perfect one more time !

het was de 4 keer dat we hier kwamen iedereen is zo vriendelijk en we houden ervan, mooie kamers en schoon. dank je, maak onze vakantie nog een keer fantastisch !!!

• 6Renee Z.18-09-2019

Aan het complex en de locatie ligt het niet!

Mooi appartementencomplex, maar het ligt er helaas ontzettend aan welke kamer je krijgt toegewezen.

We bestelden af en toe koffie of een biertje. Het viel ons op dat de vriendelijkheid van Sophia nogal is gebaseerd op hoevaak je bij hun iets besteld.

Toen wij op dag 1 een kamer kregen met balkon liggend in een overdekte gang met voordeuren naar andere appartementen, en ik vroeg of we misschien een andere kamer konden krijgen, was de toon voor onze vakantie gezet.

Op een van de laatste dagen bestelde ik een cappuchino en werd ik niet eens aangekeken. Het contrast tussen de begroetingen tegen ons en vaste gasten was erg groot. Net de andere kant op kijken als we gedag willen zeggen etc. We hebben een ander stel leren kennen die het hetzelfde hebben ervaren.

Ook moet je tegen de herrie kunnen van de groep vaste gasten iedere avond bij het terras. Voor deze gasten doet Sophia erg haar best, jammer dat niet iedereen zo behandeld word.

• 10John12-09-2019

Uitmuntend Kristi !!

Wat een geweldige appartement, maar bovenal wat een lieve eigenaars .. We hadden een geweldige tijd, zelfs speciale avonden aan het zwembad met een bbq en een speciale gezellige pizza -avond.

Een goede service en een geweldige lieve familie, de kinderen helpen ook mee in de zaak en zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Denk nu niet dat ze te jong zijn om te werken, dat zit uiteraard goed. Even eten is ook een prima suggestie, van snack tot bbq alles is te regelen :)) en dan zijn we bijna vergeten de heerlijke cocktails, en de Myterse Myths biertjes :))

We zitten al weer te denken om een nieuwe vakantie te boeken voor t komende jaar :)

Het was helemaal top !!!

• 10Misha Jongsma31-08-2019

Meer dan geweldig

Geweldig voor jong en oud. Speciaal voor de allerkleinsten is er een kinderbad. Erg vriendelijke familie die alles doen om de vakantie fantastisch te maken. Afgelopen jaar zijn alle appartementen vernieuwd. Erg mooi geworden. Elke dag schoonmaak in de kamers. Het gehele complex is schoon en de eigenaren zijn trots op wat ze hebben. In onze ogen de beste plek om in Koutouloufari te zijn. We komen al 10 jaar bij hen en voelen ons altijd weer welkom. Het voelt altijd weer als thuiskomen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Alice gordijn27-06-2019

Kristie is voor herhaling vatbaar

We waren met vrienden, in koutalafarie app Kristie,door de smalle straatjes kan de bus daar niet komen,word je met met de auto opgehaald ,door de zoon van Sofia, en kregen een warm welkom appartement was schoon

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9J Vacquier Droop27-06-2019

Toppie

Zeer goed onderhouden accomodatie,met vriendelijke en behulpzame eigenaars. Als je vragen hebt kun je altijd bij hun terecht en ze lossen het voor je op👍

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Chris, Carin, Rafael03-06-2019

Heerlijke plek!

Opnieuw een super vakantie gehad bij Kristi! Prachtig schoon en gerenoveerd appartement. Heerlijke bedden, goede schoonmaak en vriendelijke familie die de boel runt. De ligging is rustig... krekels en vogeltjes voeren de boventoon. Klein stukje lopen en je bevindt je in de gezellige straatjes van het idyllische Koutouloufari waar het vooral 's avonds heerlijk vertoeven is. Wil je de drukte in dan loop je naar beneden zo het bruisende Chersonissos in. Zin in een stranddag... Meltemi Beach is een aanrader! Ook goed te lopen... (20 minuutjes bergafwaarts). Kortom alles in de buurt, maar toch heerlijk in de rust...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

12 tips over Appartement Kristi

• wbruin, 31-05-2014

Blijf is gezellig bij het zwembad of aan de bar hangen en kijk en zie wat er gebeurt!!!!!!.

• Karin v., 03-09-2013

Neem een heerlijk ontbijtje bij Sofia, de honing is een echte aanrader!

• Adriana, 16-07-2013

Schitterend mooi eiland voor jong en oud. Veel mensen huren daar een auto of motor en de jeugd een quad om zo het eiland te verkennen. Je komt tijd te kort. Prachtige baaien en leuke plaatsen. Spinalonka, het Lepra eiland en de omgeving daar is indrukwekkend. Kouloutoufari is ook heel leuk om in de avond te eten, 2 personen 25 Euro. De Grieken zijn ontzettend vriendelijk, dat hoor je van iedereen. Een eiland die je gewoon een keer moet meemaken. Niet duur en je komt tijd te kort.

7 vragen over Appartement Kristi

• Renate Slingerland, 25-03-2019

ligbedden bij zwembad of op balkon?

Ik zie op de foto's van de touroperators nergens foto's van een lekker ligbed bij het zwembad of op het balkon. Op de foto's op zoover zie ik er een paar. Hoe werkt het bij Kristi? Zijn er wel ligbedden om even te zonnen?

• Nicole, 11-09-2012

Sofia

Hi allen

Sofia had ons de link van haar FB op haar bussineskaart gegeven, helaas zijn wij het kaartje verloren, heeft iemand de link van haar FB voor ons?

Thanx

Fam. Boers, 26-08-2014

Sofia Psoma Latsoudi.

• Gerard Klein, 29-07-2012

Wasmachine

Is er in de appartementen (of in de omgeving) ook de mogelijkheid om je kleding of ondergoed te (laten) wassen?

Gaston en marielle, 18-09-2012

Geen wasmachine aanwezig wel wasserette om de hoek

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4