Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael

VakantiehuisWeer vandaag19°6°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael
8,8

49 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael in het Nederlands

Met vrienden

Wij hebben een lang weekend verbleven in het melkhuisje voor 12 personen en waren erg tevreden over de ruimte en de sfeer/inrichting. Ook de mogelijkheden voor de kinderen: speeltuin, voetbalveld etc. waren erg leuk. Vriendelijk en behulpzaam personeel, die ons meteen hielp bij vragen/problemen. Mooie omgeving en heerlijk rustig gelegen.

Enig minpuntje was de schoonmaak, die vonden wij wat matig.

Team Molen van Medael, eigenaar, 14-9-2018

Beste familie Kop,

Hartelijk dank voor jullie feedback! Fijn om te horen dat jullie en de kinderen het fijn vonden. Jammer dat de schoonmaak niet helemaal naar wens was, we werken er hard aan om alles piekfijn in orde te hebben!

Geweldig mooi gerenoveerde hoeve

hans van Sambeek
30-8-2018

Fantastische plek om van daar uit de streek te bekijken. Heerlijk rustig, schoon, ruim van opzet en zeer vriendelijke mensen. We waren hier in augustus 2018 met een gezin met 4 jongeren (18+) en we hebben ons prima vermaakt. We komen graag nog eens terug.

Team Molen van Medael, eigenaar, 4-9-2018

Beste fam. Sambeek,

Hartelijk dank voor jullie mooie review! Uiteraard zijn jullie van harte welkom voor een volgend verblijf!

Renee
19-8-2018

Wij huurden Melkhuisje 3: superschoon, prachtig sanitair en leuke, ruime binnenruimte, fijn terras, faciliteiten binnen een kleine cirkel, veel opties voor catering, gastvrije eigenaren

Top !

Fam. Arets - Peeters
13-8-2018

Mijn man en ik waren er met onze kinderen en kleinkinderen .

Leeftijd kleinkinderen van 8 -10 - 14- 16 jaar !

Voor elk wat wils .

Wij en hun hebben zich allen uitstekend een midweek vermaakt.

Het ontbrak ons aan niets .

De workshop vlaai bakken was een groot succes , ondanks de hitte , heerlijk koel en de vlaai ( naar keuze) was super lekker !

Veel te doen ter plekke of in de buurt .

Team Molen van Medael, eigenaar, 14-8-2018

Beste familie Arets,

Hartelijk dank voor jullie fijne feedback! Goed om te horen dat het niemand aan iets ontbrak. Graag tot ziens bij de Molen van Medael!

Fantastisch Domein en perfecte accommodatie

Familie Brouwer
2-8-2018

Met 8 volwassenen en 5 kinderen hadden we tijdens ons lang-weekend volop ruimte in het onlangs gerenoveerde Herenhuis. Kamers allemaal voorzien van volledig sanitair. Professionele keuken. Rustige omgeving. Veel privacy. Veel ruimte.

Direct van af het grote terras loop je de bossen in met oa een survivalbaan en een "speleobox". Moet je zeker proberen. Veiligheid/Begeleiding is geregeld. Tennisbaan/voetbalveldje/volleybalveld, jeu de boules banen etc aanwezig. Speeltoestellen etc. voor kleinere kinderen ook. Via de eigenaar kun je nog meer activiteiten boeken en bijvoorbeeld fietsen huren.

Wij kozen voor "hotel-accommodatie"dwz bedden opgemaakt, handdoeken voorzien, ontbijt en diner laten cateren. Alles prima geregeld.

Omgeving ook dik in orde: heuvels, drie-landenpunt, fiets en wandelroutes.

Het team was zeer gastvrij en vriendelijk.

Wij hadden een fantastisch weekend. Zeer aan te bevelen.

Familie Brouwer

Beste familie Brouwer,

Hartelijk dank voor uw mooie, positieve feedback. Het doet ons goed om te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in het Herenhuis. Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals als gast ontvangen op het domein van de Molen van Medael!

Mooie plek!

Wouter
2-8-2018

Zeer gastvrij ontvangen en mooie voorzieningen voor de kinderen! Mooie oude treinen bij het voormalige station!

Team Molen van Medael, eigenaar, 13-8-2018
Hartelijk dank voor het delen van uw positief verblijf! Graag tot ziens!

Heerlijk verlengd weekend

Veerle
2-8-2018

We hebben het zalig gehad in Molen Van Medael. Het melkhuisje van 12 personen was net helemaal opgeknapt en ziet er fantastisch, gezellig en piekfijn uit. Alle comfort is voorhanden en vanwege het heerlijke weer hebben we veel buiten gezeten aan het kabbelende beekje. De hond heeft het er ook zeer naar z'n zin gehad. Er zijn verschillende accommodaties maar toch zit je lekker privé. Er is een grote nieuwe speeltuin, tennis, volleybal, voetbal, petanque en de georganiseerde activiteiten zijn ook top. We hebben elke avond genoten van de aangeboden gastronomie waarvan prijs/kwaliteit prima is. Het ontbijt als afsluiter op maandag in de Franse Salon was uitgebreid en zeer verzorgd. Het personeel en de uitbaters zijn werkelijk makkelijk aanspreekbaar en ze willen het de gasten echt naar hun zin maken. Je kan hier heerlijk wandelen en in de buurt zijn er uitstappen genoeg om te doen waarbij de plaatselijke biertjes goed in de smaak vielen. Kortom niets als lof voor Molen Van Medael!

