Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp

Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Brugge Oostkamp voor je op een rij gezet:

135 reviews over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in het Nederlands

Super!

Laura
26-5-2018

Zoals iedere van der valk, weer een super hotel. Fijne bedden, fijne kussens (verschillende keuzes) en een heerlijk ontbijt. Badkamer schoon en een zeer aangename douche. Service van het hotel niets op aan te merken.

Enige minpuntje is dat het terras aan de snelweg zijde zit dus heel ontspannen aan een glas wijn is het niet echt. Maar dat is voor ons geen reden tot slechte review. Weinig tot geen last ervaren van de verbouwing.

Geweldig goed hotel :)

Mira
16-5-2018

Ondanks de verbouwing en het daardoor bij aankomst aan de buitenkant het er niet echt aantrekkelijk uitziet, vonden wij het een geweldig hotel..! Mooie ruime kamers, mooie badkamer met stortdouche en ligbad Wij hadden kamer begane grond met tuintje Vriendelijk personeel . Mooie bar/ restaurant, en prachtige tuin/serre waar je kan chillen of eten Het ontbijt is supergoed..! Zeer uitgebreid..! Wij zijn Vd Valk fan, en deze krijgt ook weer een 10 van ons

Slecht

- locatie

- ontbijt

- bedienend personeel.

Voor verbetering vatbaar:

- maar 1 vegetarisch hoofdgerecht op de kaart die ook niet lekker was (vond ik). De volgende dag heb ik gevraagd of er een ander gerecht gemaakt kon worden. Dat gebeurde ook. Kon wel merken dat de chef niet gewend was vegetarisch te koken.

- sfeer in restaurant vonden wij koud. Ook letterlijk. Het tochtte erg.

- patat was nog bevroren toen deze werd opgediend en werd veel later opgediend dan de rest van het menu.

- matige kwaliteit/prijsverhouding diner.

Erg luxe Van der Valk hotel

JDN
15-11-2017

Het hotel ligt aan de rand van Oostkamp, een dorpje onder Brugge. Je kunt lopend naar het kleine centrum van Oostkamp, waar een paar restaurantjes zijn.

De uitstraling van het hotel is erg luxe en het trekt daarom ook een speciaal publiek; op de parking staan nauwelijks standaard middenklasse auto's. Wij hadden het hotel voordelig geboekt via een veilingsite.

Kamers zijn groot met ook veel luxe. Om onduidelijke redenen hadden wij een kamer die ingericht was voor een invalide.

Als je wilde kon je onbeperkt champagne drinken bij het ontbijt (wij hadden ontbijt op zondag, dus mogelijk is dat alleen op die dag).

Diner geen ervaring mee, wij hebben buiten het hotel gegeten.

Vanuit Oostkamp ben je met de auto binnen een kwartier in Brugge.

Netjes

Els
7-10-2017

Een echt vd valk hotel , prima kwaliteit ! Ontbijt was erg goed . De kamer was behoorlijk gehorig ,bij de receptie waren gratis oordoppen verkrijgbaar.

Mooi hotel, diner geen aanrader

Familie
1-10-2017

Mooi hotel met nette kamers, goed overnacht. De service van het diner was uitermate slecht. Ongeïnteresseerde bediening, veel tijd tussen uitserveren zelfde gangen, chaotische koffieronde met veel tegenspraak en geen excuus. Prijs/kwaliteit verhouding totaal uit proportie. Snee brood met gerookte zalm direct uit koeling (brood zat vast geplakt aan het bord); prijs 14,50! Receptie heeft de klacht de volgende ochtend wel netjes afgehandeld. Zouden terugkomen om te overnachten, niet om te dineren.

Het was Super TOP

Wim en Marian
23-9-2017

Ontbijten met champagne,dat is nog eens lekker.

En minder was de sauna in badkleding.(Liever ontkleed)

mooi hotel

Patrick
9-9-2017

heel mooi hotel, personeel receptie en bar is altijd heel aardig, in het restaurant mogen ze tijdens het diner wat losser zijn, kamers zijn mooi en altijd heel schoon, het is gewoon een heel mooi hotel, waar de andere v.d. valk hotels die in de buurt liggen nog veel van kunnen leren.

Geweldige kamers!!

Lianne goossens
5-8-2017

Dit hotel is zijn 4 sterren dubbel en dwars waard. Prachtige ruime kamers en geweldig ontbijt.

Vanuit het hotel ben je in no time in Knokke en Oostende.

Minpuntje: het lawaai van het verkeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in Oostkamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp scoort een 8.46 uit 10 op basis van 139 reviews.