Tijdelijk €25 aanbetaling

Nooz-ongekend privé genieten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Nooz-ongekend privé genieten voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 533 reviews
+17

9.4FenomenaalScore uit 533 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

533 Reviews over Nooz-ongekend privé genieten

• 10Sarah Van laere05-02-2023

Enorm genoten van de duomassage en de belevenis in het bos met het privédiner!!

De service was top. Zeer hartelijke ontvangst door de gastvrouw!! ook doorheen de belevenis kan je rekenen op topservice!!

We zouden zeker terugkomen!

• 10Tahnee31-01-2023

Alleen maar positieve ervaringen bij Nooz!

Wij komen al enkele jaren bij Nooz. Wij zijn altijd zeer tevreden en vooral heel ontspannen als wij naar huis gaan. Zowel bij Sea Nooz als Nooz in Grobbendonk. Sky nooz staat zeker nog op onze to do lijst. Altijd heel vriendelijk personeel, goede service,... . Ons zie je zeker terug!

• 9Liselotte Depuydt17-01-2023

Heel fijne ervaring!

Hele aangename, vriendelijke ontvangst. Wijze locatie en fijne ontspanningsmogelijkheden. We hadden een heerlijke tijd in de hot-tub in het bos, de teppaniaki met vis was subliem en de service dik in orde. De duo- massage deed enorm deugd. Privacy werd gerespecteerd wanneer nodig. Ontbijt was net als het diner heel lekker. Ideale porties en originele presentatie. Enige minpunt was het zetelbed in onze lodge. Die lag niet echt zo comfortabel, waardoor onze nachtrust niet was zoals verhoopt, maar dat is dan ook de enige opmerking. Heel leuk om eens te doen, gelukkig kregen we dit kado, want het is wel vrij prijzig, maar zeker eens te moeite waard!

• 10Fam. de Jong16-12-2022

Rust en ontspanning om nooit meer te vergeten!

De rust en ontspanning die je bij Nooz ervaart, duren langer dan het verblijf, dat merk je dan later. De vriendelijke ontvangst, de weldadige massage, het heerlijke eten, de prachtige ambiance.......je zou wensen dat het allemaal wat langer zou duren! Nog maar eens herhalen, denk ik!

• 9Leen13-11-2022

Subliem!

Ons verblijf was zalig genieten. Een fantastische massage gehad, zelfs met 4 handen. Wat een beleving. Alles wordt heel discreet gedaan, opdat je je 100% kunt ontspannen. Heerlijke omgeving, lekker ontbijt en avondeten.

• 8Dhr. Verbist04-11-2022

Moet op je Bucket list

Een oase van rust, gewoon genieten van een duo massage, lekkere brunch en je persoonlijke hot tub tussen de sparren. ZALIG, een echte aanrader voor wie eens echt lekker wil ontstressen…

• 10Van Laere Annick31-10-2022

fantastisch

je wordt heel vriendelijk ontvangen je krijgt een hele goede uitleg en begeleiding heel rustig in het bos heel lekker eten en heel verzorgd ik zou dit zeker aanraden aan vrienden en familie en wij komen zeker terug je gaat hier ook volledig ontspannen en rustig buiten

• 10Vanoystaeyen Jonathan25-10-2022

Formidabel

Als je een unieke ervaring in de natuur wil die op maat wordt samengesteld is dit de ultieme aanrader! Het eten en de duo massage waren heerlijk.

• 8Corine12-10-2022

Komen zeker eens terug!

super vriendelijk personeel, erg goed eten, werkelijk even helemaal weg en ontspannen met alle aandacht voor elkaar!

• 10Patrick10-10-2022

GENOTEN op deze prachtige locatie

Zeer goed verzorgd en vriendelijk personeel, ik ben vrij kritisch omdat ik zelf vakantiepark eigenaar ben maar hier niets op aan te merken.

Hotel Nooz-ongekend privé genieten info

Het complex