Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°20°
Hotel Seaside Los Jameos Playa

Hotel Seaside Los Jameos Playa op Lanzarote is een luxe all-inclusive hotel. De kamers zijn schoon en ruim, het eten is van goede kwaliteit en bij het zwembad heb je altijd een bedje. Verwacht alleen geen animatie tot laat in de avond. Hier kun je juist lekker tot rust komen. Tip is om zeker eens de vulkaan in het nationale park te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Seaside Los Jameos Playa voor je op een rij gezet:

452 reviews over Hotel Seaside Los Jameos Playa in het Nederlands

Blijft zeer fijn hier terug tekomen

Rob moers
23-8-2019

Derde keer jameos..hotel en sevice wederom zeer goed..personeel super..niks dan lof voor deze mensen die er alles aam doen om je vakantie zo aangenaam mogelijk temaken. Alleen tov andere jaren..zeer druk(zeer veel duitsers)..en wat zeer jammer is..het eten was elke dag koud..terwijl het wel goed verzorgd was. Verder zou algeheel rook verbod fijn zujn bij het eten..en de achtergrond muziek bij het eten ..3x per dag was vreselijk..niet echt muziek waar je vrolijk van word of vakantie gevoel van krijgt. Verder is het jammer dat annimatie in de avond bijna exact het zelfde is als andere jaren. Maar al met al een zeer fijn verblijf gehad in jameos

Gereisd Met partner in augustus 2019
Geboekt bijneckermann.nl
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 28-8-2019

Beste Rob,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en 3de verblijf in ons hotel Seaside Los Jameos Playa. Het is fantastisch om te lezen dat u over het algemeen weer een geslaagde vakantie bij ons had bedanken u voor uw loyaliteit.

Het personeel doet elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam en onvergetelijk verblijf te bezorgen en het is altijd fantastisch om te lezen dat ze ook nu weer aan uw verwachtingen konden voldoen. Wij delen daarom graag uw vriendelijke woorden met onze servicemedewerkers. Tijdens de zomermaanden is het over het algemeen iets drukker omwille van de zomervakantie in verschillende landen. Als enthousiaste hoteliers zijn we hierdoor bevoorrecht om nationaliteiten van over de hele wereld te mogen verwelkomen.

Wat fijn dat u onze gastronomie ook nu weer op prijs stelde. Onze chef-koks zullen heel tevreden zijn met uw complimenten. Het eten bij de warme buffetten buiten op het terras wordt op de verplichte temperatuur van 63 graden Celsius en hoger gehouden. Ik zal uw opmerkingen hierover met het restaurant-team zeker doornemen en verontschuldig me als het eten niet warm genoeg voor u was. Ook raden we onze gasten meestal aan om eerst naar de live-kookstations te gaan om te voorkomen dat het eerder gekozen eten koud wordt. Verder is roken volgens de Spaanse wet in buitenruimtes toegestaan. We streven er steeds naar om voor alle niet-rokers- en rokers de beste oplossing te bieden. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Verder zal ik uw suggestie met betrekking tot de achtergrondmuziek en entertainment bekijken. De feedback van onze gasten helpt ons om waar mogelijk te verbeteren.

We zouden het fantastisch vinden u weer bij ons te mogen verwelkomen en het was een genoegen u als gast bij ons te mogen ontvangen.

Zonnige groeten vanuit Lanzarote, Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa

Fantastisch !

Robert
4-8-2019

Geweldig hotel! Mooi zwembad in een prachtige tropische tuin. Schone, nette kamers. Heerlijk eten! Gevarieerd buffet met enorm veel keuze, elke avond een ander thema. Zeer vriendelijk en vlot personeel. Het hotel ligt vlakbij het strand, waar je s avonds heerlijk kunt wandelen. Ook al is het hoogseizoen, er zijn voldoende ligbedjes bij het zwembad en er wordt op toegezien dat mensen ze niet de hele dag reserveren terwijl ze er niet op liggen. Op Lanzarote kun je een aantal leuke uitstapjes maken, oa vulkanen (Timanfaya), duikboot (submarine) en naar bezienswaardigheden van Cesar Manrique.

Geboekt bijneckermann.nl
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, Tue Aug 13 2019 08:28:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Seaside Los Jameos gast,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling van ons hotel Seaside Los Jameos Playa. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische vakantie bij ons had.

