Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenOostkampHotels OostkampHotel Van der Valk Brugge Oostkamp

Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp

BelgiëWest VlaanderenOostkamp

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 140 reviews

• Sportfaciliteiten

145 Reviews over Van der Valk Brugge Oostkamp

• 10Klaas Koelewijn13-11-2021

Perfect

Wij vielen tijdens ons verblijf van de ene verbazing in de andere wij hadden nog nooit zo'n goed hotel meegemaakt

• 6Wlfried10-07-2020

Verjaardag etentje 14/06/2020 Restaurant

Wat het hotel betreft alles wat ik heb gezien was in orde mooi nieuw ,Maar we kwamen enkel voor het restaurant ,alles personeel de bediening in orde behalve het eten , een mooi hotel met een bistro kaart ,het eten was niet in orde beneden peil dit hotel niet waarde de kok kan er niets van, de bediening was goed .

• 4Christian23-02-2020

Geen rust, nooit meer

Veruit het slechtste van der Valk hotel ever. De bedden zijn doorgelegen, de gordijnen niet verduisterend, personeel wat klaar is met werken staat voor je kamerraam zijn brommer warm te draaien (00:15uur) en vervolgens doet een collega hetzelfde om 02:00 uur. Je komt hier niet aan je nachtrust toe. Moet nog een nacht maar denk dat ik zo uitcheck en naar huis vertrek en hier in ieder geval nooit meer terug kom. Had zo uitgekeken naar een leuk weekend, maar zit nu midden in de nacht de uren af te tellen dat ik naar huis kan.

• 9m.19-01-2020

Kleinschalig en sfeervol maar wel gehorig

Vriendelijk ontvangst, mooie schone ruime kamer met stortdouche en bad. Geen aparte dekbedden. Gezellige sfeervolle inrichting bij ontbijt,diner en bar. Grote porties bij het diner. Ontbijt ook super. Een klein gemoedelijk hotel , hoort bij de betere van de Valks in onze ogen. En we zijn er al bij vele geweest. Afstand naar Brugge vond ik net wat te ver. Enigste minpunt was de gehorigheid als je aan de kant van de parkeerplaats/weg slaapt. Hierdoor niet zo lekker kunnen slapen.

• 5Mk15-10-2019

Slechte bediening

De bediening is zeer onbeschoft! Als je wat wilt bestellen, kijken zij jouw aan en zeggen niets. Na drie keer ober te hebben gezegd, kreeg ik te horen: ik hoor u wel! Zo waren er meer voorvallen waarbij de bediening en discussie ging! Terwijl zij de bestelling niet goed hadden opgenomen!

• 10A.Reijnhout23-06-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Super gastvrij, schoon, goed eten, prachtige kamer.

• 9Laura26-05-2018

Super!

Zoals iedere van der valk, weer een super hotel. Fijne bedden, fijne kussens (verschillende keuzes) en een heerlijk ontbijt. Badkamer schoon en een zeer aangename douche. Service van het hotel niets op aan te merken. Enige minpuntje is dat het terras aan de snelweg zijde zit dus heel ontspannen aan een glas wijn is het niet echt. Maar dat is voor ons geen reden tot slechte review. Weinig tot geen last ervaren van de verbouwing.

• 10Mira16-05-2018

Geweldig goed hotel :)

Ondanks de verbouwing en het daardoor bij aankomst aan de buitenkant het er niet echt aantrekkelijk uitziet, vonden wij het een geweldig hotel..! Mooie ruime kamers, mooie badkamer met stortdouche en ligbad Wij hadden kamer begane grond met tuintje Vriendelijk personeel . Mooie bar/ restaurant, en prachtige tuin/serre waar je kan chillen of eten Het ontbijt is supergoed..! Zeer uitgebreid..! Wij zijn Vd Valk fan, en deze krijgt ook weer een 10 van ons

• 4Jozef25-04-2018

• kamer
    • locatie
    • ontbijt
    • bedienend personeel.

Voor verbetering vatbaar: - maar 1 vegetarisch hoofdgerecht op de kaart die ook niet lekker was (vond ik). De volgende dag heb ik gevraagd of er een ander gerecht gemaakt kon worden. Dat gebeurde ook. Kon wel merken dat de chef niet gewend was vegetarisch te koken. - sfeer in restaurant vonden wij koud. Ook letterlijk. Het tochtte erg. - patat was nog bevroren toen deze werd opgediend en werd veel later opgediend dan de rest van het menu. - matige kwaliteit/prijsverhouding diner.

Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp info

• AirconditioningBeschikbaar