Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael

Laatste review

Super familieverblijf!!

Anja Kooij,
2-12-2018

Heerlijk huis voor familieweekend met jonge en oudere kinderen! Veel sportieve mogelijkheden!!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

60 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael in het Nederlands

Super familieverblijf!!

Anja Kooij,
2-12-2018

Fantastische ervaring

Joris verheyden,
28-11-2018

Zeer mooie ligging, rustig en groen

Echt tot in de puntjes verzorgd!

Liane Koch,
20-11-2018

Wij verbleven met 7 volwassenen en 2 kleine kinderen in het Melkhuisje. Alles was geweldig geregeld. Wij hebben ook gebruik gemaakt van diverse activiteiten en de dinerservice. Ook dit was helemaal top geregeld. Ontzettend vriendelijke gastheren en gastvrouwen en veel te veel eten. Ons heeft het aan niets ontbroken. Een absolute aanrader!

Team Molen van Medael, eigenaar, 26-11-2018

Beste familie Koch,

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Hier doen wij het voor!

Graag tot ziens bij de Molen van Medael.

Geweldige accommodatie en locatie 👍

M.Heijdendael,
14-11-2018

De woning was helemaal top. Hygiëne en netheid prima.

Wij waren met 11 personen en hadden meer dan voldoende plaats. De lange tafel met comfortabele stoelen waren top! Daar zaten we iedere avond.

Wel vonden we de twee kamertjes waar de stapelbedden stonden erg klein. Voor kinderen is dit prima, maar voor volwassenen waren deze kamertjes aan de krappe kant.

De badkamers met de douches zijn ook prima.

De pizza service was geweldig. Heel goed verzorgd, heerlijke pizzabodems en meer dan genoeg beleg-topping.

Wij hadden een steengrill vergeten en spontaan werd een grill plaat van jullie aangeboden👍 Dat noemen we nog eens service.👍👍

De locatie is schitterend.

Al met al is iedereen zeer enthousiast over het huis, de locatie en de service.Top!!

Team Molen van Medael, eigenaar, 19-11-2018

Beste fam. Heijdendael,

Hartelijk dank voor deze geweldige feedback! Fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van onze woning en de pizza's! Wij bieden de woning nu ook aan voor 8 volwassenen en 4 kinderen, daardoor zullen enkel kinderen verblijven in de stapelbedden. Maar dank voor de tip!

Heel graag tot ziens!

Genieten met een grote G..

Hellebuyck-Braeckevelt,
4-11-2018

We hadden er een fantastisch weekend, mooie locatie, rustig, mooie omgeving, supervriendelijke mensen...alles TOP!!

We komen zeker terug!

Iedereen super bedankt, de familie Hellebuyck-Braeckevelt

Team Molen van Medael, eigenaar, 19-11-2018

Beste familie Hellebuyck,

Hartelijk dank voor jullie hele mooie feedback! Wij zien jullie graag weer op het domein van de Molen van Medael!

Prachtige locatie, veel te doen in de omgeving!

Fam. Louws,
22-10-2018

Prachtige ligging, netjes, veel te doen ook op terrein zelf, leuke speelmogelijkheden voor de kinderen, mooie huizen! Huis niet heel erg ruim, maar is prima te doen met een groep! Keurig schoon bij aankomst!

Stofzuiger en dweilmogelijkheid zou fijn zijn. Vloer is erg snel vies met een grote groep en niet heel handig om een baby over de vieze vloer te laten kruipen. We hebben een beregezellige vakantie gehad, bedankt voor alles!!

Beste fam. Louws,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat jullie genoten hebben! Stofzuiger en dweil gaan we binnenkort permanent in de woningen plaatsen, dank voor de tip!

Mooie locatie, vooral zeer vriendelijk personeel!

Jeanne Kuijpers,
21-10-2018

Groot aanbod aan activiteiten. Mooie locatie en zeer behulpzaam en vriendelijke mensen zijn aanwezig. We hebben genoten met zijn allen. De moeite waard om dit te beleven.

Beste Jeanne,

Hartelijk dank voor jullie positieve feedback. Fijn om te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf op het domein van de Molen van Medael.

Prachtige accommodatie met behulpzame eigenaren.

Pim de Pagter,
18-10-2018

Uitstekende accommodatie. We hadden voor vijf volwassenen een zespersoons huisje gehuurd, met drie slaapkamers. We kregen echter, voor de zelfde prijs, een twaalfpersoons huisje met zes slaapkamers.

De inrichting was nieuw en uitstekend. De omgeving is prachtig met veel mogelijkheden tot wandelen.

De huidige eigenaren hebben de Molen van Medael enkele jaren geleden overgenomen van hun (schoon)ouders en zijn bezig alles te moderniseren.

Er staat op het terrein een stroopstokerij die al zeven generaties in de familie is. Biologische appels en peren, dus wat wil je nog meer. Interessant om te zien, en daarna natuurlijk een paar potjes aanschaffen.

Ik kan niets negatiefs bedenken.

Beste Pim,

Hartelijk dank voor jullie mooie woorden. We zijn inderdaad bezig met een grondige renovatie van alle woningen. December 2019 hopen wij alle vakantiewoningen gerenoveerd te hebben.

Graag tot ziens!

Helemaal top!

Karin van der Heyden,
18-10-2018

Molen van Medael, Herenhuis met groep van 33 personen. Mooie sfeervolle inrichting. Voldoende ruimte. Erg schoon!!

Leuke speeltuin voor de kinderen. Vriendelijk personeel. Gelegen in prachtige omgeving. Kortom top!

Beste Karin,

Zeer vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u het ook als positief ervaren heeft.

We komen al jaren in Hombourg op de Molen van Medael, voor ons het ultieme vakantie vieren. Echt een schilderachtige locatie, mooie huisjes die schoon zijn en ingericht met werkelijk alles wat je nodig hebt als je hier zoals ons een lang weekend of een paar weken verblijft. Sinds dat Roy&Jocelyne de Molen van Medael hebben overgenomen zijn we bij ieder bezoek zó verrast over de mooie en positieve veranderingen. Zo is het hele landgoed nu bijna in z'n geheel gerenoveerd in een prachtige stijl en is de buitenboel enorm aangepakt. Er is een mooie grote speeltuin gebouwd en op het terrein zijn allerlei buitensport activiteiten mogelijk. Het lijkt alsof wij aandelen hebben in de Molen van Medael maar als je de gastvrijheid, servicegerichtheid en het aanpakken van Roy, Jocelyne en hun team (zoals Yvonne en Michael in de Franse Salon) ervaart dan kun je niets anders dan dit allemaal beamen. Deze warme mensen verdienen een dikke pluim.

Beste Jaap,

Hartelijk dank voor deze waanzinnige review. We kunnen niets anders zeggen als tot de volgende keer! :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael in Hombourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.