Géén boekingskosten
BelgiëLuikHombourgVakantiehuizen HombourgVakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael

Meer vakantiehuis info

170 Reviews over Groepsaccommodatie Molen Van Medael

• 10Yvonne V26-09-2022

Heerlijke wandellocatie

Schoon, comfortabel en mooi huisje. Goede service (goede en vriendelijke uitleg bij aankomst). Molen van Medael is schitterend gerestaureerd - het terrein is mooi en wordt erg goed onderhouden. De omgeving is een fantastisch wandel en fietsgebied. Er wordt duidelijk veel zorg aan het verblijf besteed.

• 10Koen Van Looy20-09-2022

Een droomlocatie voor fietsers

We verbleven er met 8 vrienden in Koetsiershof 4. Zeer vriendelijke ontvangst. Een veilige fietsstalling werd ons aangeboden, alsook afspuitstand. Ondanks dat de kamers licht gedateerd waren, waren ze wel proper en verzorgd. Wordt dit najaar wel volledig gerenoveerd. Hoofdkussen zelf mee nemen als je daar gevoelig aan bent. Ontbijt en lunch zijn zeer verzorgd. Jocelyne, Roy en hun team doen er alles aan om hun gasten een aangenaam verblijf te geven. Een echte aanrader!

• 8K wouters03-09-2022

prachtig domein

familie weekend - heel mooi huisje - prima verzorgd - domein is echt groots en bied tal van sportmogelijkheden - pizza arrangement was zalig

• 9Letteke de Haan02-09-2022

wielerploeg uit het hoge noorden

als wielerploeg waren we voor 2 koersen in Limburg opzoek naar een accommodatie, via via bij jullie terecht gekomen. De contacten met elkaar waren al super, meedenkend en veranderingen doorgeven was geen probleem. Elke ouder die hun kind kwam brengen was diep onder de indruk van het onderkomen even als de renners als wij de begeleiders. We hopen nogmaals gebruik te mogen maken van jullie mooie plek mochten we weer in Limburg moeten koersen. Dank team

• 9Natuur
  • 8Fam. Kerkhoff26-08-2022

Prachtig

Wij zijn met ons gezin 2 weken geweest. Vriendelijke mensen en staan gelijk klaar als er wat is. Huisje gedateerd maar schoon. Prachtig en een heel net park. Schitterende natuur. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad.

• 9Natuur
  • 9Inge Goossens17-08-2022

Een echte aanrader!

Wij werden vriendelijke onthaald door Yvonne. We verbleven in het Melkhuisje in het leuke, rustige, groene, verzorgde domein met voldoende schaduwrijke plekjes en aandacht voor groot en klein. Het lijkt net een klein dorpje. De keuken is voorzien van alles wat je nodig hebt, de grote koelkast en de diepvriezer zijn een pluspunt. De Molen van Medael is de ideale uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochtjes in de prachtige streek.

• 10Marcel Bosgra12-08-2022

Fantastisch domein!!

Wat een geweldig Domein!

Wij verbleven er afgelopen weekend met 6 personen van 5 t/m 7 augustus 2022. Wij mochten drie MTB routes voor fietsen voor de MTB Meerdaagse FTC CC75 Nijverdal voor het aanstaande weekend van 2 t/m 4 september 2022! In dit weekend verblijven wij op het zelfde domein maar dan met 40 fanatieke MTB bikers! Wij hebben het ervaren als een prachtige locatie voorzien van alles wat je nodig hebt. Prachtig en heel verzorgd domein. Het personeel en eigenaresse zijn zeer behulpzaam en denken geweldig mee!

Mocht jij wat moeten organiseren voor een grote groep of club dan adviseren wij vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael echt AAN!

Met vriendelijke groet, Commissie MTB meerdaagse FTC CC75 Nijverdal

Roy, Eigenaar, 18-08-2022

Beste Marcel, Hier worden wij oprecht blij van! :) We kijken al uit naar jullie komst in september. Als jullie zorgen voor het goede weer, dan zorgen wij voor de rest!

• 8Fam. de Groot10-08-2022

Een heerlijke rustige locatie

We hebben een fijne vakantie gehad. Het huis is sfeervol ingericht. Je komt hier niets te kort.

Roy, Eigenaar, 12-08-2022

Beste fam. de Groot, goed om te horen dat jullie het zo ervaren hebben. Dank voor jullie komst en misschien tot een volgende keer.

• 7Fam. Vos10-08-2022

Fijn verblijf!

We hebben onlangs een fijn verblijf gehad bij Molen van Medael. Het huisje (koetsiershof) is wel iets gedateerd, maar verder netjes en alle voorzieningen zijn aanwezig zoals omschreven. Het terrein is verder prachtig aangelegd met een kindvriendelijke speeltuin en voldoende ruimte voor andere activiteiten zoals volleybal, etc. Kortom, een aanrader! Wij kijken terug op een fijn verblijf.

Roy, Eigenaar, 12-08-2022

Beste fam. Vos, Dank voor jullie reactie. Door corona is helaas de verbouwing van de Koetsiershoven uitgesteld. Dit najaar gaan de 3 huizen 6 maanden dicht en worden deze omgetoverd tot een woning van 8 en een van 15 personen, met op iedere kamer een eigen douche en toilet. Dus kom gerust volgend jaar nog maar eens terug ;)

• 10Patrick Blondel03-08-2022

Ideaal verblijf voor groep van 11 .

Wij hebben een aangename vakantie gehad met de kinderen en kleinkinderen. Super locatie en bediening.

Roy, Eigenaar, 12-08-2022

Beste Patrick, Dank voor de fijne reactie, dat horen we graag!

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Molen Van Medael info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar