Vakantiepark Parque Cristobal ***

461 reviews over Vakantiepark Parque Cristobal in het Nederlands

Gezinsvakantie

M vd Burg, 25-1-2018
  • Onderkomen7

Prima accommodatie om met kinderen naar toe te gaan.

Genoeg speel mogelijkheden.

Ook voor volwassenen prima plek.

Top de ligbedden bij de bungalows.

Minpunt waren de kapotte en vieze gordijnen en de toilet zat niet praktisch.

Ik zou hier zeker terugkomen!!

Woudstra, 18-1-2018
  • Onderkomen8

Het park is zeer schoon en het personeel is vriendelijk.

Het zwembad is mooi.

Wat ik niet goed vond was het maken van een scan van mijn paspoort.

Dit ivm mogelijke identiteitsfraude.

Tevens zijn de baden niet verwarmd.

Erg goed.

Rene van Dixhoorn, 11-1-2018
  • Onderkomen8

Aardige mensen. Aroa geeft goede tips en adviezen. Toegankelijk. Spreekt Engels.

Goed maar kan beter

Sophie, 23-12-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Het is een heel mooi en goed onderhouden park. Het personeel is super vriendelijk. Het middag -en avondeten valt eigenlijk prijs kwaliteit wel mee. Echter het ontbijt steekt na enkele dagen tegen. Altijd hetzelfde en de boterkoeken zijn echt uitgedroogd. Ook de cocktails van de all in formule zijn niet te drinken. Het zwembad is ook mooi en proper maar super koud. Van verwarming is in mijn ogen geen sprake maar toch iets dat je in deze periode van het jaar wel kan gebruiken. Al bij al, prijs/kwaliteit zit redelijk goed maar mits enkele aanpassingen kunnen ze hier een toptitel van maken.

Kristel, 22-12-2017
  • Onderkomen9

Het was echt een super vakantie. We hadden een bungalow aan het kinderzwembad, wat ideaal was. De kinderen hebben zich zo goed vermaakt. Het recreatieteam deed heel de dag zijn best om alle kinderen te vermaken. Dit was echt heel leuk. Er was een Nederlands teamlid, wat natuurlijk heel fijn is voor kinderen van 3 en 5 jaar. We zaten all inclusive, dit was erg goed geregeld. Heel de dag kon je eten en drinken. Het eten was goed, elke dag een ander "thema". Misschien wel wat meer variatie in eten voor de kinderen. Maar we hebben echt een super vakantie gehad. Personeel erg vriendelijk en hielp je graag als het nodig was. We hadden een 3 kamer appartement met kinderfaciliteiten, zeker een aanrader! Het enige minpunt vond ik dat we ver van het strand af lagen, maar dit wisten we van te voren.

Super!

Smedinga, 20-12-2017
  • Onderkomen9

Bungalow park met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker (vers) eten en ruime/schone bungalows. Bedjes bij het zwembad worden snel 'gereserveerd', maar elk huisje heeft ook eigen ligbedden. Voor kinderen genoeg te doen. Fijne ligging met leuke boulevard.

Geweldige vakantie

Joey, 27-11-2017
  • Onderkomen10

Samen met mijn vriendin naar dit hotel geweest! Erg genoten van dit hotel en de all inclusive is zeker een aanrader! Heerlijk gegeten en veel drankjes genutigd!

Daarnaast heb je keuze uit twee zwembaden de ene is rustig en de ander is drukker door de animatie en de muziek.

Ook de ligging van het hotel is erg prettig naar de meeste plekken kun je lopen en anders betaal je voor een taxi maximaal 5 euro om ergens heen te gaan! Al met al een geweldige vakantie!

we komen terug

familie zonneveld, 31-10-2017
  • Onderkomen9

superleuk park, enthousiast animatieteam en goede service. buffet was goed en elke dag weer vers en anders. park werd goed onderhouden en als er iets mankeerde werd het snel opgelost. lieve leuke en superhardwerkende mensen hier. respect!!

Ilona, 30-10-2017

In 1 woord Fantastisch.

Wij waren hier nu voor het 2e jaar.

Wij vinden het erg leuk, ook voor onze dochter (6) is het super, leuke animatie, zwembaden, en speeltuintjes. Er is iedere dag wel wat leuks te doen.

Onze bungalow was netjes en schoon.

Het eten is simpel maar gewoon goed. Er is voldoende en het wordt goed aangevuld.

Het personeel is erg vriendelijk.

Het enige 'nadeel' vinden wij het dat zo ver van het strand / boulevard ligt, maar met een taxi ben je er ook zo.

Wij gaan hier zeker weer naar terug.

heerlijke vakantie

Sandra, 17-10-2017
  • Onderkomen10

Optimaal genieten in dit hotel!

Erg veel te doen voor zowel kinderen als volwassenen! Top animatie team!

Keuze uit twee zwembaden, de ene met bubbelbaden en groot van voormaat en de andere iets kleiner maar met glijbaan en een splashpark er naast!

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Cristobal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Cristobal in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Cristobal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parque Cristobal scoort een 9.31 uit 10 op basis van 709 reviews.