Camping Anderegg

117 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Fijne camping, de kids willen weer terug.

dekleinedijk, 14-5-2018

Zeer vriendelijke mensen. Beekje is echt fantastisch voor de kids, we hebben geen last gehad van lawaai oid. Er ligt een weg wat soms gehorig kan zijn bij voertuigen die veel lawaai maken, maar zeker 's-avonds weinig last van gehad. Sanitair is zeer netjes, er wordt wel vriendelijk verzocht aan iedereen dit ook zo te houden ;-). Er is genoeg te wandelen, je bent binnen een paar minuten in het bos. Er is ook e.e.a. dicht in de buurt te bezoeken. Ze hebben 2 speeltuintjes erbij, ook met een waterpomp en zand, en een kleine crossbaan.

We zijn er 6 dagen geweest, maar dat was eigenlijk te kort!

Camping Anderegg, eigenaar, 18-5-2018

Heel erg bedankt voor uw fantastische review, we zijn blij te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de kinderen zich ook erg goed vermaakt hebben. We hopen u nog eens terug te zien!

Eerste keer camping

Karolien cilissen, 7-1-2018

Het was onze eerste keer op een camping, maar zeer geslaagd!!! Ze zijn er ook zeer diervriendelijk en onze 2 viervoeters hebben het er ook naar hun zin gehad. Kortom, voor herhaling vatbaar 👍
Camping Anderegg, eigenaar, 18-5-2018

Heel erg bedankt voor de goed review, we vinden het fijn te horen dat jullie en de hondjes een leuke vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer!

Fantastisch, zeer gemoedelijk

Hilde, 25-12-2017

Zeer leuke, nette camping.

Zeer vriendelijke mensen, gemoedelijke en familiale sfeer.

Fijne omgeving om te wandelen. Onze hond was ook van harte welkom op de camping.

Wij gaan zeker terug !

Camping Anderegg, eigenaar, 3-1-2018

Bedankt Hilde voor de mooie review. Leuk om te horen dat jullie de camping zo waarderen om de omgeving maar ook om de gemoedelijke sfeer want dat is toch iets wat we zeker willen tewerkstellen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf kan zijn. We zijn grote dierenvrienden dus honden zijn heel erg welkom op onze camping.

groetjes Lesley en Peter

Fantastische leuke camping

John, 22-12-2017

Zeer mooie omgeving . Vriendelijke mensen.Hartelijkj onthaal. Zeer prettig verblijf gehad. Vooral de properheid van het sanitair. We komen zeker terug.
Camping Anderegg, eigenaar, 3-1-2018

Bedankt voor de goede review John, we vinden het heel fijn te horen dat jullie de netheid van het sanitair en de omgeving zo waarderen. We hopen u nog eens terug te zien.

Lesley en Peter

Super camping voor jong en oud!

Horst, 20-12-2017

Proper sanitair, mooie omgeving om te wandelen, mooie standplaats. Super vriendelijke ontvangst aan de receptie en men staat altijd klaar!!
Camping Anderegg, eigenaar, 21-12-2017

Bedankt voor uw review Horst, het doet ons veel plezier om zo een mooie beoordeling te ontvangen van u. we hopen u een volgende keer nog eens te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten en prettige feesten!

Fantastisch mooie natuur!

Ceux Marleen, 6-12-2017

Rustige omgeving! Heel mooie natuur! Niks af te keuren!
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Bedankt voor deze geweldige review Marleen, we vinden het fijn te horen dat jullie onze camping en de omgeving zo mooi vinden. we hopen jullie volgend jaar weer te zien op onze camping.

Lesley en Peter

Fantastische camping en leuke eigenaars

Nadia Vanrijckel, 5-12-2017

Mooie gezellige camping, zeker een aanrader voor mensen met kinderen en zelfs met hond ben je hier welkom. Er is een speelruimte voorzien voor kinderen en een loopweide voor honden. Als het sneeuwtapijt er ligt is het een plaatje !
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Heel erg bedankt voor deze geweldige review mevrouw Vanrijckel we vinden het fijn te horen dat onze camping zo in de smaak valt bij u. we hopen dat we u het volgende seizoen weer mogen begroeten op onze camping.

Lesley en Peter

Heerlijk om even het hektische leven te ontlopen.

Anita Kempeneerd, 5-12-2017

De prachtige natuur, de mooie uitzichten, de stilte, het vriendelijk onthaal en zeer proper.
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Bedankt Anita voor deze zeer goede review. We vinden het heel fijn te horen dat onze camping zo in de smaak valt bij u en zijn heel blij met deze fantastische score. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen op onze camping.

Marcel van Wersch, 21-11-2017

Leuke kleinschalige camping fantastisch genoten geweldig uitzicht geen vraag te gek voor dit prachtige stel en hun lieve ouders
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Bedankt Marcel voor deze mooie review. we vinden het heel fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van onze camping en van het uitzicht. Bedankt voor de lieve woordjes dat doet echt deugd.

we hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen op onze camping.

groetjes Lesley en Peter

Een fijne Camping voorzien van zeer schoon sanitair een droogruimte(gemakkelijk als het hard heeft geregend om natte kleding en schoenen te laten drogen) luxe nieuwe wasmachine en droger mooie afwas gelegenheden.

Ze hebben een recreatie ruimte waar je je eigen eten en drinken kunt nuttigen.

Maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan een kantine waar je eten of drinken kunt bestellen en gezellig met andere camping gasten een biertje kan drinken. Het is even wennen maar snap wel de reden.

Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Bedankt Twan voor de mooie review. we hopen dat we jullie nog vele jaren mogen verwelkomen op onze camping. Misschien is het nog een leuk ideetje om samen met een bak ijs met daarin flesjes bier op ons terras te komen zitten en samen jeu de boules te spelen. gezellig!

Lesley en Peter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Anderegg scoort een 9.07 uit 10 op basis van 120 reviews.