Uw complimenten over onze service en gastronomie zijn een enorme motivatie voor ons allemaal. Gastronomie is heel erg belangrijk voor ons. Dagelijks worden er afwisselende themabuffetten op het grote terras aangeboden. Ook hartelijk dank namens het personeel, ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Leuk te vernemen, dat u tijdens uw vakantie ons vulkanische eiland beter heeft leren kennen. De bezienswaardigheden van Cesar Manrique zijn zeker een goede aanbeveling! Wist u trouwens, dat ons hotel door de studenten van Cesar Manrique ontworpen werd?

Nogmaals bedankt voor uw mooie Feedback en we hopen u in een heel nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen!

Voor herhaling vatbaar!

Johan
28-6-2019

Dit jaar wederom hetzelfde hotel gekozen, ruime kamers, geweldig ontbijt en diner buffet (halfpension). Altijd ligbedden beschikbaar bij het zwembad, loopafstand van het strand.

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 5-7-2019

Beste Seaside Los Jameos gast ,

hartelijk bedankt voor uw beoordeling en verblijf in ons hotel Seaside Los Jameos Playa. Uw mooie woorden over onze gastronomie en faciliteiten betekenen veel voor ons.

Fijn dat het dagelijks afwisselende themabuffet met showcooking u zó gesmaakt heeft. Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we hopen u snel weer bij ons te mogen begroeten!

Zonnige groet vanuit Lanzarote, Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa

Bianca
24-6-2019

Een fantastisch hotel op een mooi eiland. De medewerkers van het hotel zijn ontzettend vriendelijk. Je ziet dat ze plezier in hun werk hebben. Het eten is geweldig, mooie ruimte kamers . Het is er schoon en het hotel wordt goed onderhouden. Ik kan niets bedenken wat niet goed is aan dit hotel. In oktober gaan wij weer voor de 5e keer.

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, Thu Jun 27 2019 08:24:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Bianca,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling van ons hotel Seaside Los Jameos Playa. Ik ben blij te vernemen dat u een fantastische vakantie bij ons had en we u met ons gastronomische aanbod hebben kunnen overtuigen. Onze chef-koks houden ervan onze gasten, buiten op het grote terras, te verwennen met een luxe buffet en dagelijks wisselende thema avonden.

Ook hartelijk bedankt voor uw complimenten aan het personeel. Ze doen steeds hun best onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en het is daarom fijn te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw mooie Feedback en we kijken nu al uit u voor de 6de keer bij ons te mogen verwelkomen!

Gewoon doen, buitengewone klasse

kleefie 64
11-6-2019

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel, ook erg behulpzaam als er ook maar iets is.Eten en driken (all in) tsja, in een woord fantastisch. Als er dan toch iets te zeuren is, het Wi-Fi signaal kan wel iets beter, maarja er maken dan ook wel heel veel mensen gebruik van.. We hopen er volgend jaar weer naar toe te gaan

Gereisd Met partner in mei 2019
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 14-6-2019

Beste Seaside Los Jameos Playa gast,

Bedankt voor uw lovende woorden over ons hotel Los Jameos Playa! Het is altijd leuk om de meningen van onze gasten te horen; vooral als deze zo positief zijn als de uwe! Ik ben blij dat u onze gastronomie als „fantastisch“ omschrijft. De goede keuken is één van onze handelsmerken. Dagelijks worden er afwisselende themabuffetten met showcooking op het grote terras aangeboden.

Mijn excuses voor het ongemak met betrekking tot de gratis WIFI. We hebben inmiddels overal in het hotel meerdere antennes en een glasvezel breedband verbinding geïnstalleerd.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling. We zouden het geweldig vinden om u volgend jaar weer bij ons te mogen begroeten!

Zonnige groeten vanuit Lanzarote, Beate Reber-Sekula, Hotel directeur Seaside Los Jameos Playa

Geweldig hotel van alle gemakken voorzien!

Mario
28-5-2019

Super hotel, rustig gelegen dicht aan het strand en boulevard met restaurants en winkeltjes. Voor het echte bruisende leven moet je wel even wat verder lopen.

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, Tue Jun 04 2019 08:19:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Mario,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel Seaside Los Jameos Playa hier te beoordelen. We zijn opgetogen te lezen dat u optimaal van uw vakantie bij ons heeft kunnen genieten en ons aan andere reizigers zou willen aanbevelen.

Fijn dat u onze ligging als positief omschrijft. Het hotel is rustig gelegen, direct aan het strand van Los Pocillos en Matagorda. Het centrum van Puerto del Carmen is 2km verwijderd. Direct aan het hotel bevindt zich een bushalte of er kan een taxi besteld worden.

Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen ontvangen en we hopen u snel weer bij ons te mogen begroeten!

Hier komen we zeker terug!!

Hana
13-5-2019

Super hotel/complex, met ruime zwembaden, schone/nette kamers en goede bedden. Je bent zo op het strand. Wij hadden een half pension en waren verrast over het goede eten. Lekker, vers en afwisselend!

Gereisd Met partner in mei 2019
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 16-5-2019

Beste Seaside Los Jameos gast,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling van ons hotel Seaside Los Jameos Playa. We zijn blij te vernemen dat u een ontspannende vakantie bij ons had en vooral onze ligging en gastronomie als positief omschrijft.

Het hotel is inderdaad erg geschikt voor elke leeftijdscategorie, van groot tot klein. In onze grote subtropische tuin met 2 grote zwembaden, vindt iedereen wel een plekje. Gastronomie is heel erg belangrijk voor ons. Dagelijks worden er afwisselende themabuffetten op het grote terras aangeboden. Bij all-inclusive hebben onze gasten een grote keuze uit zowel nationale als internationale drankjes. Ook worden er in de namiddag verse wafels en pannenkoeken gebakken!

Het hotel biedt een rustige maar centrale ligging aan de rand van Puerto del Carmen direct aan de zandstranden van “Los Pocillos” en “Matagorda”. In de directe omgeving bevinden zich winkeltjes, supermarkten en entertainmentmogelijkheden en de luchthaven is inderdaad niet ver van het hotel waardoor onze gasten, mits zeer een korte transfertijd, direct hun vakantie bij ons kunnen starten.

fantastisch !

a.t.m deJong
25-4-2019

Een heerlijk mooi hotel met vriendelijke personeel die alles doen om het naar je zin te maken. Vriendelijk ontvangst en goede service Lekker ontbijt en schone kamers. Bushalte vlakbij, openbaar vervoer is prima geregeld. Voor een paar euro toer je over het eiland. Echt een top vakantie gehad!

Gereisd Met partner in januari 2019
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 26-4-2019

Dear guest, Thank you for your lovely recommendation on Zoover and for having chosen the Seaside Los Jameos Playa. I am thrilled to read that you had a great holiday and that we were able to live up to your expectations with our friendly service, our spotless rooms and friendly staff. These are indeed some of our strong points. We do try to anticipate and surprise our guests with small details and are glad that you felt welcome from start to end. It would be a privilege to provide you with another good vacation, hopefully in a not too distant future. Warmest regards, Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa

Super!

Arnoud
24-4-2019

Zeer goed hotel, schone en ruime kamers. Eten is prima en genoeg variatie. Jammer dat er op het terras waar gegeten wordt roken wordt toegestaan.

Gereisd Alleenreizend in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, Fri Apr 26 2019 14:32:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Arnoud, Thank you for having chosen to stay at the Seaside Los Jameos Playa and for describing our hotel as very good and spotlessly clean. My chefs were pleased to learn that you found our food offer to be varied and of a very high standard; with a mix of international dishes and meat and fish cooked to order every day we do our best to meet all tastes. We do our utmost to please both our smoking and non smoking guests. Smoking is totally banned in the interior of our restaurant; we do however provide a dedicated smoking area on our outdoor terrace and have just recently increased the non-smoking area. Although both areas are separated, it is sometimes difficult to avoid an overlap. I apologize for any inconvenience caused in this regard.

We would love to welcome you back, hopefully in a not too distant future.

Warm regards from la isla del fuego,

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa

Heerlijk genoten en ontspannen

Edwin
6-4-2019

Goed hotel met all inclusive en ruime keuze / variëteit. Ondanks dat het een groot hotel is wel rustig. Ligt wel net buiten het stadje, dus een wie lopen. Geschikt voor een verblijf alleen in het hotel. Hou je meer van de drukte in de omgeving zelf dan moet je meer in naar de stad een hotel zoeken

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 9-4-2019

Dear Edwin,

Thank you for your review concerning your stay at our Seaside Los Jameos Playa. The exquisite gastronomy is one of the major trademarks of our hotel chain and it is nice to know that we could convince you with the quality and variety of our products.

Furthermore, thank you for describing our location for other potential travellers. In fact, it is a privilege to be located in a quiet area of Puerto del Carmen, directly on the sandy beach of Los Pocillos and yet close to all the amenities and attractions of our volcanic island.

Thank you for having stayed with us and we hope to welcome you back soon.

My best wishes, Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seaside Los Jameos Playa in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seaside Los Jameos Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.