Camping Anderegg

130 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

We komen terug

Campanula
9-10-2018

Mooie camping, wij hadden prachtig uitzicht en een mooie plaats.Sanitair is superschoon.

We hebben met veel plezier 5 1/2 week op deze camping gestaan.

Vriendelijke behulpzame eigenaren en ouders.

Leuk wandelen vanaf de camping.

Mooie omgeving.

De Vennbahn (fietspad op oude spoorbaan)komt door Weismes, prachtig fietspad. Fietsendrager meenemen en steeds een stuk verder starten.

Wij deden boodschappen in Malmedy, mooie route er naartoe.

Minpuntje? Dat zou dan de weg langs de camping zijn en alleen als de wind vanaf die kant komt.

Camping Anderegg, eigenaar, 12-10-2018
Heel fijnom te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer! Groetjes Lesley en Peter

Dikke vette aanrader.

René spreeuw
23-8-2018

Wat een fijne camping.

Prima sanitair, goede ligging, aardige en behulpzame eigenaren.

Minpunt? Ik ben ze niet tegen gekomen

Camping Anderegg, eigenaar, 24-9-2018

Heel fijn om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad op onze camping. bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer!

mvg

Super! Ook voor honden 👍🐾

Jacqueline en Albert-Jan Blaauw
12-8-2018

Leuke gemoedelijk schone camping, met name de plaatsen met uitzicht zijn aan te raden. Let op welke plaats je boekt ivm de zon. Sommige plaatsen heb je heel vroeg de zon, maaar ook vroeg de schaduw! Een zeer hondvriendelijk camping. Wij hebben van 28-7 tot 4-8, genoten op deze camping, plaatsje nr 93.

Je kan er fijn met je hond wandelen. Er is ook een meer met strand in Robertville, heerlijk voor kinderen en volwassenen. Lastig met een hond, die is er niet welkom. Het is ook verboden om ergens anders te zwemmen rond het meer, wat wij wel hebben gedaan met de hond.

Xx

Wel weinig douches voor 80 kampeerplekken, 2 vrouwendouches, 1 kinderdouche, 1 familiedouche en 2 mannendouches, 2 ruimtes waar je je wel kan wassen.

Doordat het zo schoon is, vond ik het minder erg om te wachten. Het werkt met douchemuntjes 50,- voor 5 min. Op zich vind ik zelf een pasje makkelijker die je kan opwaarderen. Misschien iets voor de toekomst?

Camping Anderegg, eigenaar, 12-10-2018
Heel erg bedankt voor de zeer goede review en heel fijn jn om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer!

We komen zeker terug

Nathalie
21-7-2018

Heel mooie camping en zeer rustig gelegen. Honden zijn er ook welkom en dat was voor ons zeker een pluspunt. Misschien 1 klein minpuntje, Je zou vroeger het ontbijt moeten kunnen afhalen maar voor de rest een ideale camping met perfect onderhouden sanitair.

Camping Anderegg, eigenaar, 21-7-2018

heel erg bedankt voor de mooie review, vroeger dan half 9 het ontbijt ophalen is voor ons helaas geen haalbare kaart omdat wij s'avonds laat na 23u nog moeten schoonmaken en smorgens de broodjes nog moeten inpakken en dan blijft er natuurlijk niet veel nachtrust meer over helaas anders graag. maar toch heel fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad.

heerlijk

Elke
18-7-2018

We zijn voor de eerste keer een aantal dagen met de kinderen met de tent op vakantie geweest. De camping is super goed meegevallen. Echt goed voor mensen die rust zoeken! Vanaf half 11 's avonds lijkt het of iedereen naar bed is: bijna geen licht of geluid meer. We hadden een zogenaamde kleinere campeerplek, maar deze was nog zeer ruim. Het uitzicht was geweldig! Het sanitair altijd zeer proper. Er waren vele wandelwegen vlakbij. De uitbaters waren altijd behulpzaam en goed bereikbaar.

Camping Anderegg, eigenaar, 21-7-2018

heel erg bedank voor de mooie review en uiteraard ook heel fijn om te horen dat jullie onze service zo gewaardeerd hebben daar doen we het natuurlijk voor.

Zalige tijd

Filip D.
16-7-2018

Eerste keer op deze camping, na lange tijd terug gaan kamperen met een tent. Over de camping en uitbaters alleen maar positieve woorden. Mooie plaats aangeboden in de schaduw, sanitair perfect , uitbaters zeer bereikbaar en in hun winkeltje al het nodige. Een plaats om terug te keren. Voor wie rust zoekt in de natuur, niet voor wie avondanimatie, lawaaierige kampeerders ed zoekt. Voor wie rust zoekt en en even wil genieten in de natuur. Toplocatie.

Camping Anderegg, eigenaar, 21-7-2018

Heel erg bedankt voor jullie mooie review en heel fijn om te horen dat jullie van de rust en de natuur genoten hebben. Tot de volgende keer!

Gezellige en propere camping

Ann
16-7-2018

Héél gezellige camping waar je zeker rust kan vinden. Kort bij wandel- en fietsroutes. Vriendelijke ontvangst. Sanitair is netjes. Echt een aanrader, wij komen zeker terug!

Camping Anderegg, eigenaar, 21-7-2018

Bedankt voor jullie mooie review, het is fijn om te horen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad en tot de volgende keer!

Super camping

Kathy
15-7-2018

Hier kom je helemaal tot rust op deze propere en gezellige camping ,

Camping Anderegg, eigenaar, 21-7-2018

Bedankt Kathy voor de zeer goed review heel fijn om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.

Tot de volgende keer!

Lesley en Peter

Wow! Een van onze favorieten!

Tamara
7-7-2018

Fantastische camping! De plekjes aan de beek een enorme aanrader als je kids hebt! Zelden zo’n lieve en meedenkende camping eigenaren getroffen, die hun uiterste best doen, tot op de laatste minuut! We zijn met Pinksteren een weekend geweest, waren zo onder de indruk dat we deze zomer weer 2 weken gaan! zelfs willen we de mogelijkheid van een jaarplaats bekijken!

Camping Anderegg, eigenaar, 9-7-2018

Heel erg bedankt voor jullie geweldige review, dat doet ons echt plezier. we kijken er naar uit om jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen!

groetjes Lesley en Peter

Voor herhaling vatbaar.

Ben en Gerda Briels
3-7-2018

Het is een super mooie rustige camping met heel veel groen dat goed wordt bijgehouden. De plaatsen zijn zeer ruim. Ook het sanitair is heel schoon , de campinghouders zijn aller vriendelijks en helpen je daar waar nodig is. Nederlands sprekend. Wij hebben in een maand tijd dat we er waren geen negatieve dingen kunnen vinden . Wij wensen Lesley en Peter en ouders dan ook verder een goed seizoen. Van ons verdienen jullie een hele dikke 9.

Met de vriendelijke groeten Ben en Gerda Briels uit Roggel.

Camping Anderegg, eigenaar, 9-7-2018
Heel erg bedankt voor jullie mooie review, het is heel fijn om te lezen dat jullie een mooie tijd hebben gehad op onze camping, daar doen we het voor. jullie zijn ook heel fijne gasten en we hopen jullie nog eens terug te zien. met vriendelijke groeten Lesley, Peter, Edith en Willy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.