Hotel Seaside Los Jameos Playa

Hotel Seaside Los Jameos Playa

9.1Fenomenaal

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 674p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.1Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Bij Seaside Los Jameos Playa geniet je van een relaxte all-inclusive vakantie op Lanzarote. Het hotel ligt dichtbij de populaire badplaats Puerto del Carmen en op loopafstand van het strand. Voor een heerlijke duik kun je dagelijks wisselen tussen verschillende zwembaden en de kristalheldere zee. En ook voor leuke uitstapjes heb je keuze in overvloed. Ben je enthousiast over Seaside Los Jameos Playa? Lees dan snel verder.

Seaside Los Jameos Playa is een ideale uitvalsbasis voor een rustige vakantie. Vakantiegangers komen hier dan ook naartoe om lekker te ontspannen. Het hotelresort wordt goed onderhouden en ziet er netjes uit. De medewerkers van het hotel zijn ontzettend vriendelijk en staan graag voor je klaar. Zij laten je met alle plezier het hotel zien. Zo kun je via een rondleiding ervaren hoe het er achter de schermen aan toe gaat bij Hotel Seaside Los Jameos Playa.

Voor culinaire liefhebbers is Seaside Los Jameos Playa the place to be. Het ontbijt, de lunch en het diner zijn zeer uitgebreid en smaakvol. Elke avond kun je in het buffetrestaurant genieten van een ander thema. Ook de desserts zijn erg populair. Je kunt in het hotel bovendien genieten van showcooking en dat valt zeer in de smaak bij hotelgasten. Vakantiegangers geven ook aan dat er altijd plaats is in het restaurant ondanks de grote omvang van Seaside Los Jameos Playa.

In de tropische tuin van het hotel vind je de mooi aangelegde zwembaden. De zwemfaciliteiten bestaan uit twee grote zwembaden waarvan er een is verwarmd. Bij het hoofdzwembad kun je bij de poolbar terecht voor een lekkere snack of een koel drankje. De kleintjes amuseren zich in het kinderbad of spetteren er op los in het peuterbadje. Bij alle zwembaden staan voldoende ligbedden en dankzij de oplettende medewerkers heb je hier geen last van ‘handdoekje leggen’.

Kamers

Over de kamers zijn alle vakantiegangers het eens: deze zijn tiptop in orde. Sommige vakantiegangers geven wel aan dat de matrassen wat aan de harde kant zijn. Dit kun je aangeven bij de receptie en dan ligt er meteen een topper voor je klaar. De hotelkamers worden goed schoongemaakt en zijn comfortabel ingericht. Vanaf je balkon heb je een prachtig uitzicht op zee.

Ligging van Seaside Los Jameos Playa, Lanzarote

Hotel Seaside Los Jameos Playa ligt op slechts enkele meters van het zandstrand. Ideaal voor een heerlijke duik in zee, maar ook fijn om ’s avonds nog even een strandwandeling te maken. Het hotel ligt dichtbij een gezellige strandboulevard met restaurants en winkeltjes.

Het sfeervolle centrum van Puerto del Carmen ligt op 2 kilometer afstand en kun je vanuit Seaside Los Jameos Playa eenvoudig met de bus bereiken. Ook zijn er tal van uitstapjes die je vanuit je vakantieverblijf kunt ondernemen. Lanzarote staat bekend om zijn prachtige vulkaanlandschap dus een bezoek aan de vulkaan Timanfaya mag zeker niet aan je to do lijst ontbreken.

Ook kun je in de buurt diverse watersportactiviteiten ondernemen of een tocht maken in een echte duikboot. Ben je geïnteresseerd in kunst en cultuur? Breng dan een bezoek aan het museum van Cesar Manrique. Deze kunstenaar is een beroemdheid op Lanzarote en staat bekend om zijn bijzondere architectuur en kunstwerken geïnspireerd op vulkanen en lavagesteenten.

Laat je lekker in de watten leggen en kies voor een zonvakantie naar Seaside Los Jameos Playa.

529 reviews over Hotel Seaside Los Jameos Playa

• 9Hendriks26-01-2020

Wij komen hier zeker terug!

Zeer vriendelijk personeel, uitstekende maaltijden. Wij hadden een arts nodig, receptie gebeld en binnen een half uur was er een arts, op mijn vraag of er een rolstoel aanwezig was werd ontkennend geantwoord, maar binnen een uur kreeg ik een telefoontje dat er een rolstoel was. Dit is één van de beste hotels waar we de laatste jaren geweest zijn en zeker voor herhaling vatbaar.

