Vakantiehuis Tawibo, Karins en Stjärnan, Tannes Stuga

Vakantiehuis
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°14°
Vakantiehuis Tawibo, Karins en Stjärnan, Tannes Stuga
9,9

153 reviews over Vakantiehuis Tawibo, Karins en Stjärnan, Tannes Stuga in het Nederlands

Wat een verademing...

Alex de Jong
27-5-2018

Wij waren 10 dagen in Karins Stuga. Zoals de titel al zegt: wat een verademing. Heerlijk huis, ruim en comfortabel, prachtige keuken, mooie slaapkamers, uitstekende bedden en dito geslapen. prachtige badkamers met een heerlijke (regen)douche. Wat een schitterende inrichting, werkelijk alles was aanwezig wat je je bedenken kan of nodig kan hebben. Zelfs een uitgebreid ontbijt stond al voor ons klaar. Koffie, thee is gewoon aanwezig voor de eerste dagen. En dan Tanne en Wim... wat een kanjers, die gastvrijheid en opvatting van hosting is werkelijk helemal af. Dit moet je zelf beleven.

Heerlijk!!

Irene Ris
15-5-2018

Alles was goed! Mooi huisje, mooie omgeving!

vijf sterren

Willemien
13-5-2018

Svenstorps Stjärnan: een compleet vakantiehuisje in het bos, met gastvrije en vriendelijke eigenaren, voor wie niets te veel is om je een geweldige vakantie te bezorgen. Schoon, van alle gemakken voorzien. We komen hier graag terug.

Intens genoten!

Y Senden
3-5-2018

In april hebben wij een week in Tawibo gezeten. Wij hebben ontzettend genoten met onze 2 kinderen van 6 en 3. Het huisje is super leuk en luxe. Gelegen in een rustige omgeving. Heerlijk om even tot rust te komen. Het huis is echt compleet, alles is aanwezig. Het grote terras is echt een aanvulling als het zonnetje schijnt. De kinderen hebben heerlijk buiten kunnen spelen rondom het huisje. Bij aankomst stond er een broodmaaltijd klaar in de koelkast, wat een service!

Een geweldige plek voor een onbezorgde vakantie!

Joke Heerlien
1-5-2018

Deze keer hebben wij onze vakantie in Karins stuga doorgebracht. De derde stuga van Tanne en Wim Vermeulen die uitblinken in hartelijkheid en zorg voor hun gasten. De andere twee huizen kenden we al. Die vinden we geweldig en nu waren we erg benieuwd naar dit huis. Wel, onze verwachtingen werden overtroffen. Wat een prachtig huis! Zó ruim en zó mooi ingericht dat we er met plezier een paar maanden in zouden willen doorbrengen. Het ontbreekt er werkelijk aan niets. Een zeer moderne keuken waar je met gemak een uitgebreid diner in zou kunnen bereiden, een heel ruime smaakvol ingerichte woonkamer met comfortabele zithoek en smart-tv, cd- en dvd-speler, twee slaapkamers met prima bedden en twee badkamers.

En zoals we gewend waren was ook dit huis weer brandschoon en was er gezorgd voor een ontbijt voor de eerste ochtend en waren koffie, thee , kruiden enz. ook hier aanwezig. Kortom: een geweldige plek voor een onbezorgde vakantie!

Rust en ontspanning

Fam. suttels
16-4-2018

Wij verbleven een weekje in Tawibo en dat was heerlijk! Leuk huisje en rustige ligging, proper en luxueus ingericht. Met onze kleine jongen was het wel een beetje oppassen om ook alles netjes en heel achter te laten, maar het was geen probleem om breekbare zaken te verplaatsen naar veiliger oorden :) Alles, werkelijk alles was aanwezig in het huisje. Van bakpapier tot gezelschapsspelletjes. En in een stressvrij land is dat dubbel meegenomen :)

Hoewel we toekwamen met regen en sneeuw, werden de temperaturen tijdens ons verblijf nog heel aangenaam. Het was dan ook fijn toekomen op een avond en te merken dat het terras helemaal omgetoverd werd tot extra buitenruimte, lekker buiten kunnen eten en zelfs in het zonnetje gelegen. Top! Wij waren met 2 volwassenen en 3 kinderen en dat ging perfect. Met 6 personen lijkt het me wel net iets te krap.

Fantastisch!!

mendy
3-1-2018

Wij zijn een week met ons gezin in het huis Stjärnan geweest. Wat een prachtig, maar vooral compleet huisje! Echt niets ontbreekt. Een huis wat qua gezelligheid meteen " om je heen " zit. Er is veel liefde en aandacht aan geschonken in alle opzichten. Er is ontzettend veel privacy, als je naar buiten kijkt zit je midden in de natuur.. Heerlijke grote sauna, kortom een aanrader voor mensen die echt even willen bijkomen in rust en natuur. Wim en Tanne, ontzettend bedankt voor alle goede zorgen!!

Heerlijk

Monique Bergsma
2-1-2018

Het huisje is voorzien van alle luxe. Je voelt je gelijk thuis.Het huisje is schoon en goed verzorgd. Het ontbijt voor de volgende ochtend staat al in de koelkast,de bedden zijn opgemaakt en de sfeer is goed. Het staat op een mooie plek in het bos. Het is de juiste plek om te onthaasten. Vanuit het huisje kun je tal van uitstapjes maken, de kust,natuurparken om te wandelen,kastelen in overvloed en leuke kleine Zweedse dorpjes. In het huisje ligt informatiemateriaal over de diverse uitstapjes. Er zijn winkels in de buurt. Als je fietsen meeneemt kan je hier ook uitstekend fietsen.De eigenaren van het huisje zijn uiterst gastvrij. Mocht je vragen hebben of hulp nodig hebben zijn ze ten alle tijde te bereiken. Voor ons is dit de meest ideale vakantiebestemming daarom komen we ook graag weer terug.

Thuiskomen!

Erwin Doddema
2-1-2018

Wij hebben verbleven in Karins Stuga. Dit is een geweldig huis, die van e ht alle gemakken is voorzien. Het huis is bijzonder schoon. Door de verhuurders Tanne en Wim wordt erg veel zorg besteed aan hun huisjes en aan de huurders. Ze proberen de vakantiegangers echt in de watten te leggen. Voor rust, natuur, ruimte en luxe zijn deze huisjes zeker een aanrader.

Een fantastische bestemming

Elco
21-12-2017

Wim en Tanne zijn super gastvrij en hun huisjes zijn echt geweldig. Zoek je rust en ruimte, dan ben je hier aan het goede adres.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tawibo, Karins en Stjärnan, Tannes Stuga in Västra Torup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tawibo, Karins en Stjärnan, Tannes Stuga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Tawibo, Karins en Stjärnan, Tannes Stuga scoort een 9.9 uit 10 op basis van 212 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Tawibo, Karins en Stjärnan, Tannes Stuga