Camping Anderegg

9.4Fenomenaal

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

9.4Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

147 reviews over Camping Anderegg

• 2019
    9Fam. Wensink03-09-2019

TOP!!

De camping: prachtig en mooie ruime plekken! De beheerders: zeer vriendelijk en bijzonder behulpsaam. De manier waarop zij mensen met (auto)pech proberen te helpen is geweldig. Zij brachten ons in contact met Garage Eifel-Abschlepdienst waar de auto op vakkundige en begripvolle manier snel werden geholpen. TOP! Over de caming zelf is al zoveel goeds geschreven, daar hebben wij niets aan toe te voegen. Camping Anderegg: Dank u wel voor het het korte en fijne verblijf op uw camping tijdens het F1 weekend.

• 9Staat v/h sanitair

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 06-09-2019

beste familie Wensink, heel erg bedankt voor jullie mooie review en ook fijn om te lezen dat jullie goed geholpen zijn door de garage. We hopen jullie nog een keer terug te zien om echt te kunnen genieten van een zorgeloze vakantie zonder autopech. Tot de volgende keer! met vriendelijke groeten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Houben Nadia23-08-2019

Alles compleet.

Deze camping is compleet. Voor gezinnen met kinderen, mensen met honden. Mooie goed onderhouden plaatsen. Schaduw of zon. Schapennet zetten op heel je plaats ( 10x12 bij ons) is vrij toegestaan. Douches waarvan ook gezins douche. Klein beekje, loopt door de camping, super leuk voor jonge kinderen. Wandelpaden, 2, 5 of 8 km vertrekkende vanaf de camping, meer op de 2 km wandeling waar de hond kan zwemmen. Jeu de boules, darts. Speeltuin voor heel jonge kinderen. Speeltuin voor oudere kinderen. Ijsjes, broodjes, winkeltje. Lesley en Peter zijn vriendelijke eigenaars met een hart voor hun camping. Doen nergens moeilijk over, voelt vrij. Je mag zelf een plekje uitkiezen. Omgeving: ravel routes ( oude treinsporen geasfalteerd) is zalig en vlak om over te fietsen, wandelen is mooi, kajakken, kasteel Reinhardstein, gezellige dorpjes. Enige minpuntje: niet autovrij, verstoord beetje de rust. Voor de rest een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 06-09-2019

Bedankt voor jullie mooie review! De meeste mensen willen heel graag de auto bij de kampeerplaats en in het hoogseizoen kan het dan wel wat drukker zijn zeker als je een plekje bij de splitsing naar de doodlopende wegjes hebt. ik stel jullie voor om volgende keer te kiezen voor een plekje bij de beek of met uitzicht deze liggen doodlopend en zijn rustig. Fijn te lezen dat jullie de camping zo waarderen en een fijne tijd hebben gehad! Tot de volgende keer! mvg

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Mariëtte Koops22-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Prima camping. Fijn dat er een recreatieruimte is. Wij hadden vrij veel regen en 's avonds was het erg fris. Dus wij hebben veel gebruik gemaakt van deze ruimte. Schoon sanitair, verwarmde sanitaire ruimtes. Wij komen graag nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 06-09-2019

Bedankt voor uw mooie review en fijn te lezen dat jullie dankbaar gebruik hebben gemaakt van de recreatieruimte die bij regenweer wel erg gewaardeerd wordt en in het bijzonder door mensen die met de tent kamperen. we hopen jullie nog een keer terug te zien! mvg

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Martine Soille09-08-2019

hier komt ik zeker nog eens terug

mooie en rustige ligging, zeer vriendelijke uitbaters, handig bij slecht weer is de binnenruimte waar men vrij gebruik kan van maken

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 11-08-2019

Heel erg bedankt voor uw geweldige review, we hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen! met vriendelijke groeten

Alleen gereisd in juli 2019

• 10Karin23-07-2019

Hier komen we heel graag nog eens terug!

Dit is met recht een 'charmecamping' ! Mooi en verzorgd, je kunt aan alles zien dat eigenaren constant bezig zijn om in te spelen op wensen van de gasten. Fijne uitnodigende sfeer.Hier is overal aangedacht, voorzieningen voor kinderen, voor doortrekkers die weinig bagage mee kunnen nemen. Mooi aangelegd!

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 09-08-2019

Heel erg bedankt voor uw mooie review, het is fijn te lezen dat u een mooi tijd op onze camping hebt gehad. Tot een volgende keer! mvg

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ronald Gybels06-07-2019

Uitstekend,qua ligging en hygiëne.

De camping is rustig gelegen(klein 88 pl),soms wel wat lawaai van de weg die erlangs loopt,wandelen direct vanop de camping,vriendelijke uitbaters,gezellig ingericht met pleintjes ,terras en inforuimte.Koffie of thee via honesty box,kom je met de tent kan je iets opwarmen in de microgolf en bij slecht weer je eten verorberen in de ontspanningsruinte(bestek enzo is voorzien)wel even opruimen achteraf.Is het weer niet zo gunstig,natte spullen (er is een droogruimte voorzien)Het sanitair is super proper op elk moment van de dag.Douchemunt 1€ voor 5 min.Je kan de jetons die over zijn terug inleveren.Winkelen in Waimes op 4.5 km Okay,Delhaize.We hadden het er naar onze zin,hier kom ik nog terug.

