Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael

VakantiehuisWeer vandaag19°10°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael
8,6

40 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael in het Nederlands

Hier is klant koning!

Broos Wendy
2-6-2018

Midweek in het Melkhuisje

Na het onverwacht winnen van de moeilijke kennisquiz 2017 over het Ardennenoffensief heeft evenementenbureau ervoor gezorgd dat wij in maart een midweek op het domein ‘Molen van Medael’ konden doorbrengen.

Vaarwel dagelijkse sleur, welkom vakantiegevoel. Want dat is wat je krijgt zodra je de autostrade verlaat en na enkele binnenwegen de laan van dit domein oprijdt.

De prachtige bomen aan weerszijde van de weg verwelkomden ons. Zij kregen tijdens ons verblijf een snoeibeurt. Wagen snel geparkeerd op de grote parking en op naar de receptie waar we hartelijk werden onthaald. Dit voelde bijna als thuiskomen aan.

Wij waren de eerste logies in het net gerestaureerde Melkhuisje. Een klein maar fijn vakantiehuisje voorzien van alle voorzieningen. Waaronder ook een mooie kleine badkamer en mooie cementtegels in de hal. Het meubilair van de woning is zichtbaar met smaak samengesteld en kan zo in een interieurmagazine.

We stelden ondertussen ook vast dat de tweede parking plaats heeft geruimd voor een groot klimkasteel voor de jongsten onder ons. Ouders kunnen vanop het terras bij het nuttigen van een drankje hun spruiten in het oog houden.

Gedurende deze midweek hebben wij de omgeving verkend. Het verblijf is centraal gelegen nabij het drielandenpunt en een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Aachen of het oorlogskerkhof in Margraten (dit als verlengstuk van ons WOII weekend onder begeleiding van Bert). Ook te voet of met de fiets valt er hier veel te ontdekken. Op het domein zelf is er ook ruime keuze in diverse activiteiten, alles op maat van de gast.

Het contact met de uitbaters en hun team was zoals altijd vrij en ongedwongen. Hier is klant koning. Een groet, een losse babbel, het geven van tips en de gastvrijheid gaven ons zo’n B&B gevoel waarbij het begrip “beleving” centraal staat. Nu ik er zo over nadenk is ook het begrip “onthaasting” hier van toepassing. De dagen vlogen voorbij en met wat spijt in het hart maakten we ons klaar om terug huiswaarts te gaan, niet zonder eerst nog wat bij te praten met onze gastheren- en vrouwen. Met een drankje in de hand werd een laatste toast uitgebracht, en terwijl we de parking uitreden werd alles al in gereedheid gebracht om de volgende klanten even goed te onthalen.

Bedankt Bert, Yvonne, Roy en Joceline, het was weer dik in orde!

Team Molen van Medael, eigenaar, 6-6-2018
Mooier en uitgebreider kan bijna niet.. wat een mooie woorden! We hopen jullie dan ook van harte een volgende keer weer te mogen ontvangen op het domein van de Molen van Medael!

Met 20 personen in het Herenhuis geweest, erg gezellig, goede faciliteiten. Het huis was geschikt voor meer dan 30 personen, en is zeker dan heel betaalbaar. Toevallig was het mooi weer, dus weinig binnen geweest, maar dat leek ook prima. Locatie in een typisch Belgisch plaatsje, 30 minuten rijden van bijv. Maastricht. Hoewel dit net Wallonië is, sprak de eigenaar gelukkig gewoon Nederlands. Alle kamers met eigen moderne badkamer, erg prettig. Aardig geïsoleerd ook, uitslapers hadden geen last van vroege vogels. Keuken met giga koelkast, horeca-vaatwasser, dubbele oven, etc. Alles leek recentelijk gerenoveerd, want de hele inrichting was schoon en nieuw. Minstens zo mooi als op de marketingfoto's. Aanrader dus als je met een grote groep bent.
Team Molen van Medael, eigenaar, 24-5-2018
Wat een mooie beoordeling van ons Herenhuis! Gelukkig zijn de foto's een goede weerspiegeling van het origineel! :) Wij zien jullie graag nog een keer terug op het domein van de Molen van Medael!

toffe midweek in sfeervol melkhuisje

Hector en Aleydis
6-5-2018

Een locatie waar men zich "thuis" voelt.
Team Molen van Medael, eigenaar, 24-5-2018

Beste Hector & Aleydis,

Fijn dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. Dat jullie je 'thuis' voelen is zeker een mooi compliment!

Zeer mooie accomodatie, mooie ligging.

Fam Keteleer - Nijs
6-4-2018

Mooie vernieuwde huisjes, alles aanwezig, ideaal voor gezinnen. Vriendelijke ontvangst. Lekker en verzorgd ontbijt.
Team Molen van Medael, eigenaar, 20-4-2018

Beste familie Keteleer,

Hartelijk dank voor jullie mooie recensie! Wij verwelkomen u graag weer een volgende keer op het domein van de Molen van Medael!

Heerlijke vakantie gehad, wij komen zeker terug

Fam. Henneveld
25-3-2018

Een geweldige accomodatie. Het huisje was top, smaakvol ingericht en werkelijk van alle gemakken voorzien. Het Domein ziet er goed verzorgd en mooi uit. En de eigenaren met hun medewerkers zijn enorm gastvrij.
Team Molen van Medael, eigenaar, 26-3-2018

Beste familie Henneveld,

Wat een geweldige review! Hier doen wij het uiteraard voor! Fijn dat jullie zo tevreden zijn, we hopen jullie dan ook van harte nog eens te mogen begroeten!

Fantastisch weekend met de hele familie in 1 huis

Familie Hogeweg
19-3-2018

We waren met 27 personen variërend van 6 tot 60 jaar maar door ruimte en ideale indeling van het Herenhuis ging dat prima. Vooral de 2 grote kamers op zolder waren leuk voor de jonge lui, terwijl de ouderen lekker op de begane grond hun plekkie hadden. De rest had keus genoeg uit de overige kamers in het huis.
Team Molen van Medael, eigenaar, 23-3-2018

Beste familie Hogeweg,

Fijn dat jullie zo hebben genoten op ons domein! We hopen jullie in de toekomst graag een keer terug te zien bij de Molen van Medael! :)

Fantastische locatie en dito accommodatie!

Raymond Collings
12-3-2018

We verbleven met onze wandelgroep in de vakantiewoning "Herenhuis", een recent gerenoveerd pand met een compleet uitgeruste keuken, een ruime en comfortabele zit- en eetruimte, en stijlvolle slaapkamers met eigen sanitair. Rustieke materialen die rust uitstralen. De Molen van Medael is een mooie uitvalsbasis voor prachtige wandelingen in het Land van Herve en de nabijgelegen Voerstreek. We volgden drie bewegwijzerde wandelroutes van 9 à 10 km. Soms pittig, vooral avontuurlijk, ongerepte natuur...en het uitzicht over het golvend landschap is ronduit prachtig. We bezochten de zondagsmarkt te Aubel, en proefden de lokale bieren van Hombourg, Aubel en Val Dieu. De horeca-uitbaters zijn zeer gastvrij en praten een aardig mondje Nederlands! We komen terug, misschien wel met onze kleinkinderen! Want vlakbij de vakantiewoningen is er voldoende gelegenheid om te spelen en te sporten. Ook niet onbelangrijk: vriendelijke en zeer behulpzame uitbaters van de Molen van Medael!
Team Molen van Medael, eigenaar, 14-3-2018

Beste familie Collings,

Wauw, wat een waanzinnige mooie review, bedankt! Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van het Herenhuis en de omgeving van Hombourg. We zien jullie graag met de kleinkinderen komen, onze nieuwe grote speeltuin zal binnen 2 weken klaar! Graag tot ziens!

Zeer goed

Peter Dejaegher
5-3-2018

Mooie kamers, elk met wastafel, stortbad en toilet, een geriefelijke keuken met alles erop en eraan, een ruime salon en eetruimte met goed meubilair. Op het ruime terras genoten we meteen van de eerste zon. Uitstekende ligging met mooie wandelingen in een buurt met veel bezienswaardigheden en op het domein zelf ook heel wat faciliteiten. De bewegwijzering naar de wandelpaden die aan het domein grenzen, kan duidelijker.

Een echte aanrader!

V.Castermans
18-2-2018

Een heerlijk weekend weg gehad! Zeer behulpzaam en gastvrij. Mooi huis, met alle gemakken voorzien.
Team Molen van Medael, eigenaar, 19-2-2018

Beste familie Castermans,

Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van jullie weekendje weg!

Rob
13-2-2018

Super goed geregeld, voorzien van alle gemakken. Bij vragen wordt je meteen geholpen
Team Molen van Medael, eigenaar, 19-2-2018

Hallo Rob,

Fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf in ons Herenhuis! Hopelijk tot weerziens bij de Molen van Medael!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael in Hombourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael scoort een 8.58 uit 10 op basis van 40 reviews.