Vakantiepark Parque Cristobal

Aanrader!

J
17-5-2018
  • Onderkomen9

Wij verbleven in een kids bungalow obv all in. Fanatastisch, gevarieerd en vers eten! Ontbijt, lunch en diner waren heel erg goed, geen min punt kunnen ondekken. Je kunt all in niet vergelijken met een 5 sterren resort in Turkeye maar dat was onze verwachting ook niet. Personeel allemaal even vriendelijk, leuk met kinderen en enthousiast. Bungalows waren wat verouderd maar absoluut schoon en van alle gemakken voorzien. Ideaal met kleine kinderen, zoiets vind je niet snel meer

Fijne week gehad maar een beetje fris.

Johanna
10-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Een mooi en ruim opgezet park. De huisjes zijn aan de binnenkant wat verouderd maar zeer ruim en netjes. Er wordt zichtbaar hard gewerkt door het personeel om alles netjes en bij te houden! Zwembaden zijn leuk maar koud! Wij hadden een aantal dagen wat minder mooi weer en dan is dit geen doen. Omgeving is mooi en er is zat te doen zoals oa palmitos park, de duinen en een wandeling over het strand. Of huur een auto en ga het binnenland in.

Wij hadden all inclusief geboekt maar vond dit toch wat tegen vallen. Dit lag niet aan de 3 hoofdmaaltijden want die waren prima voor de volwassenen maar wij vonden de tussendoortjes (de restjes van het ontbijt) en de keuze van drinken maar minimaal.

Alles bij elkaar een goede week gehad!

Enige wat wij echt niet tof vinden is dat bij het inchecken alle paspoorten moeten wordt ingescand. Discussie was hierover niet mogelijk.

Leuk, maar niet top voor natuurliefhebbers

Hans en Carola
10-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Zeer vriendelijk personeel, leuke zwembaden en speeltuintjes, prima bungalow met kitchenette. We zaten wel in een wat verouderde bungalow (maar men was met reviseren bezig) en we misten wel wat details (zoals een afwasborstel in het keukentje). De duidelijk merkbaar onderling concurrerende entertainment teams van de touroperators waren een stuk slechter dan het eigen team. De omgeving viel voor ons als natuurliefhebbers erg tegen. Grote aanrader is dan wel het dierenpark Palmitos.

Fantastisch!

Nienke
4-5-2018
  • Onderkomen10

Erg vriendelijk personeel, goed eten, mooie huisjes, er wordt goed gepoetst. Rustig, ideaal voor gezinnen ook met erg kleine kinderen.

Leuk park maar neem geen all inclusive

Anne
28-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

- Animatie: is erg enthousiast en actief

- Restaurant: de restanten vd vorige maaltijd worden gebruikt bij het volgende maal. Duurzaam maar ik twijfel over de hygiëne.

- All inclusive: waardloos. Weinig keuze in drank voor bijna alles moet je betalen. De wijn is van slechte kwaliteit uit de tap. Een glas drinkwater kun je tappen maar drinkwater voor in het huisje moet je kopen in de supermarkt. Bij vorige vakanties waren er ijsjes voor de kinderen en werd de koelkast in je huisje gevuld. hier Helaas niet.

- huisjes zijn redelijk ruim maar vertonen wel achterstallig onderhoud. De tuin wordt prachtig onderhouden.

- op het park wordt gewerkt om het achterstallig onderhoud aan te pakken naar het gebeurt heel langzaam.

Maar ondanks bovenstaand: de kids vonden het fantastisch. Veel Nederlandse kinderen en dat is voor hen het belangrijkste :-)

Kortom: leuk park maar huur alleen het huisje en boek evt ontbijt of half pension maar zeker Geen all inclusive

Monique Vandeven
9-4-2018
  • Onderkomen10

Alles top! Super service, vriendelijkheid...

Prima verzorgd van begin tot eind.

Gerrit Eibrink
2-3-2018

Parque Chistobal in Playa del Ingles. All-in. Prima geregeld van begin tot eind.Keurig net resort. Een pluim voor touroperator.

Fantastisch hier met ons gezin

D. Hellinga
1-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Het is hier fantastisch, erg gastvrij.

Lekker eten, goede service

Gezinsvakantie

M vd Burg
25-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Prima accommodatie om met kinderen naar toe te gaan.

Genoeg speel mogelijkheden.

Ook voor volwassenen prima plek.

Top de ligbedden bij de bungalows.

Minpunt waren de kapotte en vieze gordijnen en de toilet zat niet praktisch.

fantastische vakantie

pierre en hilda
24-1-2018

We verblijven hier 2 maanden voor het mooie weer

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Cristobal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Cristobal in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Cristobal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parque Cristobal scoort een 9.31 uit 10 op basis van 730 reviews.