Camping Anderegg, eigenaar, 06-07-2019

Bedankt voor de mooi review dat wordt erg gewaardeerd. Ook zeer fijn te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad! Tot de volgende keer groetjes Lesley en Peter

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Gerben03-07-2019

Mooie charme camping, schoon en in mooie natuur!

Fantastische kleinschalige charme camping met superschone sanitaire voorzieningen in mooie natuur, geleid door zeer aardig team bestaan uit Lesley, Peter en familie. We hebben een geweldige maand ontspannen op de zeer rustige camping gestaan op een heerlijk plekje met uitzicht over de natuur. Zeker voor herhaling vatbaar!

Camping Anderegg, eigenaar, 06-07-2019

Heel erg bedankt voor de zeer mooie review Gerben en heel fijn om te lezen dat jullie een fijne tijd op onze camping hebben gehad en tot binnenkort! groetjes Lesley en Peter

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Joeri Artoos02-06-2019

Leuk wandelweekend nabij de Hoge Venen.

Leuke, nette, rustige camping. Plekken met mooi uitzicht over de omliggende velden. Wel soms wat krappe bochten en nauwe doorgangen voor onze caravan (7m). Sanitair was modern en werd goed ondehouden. Misschien wat weinig douches voor het hoogseizoen ? (2 man, 2 vr en 1 familie douche) Deze werken met munten en geven 6 minuten warm water, voor ons was dit voldoende. Voor kleinere kinderen is de "speelbeek" die door de camping loopt zeker een pluspunt. Bij de receptie zijn wat levensmiddelen en camping items te koop en voor de normale inkopen kan je terecht in de Okay of Delhaize te Waimes. Enig minpuntje vonden we het internet. Dit koste €12 voor 72u en was niet geweldig betrouwbaar. In de omgeving kan je heerlijk wandelen, je zit immers op de grens van de Hoge Venen. Ook is een bezoek aan kasteel Reinhardstein een echte aanrader. Wil je lekker (en veel) eten, dan ga je beste eens kijken bij restaurant Griesdeck.

Camping Anderegg, eigenaar, 05-06-2019

Beste familie Artoos, Heel erg bedankt voor jullie mooie review en fijn te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Als de camping volledig volzet is zoals afgelopen topweekend (drukste dagen van het jaar) kan het inderdaad druk zijn bij de douches zeker omdat hemelvaart altijd samenvalt met de mountainbikerit cimes de waimes waarna veel coureurs die bij ons gekampeerd hadden de voorgaande nacht komen douchen. Wat betreft het internet had u gerust naar ons mogen komen met het kaartje om compensatie, want zaterdagmorgen is de modem stuk gegaan, aangezien we helaas pas maandag geholpen werden door de provider zaten we afgelopen weekend jammer genoeg zonder internet. Onze excuses hiervoor. De kaartjes worden aan vast opgelegde prijzen verkocht door een externe maatschappij die satelliets op het terrein heeft geïnstalleerd omdat het gewone netwerk helaas te beperkt is in onze regio om de hele camping te voorzien van internet. er is namelijk geen glasvezel in de regio Waimes waardoor we genoodzaakt zijn om via satelliet te werken. Dit is afgelopen jaar wel versterkt van telefoonlijn naar coaxkabel waardoor het internet onder normale omstandigheden goed werkt. We hopen jullie nog eens terug te zien! Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Steve De Schepper28-04-2019

Prachtige camping waarbij rust en netheid primeert

Waar kan ik 11 op 10 geven ? De camping wordt uitgebaat door een uiterst vriendelijk koppel. Alles is kraaknet én de camping straalt echt orde en netheid uit. We zochten rust en vonden dit op camping Anderegg. Het sanitair wordt meermaals per dag proper gemaakt en er is alles voorzien om het u zo aangenaam als mogelijk te maken. En alles wordt overgoten door een geweldig, prachtig uitzicht op de heuvels rond Walk en Robertville.

camping Anderegg, eigenaar, 11-05-2019

Beste meneer De Schepper, heel erg bedankt voor uw zeer mooie review, heel fijn om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad. Jullie waren ook fijne gasten en we hopen jullie en de hond nog eens terug te zien met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Moniek Lol16-11-2018

Magisch plekje met allerlei mogelijkheden!

Je moet echt weten dat je langer wilt blijven dan gepland is. Is van alle gemakken voorzien! Ben je met een tent? no worries! er is een droogruimte voor je kleding en een fijne gezellige gemeenschappelijke ruimte. En... super hygiënisch sanitair! Koffie en thee aanwezig! De omgeving is aanbenenemend. Er is een klein winkeltje aanwezig met betaalbare producten. Vlakbij Robertville en longfaye en aan de voet van de hoge vennen! Beekje loopt door de camping heen. Vriendelijk personeel wat je nooit teleur zal stellen. En de hond krijgt ook een welkomspakketje! ;-)

• 8Staat v/h sanitair

Camping Anderegg, eigenaar, 16-01-2019

Bedankt voor uw zeer leuke en goede review, heel fijn om te horen dat u genoten heeft van uw vakantie! We hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met vrienden in juli 2018

Camping Anderegg info