Hotel Seaside Los Jameos Playa ****

Hotel Seaside Los Jameos Playa ****

Hotel Seaside Los Jameos Playa
Hotel Seaside Los Jameos Playa
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Seaside Los Jameos Playa voor je op een rij gezet:

427 reviews over Hotel Seaside Los Jameos Playa in het Nederlands

prachtig hotel

Fernand, 10-2-2018

Zeer mooi hotel, vriendelijk personeel, zeer goed restaurant, ideale ligging nabij het strand.
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 15-2-2018

Beste Fernand,

Hartelijk dank voor uw maximale beoordeling van ons hotel Seaside Los Jameos Playa****. Het doet ons deugd te lezen dat u rondom tevreden was en optimaal van uw vakantie bij ons heeft kunnen genieten.

Het rustig gelegen hotel bevindt zich inderdaad direct aan de goudgele zandstranden van “Los Pocillos” en “Matagorda”. Fijn te lezen dat u ook hiermee tevreden was.

We zijn eveneens zeer verheugd om te lezen dat u ons personeel als vriendelijk omschrijft en hield van onze verscheidenheid aan gerechten. We proberen voor veel afwisseling te zorgen met onze 11 verschillende thema-avonden, showcooking en zelfgemaakte desserts. De kwaliteit en oorsprong van de ingrediënten zijn natuurlijk van het grootste belang.

We hopen u in een nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen en bedanken u nogmaals voor uw uiterst positieve Feedback hier op Zoover.

Vriendelijke groeten vanuit Lanzarote,

Heerlijke relaxte vakantie gehad

Jolanda, 4-2-2018

Prachtig hotel. Ondanks dat het groot hotel is, was er een heerlijk rustige sfeer (geen drukke muziek aan het zwembad). Ook oogt het niet massaal door de verschillende kleinere gebouwen. Maaltijd zeer uitgebreid met elke avond een ander landenthema.

Maar 10 minuten van het vliegveld vandaan. Geen hinder van vliegtuigen.

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 8-2-2018

Beste Jolanda,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige en maximale beoordeling van ons hotel Seaside Los Jameos Playa****! We zijn meer dan trots te lezen dat u een heerlijke vakantie bij ons had en het hotel als „prachtig“ omschrijft.

In ons 4-sterren resort weerspiegelt de schoonheid van Lanzarote. De typische architectuur van het eiland en zijn tradities zijn geïntegreerd in het ontwerp van het zwembad, de tuinen en restaurants. De grote subtropische tuinen bieden voldoende ontspanningsruimtes aan al onze gasten. Fijn te vernemen dat u dit positief heeft waargenomen.

Trots lezen we uw complimenten over onze gastronomie. We proberen veel afwisseling te bieden met onze 11 verschillende thema-avonden, showcooking en zelfgemaakte desserts. De kwaliteit en oorsprong van de ingrediënten zijn natuurlijk van het grootste belang.

Nogmaals bedankt voor uw mooie woorden en we hopen u snel weer bij ons te mogen begroeten!

Prachtig hotel

Henriëtte, 14-11-2017

Bij binnenkomst al een wauw gevoel, wat een enorm groot ontvangsthal.

Aangekomen bij de receptie werden we verwelkomt middels een drankje. Mooie Juniorsuite met uitzicht op zwembad en in de verte de zee. Eten zeer uitgebreid, maar wel druk in het restaurant bij uitzoeken van je eten en moeilijk een zitplaats te vinden vanwege de drukte. Ook jammer dat bijvoorbeeld bij het ontbijt er geen broodmandjes waren, alles moet je op een bord doen. Personeel is heel vriendelijk en ook alle respect voor hun, want wat hebben ze het druk. Al met al een prima hotel, we komen zeker een keer terug !.

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 16-11-2017

Beste Henriëtte,

Hartelijk bedankt dat u voor ons hotel Seaside Los Jameos Playa**** voor uw vakantie op Lanzarote gekozen heeft. We voelen ons vereerd dat u ons hotel als „prachtig“ omschrijft en uw lovende woorden over onze gastronomie en service stemmen ons trots.