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 11-02-2020

Beste Heer/Mevr Hendriks,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling van ons hotel Seaside Los Jameos Playa! Ik ben ontzettend opgetogen dat u zó tevreden was en optimaal van uw vakantie bij ons heeft kunnen genieten.

Trots lezen we uw complimenten over onze gastronomie en personeel. Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Verder ben ik tevreden te lezen dat uw aanvraag ivm de arts en de rolstoel snel opgelost was zodat u verder van de vakantie bij ons kon genieten.

Nogmaals bedankt voor uw mooie Feedback en we zouden u graag weer bij ons willen begroeten!

Zonnige groeten vanuit Lanzarote, Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Sabine15-12-2019

Verrassing geslaagd, doen we zeker nog eens over !

Via onze vrienden hadden we vernomen dat dit een super hotel is. Zij waren hier al meerdere keren geweest. Wij besloten hen te verrassen .... het was inderdaad echt de moeite waard! Het eten is voortreffelijk, zo afwisselend . Als je hier met honger van tafel gaat, dan is er met jezelf iets niet in orde. De kamers waren tip top in orde. Leuke attenties (sint-kerst) netjes onderhouden. Leuke versiering en zeker niet te vergeten .... relaxed avondjes in de pianobar. Voor mij persoonlijk was Eric een TOPPER. We hebben ontzettend genoten van onze vakantie al was het weer heel afwisselend.... we komen zeker terug !

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 17-12-2019

Beste Sabine,

We zijn erg blij te lezen dat uw vakantie vlekkeloos verlopen is en dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons op Lanzarote. Wat fijn te vernemen dat het een geslaagde verassing was en jullie zo samen van een leuke vakantie genoten hebben.

We bedanken u voor uw mooie review en complimenten naar het personeel toe. Het is steeds prachtig te vernemen dat ze in hun doelstellingen geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw mooie woorden en we zouden het heel fijn vinden u snel weer bij ons te mogen verwelkomen!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Ron Meijer01-12-2019

Fantastisch. Een echte aanrader!

Het is een zeer schoon en luxe hotel met vriendelijk en deskundig personeel. Het eten en drinken is uitmuntend te noemen! Het is er lekker rustig. Een verwarmd zwembad en genoeg ruimte om lekker te relaxen op je ligbed in de zon. Enige minpuntje is dat er nogal veel duiven rondlopen en vliegen.

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 04-12-2019

Beste Ron,

Bedankt voor uw verblijf in ons hotel Seaside Los Jameos Playa. Met trots lezen we uw lovende woorden over onze gastronomie en service. Zoals u weet, hechten hieraan inderdaad heel veel waarde. We beschikken over ruime terrassen waar onze gasten buiten van het veelzijdige themabuffet kunnen genieten.

In onze 55.000 m² subtropisch tuin hebben we het privilege vele typische plantensoorten en dieren, waaronder ook duiven, te mogen verwelkomen. Die dieren krijgen in het hotel eten op een vaste plek, zodat onze klanten zeker niet gestoord worden. Het spijtig ons daarom te vernemen dat ons dit in uw geval niet volledig gelukt was.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we hopen u snel weer bij ons te mogen verwelkomen!

• 10Pieter Roggeveen27-11-2019

Vriendelijk personeel, heerlijke buffetten,

Het beste hotel ooit, heerlijk eten, super personeel, zeer schoon

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 29-11-2019

Beste Pieter,

hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons hotel Seaside Los Jameos Playa en uw fantastische beoordeling hier op Zoover! We zijn ontzettend opgetogen te lezen dat u zó tevreden was en ons hotel als „het beste hotel ooit“ omschreven heeft! Ook hartelijk bedankt namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en het is daarom fantastisch om te lezen dat ze in hun doelstellingen geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw topcijfers en we hopen u snel weer bij ons te mogen begroeten.

• 8Christian Catry14-11-2019

Excellent hotel !

Los Jameos Playa is een uitstekend hotel voor een rustige vakantie. Het personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Het eten is heel lekker en uitgebreid. De show-cooking is excellent met kwaliteitsvolle producten. De thema-avonden zijn goed uitgewerkt. We kregen zelfs een rondleiding van de manager tot in de keuken ! De kamers waren ok en netjes. Het hotel ligt wel een eindje van het centrum maar dicht bij het vliegveld. Dit levert evenwel geen hinder op.

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 18-11-2019

Beste Christian,

allereerst willen we u bedanken dat u de tijd genomen heeft om hier een review op Zoover te schrijven! We zijn ongelooflijk blij te lezen dat u zó tevreden was en vooral onze gastronomie en service als positief beoordeeld heeft. We hechten inderdaad veel waarde aan verse en lokale ingrediënten en zijn daarom meer dan tevreden te lezen dat u onze show-cooking als „excellent“ omschreven heeft.

