Reviews over Kippel

Zeker voor herhaling vatbaar!

Katja Kuper,
    13-3-2018

Het chalet ligt fantastisch: schitterend uitzicht op het dorpje en de bergen (Unesco werelderfgoed). Er zijn voldoende faciliteiten op loopafstand zoals een bakker, supermarkt en restaurants, maar dit dorp is verder totaal authentiek. Het is een heel ruim en gezellig huis met een moderne keuken en overdekt balkon rondom. De omgeving is echt heel fraai: geschikt voor eindeloos wandelen, langlaufen en skiën.

Fantastische plek!

Van Meer,
    12-2-2014

Mooi en gezellig chalet met fantastisch uitzicht. Het skigebied beviel ons ook erg goed. Mooie tochten te maken en het was leuk eens niet tussen allemaal Nederlanders te zitten.

Heel mooi chalet, prachtig dal!

Van Leer,
    9-3-2012

We hebben een herfstweek doorgebracht in dit chalet. Het chalet was ruim en gezellig. Erg goed.

Fantastisch chalet in een adembenemen de omgeving

Wim en Hannie,
    11-2-2012

Chalet Rosa is een ideale plek om een heerlijke vakantie door te brengen.

's Winters royale gelegenheid om te skieen, langlaufen en te wandelen.

's Zomers kun je prachtige bergwandelingen maken en genieten van de bijzondere bloemen en planten.

Wil je het rustig aan doen kan dat ook, want een boek lezen op het ruime balkon of het achterterras is ook geen straf.

Wij zijn al meerdere keren in dit prachtige chalet geweest en genieten elke keer weer volop.

Chalet Rosa in Kippel

J.C.M. van der Ragte,
    11-2-2012

Chalet Rosa is een zeer comfortabel chalet in het sprookjesachtige Lötschental. Het chalet is van alle gemakken voorzien; een vaatwasser, een dubbele wastafel, een bad, Nederlandse televisie, prima bedden en aan de achter- en voorkant van het huis een balkon.

We hebben er een geweldige vakantie gehad!

Kippel scoort een 9 uit 10, op basis van 9 reviews