Vakantiehuis
9,2

64 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael in het Nederlands

We hebben genoten !

Dirk Verheyen,
16-2-2019

Perfecte locatie voor een groep van volwassenen en kinderen die willen genieten van een relax en actief 'tussenuitje'.

De accommodatie is perfect gelegen om een toffe wandeling aan te vatten en biedt mogelijkheden voor diverse (begeleide) activiteiten (o.a. bakken van vlaaien en adventure park).

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
Team Molen van Medael, eigenaar, 21-2-2019

Beste familie Verheyen,

Hartelijk dank voor deze fijne review op uw verblijf. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen op ons domein! Nogmaals dank!

Super fantastisch geweldig!

Kristin Jansen,
13-2-2019

Zeer mooi ingericht! Zeer netjes en proper! Aangenaam onthaal, warme sfeer!

Gereisd met vrienden in februari 2019
Team Molen van Medael, eigenaar, 15-2-2019

Beste familie Jansen,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Dat horen wij uiteraard graag!

Graag tot ziens op het domein van de Molen van Medael!

Als koningen in de watten gelegd.

Inge Van Poeck,
4-2-2019

We voelden ons als koningen ontvangen. Voor onze zieke grootmoeder werd werkelijk álles in het werk gesteld om voor haar comfort te zorgen. Het herenhuis was fantastisch. Gezellig, mooie zichten, veel licht, supergoed in orde, picco bello proper, erg goede akoestiek en overal goede geluidsisolatie. Met een bende pubers en twee ouderen niet te versmaden. Mooie, ruime omgeving. Ook van de wellness hebben we genoten. Wispelturig als we waren, werden we steeds op onze wenken bediend. Zo veel dank! We hebben er weer een heel mooie herinnering bij.

Het weer was koud, de bomen kaal en het Molenhuis in verbouwing. Als alles klaar en groen is, moet het helemaal prachtig zijn. De keuken was eerder klein voor onze bende, maar toch wel verrassend praktisch. Het enige minpuntje was dat we moeilijk een aangepaste wandeling vonden, maar dat kan ook aan ons gelegen hebben.

Als we nog eens op familieweekend gaan wordt dit een stevige kanshebber!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
Team Molen van Medael, eigenaar, 4-2-2019

Beste fam. van Poeck,

Hartelijk dank voor jullie mooie woorden. We zijn blij dat we jullie samen met grootmoeder een fijn weekend hebben kunnen bezorgen! En ik zou zeker adviseren eens terug te komen in het voorjaar of zomer als alles mooi groen is en jullie op het terras in de zon kunnen genieten :)

Lekker in de mooie natuur

Janssen,
27-12-2018

Ook bij matige weer is het een mooie plek, waar vooral de kinderen het prima naar hun zin hebben.

Gereisd met vrienden in december 2018
Team Molen van Medael, eigenaar, 17-1-2019

Beste familie Janssen,

Hartelijk dank voor uw mooie review.

Helaas hebben we het weer niet in de hand, maar doen we wel ons best om de rest zo goed mogelijk te verzorgen!

Super familieverblijf!!

Anja Kooij,
2-12-2018

Heerlijk huis voor familieweekend met jonge en oudere kinderen! Veel sportieve mogelijkheden!!

Gereisd met vrienden in november 2018
Team Molen van Medael, eigenaar, 28-12-2018

Beste Anja,

Hartelijk dank voor de mooie woorden, hier doen wij het uiteraard voor!

Graag tot ziens!

Fantastische ervaring

Joris verheyden,
28-11-2018

Zeer mooie ligging, rustig en groen

Gereisd met vrienden in januari 2018
Team Molen van Medael, eigenaar, 28-12-2018

Beste Joris,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, dat zien/horen wij graag!

Echt tot in de puntjes verzorgd!

Liane Koch,
20-11-2018

Wij verbleven met 7 volwassenen en 2 kleine kinderen in het Melkhuisje. Alles was geweldig geregeld. Wij hebben ook gebruik gemaakt van diverse activiteiten en de dinerservice. Ook dit was helemaal top geregeld. Ontzettend vriendelijke gastheren en gastvrouwen en veel te veel eten. Ons heeft het aan niets ontbroken. Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Team Molen van Medael, eigenaar, 26-11-2018

Beste familie Koch,

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Hier doen wij het voor!

Graag tot ziens bij de Molen van Medael.

Geweldige accommodatie en locatie 👍

M.Heijdendael,
14-11-2018

De woning was helemaal top. Hygiëne en netheid prima.

Wij waren met 11 personen en hadden meer dan voldoende plaats. De lange tafel met comfortabele stoelen waren top! Daar zaten we iedere avond.

Wel vonden we de twee kamertjes waar de stapelbedden stonden erg klein. Voor kinderen is dit prima, maar voor volwassenen waren deze kamertjes aan de krappe kant.

De badkamers met de douches zijn ook prima.

De pizza service was geweldig. Heel goed verzorgd, heerlijke pizzabodems en meer dan genoeg beleg-topping.

Wij hadden een steengrill vergeten en spontaan werd een grill plaat van jullie aangeboden👍 Dat noemen we nog eens service.👍👍

De locatie is schitterend.

Al met al is iedereen zeer enthousiast over het huis, de locatie en de service.Top!!

Gereisd met vrienden in januari 2018
Team Molen van Medael, eigenaar, 19-11-2018

Beste fam. Heijdendael,

Hartelijk dank voor deze geweldige feedback! Fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van onze woning en de pizza's! Wij bieden de woning nu ook aan voor 8 volwassenen en 4 kinderen, daardoor zullen enkel kinderen verblijven in de stapelbedden. Maar dank voor de tip!

Heel graag tot ziens!

Genieten met een grote G..

Hellebuyck-Braeckevelt,
4-11-2018

We hadden er een fantastisch weekend, mooie locatie, rustig, mooie omgeving, supervriendelijke mensen...alles TOP!!

We komen zeker terug!

Iedereen super bedankt, de familie Hellebuyck-Braeckevelt

Gereisd met vrienden in november 2018
Team Molen van Medael, eigenaar, 19-11-2018

Beste familie Hellebuyck,

Hartelijk dank voor jullie hele mooie feedback! Wij zien jullie graag weer op het domein van de Molen van Medael!

Prachtige locatie, veel te doen in de omgeving!

Fam. Louws,
22-10-2018

Prachtige ligging, netjes, veel te doen ook op terrein zelf, leuke speelmogelijkheden voor de kinderen, mooie huizen! Huis niet heel erg ruim, maar is prima te doen met een groep! Keurig schoon bij aankomst!

Stofzuiger en dweilmogelijkheid zou fijn zijn. Vloer is erg snel vies met een grote groep en niet heel handig om een baby over de vieze vloer te laten kruipen. We hebben een beregezellige vakantie gehad, bedankt voor alles!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Team Molen van Medael, eigenaar, 2-11-2018

Beste fam. Louws,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat jullie genoten hebben! Stofzuiger en dweil gaan we binnenkort permanent in de woningen plaatsen, dank voor de tip!

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael in Hombourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.