Verder zullen we ervoor zorgen dat het personeel de uw lovende woorden te horen krijgt. Het is steeds fijn te vernemen dat ze in hun doelstellingen geslaagd zijn, namelijk onze gasten een zorgeloze vakantie te bezorgen.

Nogmaals van harte bedankt voor uw prachtige review en we hopen u snel weer bij ons te mogen verwelkomen!

• 9Margriet11-11-2019

Mooi hotel , meubels op de kamers iets verouderd

Neem een suite , zo hoog mogelijk ( zelfs de krant dagelijks op suite

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 15-11-2019

Beste Margriet,

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling over ons hotel Seaside Los Jameos Playa.

We zijn erg blij te lezen dat u een fijne vakantie bij ons had en dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons op Lanzarote.

We streven er naar om al onze kamers en faciliteiten up-to-date te houden en willen u daarom ook bedanken voor uw terugkoppeling omtrent het meubilair. Het hotel werd door studenten van de wereldberoemde architect César Manrique gebouwd, wiens respect en passie voor de natuur en traditie van Lanzarote het ontwerp van het hotel sterk hebben beïnvloed.

Nogmaals bedankt dat u de tijd genomen heeft voor deze mooie review en we hopen u snel weer bij ons te mogen verwelkomen!

• 9José05-10-2019

Geweldig hotel

Voor de tweede maal in dit hotel geweest, net als 3 jaar geleden geweldige service. Op verzoek kregen we dezelfde kamer en mochten die, op de dag van vertrek, kostenloos langer gebruiken.
    Voor de prijs die dit hotel vraagt en in deze tijd zou enige renovatie op zijn plaats zijn: de badkamer heeft alleen een bad waar je in- en uit moet klimmen. Niet erg praktisch, zeker gezien het leeuwendeel van de gasten wat ouder is. De bedden zijn erg hard maar op verzoek krijg je een topper die het comfortabeler maakt. Wij hadden de kamer met extra groot balkon, ligbedden en zeezicht , helemaal geweldig. Kwaliteit wifi was in ons geval top maar dat ligt wel aan waar je bent in het hotel. Voor ons was het weer top met geweldig personeel die echt hun best voor je doen! Doe zeker de "rondleiding achter de schermen", héél interessant om te zien hoe de logistiek is in een hotel met 530 kamers!

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 11-10-2019

Beste José,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling van ons hotel Seaside Los Jameos Playa! We zijn heel erg opgetogen dat u zó tevreden was en al voor de 2de keer van uw vakantie bij ons heeft kunnen genieten.

Trots lezen we uw complimenten over onze service. Het personeel doet elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

We zijn ook opgetogen te vernemen dat u tevreden was met uw kamer. Fijn te vernemen dat we het ongemak met een topper hebben kunnen oplossen. Sinds de bouw van ons hotel door de studenten van de wereldberoemde architect en kunstenaar César Manrique, hebben we er altijd naar gestreefd om al onze kamers en faciliteiten up-to-date te houden door ze te moderniseren en te renoveren. Het spijt ons daarom om te horen dat onze kamers u niet voor honderd procent overtuigd hebben. Uw opmerking over het bed zullen zeker intern besproken worden.

Nogmaals bedankt voor uw mooie Feedback en we kijken nu al uit naar uw volgende bezoek bij ons!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Willy en Irena28-09-2019

Een zeer leuk , prettig verblijf in een luxehotel

We waren voor de tweede keer in dit hotel en we hebben alleen maar lovende woorden. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een upgrade naar een fantastische familiekamer waar we samen met de dochter in aparte slaap-en badkamers mochten verblijven Het aanbod in het restaurant was zeer uitgebreid en absoluut lekker .Geweldige desserts! Het is een groot hotel maar toch was er altijd plaats in het restaurant. De service was van hoog niveau en het personeel zeer vriendelijk en beleefd. Er waren voldoende ligstoelen aan de zwembaden en de bediening aan de poolbars ging heel vlot. Het aanbod van dranken was zeer uitgebreid en van hoogstaande kwaliteit. Rond het hotel en in de nabije omgeving zijn er voldoende gelegenheden voor ontspanning en een mooie strandboulevard om te wandelen ,lopen en fietsen. Het failliet van touroperator was niet voorzien... maar het hotel was absoluut correct in alles!!!!! Het garantiefonds bracht ons thuis.Merci !

