




Over Camping Cala Gogo
Voor een strandvakantie zit je op Camping Cala Gogo (Spanje) goed. De camping heeft een eigen treintje dat van en naar het strand aan de Costa Brava rijdt. Daar is ook een leuk strandtentje met ‘s avonds disco. De waterliefhebbers kunnen zich hier uitleven met activiteiten als duiken, kanoën en surfen. Op minder dan een uur rijden van Girona.
Reviews
De camping Cala Gogo voelt als een warme herinnering, vol gezellige momenten en mooie uitzichten. Vakantiegangers waarderen de perfecte voorbereiding; alles lijkt er net even stralend en verzorgd uit te zien. Het huisje en de omgeving zijn schoon en uitnodigend, ideaal om met het gezin te genieten. De ligging bovenaan de terrassencamping brengt een beetje klim met zich mee, maar dat wordt beloond met adembenemende uitzichten en wandelplezier naar Platja d'Aro. Het is genieten van vers brood en lekkernijen uit de bakkerij en smakelijke maaltijden in het strandrestaurant. Kleine verbeterpuntjes houden de charme gewoon vast, en de sfeer wordt vooral bepaald door de vrolijke, relaxte vakantiekriebel van de vakantiegangers die hier altijd weer terugkeren.
Faciliteiten
Faciliteiten
BBQ toegestaan
Parkeerplaats
Internet
Kinderopvang
Wasserette
Speeltuin
WiFi
Bar
Cafe
Restaurant
Winkel
(Mini) supermarkt
Sport & Entertainment
Aquapark
Basketbal
Beach volleybal
Biljart en/of snooker
Kinderzwembad
Entertainmentprogramma
Fitness
Zwembad
Buitenzwembad
Sauna
Tafeltennis
Tennis
Strand
Direct aan het strand
Zandstrand
Overige informatie
De accommodatie
Aantal bungalows: 200
Bouwjaar: 1961
Betaling
Mastercard
Visa
In de buurt
Bars : 2000m
Stadscentrum: 2000m
Golfbaan: 5000m
Winkelmogelijkheden: 2000m
Treinstation: 45000m
Contactgegevens
Adresgegevens | Avinguda Andorra 13, E-17251 Calonge |
Wat zeggen bezoekers over
Camping Cala Gogo
We zijn benieuwd naar jouw ervaring!
Schrijf een review53 reviews
Ben in mei 2026 op Cala Gogo met een camper. Plek was besproken en gereserveerd vooraf. Aangekomen blijkt de plek perfect voorbereid te zijn, haag gesnoeid, matten liggen boven op de draden, bodem keurig. De Spanjaarden werken hier op de camping snoeihard om alles goed voorbereid te hebben voor het naderende hoogseizoen. Er zijn nog wat kledinghaken etc. in sommige toiletten en douches die ontbreken, maar daar waren de gasten uit 2025, die deze camping toen hebben bezocht, natuurlijk verantwoordelijk voor. Niets dan lof voor deze camping. Ik ben dik en dik tevreden.
Ik ben hier in augustus geweest met mijn 2 kids van 12 en 14 jaar.
Het is een terrassencamping, dus voor ons een aardige klim, aangezien wij bovenaan stonden, maar dat hebben wij niet als vervelend ervaren. Zo heb je wel altijd prachtig uitzicht!
Vanuit de camping goed te lopen naar platja d'aro. Elke vrijdag een leuke markt aanwezig.
De kids hebben het iig erg leuk gehad. Veel vrienden gemaakt en elke dag waren ze wel de hort op.
Volgend jaar komen we zeker weer terug.
Voor het tweede jaar met onze 3 puber meiden op deze camping met eigen caravan gestaan. Wij vinden het een top camping voor elk wat wils. De ligging is super. Op loopafstand van Platja d’aro.
We hebben wel ervaren dat de normale campingplekken erg klein zijn.
Dit jaar een xxl plek gehad en die was top.
Ook is de ligging van de campingplek bepalend voor je conditie. De heuvels zijn pittig. Een elektrische step meenemen is geen overbodige luxe.
Dit jaar waren er verbeteringen tov vorig jaar. Meer ligplekken op kunstgras bij de zwembaden en een nieuw extra zwembad.
De bakkerijen verkopen lekker brood en lekkernijen en wij hebben prima gegeten in het restaurant bij het strand.
Wij gaan volgend jaar terug.
Lees veel slechte reviews, en niet allemaal onterecht. Maar wij hebben het niet negatief ervaren. Ik was met mijn zoon van 15 en hebben ons prima vermaakt. Er was wel vaak wat stuk bij het sanitair wat ze met dagelijkse controles en reparaties snel zouden kunnen verbeteren.
2 weken op deze camping geweest, op zich mooie camping, alleen hutje muntje, strand te klein, vol peuken, zwembaden te vol en handdoekje leggen.
We wisten dat het een etage camping was, maar zo stijl en echt in de top zitten, valt toch echt erg tegen!
Het treintje reed niet, een busje waar 7 personen in konden.
Wifi is er gewoon niet, bijkopen heeft geen nut.
Eens maar nooit meer!!