We hebben een aantal aanbieders voor Fort Myers Beach voor je op een rij gezet:

Reviews over Fort Myers Beach

Gezellig druk strand

Jacqueline
    30-12-2012

Fort Myers Beach ligt naast een druk toeristisch dorp met vele eettentjes, bars en verkoopstalletjes. Het strand bevindt zich onder een indrukwekkende pier.

Doordat het een openbaar strand is, wordt het door allerlei nationale en internationale badgasten bezocht. Het strand oogt niet echt schoon en is the place to be voor vele families en groepjes vrienden die niet alleen komen om te zonnen en te zwemmen, maar ook om te picknicken en te sporten. Tussen alle potjes voetbal en beach volley is het er een gezellige drukte, voor wie daarvan houdt...

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 09 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Viel een beetje tegen

lin
    5-8-2012

Ft Myers Beach viel een beetje tegen, maar we kwamen hier vooral om een bezoek te brengen aan Sanibel/Captiva. Deze zijn zeker de moeite waard. Ft Myers Beach is eigenlijk 1 lange straat met hotels etc maar het Times Square gedeelte stelde niet veel voor, slechts een paar restaurantjes en dan van het simpele soort. Clearwater Beach, Naples of Ft Lauderdale zijn leuker. Strand en omgeving zijn wel erg mooi.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Simpel toeristenplaatsje

Angelab
    28-7-2010

Fort Myers Beach vonden wij niet heel bijzonder. Het was een en al hotels langs het strand. Het strand was mooi met super helder blauw water en wit zand. Verder een aantal restaurantjes, niet echt veel echte kroegjes en cafeetjes. Veel oudere mensen hebben we daar gezien! Wel lekker om een paar dagen bij te komen van een road trip en lekker aan het strand liggen.

Gereisd Met partner in juni 2010

Aaneenschakeling van hotels

An en Roy
    28-2-2010

Fort Myers Beach is niet meer dan een lange aaneenschakeling van hotels aan het strand. Weinig gezelligheid en vertier in de directe omgeving. Wij hebben hier in de omgeving het Edison en Ford Estate bezocht (zeer de moeite waard !) en het J.N. Ding Darling Wildlife refuge op Sanibal Island.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Strandvakantie

Michel
    23-6-2009

Hebben hier in juni 2009 een week verbleven, een prima plek om van de mooie spierwitte stranden en een lichtblauwe zee te genieten!! Na een rondreis van 2 weken was het heerlijk om een week op dezelfde plek tot rust te komen. Acc. tip: Gullwing Resort, mooie app. op het strand met alle voorzieningen tot BBQ's aan toe!

Gereisd Met partner in juni 2009
Fort Myers Beach scoort een 7,4 uit 10, op basis van 17 reviews