Fijn dat het dagelijks afwisselende themabuffet met showcooking u gesmaakt heeft. Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is dan ook fantastisch te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Onze grootschalige ontvangsthal lijkt op een typisch Spaans binnenhof (patio) met subtropische planten. Boven de receptie werd er een klein museum over de folklore en gebruiken op de Canarische Eilanden ingericht, welke onze gasten steeds kunnen bezoeken. Leuk te lezen dat u dit een „waw“ gevoel gaf.

Nogmaals bedankt voor uw mooie Feedback en we kijken nu al uit naar uw volgende bezoek bij ons!

ow ow ow....

vnln, 6-11-2017

Wij gaan meestal naar Gran Canaria, Villa Del Conde, wegens plaatsgebrek daar maar voor deze bestemming gekozen.

Het restaurant:

tja, wat moet ik daar op zeggen... Veel te veel gasten in verhouding met ruimte in het hotel... je struikelt dus over de tafels en stoelen die KrisKras door mekaar staan en waar Geen enkele structuur te vinden is... Als je dan al een plaats vindt, is meestal de tafel Niet afgeruimd en moet je (lang) wachten. (wegens te weinig personeel)

Het kwaliteit van het eten is goed, alleen zou ik toch meer locale specialiteiten verwachten. De koude voorgerechten zijn echt te eentonig. Warme gerechte, als je pech hebt en er staat wat volk voor je, sta je meer dan een kwartier aan te schuiven??

-Kamer-

een woord... oubollig , Dringend aan renovatie toe (heel het hotel trouwens), roosters airco zijn vuil). Terrasdeur volledig afgeblot. Wij kwamen aan en kregen een kamer waar we niet voor geboekt hadden en moesten tevreden zijn met een afdankertje

in 1 woord, onbegrijpelijk als ik durft te stellen dat dit hotel zo'n waardering krijgt, want dit strookt Niet met de realiteit.

Zwembaden zijn ok, avondshows... ga ik niets over zeggen. Allin = tot 23.00, wij vroegen om 23.02 nog een drankje maar moesten ervoor betalen.... typisch Duits hotel waar nederlanders graag naar toe gaan, maar belgen dus niet! Positief: Een dikke duim voor het personeel daar, die lopen echt de naad uit hun schoenen!

Beate Reber-Sekula, General Manager, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 8-11-2017

Dear guest, thank you for your visit and for having taken the time to post a review.

I very much regret to learn that we were not able to entirely meet your expectations.

I would like to thank you for having given a big thumps up to the staff. We all work hard to render a perfect service with a smile.

One of our main priorities is that our guests feel comfortable and I am sorry that your allocated room had a blocked terrace door. This is not the standard we want to offer and I trust that this had been fixed immediately by our technical service. Concerning upkeep and maintenance, we continuously update our installations and rooms and our housekeeping staff usually also receives a very positive feedback. I would like to apologize if you found a need for improvement. What a shame that you hadn’t approached us onsite, I would gladly have reviewed this and made sure that everything was cleaned to your (and our) entire satisfaction.

I am pleased to read that you have highlighted the quality of our food. We love to pamper our guests with a mix of lavish buffets, themed dinners and live cooking stations. What a shame that we could not convince you with the choice of our cold buffets. We work hard to offer a huge variety and apart from different kinds of salads, we also offer, among others, Spanish tapas, cheese plates, foie gras, anchovies, couscous, sea fruit and gazpacho.

I further understand that one of your main critics was the occupancy of our hotel. We strive to offer enough space and retreats, with our rooms being spread over various low storey buildings. During school holidays in general it can get a little livelier. In our restaurant, we generally recommend our guests to avoid peak times for a quieter dining experience.

Once again, I would like to apologise for your disappointment with us. It saddens us, that we were not able to deliver the Seaside experience we are renowned for.

Zeer goed

irena, 4-11-2017

Best eten ooit! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Kamers zijn iets te klein maar de goede service in het hotel compenseert het.

Dear Irena,

Thank you for sharing your holiday experience with us and for having chosen to stay at the Seaside Los Jameos Playa with your family.

I was thrilled to read that our food was the best ever! Our chefs love to pamper our guests with freshly prepared international dishes every day and will certainly feel proud to see that they were able to meet your taste!

Further, we very much appreciate your recognition towards our friendly and professional team. To look after our guests and make them feel right at home is our number one priority!

Please be informed that the size of our rooms depend on the room category booked. Also, upon availability and within the same category, we are always happy to offer our guests with a room change. As your comfort is all that matters we always go above and beyond to fulfill every particular wish.

