Vakantiepark Parque Cristobal

• Activiteiten9,4
  • Onderkomen9,4

478 reviews over Vakantiepark Parque Cristobal in het Nederlands

Met jonge kinderen

Al met al oké, maar niet top

T&L
8-10-2018
  • Onderkomen7

Tweede keer hier, wederom een fijne vakantie gehad, echter geen idee waar bovenstaande 9,4 vandaan komt?! Voor deze prijs toch echt betere accommodaties gehad.

+ bungalows met terras en 2 slaapkamers is zeldzaam en erg fijn

+ vriendelijk personeel, ze werken erg hard

+ prima bedden

+ zwembad schoon en leuk (gerenoveerd tov 2 jaar geleden toen de tegels nog loslieten)

+ airco lekte veel water, (na 4 pogingen) netjes opgelost

+ Eten en drinken oké, maar toch betere ervaringen gehad (jammer bijv ijsjes niet all incl, geen bediening aan tafel tijdens eten)

+ fotograaf op resort is erg goed, erg leuke foto’s gekocht, aanrader

- Veel kakkerlakken gespot (wellicht lastig te bestrijden maar toch... bah)

- Regels worden niet gehandhaaft (handoekje leggen, zwemmen (herrie) tot middernacht

- strandlaken verschonen 1 euro per keer

- Douche miezerig straaltje, badkamer gedateerd

- schoonmaak huisje erg matig

Het was fantastisch, Dikke 10

Fenneke Kiezer
24-9-2018
  • Onderkomen9

Dat hier alles heel fijn en gezellig is , voor jong en oud !

Leuk park

Chantal Koster
11-8-2018
  • Onderkomen8

Zwembaden zijn erg leuk voor de kinderen, animatie is ook leuk en erg handig is dat er een nederlandse touroperator kids club is. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mini disco is erg leuk voor de kinderen en daarna is er nog een show.

Schoonmaak bij de zwembaden is slecht, in de zwembaden zit heel veel chloor. Er is redelijk wat keuze qua eten maar sommige dingen zijn wel koud. Bedden zijn best hard.

Er zijn leuke excursies via touroperator te boeken zoals de piratenboot en angry birds park. Helaas niet in het nederlands.

Super vakantie

Tony
10-8-2018
  • Onderkomen10

Super goed hotel/bungalowpark.

Het eten is erg goed en gevarieerd.

Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Animatieteam heel erg leuk voor volwassenen en kinderen.

Goede zwembaden voor kinderen en volwassenen.

Leuke en schone bungalows.

Kortom we zijn hier al voor de vierde keer allinclusive.

En voorlopig zijn we van plan om hier terug te komen.

Een echte aanrader voor jong en oud.

Top vakantie.

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Super park voor families met kleine kinderen. De huisjes zijn ruim en schoon. Wel wat achterstallig onderhoud, stuc bladdert van de muren. Wij hebben ons hier verder niet aan gestoord. Fijne zwembaden, buffet is ook prima, ze wisselen met thema's. Jammer voor ons wat dat onze kids niet mee mochten doen met de Nederlandse animatie omdat we niet bij Tui geboekt hadden. Wij vonden de ligging van het park toch wel wat minder. Weinig op loopafstand. Wel een winkelcentrumpje maar dat was zeer sterk verouderd. Je moet overal taxi voor pakken. Dat was qua prijs trouwens wel goed te doen. Vanuit het park gaat een gratis shuttlebus naar het strand. Je moest dan evengoed nog klein stukje lopen. Aanrader is Sioux City, Western dorpje met shows.

Verrassend leuk!

Fam Roche
8-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Een prachtig parque.

Bij aankomst hadden we een afgelegen bungalow, nog geruild.

De animatie hebben we nog nooit meegemaakt. Die was fantastisch. Zeker een 9.5.

Professionele shows in de avond en aan t zwembad steeds weer leuke dingen.

Van aqyagym tot bingo en salsalessen.

Ook sporten als darten, schieten en leuke spellen.

Het eten was goed. Elke dag genoeg variatie.

Wij hadden all-in.

Met 2 kleine meisjes van 4 en 7 jaar was dit een goede keuze. De obers maakten zo nu en dan grapjes met de gasten. Erg leuk.

Ook qua drankjes vonden we de all-in goed.

Helaas handdoekje leggen aan t zwembad dus ook aan meegedaan maar altijd wel een plekje.

De supermarkt zit bijna op het parque zelf, ideaal.

Je pakt makkelijk een taxi overal naartoe.

Voor een paar euro sta je aan het strand of in t centrum van playa del ingles.

De bungalows zijn prima maar heel oubollig.

Een aanrader met kleine kinderen.

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

+Goed schoon en verzorgd park.

+Lekker en afwisselend eten.

+Fantastisch animatieteam.

+Vriendelijk en behulpzaam personeel.

+Pendlebus naar strand

-Boulevard/strand te ver om te lopen, taxi wel goedkoop dus opzich geen probleem

-Erg harde bedden

Schoon, gezellig en ontspannen

Jessica
5-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heel net onderhouden park. Schone huisjes, ietwat verouderde inrichting maar niet storend. Zeer vriendelijk personeel en het is fijn dat er meerdere zwembaden zijn. Onze kleine van 1,5 jaar heeft een leuke week gehad en papa en mama ook. Het ontbijt was goed te doen, de rest kunnen wij niet over oordelen, wij hadden een auto gehuurd en hebben buiten de deur gegeten. Ook leuke winkelcentra in de buurt. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Het waterplein is voor de kleintjes erg leuk.

Aanrader!

J
17-5-2018
  • Onderkomen9

Wij verbleven in een kids bungalow obv all in. Fanatastisch, gevarieerd en vers eten! Ontbijt, lunch en diner waren heel erg goed, geen min punt kunnen ondekken. Je kunt all in niet vergelijken met een 5 sterren resort in Turkeye maar dat was onze verwachting ook niet. Personeel allemaal even vriendelijk, leuk met kinderen en enthousiast. Bungalows waren wat verouderd maar absoluut schoon en van alle gemakken voorzien. Ideaal met kleine kinderen, zoiets vind je niet snel meer

Fijne week gehad maar een beetje fris.

Johanna
10-5-2018
  • Onderkomen8

Een mooi en ruim opgezet park. De huisjes zijn aan de binnenkant wat verouderd maar zeer ruim en netjes. Er wordt zichtbaar hard gewerkt door het personeel om alles netjes en bij te houden! Zwembaden zijn leuk maar koud! Wij hadden een aantal dagen wat minder mooi weer en dan is dit geen doen. Omgeving is mooi en er is zat te doen zoals oa palmitos park, de duinen en een wandeling over het strand. Of huur een auto en ga het binnenland in.

Wij hadden all inclusief geboekt maar vond dit toch wat tegen vallen. Dit lag niet aan de 3 hoofdmaaltijden want die waren prima voor de volwassenen maar wij vonden de tussendoortjes (de restjes van het ontbijt) en de keuze van drinken maar minimaal.

Alles bij elkaar een goede week gehad!

Enige wat wij echt niet tof vinden is dat bij het inchecken alle paspoorten moeten wordt ingescand. Discussie was hierover niet mogelijk.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Cristobal in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Cristobal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.