Vakantiepark Parque Cristobal

9,4

• Activiteiten9,5
  • Onderkomen9,5

Traveltroef

Echte Italiaanse gastvrijheid vind je op Camping Al Lago in Pieve di Ledro. Klim en klauter in de klimtoren, maak de mooiste zandcreaties in de grote zandbak of neem een frisse duik in het meer. De hond is ook welkom op deze camping en kun je meenemen om in de natuurrijke omgeving te wandelen en fietsen.

482 reviews over Vakantiepark Parque Cristobal in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Kyra
6-11-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heerlijke vakantie gehad! Onze peuter vond het geweldig bij het speelzwembad! In de middag kon hij slapen in de bungalow en wij bij op het bedje op het terras liggen. Eten was prima voor ons genomen variatie.

niet goedkoop, maar zeker aanrader

Alco
28-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Zeer mooi park. wij hadden geluk met een huisje aan de rand van het park. hierdoor een heerlijke plek met terras in privacy om op de fijne zonnebedden wat te liggen en/of lezen. supermarkt direct naast het park net als veel winkels en restaurtjes. half uurtjr lopen tot sfeervolle boulevard en andere kant op zelfs een klein pretparkje. Appartement was ruim en netjes. All-inclusive bleek niks voor ons, maar daar kan park niks aan doen. alle maaltijden in buffetvorm met 's avonds wisselende themas. vriendelijk personeel en alles netjes bijgehouden.

Super vakantie

Wendy
26-10-2018
  • Onderkomen8

Net terug van een heerlijke vakantie. 11 dagen hier geweest, erg goed park. Nette huisjes ( het bad was wel wat verouderd), goede schoonmaak. Fijne bedden, veel kastruimte. Nauwelijks geen kakkerlakken gezien. Eten was goed en gevarieerd, niets op aan te merken. 2 leuke zwembaden, voldoende strandbedjes en parasols. Personeel is heel erg vriendelijk, de een iets meer als de ander. Vanuit het park alles op loopafstand. Met de gratis hotelbus kom je op het mooie strand van Maspslomas. Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest ( 2010 en nu ) en zeker weer voor herhaling vatbaar.

Geweldige vakantie gehad

Monique
21-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Vooral voor gezinnen met kleine kinderen een echte aanrader. Ondanks dat alle huisjes bezet waren, heerste er toch rust en was het snachts doodstil. Prachtige, ruime, nieuw ingerichte bungalows en goede bedden. Heerlijke grote tuin.

Al met al oké, maar niet top

T&L
8-10-2018
  • Onderkomen7

Tweede keer hier, wederom een fijne vakantie gehad, echter geen idee waar bovenstaande 9,4 vandaan komt?! Voor deze prijs toch echt betere accommodaties gehad.

+ bungalows met terras en 2 slaapkamers is zeldzaam en erg fijn

+ vriendelijk personeel, ze werken erg hard

+ prima bedden

+ zwembad schoon en leuk (gerenoveerd tov 2 jaar geleden toen de tegels nog loslieten)

+ airco lekte veel water, (na 4 pogingen) netjes opgelost

+ Eten en drinken oké, maar toch betere ervaringen gehad (jammer bijv ijsjes niet all incl, geen bediening aan tafel tijdens eten)

+ fotograaf op resort is erg goed, erg leuke foto’s gekocht, aanrader

- Veel kakkerlakken gespot (wellicht lastig te bestrijden maar toch... bah)

- Regels worden niet gehandhaaft (handoekje leggen, zwemmen (herrie) tot middernacht

- strandlaken verschonen 1 euro per keer

- Douche miezerig straaltje, badkamer gedateerd

- schoonmaak huisje erg matig

Het was fantastisch, Dikke 10

Fenneke Kiezer
24-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Dat hier alles heel fijn en gezellig is , voor jong en oud !

Leuk park

Chantal Koster
11-8-2018
  • Onderkomen8

Zwembaden zijn erg leuk voor de kinderen, animatie is ook leuk en erg handig is dat er een nederlandse touroperator kids club is. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mini disco is erg leuk voor de kinderen en daarna is er nog een show.

Schoonmaak bij de zwembaden is slecht, in de zwembaden zit heel veel chloor. Er is redelijk wat keuze qua eten maar sommige dingen zijn wel koud. Bedden zijn best hard.

Er zijn leuke excursies via touroperator te boeken zoals de piratenboot en angry birds park. Helaas niet in het nederlands.

Super vakantie

Tony
10-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super goed hotel/bungalowpark.

Het eten is erg goed en gevarieerd.

Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Animatieteam heel erg leuk voor volwassenen en kinderen.

Goede zwembaden voor kinderen en volwassenen.

Leuke en schone bungalows.

Kortom we zijn hier al voor de vierde keer allinclusive.

En voorlopig zijn we van plan om hier terug te komen.

Een echte aanrader voor jong en oud.

Top vakantie.

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Super park voor families met kleine kinderen. De huisjes zijn ruim en schoon. Wel wat achterstallig onderhoud, stuc bladdert van de muren. Wij hebben ons hier verder niet aan gestoord. Fijne zwembaden, buffet is ook prima, ze wisselen met thema's. Jammer voor ons wat dat onze kids niet mee mochten doen met de Nederlandse animatie omdat we niet bij Tui geboekt hadden. Wij vonden de ligging van het park toch wel wat minder. Weinig op loopafstand. Wel een winkelcentrumpje maar dat was zeer sterk verouderd. Je moet overal taxi voor pakken. Dat was qua prijs trouwens wel goed te doen. Vanuit het park gaat een gratis shuttlebus naar het strand. Je moest dan evengoed nog klein stukje lopen. Aanrader is Sioux City, Western dorpje met shows.

Verrassend leuk!

Fam Roche
8-8-2018
  • Activiteiten9

Een prachtig parque.

Bij aankomst hadden we een afgelegen bungalow, nog geruild.

De animatie hebben we nog nooit meegemaakt. Die was fantastisch. Zeker een 9.5.

Professionele shows in de avond en aan t zwembad steeds weer leuke dingen.

Van aqyagym tot bingo en salsalessen.

Ook sporten als darten, schieten en leuke spellen.

Het eten was goed. Elke dag genoeg variatie.

Wij hadden all-in.

Met 2 kleine meisjes van 4 en 7 jaar was dit een goede keuze. De obers maakten zo nu en dan grapjes met de gasten. Erg leuk.

Ook qua drankjes vonden we de all-in goed.

Helaas handdoekje leggen aan t zwembad dus ook aan meegedaan maar altijd wel een plekje.

De supermarkt zit bijna op het parque zelf, ideaal.

Je pakt makkelijk een taxi overal naartoe.

Voor een paar euro sta je aan het strand of in t centrum van playa del ingles.

De bungalows zijn prima maar heel oubollig.

Een aanrader met kleine kinderen.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Cristobal in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Cristobal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.