We hebben een aantal aanbieders voor Salou voor je op een rij gezet:

Reviews over Salou

Super

Britt,
    17-11-2018

Uitgaansleven is leuk, maar echt gezellig uiteten met partner is wat minder. Veel tentjes gericht op het drinken van cocktails ipv gezellig en wat luxer uiteten. Omgeving is genoeg te doen voor jongeren. Ook het pretpark Port Aventura is een aanrader als je van pretparken houdt! (Express pass werkt super)

Gereisd met partner in augustus 2018

thuiskomen

Erik Bloemen,
    8-11-2018

Wij gaan volgend jaar voor de 18e keer naar Salou . Voor ons is dit "thuiskomen" Er is voor ieder wat te doen . km's ver wandelen , sporten , zwemmen, shoppen ; er zijn veel winkels en markt op loopafstand etc... Een km lange promenade , diverse stranden van klein tot groot .Uitgaans mogelijkheden voor jongeren en toch voel je je zelfs s'nachts veilig op straat .

Gereisd met partner in mei 2018

Gezellige plaats

M.J. van Heuven,
    3-11-2018

Wij waren in september tot begin oktober in Salou. Wij vinden het een heel gezellige plaats. Leuke winkeltjes en restaurantjes waar je voor een redelijke prijs lekker kan eten. Zelfs begin oktober nog gezellig druk. Mooie lange boulevard met veel fonteinen en palmbomen. Ik denk dat ik hier in het hoogseizoen liever niet ben als ik zie hoe druk het er is in september.Wel leuk voor de jeugd.

Gereisd met partner in september 2018

Zeer zeker voor herhaling vatbaar !!

Anja Heiliegers,
    31-10-2018

Salou is erg druk maar heel gezellig, je kunt er overal heerlijk eten....ook bij een restaurant met een nederlands tintje...poc a poc geweldig eten en super gezellig. Mooie stranden en lekker wandelen 's avonds op de sfeervolle boulevard...winkeltjes genoeg om te shoppen en goed openbaar vervoer of taxi om nog even verder op te kijken....Tarragona is ook een mooi stad om te kijken echt spaans en natuurlijk Barcelona....dus bezoek Salou een keer voor een onvergetelijke vakantie...in het wat rustiger gedeelte hebben wij een appartement met zwembad gehuurd, maar alles was goed te belopen !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zon, zee en strand, top in Salou!

Miriam,
    8-10-2018

Salou is een blijft een top plaats voor onze vakantie. Gezellige terrasjes om van sangria te genieten. Veel winkels en een ontspannen sfeer. Prachtige boulevard en een mooi strand. We hebben er van genoten. Helaas was de muziek fontein in onderhoud. Maar er is genoeg te beleven in Salou!

Gereisd met partner in september 2018
Salou scoort een 8,5 uit 10, op basis van 947 reviews