Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Begur in Spanje is ideaal voor een gezinsvakantie. Er is een eenvoudig restaurant op de camping en een supermarkt zit om de hoek. Teven is er een zwembad en meerdere keren per week kinderdisco. In de omgeving zijn veel leuke baaitjes en dorpjes te vinden. Het dichtstbijzijnde strand is ook lopend te bereiken.

215 Reviews over Camping Begur

• 8Louis van Waasdijk03-10-2022

Heerlijke camping, vriendelijke mensen

Gewoon prima! Schoon sanitair, grote plaatsen die soms wel wat schuin lopen. Wifi kan ook beter maar verder is alles tip-top in orde.

• 8Astrid27-09-2022

Heerlijke vakantie

Prachtige natuur camping, mooie ligging, ruime sta plaatsen en heel vriendelijk personeel. Enkel jammer dat het 'mooie/leuke' en ondiepe zwembad voor de kinderen dicht was de laatste 2 weken. Ook waren er veel mieren op de sta plaats.

• 8Sebastiaan27-09-2022

Mooie ruime familie camping

Zeer ruime plekken op mooie familie camping. Veel schaduwplekken, veel dieren die loslopen op de camping (konijnen, kippen). Sanitair wordt dagelijks schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Ligging is vlakbij diverse stranden. Maar een auto is wel essentieel

• 8Eetgelegenheden
  • 9Richard21-09-2022

Geweldige camping,(voor ons) te rustig in septembe

Hele mooie grote plekken met keuze om onder de naaldbomen te geen staan ( denk aan vallende dennenappels en hars ) of op mooie groene grasvelden.

Supermooi sanitair, mooie zwembaden en een mooi aangelegd restaurant met leuk terras aan het zwembad.

Nadeel is allen dat je bijna alles met de auto moet doen, omdat het anders erg veel klimmen is met de fiets of lopend om naar het centrum van Begur te gaan.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Barbara16-09-2022

Prachtige camping in een sprankelende omgeving

Heerlijke vakantie gehad op een hele fijne camping. Er heerst een relaxte sfeer. Er is van alles te doen in de omgeving. Denk wel dat in het hoogseizoen het sanitair en het zwembad aan de krappe kant zijn!

• 8Scheerman09-09-2022

Mooi leuk schoon dus wel aanrader

Prachtige camping. Schoon sanitair, leuke zwembaden en heerlijk eten in restaurant. Die laatste heeft alleen wel ongezellige sfeer. Veel bomen voor schaduw maar je kunt ook in de zon staan. Op afstand van allerlei leuke strandjes allemaal Plm 15 minuten rijden. Begur is klein schattig met super leuke terrasjes (Tapas Begur heeft de heerlijkste pincho’s) Al met al zeker voor herhaling vatbaar. Enige minpunt is dat het wel heel rumoerig is op de camping tot echt heel laat. Zou graag zien dat het na 23 uur niet meer toegestaan is dat kinderen nog gillend fietsend etc over de camping mogen.

• 8Ilse Blom05-09-2022

Hele fijne en mooie camping

Wij hadden de luxe safaritent, toen we binnen kwamen viel mijn mond open. De tent was nog mooier, groter en luxer dan ik gedacht had. De tent staat op een zeer mooi groen plekje, de veranda staat grotendeels in de schaduw wat erg prettig is. De tent heeft alle gemakken, zelfs een vaatwasser en inductiekookplaat. De bedden vonden wij (2 persoons bed) wat aan de harde kant. De douche is erg ruim en prettig. Een klein min puntje vonden wij dat de bar tussen 15.30en 19.00 dicht was voor eten. Dan vonden wij het juist lekker om een tapas hapje te nuttigen. Daarnaast waren de ijsjes met enige regelmaat op. Verder een zeer fijne camping, mooi groen en zeer goed onderhouden. De supermarkt naast de camping ook zeer fijn.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Bianca04-09-2022

Heerlijke camping

Heerlijk camping onder de bomen, relaxte sfeer en relatieve rust. Ook met een puberdochter een aanrader, relatief veel leeftijdsgenoten die elkaar opzoeken en savonds met elkaar gaan chillen bij de pingpong tafel.

Een aandachtspunt namelijk de horeca locatie, potentie wordt in mijn ogen niet benut. Medewerkers zijn niet heel gastvrij, het lijkt soms allemaal wat moeite, deel van het restaurant staan de stoelen continue op de tafels. Kwaliteit van het eten is matig, dat zou met wat liefde echt wel wat beter kunnen. Jammer, want de camping is verder echt top!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Fam. uit Amsterdam04-09-2022

Heel erg goed!

Camping Begur is een prachtige camping, deels terrasachtig aangelegd, waardoor er op de plekken waar wij stonden (achterin de camping) regelmatig een windje was. Veel schaduw door de bomen. Vooraan de camping loopt de doorgaande lokale weg. Lijkt mij erg lawaaierig. Tenzij je het natuurlijk prettig vindt om heel dicht bij de goed uitgeruste supermarkt te staan, om de hoek buiten de camping. De camping probeert echt om aan de plekwensen tegemoet te komen. Alles is heel goed geregeld en schoon. Het restaurant biedt heerlijke gerechten voor een goede prijs. Twee zwembaden met mooie ligweiden. Voor toeristische informatie moet je naar het toeristenbureau in Begur zelf gaan, de camping is behulpzaam, maar heeft niet zo veel toerische informatie. Handig dat je kunt pinnen op de camping. Prachtige baaitjes in de omgeving en mooie middeleeuwse stadjes waar je heerlijk kunt lunchen. Ik vind de camping aan de prijzige kant, maar ja Costa Brava.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Marjolein31-08-2022

Leuke familiecamping in een bosrijke omgeving

Wij hadden een mooie Glamping tent van alle gemakken voorzien. Heerlijke douche en goed uitgeruste keuken, echt top! Enige minpuntje aan de accommodatie waren de uitstekende veren in het matras. De camping heeft een mooie ligging, heel bosrijk en leuke dorpjes (Pals, Begur) in de omgeving. In de zomermaanden wel topdrukte op de stranden & in de restaurants. De camping wordt goed onderhouden, is heel groen en vriendelijk personeel. Verbeterpunten: - Eigenaar van het restaurant is niet zo vriendelijk en heel kortaf. - Muntjes voor de wasmachine kosten 7 euro per stuk! - Ons hele gezin (+ de rest van de camping) is flink ziek geworden met overgeven van het zoutwater zwembad.
    - Animatieteam is vooral op spaans-sprekende kindjes gericht. - Zou heel fijn zijn om het chloor zwembad van 09.00-10.00 uur open te stellen voor alleen volwassenen die baantjes willen trekken, rest van de dag is dat niet mogelijk en dat is jammer.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar