Géén boekingskosten

Anderegg

BelgiëLuikWaimes / Weismes (D)
8.9FantastischScore uit 189 reviews
+88/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 189 reviews
  • 9.2Staat v/h sanitair

• Recreatieruimte
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

189 Reviews over Anderegg

• 9Olivier breuck11-11-2022

Fantastisch vakantie

Vakantie op Camping Anderreg met de Kinder en: alles is gedaan om mooie vakantie door te brengen. En de Regio is prachtig. Ook is het heel dichtbij Van Robertville les bains waar men kan zwemmen en genieten.

• 9Frederic Verbruggen24-09-2022

Rustige kindvriendelijke camping, prachtig gelegen

De camping ligt in een prachtige omgeving met tal van mogelijkheden tot wandelen, fietsen of stedenbezoek. De camping heeft een grote en vooral veilige speeltuin. Het sanitair wordt zeer goed onderhouden. De nieuwe incheckbalie is zeker een meerwaarde, alhoewel hierdoor wel het contact met de eigenaars verminderd wordt. De eigenaars en hun ouders zijn trouwens heel vriendelijk en behulpzaam. Het kleine winkeltje biedt wat basisproducten, maar dat stoorde ons niet omdat er warenhuizen genoeg zijn in de directe omgeving. Het enige minpuntje voor ons is de toch wel drukke weg langs de camping, dat geeft bij momenten toch wat geluidsoverlast. Kortom, voor ons is dit zeker een ideale camping waar wij graag naar terug komen. Tot de volgende keer!

Lesley, Eigenaar, 30-09-2022

Heel erg bedankt voor uw zeer mooie review. Zoals u zelf al vermeld staan we elke dag van 8u30 tot 18u ter beschikking in ons winkeltje/receptie om onze gasten verder te helpen of gewoon een praatje te slaan. Dankzij de zuil kunnen we rustiger de tijd nemen om een gesprek te voeren met de klanten die graag even langskomen of we kunnen zelf eens een rondje maken over de camping om met de gasten te praten. Win-win want dankzij de zuil hebben we hier eigenlijk net wat meer tijd voor. Graag tot de volgende keer!

• 10Hilde22-09-2022

Zalig vakantieplekje

Mooi verzorgde camping op een enige plek in de natuur. Wie van wandelen houdt, moet hier zijn. Maar er zijn ook mooie stadjes, winkels en ander leuks in de buurt.

• 9Eetgelegenheden

Lesley, Eigenaar, 30-09-2022

Heel erg bedankt voor uw zeer mooie review! graag tot de volgende keer! mvg Lesley en peter

• 9Maarten Van Tongel22-09-2022

fantastisch

Top camping, toffe wandelingen, enorm mooie omgeving

• 8Staat v/h sanitair

Lesley, Eigenaar, 30-09-2022

Heel erg bedankt voor uw zeer mooie review Tot de volgende keer!

• 9Amber09-09-2022

Heerlijke camping met jonge kids

Wij stonden twee weken op de camping met twee jongens van 4 en 6. In een tent, een kampeerplek aan het beekje. Door de droogte zat daar helaas geen water in, maar wel veel stenen en daar hebben onze heren zich uitstekend mee vermaakt. Er is vanaf de camping geen zicht op de speeltuin. De kinderen kunnen er zelfstandig heen (ze moeten een bos paadje oversteken waar wij 1 keer een trekker langs hebben zien gaan) en de speeltuin is omheind. Wij hadden in het geheel geen last het verkeer langs de doorgaande weg. Sanitair is schoon en voldoende. Een euro per douche beurt van 5 min. Er is een familie douche. Goede wasmachine en droger die in een uur klaar zijn. Hele fijne recreatie ruimte met automaten voor koffie, drinken en lekkers; servies en boekjes die je kan lenen, een tv, en speelgoed voor de kleintjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Er waren veel andere gezinnen met jonge kinderen en veel honden.

• 5Eetgelegenheden

Lesley, Eigenaar, 22-09-2022

Bedankt voor uw zeer mooie review, graag tot de volgende keer! mvg Lesley en Peter

• 9Erika Poot09-09-2022

Geweldig genoten!!

Heerlijke camping,rustig en prachtig uitzicht. Sanitair super schoon,broodjes vers van de bakker en vanuit de camping mooie wandelingen.

• 7Eetgelegenheden

• 9Annick Meersman08-09-2022

Geweldige camping

Zeer mooie complete camping . Vlakbij de wandelwegen . Vriendelijke uitbaters die aan alles gedacht hebben . Er is een recreatie ruimte met tafels en stoelen , een keukenblok met microgolfoven, tassen en borden en bestek dat je kan gebruiken , warme en koude dranken . Ideaal voor de mensen die per fiets reizen . Ook is er een kleine campingwinkel . Sanitair is zeer proper met daarnaast de wasruimte met wasmachine en droogkast maar ook een verwarmde ruimte om schoenen en jassen te laten drogen . Elke morgen vers brood of pistolets via de broodservice . Wij komen graag terug .

• 8Eetgelegenheden

Lesley, Eigenaar, 22-09-2022

Bedankt voor uw zeer mooie review, graag tot een volgende keer! Mvg Lesley en Peter

• 9Marlies K08-09-2022

Heerlijke tijd gehad.

Een hele fijne camping. Zeer snelle en vlotte communicatie. Fijn dat er broodservice was. Wij willen zeker nog terugkomen! Er zijn afhaalmaaltijden, helaas geen restaurantje. Op 30min wandelen is er een wel een goed restaurantje. Ook leuke wandelingen in de buurt die zij omschrijven. Superhandig!

• 3Eetgelegenheden

• 9lucien verhamme08-09-2022

We komen zeker de komende jaren terug !!!!

We komen reeds 23 jaar naar camping Anderegg en dit meerdere malen ik het jaar .Is wel een rustige camping en we voelen ons daar wel op ons gemak .

Lesley, Eigenaar, 22-09-2022

Dat is heel fijn om te horen, bedankt! Natuurlijk ook heel fijn dat jullie al jaren zo trouwe klant zijn, dat doet ons plezier. Tot volgend jaar! groetjes Lesley en Peter

• 8An en Tim08-09-2022

Genieten van de natuur en de kindjes amuseren zich

Aangename camping, vriendelijke uitbaters, verzorgd sanitair en verzorgde campingplaatsen, geweldige speeltuin, leuk riviertje om in te spelen

Camping Anderegg info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (1)