With this said, we truly hope to provide you with another great stay in a near future. Again, thank you for your time and kind comments.

Many greetings on behalf of our entire team,

beste hotel ooit, geweldig in alle opzichten

helga, 21-10-2017

Een heerlijk mooi en schoon hotel, het eten is geweldig, me elke dag bijna klem gegeten omdat ik niet kon kiezen wat te nemen, vlees en vis worden ter plekke op jouw verzoek gegrild zoals jij het graag hebt, verser kan het niet, toetjes in overvloed en met je ogen dicht kon je proeven welke smaak het moest zijn in tegenstelling tot eerdere hotels waar de toetjes allemaal een andere kleur hadden maar hetzelfde smaakten. Ik was graag bij de chefkok in de leer gegaan, wat een feest was het eten steeds. De volgende keer gaan we wel buiten de schoolvakantie om want er waren de 2de week erg veel kinderen in het zwembad inc hun opblaaskrokodillen, ballen enz. even rustig aan de kant hangen in het bad was hierdoor lastig, er waren 2 zwembaden waarvan 1 verwarmd en 1 niet, iedereen zat dus ook in het verwarmde bad en bijna niemand in het andere, omdat het onverwarmde echt koud was kon je de drukke kids ook niet ontwijken, de nodige ballen om onze oren gehad, springende gillende kinderen maar als je dus buiten de vakantie om gaat is het er heerlijk. Ligbedden genoeg, een verademing was ook dat er geen animatie team was wat aan je loopt te trekken of je ergens aan mee wil doen maar gewoon 1x per dag een mededeling door de speakers over waar je aan mee kon doen, geen harde muziek uit de speakers maar gewoon rust, een fijne poolbar, diverse snacks, supervriendelijk personeel wat de hele dag vrolijk is, hele snelle bediening in restaurant en 's avonds bij de show op het terras, bij de shows ook geen gedoe met animatieteams en mensen die tegen hun wil het podium opgetrokken worden, gewoon goede zanger(essen) een acrobaten-act enz, de all-in keuze wbt cocktails is een stuk beperkter dan die voor halfpension gasten, voor all-in waren dat er 5 en voor halfpension zeker 14, dat vond ik wel jammer want je betaald toch voor all-in, niet voor half-in. Verder was er echt niks wat beter kon, het is gewoon een super hotel waar het je echt aan niets ontbreekt. Het hotel ligt aan de rand van puerto del carmen en dus heerlijk rustig, er ligt aan de achterkant een leuke kleine boulevard, omdat het niet in het centrum ligt heb je dus ook geen dronken jeugd en herrie en wil je dat wel dan loop je er in 20 minuten heen langs het strand. Ik hoef volgend jaar niet na te denken waar ik heen ga, ik ga zeker weten terug. Het was onze beste vakantie ooit!
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 2-11-2017

Beste Helga,

Hartelijk bedankt voor uw schitterende en maximale beoordeling van ons hotel Seaside Los Jameos Playa****! We zijn ontzettend opgetogen dat u zó tevreden was en optimaal van uw vakantie bij ons genoten heeft.

Trots lezen we uw complimenten over onze gastronomie, animatie en personeel. Onze chefkok voelt zich vereerd dat u bij hem in de leer zou willen gaan. Fijn dat het dagelijks afwisselende themabuffet met showcooking u zó gesmaakt heeft. Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Leuk te vernemen dat u steeds een mooi plekje aan het zwembad in onze subtropische tuin heeft gevonden. Het animatieteam gaat bij ons eerder discreet te werk. Daardoor zal er geen luide muziek of mededelingen aan het zwembad plaatsvinden. Onze gasten beslissen zélf of ze aan een activiteit willen deelnemen. Fijn dat u ook dit op prijs stelde.

Zoals u reeds omschreef, ligt het hotel inderdaad aan de rand van Puerto del Carmen direct aan de zandstranden van “Los Pocillos” en “Matagorda”. Na een mooie strandwandeling van 20min is men al in het centrum of met de taxi in slechts 5min. In de nabije omgeving zijn alle nodige faciliteiten te vinden.

Onze „all inclusive“ formule biedt een selectie van nationale –en internationale drankjes aan. Verder verkrijgen deze gasten korting op drankjes die niet in de „all inclusive“ inbegrepen zijn. In de namiddag worden er ook lekkere wafels en pannenkoeken aan het zwembad gebakken.

Prima hotel

Margreet, 9-10-2017

Fijn en schoon hotel. Vriendelijk en gastvrij personeel. Het eten was goed. Voorgerechtjes hadden iets gevarieerder gemogen. Om 9.00 nog voldoende ligbedjes doordat er een beleid is om het reserveren van bedjes tegen te gaan. Heel fijn! Op bepaalde plekken wat weinig parasols. Heerlijke zwembaden. Kortom hotel is zeker aan te raden.
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 11-10-2017

Beste Margreet,

Graag willen we u hartelijk voor uw bezoek aan ons hotel en uw beoordeling bedanken. We zijn verheugd te horen dat u van het eten heeft genoten en dat het personeel aardig en gastvrij was. Het is ons doel bij te dragen aan een heerlijke vakantie door onze gasten een goede en vriendelijke service en lekker eten aan te bieden en niet te vergeten comfort. Wat fijn dat het beleid tegen het reserveren van bedjes voldoende vruchten afwerpt. Uw opmerking over de parasols en de voorgerechten nemen we graag ter harte en zullen we met de desbetreefende afdelingen nader gaan bekijken.

Met vriendelijke groet,

Geweldig hotel, enorm genieten

Maria, 6-10-2017

Alles in dit hotel is geweldig, kan geen minpunten noemen

Goed en gevarieerd eten, mooie zwembaden, prima kamers en erg vriendelijk personeel

Huur geen fiets bij de door het hotel aangegeven verhuurder, de verhuurder die voor het hotel fietsen verhuurd (easy bike) verhuurt veel betere fietsen

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 11-10-2017

Beste Marielle,

We zijn blij te vernemen dat u ons hotel een geweldige plaats vond en u zó genoten heeft van uw vakantie. Met trots lezen we uw lovende woorden over onze faciliteiten en service. Het personeel doet steeds hun best onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Uw complimenten geven we dan ook graag aan hen door.

Ook fijn te vernemen dat u onze gastronomie als „gevarieerd“ omschrijft. We beschikken over ruime terrassen waar onze gasten buiten van het veelzijdige themabuffet met showcooking kunnen genieten.

We willen u nogmaals bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw positieve ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op Zoover te delen.

Verder hopen we u snel opnieuw bij ons te mogen verwelkomen!

Zonnige groeten vanuit Lanzarote,

vakantie zoals vakantie hoort te zijn

Fam de laat, 29-9-2017

Wij komen hier al voor de 13 keer het is nog steeds zo goed als de eerst keer het eten de kamers en ligging alles is gewoon perfect aan dit hotel
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 5-10-2017

Beste Fam. De Laat,

Hartelijk bedankt voor uw uiterst positieve beoordeling en 13de bezoek in ons hotel Seaside Los Jameos Playa****!

Met trots lezen we uw mooie woorden over onze gastronomie, kamers en ligging en zijn dan ook ontzettend blij te lezen dat u nu ook weer van uw vakantie bij ons genoten heeft.

Het hele team van Seaside Los Jameos Playa**** kijkt nu al uit naar uw 14de bezoek! Tot zover bedanken we u nogmaals voor uw prachtige feedback en loyaliteit over de jaren heen.

Formidabel

Suzanne, 17-9-2017

Het hotel was heel luxe. Eten goed en erg gevarieerd. Rolstoel was netjes geregeld door het hotel voor mijn moeder. Dit hotel heb ik gekozen. Omdat ik het jaar ervoor 12 uur vrrtraging had en daar werd ondergebracht door touroperator. Ik wilde echt terug om het nog eens te ervaren. Was de 2de keer zeker niet de laatste.
Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 22-9-2017

Beste Suzanne,

Heel hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat bijzonder dat de negatieve ervaring van de vertraging zich heeft kunnen omzetten in een positieve belevenis en een nieuw bezoek aan ons hotel. We zijn blij dat u van de luxe en het eten heeft genoten. We kijken met plezier uit naar uw volgende bezoek en wensen u tot dan het allerbeste

Veel groeten vanaf Lanzarote en hopelijk tot gauw!

Beate Reber-Sekula

Genaral Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seaside Los Jameos Playa in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seaside Los Jameos Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seaside Los Jameos Playa scoort een 9.21 uit 10 op basis van 496 reviews.