/Win een gratis vakantie

Win een gratis vakantie

Let op: deze actie is afgelopen. Deelnemen is niet meer mogelijk.

Wil jij ook gratis op vakantie? Dan zit je helemaal goed bij Zoover! Iedere 1000ste boeker krijgt zijn vakantie namelijk helemaal gratis!* Het enige wat jij hoeft te doen om kans te maken is een heerlijke zomervakantie uitzoeken en deze boeken via Zoover. Zoek je de zon op in Turkije, ga je genieten in Griekenland of combineer je zon en cultuur in Spanje? Met zo’n ruim aanbod aan vakanties zit er ongetwijfeld iets tussen voor jouw zomervakantie!

Extra voordelig naar de zon

De dagen worden steeds langer en de zon doet flink zijn best. Het is tijd om na te denken over de zomervakantie! Bij Zoover begrijpen we dat je nooit teveel wil betalen voor je vakantie. Daarom zijn onze prijzen extra voordelig én transparant. Maar wat dacht je van een gratis vakantie? Momenteel krijgt iedere 1000ste vakantieganger zijn vakantie namelijk helemaal gratis! Het enige wat jij hoeft te doen is boeken via Zoover. Doe inspiratie op voor bestemmingen, bekijk de beste hotels en lees de reviews van andere vakantiegangers.

Bekijk deze actie ook op Instagram en Facebook!

De voorwaarden

Op deze actie zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

• Iedere 1000ste boeker op Zoover krijgt de reissom teruggestort.
  • Wij nemen binnen 1 werkdag contact op met de winnaar(s).
  • De actie loopt van 8 t/m tot 30 april 2022.
  • De actie geldt voor alle boekingen gemaakt vóór 1 mei 2022.
Scroll

Vind en boek jouw ideale vakantie bij Zoover

Ben jij inspiratie aan het opdoen voor je volgende vakantie? Je vindt en boekt jouw ideale vakantie eenvoudig bij Zoover. Van all inclusive tot kindvriendelijk en van Griekenland tot Turkije, dankzij het ruime aanbod zit er altijd een geschikte vakantie tussen. Met behulp van ruim 3,9 miljoen reviews van vakantiegangers zoals jij, de beste prijzen en de uitstekende klantenservice is Zoover de start van jouw vakantie. Lees beoordelingen over de verschillende accommodaties en bestemmingen, zodat je zeker weet dat je de juiste keuze maakt voor jouw droomvakantie.

En wist jij al dat je bij Zoover zélf je ideale vakantie kunt samenstellen? Van de beste vlucht tot je favoriete hotel. We tonen je niet alleen de beste prijs, maar ook hoe deze is opgebouwd. Zo weet je exact hoeveel je betaalt en waarvoor. Kun je wat hulp gebruiken bij je keuze? Onze klantenservice helpt je graag met het vinden en boeken van jouw ideale vakantie.

Scroll

• BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.