Géén boekingskosten

Camping Anderegg

BelgiëLuikWaimes / Weismes (D)

8.9FantastischScore uit 170 reviews
+88/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 170 reviews
  • 8Eetgelegenheden

• Recreatieruimte
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

Contact

173 Reviews over Anderegg

• 9Erik17-06-2022

Erg leuk!

Prima camping voor een paar dagen rust maar ook een hoop te zien in de buurt, Monschau bv, en wandelen kan direct vanaf de camping. Prima sanitair en diverse ruime plaatsen langs de rand van de camping met fantastisch uitzicht. Behulpzame, vriendelijke eigenaren. Wel even bellen vantevoren want het is een populaire plek. Ps : er is geen zwembad dus ik had liever "nvt" ingevuld ipv een 5. Een tekortkoming van Zoover.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Tevreden07-06-2022

Prima verblijf

Super schoon en ruim sanitair, geweldige speeltuin, lekker in het groen, fijne ruime plekken, gelijk vanaf de camping wandelen, koffie, thee, lekkers en een mini shop, deze camping heeft alles, alleen het in- en uitchecken met computer was voor ons een drama.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Marthy30-05-2022

Leuke camping in een prachtige omgeving

Leuke camping waar een kampvuurtje mag, het sanitair prima is, met een klein riviertje waar jonge kinderen lekker kunnen spelen, met mooie plekken, in een omgeving waar je super kan wandelen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Ada30-05-2022

Heel fijn!

Mooie groene camping met plaatsen van verschillende grootte. Wij hadden een mooie ruime plek (62) met mijn broer en schoonzus en zus en zwager op de plaatsen naast ons. Leuk beekje op de camping waar de kleinkinderen leuk in konden spelen. Schoon sanitair en, heel fijn, een recreatie ruimte voor als het weer wat minder goed is. Heerlijke omgeving. Vriendelijke eigenaren. Hier komen we vast nog eens (dit was de tweede keer)

• 10Fam Knibbeler29-05-2022

Prachtige, idyllische camping.

We zijn weer heerlijk tot rust gekomen op deze prachtige camping. Ondanks dat het een druk Hemelvaart weekend was, heerst er een hele rustige en gemoedelijke sfeer. Deze rustige camping met super schoon sanitair biedt een prachtig uitzicht. De afwisselende omgeving bied vele mogelijkheden voor mooie fiets- en wandeltochten. Bij slecht weer is het lekker warm vertoeven in het recreatie gebouwtje waar je diverse spelletjes en boeken vindt. Ook kun je hier servies lenen of een lekker warm drankje nuttigen. Aan alles is gedacht!

• 10Eetgelegenheden
  • 7Regine Steegh-Dielen23-04-2022

Rustige camping

Bij aankomst schrokken wij bij het zien van het grote gedeelte met vaste caravans/met voortenten. Niet echt charmant (verlaten/leeg). Gelukkig lag ons plekje prachtig met mooi uitzicht. Het sanitair voldoet (douchemunten € 1,00). E.e.a. ziet er een beetje jofel uit. Bijv. de handdoeken waarmee de buitendeuren omklemd zijn. Veel bordjes (op iedere wc-deur) met teksten? Één bord bij de hoofdingang zou toch voldoende moeten zijn. Dit is allemaal knommelig met ductape vastgeplakt. Tevens heeft men het over de schoonmaakSTER. Nogal stigmatiserend.… (zie foto). Niet overal is water in de buurt van de plaats. De doorgaande weg is goed hoorbaar, maar je went eraan. Veel is geautomatiseerd. Bij aankomst kun je digitaal inchecken. Via de App brood bestellen etc.

• 6Staat v/h sanitair

Lesley, Eigenaar, 27-04-2022

Bedankt voor uw review: ik wil wel even melden dat er enkel tour-caravans zijn die netjes onderhouden worden. deze staan volledig afgescheiden van de toeristische kampeerplaatsen. we zouden liever ook geen doeken tussen de deuren stoppen maar helaas wordt er te hard met de deuren gegooid wat de nachtrust zou verstoren, dit is de enige oplossing die werkt, want ondanks we vragen om niet met de deuren te gooien wordt dit toch gedaan en op deze manier hoor je dat nauwelijks. volgens mij is een schoonmaakster een volwaardig beroep, mijn moeder is al heel haar leven schoonmaakster en dat is nu eenmaal de benoeming van deze functie en daar is niets mis mee tenzij iemand dat ineens vind natuurlijk. Die papieren zijn er net om respect te vragen voor hem of haar die schoonmaakt en om te zorgen dat men de kranen dicht draait. Zonder deze papieren wordt het minder net achtergelaten en worden kranen niet goed dicht gedraaid en we willen wel spaarzaam omspringen met het drinkwater. Het watertappunt bevindt zich op 20 meter van de kampeerplaats waar u stond, dus deze opmerking begrijp ik niet. het sanitair wordt meermaals per dag schoongemaakt en alles functioneert naar behoren en ziet er netjes uit. we hebben dit jaar inderdaad geïnvesteerd in automatisering ten behoeve van het comfort van onze gasten zoals kentekenherkenning bij de slagboom, mogelijkheid om online de broodjes bestellen het hele seizoen en alle informatie en evenementen vind u naast de papieren versie ook in onze app terug. Veel jonge gezinnen vinden hun weg naar de camping en vinden de app erg handig. met vriendelijke groeten Lesley en Peter

• 10Rudy en Ilse09-08-2021

Een prachtige week!!

Net als afgelopen zomer weer een mooie week gehad. Mensen van de camping doen hun best om het in orde te houden. Altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Fantastische omgeving om te wandelen met de hond(die het ook naar haar zin had). Hier komen wij zeker nog terug.

• 8Veerle24-07-2021

goede camping maar te dicht bij een drukke baan

Wij hebben hier 3 weken gestaan. De pluspunten: - heel proper sanitair - lekker brood e.d. dat je op de camping kan bestellen - heel mooi gelegen, in de buurt kan je echt prachtig wandelen en fietsen Minpunten: - veel te veel geluidsoverlast van de baan tijdens de dag, 's nachts is het rustig (wij stonden op plaats 50) - heel klein winkeltje met miniem aanbod

Lesley Bekker, Eigenaar, 10-02-2022

bedankt voor uw mooi review! ik begrijp dat het vervelend is dat er tijdens de dag zoveel verkeer was. afgelopen jaar is de de andere weg richting Robertville maanden onderbroken geweest waardoor alles langs hier moest passeren en dat gaf idd wat overlast overdag. de andere weg is ondertussen gelukkig weer open zodat het verkeer weer wat verdeeld wordt. we hebben inderdaad een klein aanbod omdat we maar 43 toeristische plaatsen hebben zijn we kleinschalig en hebben we onvoldoende vraag naar (verse) producten om een groot aanbod te hebben. De meeste mensen kopen voornamelijk drankjes en ijsjes bij ons. Onze camping moet een beetje bekeken worden als een mix tussen een kleine charmecamping en boerderijcamping (zonder boerderij weliswaar). graag tot een volgende keer! mvg Lesley en Peter

• 10Geeroms-Van Driessche19-07-2021

Top camping

Mooie camping,deze camping is een echte aanrader voor een gezin met kinderen... Onze kinderen hebben direct gevraagd om hier volgend jaar terug naartoe te gaan en we gaan dit zeker overwegen. Er zijn zeer mooie wandelingen in de buurt en ook bij slecht weer was er veel te doen in de buurt om te bezoeken of te spelen voor de kapoenen...(ook leuke speeltuin,beekje en recreatieruimte op de camping om te ravottensamen met de andere kinderen die daar waren) Het sanitair was iedere dag heel proper hier was niets op aan te werken...(lekkere warme douches) broodjesservice is ook👍deze lag iedere dag altijd klaar.... Pluspunt is ook de wasmachine,droogkast en droogruimte bij minder goed weer(komt goed van pas) Lesley en Peter jullie hebben een zeer mooie camping ....(tot binnekort)

vrd.grt. Familie Geeroms-Vandriessche

Lesley Bekker, Eigenaar, 10-02-2022

Bedankt voor jullie zeer mooi review, graag tot de volgende keer!

mvg Lesley en Peter

• 9Johan10-07-2021

Gezellige plaats, vriendelijke mensen.

Plus: gezellige en propere camping. Alles is er wat er moet zijn. Omgeving is prachtig. Min: jammer genoeg een minpunt waar de eigenaars niets aan kunnen veranderen. Veel vrachtverkeer op de hoofdweg naast de camping met ook nog eens een helling zodat deze extra veel lawaai maken. Tijdens het weekend is het gelukkig minder druk op die baan.

Lesley Bekker, Eigenaar, 10-02-2022

Bedankt voor uw mooie review, net voor en net na het bouwverlof kan het idd wat drukker zijn met het vrachtverkeer van de steengroeve in Malmedy, temeer omdat de andere route afgelopen zomer afgesloten was moest alles een tijdje langs hier passeren dat is gelukkig nu een stuk minder. graag tot een volgende keer! mvg Lesley en Peter

Camping Anderegg info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (1)