Team Molen van Medael, eigenaar, 13-8-2018
"Kortom niets als lof voor Molen Van Medael!" Wat zijn wij hier blij mee, dit zijn de reacties waarvoor wij het doen! We hopen u graag nogmaals te ontvangen als gasten op het domein van de Molen van Medael!

Topvakantie

Kathleen
30-7-2018

We hebben een erg fijn verblijf gehad. Ons huisje was verzorgd en mooi. Met een groep van 10 mensen was de extra koelkast erg handig. Ook de berging voor onze voorraad was handig.

De eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam en doen er alles aan om van je verblijf een geslaagde vakantie te maken.

We hadden erg goed weer waardoor we 's avonds lang konden genieten in ons tuintje bij het geluid van een kabbelend beekje. Zalig !

De kids konden zich prima vermaken in de nieuwe speeltuin. Daarnaast hebben ze pingpong gespeeld, petanque gedaan en volleybal bespeeld. Als het te warm werd, hebben ze kubb gedaan onder de bomen.

Team Molen van Medael, eigenaar, 13-8-2018
Goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Gelukkig zat het weer ook mee en hebben de kinderen fijn kunnen spelen. Graag tot ziens bij de Molen van Medael!

fantastisch

Joanna
21-7-2018

voor elk wat wils, groot of klein.

je kunt je hier prima de hele dag vermaken.

Erg Gastvrije mensen.

veel luxe in de appartementen.

Team Molen van Medael, eigenaar, 20-8-2018

Hallo Joanna,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden! Fijn dat u jullie verblijf bij de Molen van Medael zo positief hebben ervaren!

Hier is klant koning!

Broos Wendy
2-6-2018

Midweek in het Melkhuisje

Na het onverwacht winnen van de moeilijke kennisquiz 2017 over het Ardennenoffensief heeft evenementenbureau ervoor gezorgd dat wij in maart een midweek op het domein ‘Molen van Medael’ konden doorbrengen.

Vaarwel dagelijkse sleur, welkom vakantiegevoel. Want dat is wat je krijgt zodra je de autostrade verlaat en na enkele binnenwegen de laan van dit domein oprijdt.

De prachtige bomen aan weerszijde van de weg verwelkomden ons. Zij kregen tijdens ons verblijf een snoeibeurt. Wagen snel geparkeerd op de grote parking en op naar de receptie waar we hartelijk werden onthaald. Dit voelde bijna als thuiskomen aan.

Wij waren de eerste logies in het net gerestaureerde Melkhuisje. Een klein maar fijn vakantiehuisje voorzien van alle voorzieningen. Waaronder ook een mooie kleine badkamer en mooie cementtegels in de hal. Het meubilair van de woning is zichtbaar met smaak samengesteld en kan zo in een interieurmagazine.

We stelden ondertussen ook vast dat de tweede parking plaats heeft geruimd voor een groot klimkasteel voor de jongsten onder ons. Ouders kunnen vanop het terras bij het nuttigen van een drankje hun spruiten in het oog houden.

Gedurende deze midweek hebben wij de omgeving verkend. Het verblijf is centraal gelegen nabij het drielandenpunt en een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Aachen of het oorlogskerkhof in Margraten (dit als verlengstuk van ons WOII weekend onder begeleiding van Bert). Ook te voet of met de fiets valt er hier veel te ontdekken. Op het domein zelf is er ook ruime keuze in diverse activiteiten, alles op maat van de gast.

Het contact met de uitbaters en hun team was zoals altijd vrij en ongedwongen. Hier is klant koning. Een groet, een losse babbel, het geven van tips en de gastvrijheid gaven ons zo’n B&B gevoel waarbij het begrip “beleving” centraal staat. Nu ik er zo over nadenk is ook het begrip “onthaasting” hier van toepassing. De dagen vlogen voorbij en met wat spijt in het hart maakten we ons klaar om terug huiswaarts te gaan, niet zonder eerst nog wat bij te praten met onze gastheren- en vrouwen. Met een drankje in de hand werd een laatste toast uitgebracht, en terwijl we de parking uitreden werd alles al in gereedheid gebracht om de volgende klanten even goed te onthalen.

Bedankt Bert, Yvonne, Roy en Joceline, het was weer dik in orde!

Team Molen van Medael, eigenaar, 6-6-2018
Mooier en uitgebreider kan bijna niet.. wat een mooie woorden! We hopen jullie dan ook van harte een volgende keer weer te mogen ontvangen op het domein van de Molen van Medael!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael in Hombourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.