Vakantiehuis Tawibo, Karins en Stjärnan, Tannes Stuga

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

273 reviews over Vakantiehuis Tawibo, Karins en Stjärnan, Tannes Stuga

• 10Kerstin08-01-2020

Het was een heerlijke ontspannende vakantie.

Ik was 14 dagen in Zweden tijdens Kerstmis en Oud en Nieuw. Het huis is zeer goed uitgerust. Het gebied is erg rustig en je kunt lange wandelingen maken. De verhuurders zorgen goed voor hun gasten zonder opdringerig te zijn. je kunt hier een fantastische vakantie doorbrengen

Alleen gereisd in december 2019

• 10vd Spek07-01-2020

Geweldig!

Wat een rust. Mooie omgeving, veel gewandeld. Het huis was geweldig. Openhaard, mooi uitzicht. Zelfs hertjes gezien in de tuin. Heerlijke sauna waar dagelijkd gebruik van is gemaakt. Goede bedden. En super schoon. En niet te vergeten de gastvrouw en gastheer, zo lief en gastvrij!

Gereisd met partner in december 2019

• 10Familie Alsemgeest.06-01-2020

Fantastisch, een echte aanrader!

Wij hebben de kerst en oud en Nieuw doorgebracht in Tawibo stuga. Wat een feestje! Het is een heel erg knus huis met alles erop en eraan.Prima bedden en een heerlijke sauna. Ook het uitzicht is fantastisch. We hadden het geluk dat de hertjes door de tuin heen liepen. Ook in de omgeving kun je heerlijk wandelen. Kortom een aanrader! Wij komen met veel plezier weer terug .

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Theo en Erna06-01-2020

Thuiskomen!!

Alles klopt! Stjarnan is een zeer compleet vakantiehuis, alles is aanwezig om een heerlijk ontspannen vakantie te houden. Tanne en Wim zijn fantastische eigenaren die er alles aan zullen doen om je een top vakantie te geven. Het begint al bij aankomst.Ontbijtje in de koelkast, warm huis, super schoon, opgemaakte bedden, haardhout voor de houtkachel ligt al klaar Wij hebben iedere keer weer heimwee als we in het jachtige Nederland zijn.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2019
    10Tanja&Stefan25-10-2019

Mooi schoon Heerliijk huis

we hebben 2 geweldige weken gehad in Tawibo! Er ontbrak niets in het huis 👍 !!! Gewoon geweldig !!! We komen terug !!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Jans & Rika03-10-2019

Top verblijf!

Karin’s Stuga is een fantastisch huis, in een prachtige omgeving met bossen en meren. Het huis heeft alles wat je je kunt wensen. De omgeving is een feest, het huis is een feest; kortom de vakantie is één groot feest. Of het nu mooi weer is of regent, je verveelt je geen moment. In het huis is aan echt alles gedacht en dan overdrijven wij echt niet. Wil je iets anders dan de directe omgeving, er zijn vele leuke uitstapjes te maken in Skåne. Rest ons nog te vermelden dat de eigenaren Tanne en Wim Vermeulen de vakantie compleet maken met hun kennis van de omgeving en hun liefdevolle gastvrijheid: de puntjes op de bekende “i”.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Cis en Myriam15-09-2019

fantastisch

We werden zeer gastvrij en hartelijk ontvangen door Tanne en Wim. Onder het genot van een kop koffie kregen we uitgebreid informatie over wat er allemaal te doen is in Skane. Daarna reed Tanne voor ons uit naar Tawibo. De stuga is precies zoals we op basis van de foto's hadden verwacht: super gezellig, mooi en comfortabel. Hier wilden we onze vakantie wel doorbrengen!! De stuga ligt aan een rustig bosweggetje en bood veel privacy. De omgeving is prachtig, zowel dichtbij het huis als in de vele natuurparken in Skane. Wij kunnen Tawibo van harte aanbevelen! We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Louis en Mieke van Weert09-09-2019

fantatische vakantiewoning

genoten van de mooie ligging totale rust, super satelliet tv , alles in het huisje is aanwezig. wij kunnen het iedereen die van de natuur houd aanbevelen mooie tochten gemaakt mede door Wim zijn uitleg. vakantie was te kort om alles te doen. onvergetelijke vakantie. bedankt Wim en Tanne.

Tanne, Eigenaar, 12-09-2019

Graag gedaan, en voor ons is het ook heerlijk, dat ik met "Tannes Stuga" zulke fijne gasten mogen krijgen! Ook jullie bedankt!

• 10Janine06-09-2019

Helemaal geweldig!

Na een geweldige vakantie vorig jaar, ook dit jaar weer naar zweden. Het huisje 'Stjärnan' is gewoon perfect. Het is heerlijk rustig, compleet en gezellig. Tanne en Wim, weer bedankt voor een prachtige vakantie. Wij komen volgend jaar zeker weer terug. Groetjes janine, kevin en greetje

Tanne, Eigenaar, 12-09-2019

Heerlijk dat jullie weer hebben genoten, samen met Greetje, en met Kevin zijn hobby! Dank dat jullie er weer waren en onze prettige gasten zijn!

• 10Guus en Annette Klein Hofmeijer04-09-2019

Verleiding was groot om langer te blijven.

Zweden heeft ons veroverd. Tanne en Wim Vermeulen en hun persoonlijke gastvrijheid zijn hele goede ambassadeurs. Rust, ruimte en stilte zijn de kenmerken van ons 14-daags verblijf in Tawibo. Elke natuurwandeling zorgde voor verrassingen. Het lukte ons om te verdwalen. Gelukkig hebben we toch altijd weer de weg teruggevonden naar ons fantastisch vakantiehuis.

Tanne, Eigenaar, 12-09-2019

Top dat jullie ervaring in Zweden bij ons, jullie een beetje smaak naar meer heeft gegeven! Gezellige momenten samen!! Wie weet tot ziens.

14 tips over Vakantiehuis Tawibo, Karins en Stjärnan, Tannes Stuga

• Tannes Stuga , 17-01-2020 Rapporteren

Karins Stuga heeft nu ook een droger!

• Tanne Vermeulen , 17-01-2020 Rapporteren

Vanaf 1 mei zal er een buiten Jacuzzi zijn bij Karins Stuga

• Tanne Vermeulen-Vennik, 26-09-2019 Rapporteren

Twee van de huisjes hebben ook een sauna!

0 vragen over Vakantiehuis Tawibo, Karins en Stjärnan, Tannes Stuga

Vakantiehuis Tawibo, Karins en Stjärnan, Tannes Stuga info