Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael

Tonen op kaart

104 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael

• 2019
    10Rob en Joke30-12-2019

Zeer netjes en met perfecte service

De gastvrijheid en de service waren uitmuntend. De staf is bereid en instaat om zeer flexibel in te spelen op de wensen van de gasten. De accommodatie is zeer goed, en bovendien feestelijk aangekleed.

Team Molen van Medael, eigenaar, 31-12-2019

Beste Rob & Joke, Hartelijk dank voor jullie mooie woorden! We hopen dat jullie de feestdagen goed hebben kunnen vieren op ons domein! Hopelijk tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Tonino Cortinovis29-12-2019

Staat bij vele onder ons op het netvlies gebrand.

Bedankt Team Molen van Medael, wat een prachtig gerenoveerde woning "Herenhuis" zeer goede accommodatie elke slaapkamer heeft zijn eigen badkamer met douches en heel hygiënisch. Het onthaal was fenomenaal... zeer vriendelijke eigenaars "thanks". Daarbij hebben ze nog een uitgebreid activiteitenpakket, persoonlijk hebben we genoten van de huifkar rit naar Henry Chappel (Amerikaans kerkhof II wereldoorlog) zelfs de regen was geen spelbreker. Daarbij is de omgeving schitterend, heel veel vergezichten die je uitnodigen om bijvoorbeeld te wandelen of te fietsen. Neem daar nog eens de korte afstanden bij als uitstappen, Valkenburg, Vaals drielandenpunt, overdekt zwembad"Mosaqua" in Gulpen, Luik, Maastricht, Aken enz... Een zeer geslaagde kerstvakantie voor zo een grote groep.

Team Molen van Medael, eigenaar, 03-01-2020

Beste Tonino, Hartelijk dank voor jullie mooie review! Fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van het Herenhuis. We hopen jullie dan in de toekomst ook nogmaals te mogen ontvangen op ons domein van de Molen van Medael!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Joris19-12-2019

Het toonbeeld van gastvrijheid.

In oktober 2 dagen met het managementteam de welbekende heidagen doorgebracht in de Molen van Medael. Laten we voorop stellen dat we nog al wat wensen en eisen hadden. Vanaf het eerste contact was duidelijk date aan het juiste adres waren. Ik overdrijf niet als ik zeg dat werkelijk niks teveel was. Een 10 met een gouden griffel voor gastvrijheid. Een persoonlijke werkwijze maar daardoor niet minder professioneel. Het was duidelijk dat er enorm geïnvesteerd is in dit complex. Alles zag er spik en span uit. Je waant je weliswaar in de binnenlanden van Frankrijk maar alle moderne faciliteiten waren aanwezig zonder dat dit ten koste ging van de sfeer. De slaapkamers waren gewoonweg prima. Niks, maar dan ook niks op aan te merken. Verwacht geen grote bubbelbaden op de badkamer naar dat past ook niet bij deze locatie. Keurig verzorgd, meer dan voldoende ruimte en pure gastvrijheid. Ik zeg chapeau.

Team Molen van Medael, eigenaar, 20-12-2019

Beste Joris, Hartelijk dank voor de zeer fijne review! Altijd mooi om te horen dat ook onze zakelijke gasten ons werk kunnen waarderen. We hopen jullie met de firma of met een privé gezelschap nogmaals mogen te ontvangen op ons domein!

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 10Karina en Jean Peters21-11-2019

Geweldige accommodatie!

Vriendelijk en klantgerichte medewerkers en eigenaren. Heel divers qua mogelijkhed en te ondernemen activiteiten. Een aanrader en een blijver!!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Fam. J. Veldhuizen18-11-2019

Ontzettend fijne vakantieplek

Het was een verrassend net en rustig park met veel groen. De kinderen hadden het er erg naar hun zin en hebben zelfs eekhoorntjes gezien, waar ze trots op waren. Hun ouders genoten niet minder. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De locatie is een goede uitvalsbasis voor uitjes in de omgeving, met veel natuur, cultuur en historie.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Lansu15-11-2019

Fijn weekend met ganse familie

Net zoals vorig jaar een aangenaam verblijf in een mooie en comfortabele omgeving

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Isabelle Meuleman14-11-2019

GE-WEL-DIG

Wij hadden voor onze 20e huwelijksverjaardag en de verjaardag van mijn echtgenoot een fantastisch verblijf bij jullie!! We waren met 44 personen en hadden een fantastische formule door jullie laten uitwerken! De activiteiten, het eten, de accomodaties, 10/10!!! Doe zo verder!! Wij komen alvast zeker terug!! Isabelle en Mike

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Familie Noort28-10-2019

Prima familiebestemming

Met veel plezier een midweek doorgebracht in het Herenhuis met de hele familie. Een ideale plek in een prachtige omgeving. De Molen van Medael is een bestemming met hoge kwaliteit. We hebben al diverse groepshuizen in België en de Eifel bezocht met de familie. Dit huis sprong er uit!

Team Molen van Medael, eigenaar, 01-11-2019

Beste familie Noort, Hartelijk dank voor jullie reactie! Fijn om te horen dat we het zo goed doen ten opzichte van andere huizen. Dat is ook ons doel! Graag tot ziens!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Yvonne Enter- Van Rijt24-10-2019

Super verblijf gehad!

We hebben met onze vriendengroep een super weekend gehad! Wij zaten in de melkhuisjes. Plek genoeg voor iedereen. De foto’s op de site zijn een goede weergave van hoe het in het echt is! De activiteiten die worden aangeboden zijn ook perfect geregeld conform afspraak. Zeker een aanrader!

Team Molen van Medael, eigenaar, 28-10-2019

Beste Yvonne, Dank voor jullie mooie woorden. Dit soort reacties zien wij uiteraard graag! We hopen jullie graag in de toekomst nogmaals te mogen begroeten.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9fam. Kuper24-10-2019

ideaal vakantiehuis

We hebben een geweldig weekend beleefd met de hele familie. Het huis was prima en gezellig ingericht met mooie slaapkamers ,toilet en douches. Als er al een minpuntje was dan vonden we de keuken wat aan de kleine kant voor zo'n grote groep. Het is zeker de moeite waard om hier terug te komen.

Team Molen van Medael, eigenaar, 28-10-2019

Beste familie Kuper, Dank voor uw mooie reactie. Fijn om te horen dat jullie een geweldig weekend hebben gehad! Dank voor de tip betreft de keuken. We nemen het mee richting de toekomst! Graag tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

5 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael

• Robberechts, 09-06-2014

In deze omgeving is er voor elk wat wils.

• Ellen Hengeveld, 09-12-2013

Wij hebben gebruik gemaakt van een arrangement. vlaaibakken, lunch, huifkartocht, bierbrouwerij en BBQ alles zeer goed verzorgd en het eten was meer dan genoeg en heerlijk .

• Mieke Geldhof, 03-11-2013

De rondleiding in de stroopstokerij is een aanrader.

1 vraag over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael

• josien, 01-05-2018

Leuke middagen gehad!

Vanmiddag hebben we bij Hombourgeois de 9de verjaardag van één van onze kinderen gevierd. Door de 10 vriendjes is het outdoorparcours afgelegd en ook zijn ze in de Speleobox geweest. Hartstikke gezellig! Begeleider Peter deed het super leuk met de kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar! Toppie!! In het verleden hebben wij met onze neven en nichten ook al de speurtocht "ligne 38" gedaan. Dit was ook al een leuke ervaring... WIJ weten dus waar we goed terecht kunnen voor leuke activiteiten!!

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12