Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp

Hotel Van der Valk Brugge Oostkampsterstersterster

8.2Fantastisch

België, West Vlaanderen, Oostkamp

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Brugge Oostkamp voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

142 reviews over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp

• 9m.19-01-2020

Kleinschalig en sfeervol maar wel gehorig

Vriendelijk ontvangst, mooie schone ruime kamer met stortdouche en bad. Geen aparte dekbedden. Gezellige sfeervolle inrichting bij ontbijt,diner en bar. Grote porties bij het diner. Ontbijt ook super. Een klein gemoedelijk hotel , hoort bij de betere van de Valks in onze ogen. En we zijn er al bij vele geweest. Afstand naar Brugge vond ik net wat te ver. Enigste minpunt was de gehorigheid als je aan de kant van de parkeerplaats/weg slaapt. Hierdoor niet zo lekker kunnen slapen.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    5Mk15-10-2019

Slechte bediening

De bediening is zeer onbeschoft! Als je wat wilt bestellen, kijken zij jouw aan en zeggen niets. Na drie keer ober te hebben gezegd, kreeg ik te horen: ik hoor u wel! Zo waren er meer voorvallen waarbij de bediening en discussie ging! Terwijl zij de bestelling niet goed hadden opgenomen!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2018
    10A.Reijnhout23-06-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Super gastvrij, schoon, goed eten, prachtige kamer.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Laura26-05-2018

Super!

Zoals iedere van der valk, weer een super hotel. Fijne bedden, fijne kussens (verschillende keuzes) en een heerlijk ontbijt. Badkamer schoon en een zeer aangename douche. Service van het hotel niets op aan te merken. Enige minpuntje is dat het terras aan de snelweg zijde zit dus heel ontspannen aan een glas wijn is het niet echt. Maar dat is voor ons geen reden tot slechte review. Weinig tot geen last ervaren van de verbouwing.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Mira16-05-2018

Geweldig goed hotel :)

Ondanks de verbouwing en het daardoor bij aankomst aan de buitenkant het er niet echt aantrekkelijk uitziet, vonden wij het een geweldig hotel..! Mooie ruime kamers, mooie badkamer met stortdouche en ligbad Wij hadden kamer begane grond met tuintje Vriendelijk personeel . Mooie bar/ restaurant, en prachtige tuin/serre waar je kan chillen of eten Het ontbijt is supergoed..! Zeer uitgebreid..! Wij zijn Vd Valk fan, en deze krijgt ook weer een 10 van ons

Gereisd met partner in mei 2018

• kamer
    • locatie
    • ontbijt
    • bedienend personeel.

Voor verbetering vatbaar: - maar 1 vegetarisch hoofdgerecht op de kaart die ook niet lekker was (vond ik). De volgende dag heb ik gevraagd of er een ander gerecht gemaakt kon worden. Dat gebeurde ook. Kon wel merken dat de chef niet gewend was vegetarisch te koken. - sfeer in restaurant vonden wij koud. Ook letterlijk. Het tochtte erg. - patat was nog bevroren toen deze werd opgediend en werd veel later opgediend dan de rest van het menu. - matige kwaliteit/prijsverhouding diner.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

8JDN15-11-2017

Erg luxe Van der Valk hotel

Het hotel ligt aan de rand van Oostkamp, een dorpje onder Brugge. Je kunt lopend naar het kleine centrum van Oostkamp, waar een paar restaurantjes zijn. De uitstraling van het hotel is erg luxe en het trekt daarom ook een speciaal publiek; op de parking staan nauwelijks standaard middenklasse auto's. Wij hadden het hotel voordelig geboekt via een veilingsite. Kamers zijn groot met ook veel luxe. Om onduidelijke redenen hadden wij een kamer die ingericht was voor een invalide. Als je wilde kon je onbeperkt champagne drinken bij het ontbijt (wij hadden ontbijt op zondag, dus mogelijk is dat alleen op die dag). Diner geen ervaring mee, wij hebben buiten het hotel gegeten. Vanuit Oostkamp ben je met de auto binnen een kwartier in Brugge.

Gereisd met partner in november 2017

• 8Els07-10-2017

Netjes

Een echt vd valk hotel , prima kwaliteit ! Ontbijt was erg goed . De kamer was behoorlijk gehorig ,bij de receptie waren gratis oordoppen verkrijgbaar.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7Familie01-10-2017

Mooi hotel, diner geen aanrader

Mooi hotel met nette kamers, goed overnacht. De service van het diner was uitermate slecht. Ongeïnteresseerde bediening, veel tijd tussen uitserveren zelfde gangen, chaotische koffieronde met veel tegenspraak en geen excuus. Prijs/kwaliteit verhouding totaal uit proportie. Snee brood met gerookte zalm direct uit koeling (brood zat vast geplakt aan het bord); prijs 14,50! Receptie heeft de klacht de volgende ochtend wel netjes afgehandeld. Zouden terugkomen om te overnachten, niet om te dineren.

Gereisd in januari 2017

15 tips over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp

• fam smit, 21-02-2014

Parkeer je auto in de parkeergarage Station Centrum. Voor € 3,50 sta je de hele dag en je wordt gratis met de bus naar het centrum van Brugge gebracht.

• apopka, 01-11-2011

De Carpaccio want die smelt op je tong;)

• Miep, 09-09-2013

Leuk om een dagje naar Brugge of Oostende te gaan!

4 vragen over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp

• Arjan , 01-09-2014

Taxi kosten

Kan iemand aan geven wat de kosten zijn van een taxi naar het centrum van brugge ?

• rvanooijen, 03-03-2014

taxi

wat kost de taxi naar brugge via het hotel heen en terug

• jopie, 13-06-2013

vervoer

kan je ook met de bus naar het centrum van brugge zoja stopt de bus vlakbij het hotel

Monique, 05-01-2014

Weet ik niet. We waren met de auto

Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp info

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats