Géén boekingskosten

Camping Anderegg

BelgiëLuikWaimes / Weismes (D)
8.9FantastischScore uit 165 reviews
+88/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 165 reviews
  • 9.2Staat v/h sanitair

• Recreatieruimte
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

Contact

168 Reviews over Anderegg

• 7Regine Steegh-Dielen23-04-2022

Rustige camping

Bij aankomst schrokken wij bij het zien van het grote gedeelte met vaste caravans/met voortenten. Niet echt charmant (verlaten/leeg). Gelukkig lag ons plekje prachtig met mooi uitzicht. Het sanitair voldoet (douchemunten € 1,00). E.e.a. ziet er een beetje jofel uit. Bijv. de handdoeken waarmee de buitendeuren omklemd zijn. Veel bordjes (op iedere wc-deur) met teksten? Één bord bij de hoofdingang zou toch voldoende moeten zijn. Dit is allemaal knommelig met ductape vastgeplakt. Tevens heeft men het over de schoonmaakSTER. Nogal stigmatiserend.… (zie foto). Niet overal is water in de buurt van de plaats. De doorgaande weg is goed hoorbaar, maar je went eraan. Veel is geautomatiseerd. Bij aankomst kun je digitaal inchecken. Via de App brood bestellen etc.

• 6Staat v/h sanitair

Lesley, Eigenaar, 27-04-2022

Bedankt voor uw review: ik wil wel even melden dat er enkel tour-caravans zijn die netjes onderhouden worden. deze staan volledig afgescheiden van de toeristische kampeerplaatsen. we zouden liever ook geen doeken tussen de deuren stoppen maar helaas wordt er te hard met de deuren gegooid wat de nachtrust zou verstoren, dit is de enige oplossing die werkt, want ondanks we vragen om niet met de deuren te gooien wordt dit toch gedaan en op deze manier hoor je dat nauwelijks. volgens mij is een schoonmaakster een volwaardig beroep, mijn moeder is al heel haar leven schoonmaakster en dat is nu eenmaal de benoeming van deze functie en daar is niets mis mee tenzij iemand dat ineens vind natuurlijk. Die papieren zijn er net om respect te vragen voor hem of haar die schoonmaakt en om te zorgen dat men de kranen dicht draait. Zonder deze papieren wordt het minder net achtergelaten en worden kranen niet goed dicht gedraaid en we willen wel spaarzaam omspringen met het drinkwater. Het watertappunt bevindt zich op 20 meter van de kampeerplaats waar u stond, dus deze opmerking begrijp ik niet. het sanitair wordt meermaals per dag schoongemaakt en alles functioneert naar behoren en ziet er netjes uit. we hebben dit jaar inderdaad geïnvesteerd in automatisering ten behoeve van het comfort van onze gasten zoals kentekenherkenning bij de slagboom, mogelijkheid om online de broodjes bestellen het hele seizoen en alle informatie en evenementen vind u naast de papieren versie ook in onze app terug. Veel jonge gezinnen vinden hun weg naar de camping en vinden de app erg handig. met vriendelijke groeten Lesley en Peter

• 10Rudy en Ilse09-08-2021

Een prachtige week!!

Net als afgelopen zomer weer een mooie week gehad. Mensen van de camping doen hun best om het in orde te houden. Altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Fantastische omgeving om te wandelen met de hond(die het ook naar haar zin had). Hier komen wij zeker nog terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Veerle24-07-2021

goede camping maar te dicht bij een drukke baan

Wij hebben hier 3 weken gestaan. De pluspunten: - heel proper sanitair - lekker brood e.d. dat je op de camping kan bestellen - heel mooi gelegen, in de buurt kan je echt prachtig wandelen en fietsen Minpunten: - veel te veel geluidsoverlast van de baan tijdens de dag, 's nachts is het rustig (wij stonden op plaats 50) - heel klein winkeltje met miniem aanbod

Lesley Bekker, Eigenaar, 10-02-2022

bedankt voor uw mooi review! ik begrijp dat het vervelend is dat er tijdens de dag zoveel verkeer was. afgelopen jaar is de de andere weg richting Robertville maanden onderbroken geweest waardoor alles langs hier moest passeren en dat gaf idd wat overlast overdag. de andere weg is ondertussen gelukkig weer open zodat het verkeer weer wat verdeeld wordt. we hebben inderdaad een klein aanbod omdat we maar 43 toeristische plaatsen hebben zijn we kleinschalig en hebben we onvoldoende vraag naar (verse) producten om een groot aanbod te hebben. De meeste mensen kopen voornamelijk drankjes en ijsjes bij ons. Onze camping moet een beetje bekeken worden als een mix tussen een kleine charmecamping en boerderijcamping (zonder boerderij weliswaar). graag tot een volgende keer! mvg Lesley en Peter

• 10Geeroms-Van Driessche19-07-2021

Top camping

Mooie camping,deze camping is een echte aanrader voor een gezin met kinderen... Onze kinderen hebben direct gevraagd om hier volgend jaar terug naartoe te gaan en we gaan dit zeker overwegen. Er zijn zeer mooie wandelingen in de buurt en ook bij slecht weer was er veel te doen in de buurt om te bezoeken of te spelen voor de kapoenen...(ook leuke speeltuin,beekje en recreatieruimte op de camping om te ravottensamen met de andere kinderen die daar waren) Het sanitair was iedere dag heel proper hier was niets op aan te werken...(lekkere warme douches) broodjesservice is ook👍deze lag iedere dag altijd klaar.... Pluspunt is ook de wasmachine,droogkast en droogruimte bij minder goed weer(komt goed van pas) Lesley en Peter jullie hebben een zeer mooie camping ....(tot binnekort)

vrd.grt. Familie Geeroms-Vandriessche

Lesley Bekker, Eigenaar, 10-02-2022

Bedankt voor jullie zeer mooi review, graag tot de volgende keer!

mvg Lesley en Peter

• 9Johan10-07-2021

Gezellige plaats, vriendelijke mensen.

Plus: gezellige en propere camping. Alles is er wat er moet zijn. Omgeving is prachtig. Min: jammer genoeg een minpunt waar de eigenaars niets aan kunnen veranderen. Veel vrachtverkeer op de hoofdweg naast de camping met ook nog eens een helling zodat deze extra veel lawaai maken. Tijdens het weekend is het gelukkig minder druk op die baan.

Lesley Bekker, Eigenaar, 10-02-2022

Bedankt voor uw mooie review, net voor en net na het bouwverlof kan het idd wat drukker zijn met het vrachtverkeer van de steengroeve in Malmedy, temeer omdat de andere route afgelopen zomer afgesloten was moest alles een tijdje langs hier passeren dat is gelukkig nu een stuk minder. graag tot een volgende keer! mvg Lesley en Peter

• 9Caroline W08-06-2021

Rust, mooi zicht, goede ligging en super proper!

Wij waren al 2 maal op deze camping. Het is een kleine en zeer rustige camping, en wij hadden een plaats met zeer mooi uitzicht. Je kan hier veel mooie wandelingen maken. Ook dicht bij de hoge venen! Hopelijk binnenkort niet meer nodig, maar ook zeer corona proof! Extra te vermelden is dat het sanitair bijzonder proper is. Ook interessante broodjes service. Vriendelijke eigenaar, rustig en discreet. Wij hebben zelf geen geen kleine kinderen meer, maar de speeltuin ziet er ook heel aantrekkelijk uit!

Lesley Bekker, Eigenaar, 10-02-2022

bedankt voor uw zeer mooie review, graag tot een volgende keer! mvg Lesley en Peter

• 10Melanie16-05-2021

Heerlijke vakantie gehad

Mooi gelegen camping, met een leuk klein beekje dat stroomt door de camping. Kids hebben zich goed geamuseerd. De mooie speeltuin is een leuke afwisseling, geen animatie nodig. Als je rust, kleinschaligheid en de natuur het belangrijkste vindt, ben je hier goed. Er loopt wel een weg langs de camping, die je al vrij vroeg hoort. Woon en werkverkeer komt er voorbij. Als je dan realiseert dat je zelf vakantie hebt en niets hoeft, is deze weg totaal niet storend. Sanitair was goed schoon. Voldoende zeep en toiletpapier aanwezig. Als we een min punt vinden willen, dan is het de verlichting in het hoofdgebouw wat op een sensor aan gaat. Als je helemaal alleen bent, dan wilt het licht te snel uitgaan. Och als dat het enige is! ‘S nachts is het er erg koud geweest, vergeet geen kachel of tweede deken mee te nemen. De vlonders die bij de camping gratis te leen zijn, waren ook een uitkomst. We hadden veel regen tijdens ons verblijf.

Lesley Bekker, Eigenaar, 10-02-2022

Bedankt voor uw zeer mooie review. ik begrijp dat het vervelend is dat er tijdens de dag zoveel verkeer was. afgelopen jaar is de de andere weg richting Robertville maanden onderbroken geweest waardoor alles langs hier moest passeren en dat gaf idd wat overlast. de andere weg is ondertussen gelukkig weer open zodat het verkeer weer wat verdeeld wordt. Fijn te horen dat alles goed bevallen is ondanks het regenachtig weer. graag tot een volgende keer met een mooi zonnetje erbij! mvg Lesley en Peter

• 10Gwen Van de Ven04-05-2021

Topcamping!

Super gezellige en propere camping. Nette douches en wc. Leuke wandelingen in de buurt. Ons hondje vond het ook fantastisch aan het beekje dat door de camping loopt! Zeer hondvriendelijk en super lieve uitbaters! Wij komen nog eens terug!

Lesley en Peter, eigenaar, 27-06-2021

Bedankt voor uw zeer mooie review en fijn te horen dat u zo een aangenaam verblijf heeft gehad. Graag tot een volgende keer met beter weer!

• 8Familie de Kroon16-12-2020

Camping in mooie omgeving

Fijne en hartelijke ontvangst bij aankomst. Paden om de campingplaats te bereiken soms aan de krappe kant terwijl wij nog niet eens een grote caravan hebben. Wij hadden plaats 68, dat is een premium kampeerplaats met uitzicht, een hele mooie plek die rustig ligt. Wel af en toe last van geluid van de weg. Sanitair altijd zeer schoon. Vanaf de camping kun je makkelijk wandelingen maken (verkrijgbaar bij de receptie). Zo kun je te voet naar het meer van Robertville, wel jammer dat je daar nauwelijks bij kunt komen. De camping ligt in een mooie omgeving, veel te zien in de nabije omgeving. Hondvriendelijke camping.

• 8Staat v/h sanitair

Lesley en Peter, eigenaar, 27-06-2021

Bedankt voor uw mooie review! het meer is meestal wel bereikbaar, op 1km achter de camping is een bosweg die leidt tot een klein strandje daar kunnen de honden meestal wel in het water behalve als het water erg hoog staat maar dan is er nog het beekje op de camping waar ze ook in mogen spelen. Graag tot een volgende keer!

• 9Geert Vermeulen26-09-2020

We hebben hier 5 nachten verbleven en we hadden hier gerust nog langer kunnen staan. Van hieruit kan je prachtig fietsen en wandelen. De uitbaters zijn zeer vriendelijk. Het sanitair is zeer netjes. Wij komen hier zeker nog terug!!!

Lesley en Peter, eigenaar, 27-06-2021

Bedankt voor uw zeer mooie review en fijn te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad.

Camping Anderegg info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (1)