vakanties Salou

Reviews over Salou

Waanzinnige camping vol zwembaden

Stefan,
    2-12-2018

Waanzinnige (grote) camping, enorm veel zwembaden. Africa gedeelte waanzinnig. Waanzinnig goede en snelle service vanuit de camping. Leuk entertainment. Enige minpuntje zou zijn dat de ligbedden bij de zwembaden( behalve bij de 2 nieuwste zwembaden) zijn vaak wat vies en versleten en zouden wel mogen worden vervangen. Lidl en buurtsuper op 1,5 km lopen afstand. Vrijwel direct aan de zee. leuk campingtreintje. Aanrader! Volgend jaar misschien wel weer terug.

Heerlijk

Patricia,
    1-12-2018

Sanguli is een heerlijke camping, wel heel massaal maar daar houden we van. Het toiletgebouw van de B zone mag wel gerenoveerd worden en in vind als je door wilt voor Glamping je de WiFi voor het aantal gasten per plek, gratis moet aanbieden.

Verder bevalt het ons elk jaar weer prima.

Geweldig , heerlijk, fijne sfeer op camping

Truus Peeters,
    1-12-2018

Wij gaan al 4 jr in september naar resort Sanguli , dit omdat de camping in sept.nog volledig bezet is en er heerst nog een goede sfeer , personeel is vriendelijk en de camping ziet er nog top uit. Ook buiten de camping is t nog volop vakantiesfeer. We hebben dus voor 2019 weer voor 4 weken geboekt in september

Prima voor een lastminute maar te massaal

Fam. Plat,
    29-11-2018

Kamer oké, beetje donker aan onze kant en geen zon op het balkon, wat in oktober wel lekker zou zijn. Schoonmaak prima! Uitgebreid ontbijt maar wel massaal. Mooi zwembad. Kwartiertje lopen naar strand en centrum.

Ongezellige bar. Alles is massaal en nogal onpersoonlijk en kil. Leuk met kleine kinderen denk ik want die hebben daar alle ruimte.

Anneke,
    27-11-2018

Wij waren hier eind juli begin augustus met familie, heel mooi resort en voor elk wat wils.

Mooie zwembaden en de zee op loopafstand.

Genoeg eet en drinkgelegenheden.

Toiletten altijd netjes.

Wij hadden een heerlijke schaduwrijke plek onder de bomen.

Salou scoort een 8,5 uit 10, op basis van 946 reviews