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 02-10-2019

Beste Willy and Irena,

Thank you for having taken the time to review your recent stay with us on Zoover. It is such a pleasure to read that you found our food, as well as our drinks to be of very high quality and the service excellent. How nice to know that you had a wonderful time at our Los Jameos Playa and that you arrived home safely.

Again, I wish to thank you for your lovely review and we would love to welcome you back for your third stay with us.

Vele zonnige groeten, Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa

Gereisd met partner in september 2019

• 9Rob moers23-08-2019

Blijft zeer fijn hier terug tekomen

Derde keer jameos..hotel en sevice wederom zeer goed..personeel super..niks dan lof voor deze mensen die er alles aam doen om je vakantie zo aangenaam mogelijk temaken. Alleen tov andere jaren..zeer druk(zeer veel duitsers)..en wat zeer jammer is..het eten was elke dag koud..terwijl het wel goed verzorgd was. Verder zou algeheel rook verbod fijn zujn bij het eten..en de achtergrond muziek bij het eten ..3x per dag was vreselijk..niet echt muziek waar je vrolijk van word of vakantie gevoel van krijgt. Verder is het jammer dat annimatie in de avond bijna exact het zelfde is als andere jaren. Maar al met al een zeer fijn verblijf gehad in jameos

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 28-08-2019

Beste Rob,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en 3de verblijf in ons hotel Seaside Los Jameos Playa. Het is fantastisch om te lezen dat u over het algemeen weer een geslaagde vakantie bij ons had bedanken u voor uw loyaliteit.

Het personeel doet elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam en onvergetelijk verblijf te bezorgen en het is altijd fantastisch om te lezen dat ze ook nu weer aan uw verwachtingen konden voldoen. Wij delen daarom graag uw vriendelijke woorden met onze servicemedewerkers. Tijdens de zomermaanden is het over het algemeen iets drukker omwille van de zomervakantie in verschillende landen. Als enthousiaste hoteliers zijn we hierdoor bevoorrecht om nationaliteiten van over de hele wereld te mogen verwelkomen.

Wat fijn dat u onze gastronomie ook nu weer op prijs stelde. Onze chef-koks zullen heel tevreden zijn met uw complimenten. Het eten bij de warme buffetten buiten op het terras wordt op de verplichte temperatuur van 63 graden Celsius en hoger gehouden. Ik zal uw opmerkingen hierover met het restaurant-team zeker doornemen en verontschuldig me als het eten niet warm genoeg voor u was. Ook raden we onze gasten meestal aan om eerst naar de live-kookstations te gaan om te voorkomen dat het eerder gekozen eten koud wordt. Verder is roken volgens de Spaanse wet in buitenruimtes toegestaan. We streven er steeds naar om voor alle niet-rokers- en rokers de beste oplossing te bieden. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Verder zal ik uw suggestie met betrekking tot de achtergrondmuziek en entertainment bekijken. De feedback van onze gasten helpt ons om waar mogelijk te verbeteren.

We zouden het fantastisch vinden u weer bij ons te mogen verwelkomen en het was een genoegen u als gast bij ons te mogen ontvangen.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10Robert04-08-2019

Fantastisch !

Geweldig hotel! Mooi zwembad in een prachtige tropische tuin. Schone, nette kamers. Heerlijk eten! Gevarieerd buffet met enorm veel keuze, elke avond een ander thema. Zeer vriendelijk en vlot personeel. Het hotel ligt vlakbij het strand, waar je s avonds heerlijk kunt wandelen. Ook al is het hoogseizoen, er zijn voldoende ligbedjes bij het zwembad en er wordt op toegezien dat mensen ze niet de hele dag reserveren terwijl ze er niet op liggen. Op Lanzarote kun je een aantal leuke uitstapjes maken, oa vulkanen (Timanfaya), duikboot (submarine) en naar bezienswaardigheden van Cesar Manrique.

Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa, 13-08-2019

Beste Seaside Los Jameos gast,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling van ons hotel Seaside Los Jameos Playa. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische vakantie bij ons had.

Uw complimenten over onze service en gastronomie zijn een enorme motivatie voor ons allemaal. Gastronomie is heel erg belangrijk voor ons. Dagelijks worden er afwisselende themabuffetten op het grote terras aangeboden. Ook hartelijk dank namens het personeel, ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Leuk te vernemen, dat u tijdens uw vakantie ons vulkanische eiland beter heeft leren kennen. De bezienswaardigheden van Cesar Manrique zijn zeker een goede aanbeveling! Wist u trouwens, dat ons hotel door de studenten van Cesar Manrique ontworpen werd?

Nogmaals bedankt voor uw mooie Feedback en we hopen u in een heel nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann

Hotel Seaside Los Jameos Playa info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats