KinderhotelWeer vandaag13°4°
7,9

Omschrijving
Het personeel begroet je met een glimlach bij Mediterraneo Park Hotel in Roses. Dit hotel ligt aan de Costa Brava en heeft een mooi aangelegde tuin met bar, goede restaurants met lekker eten en goed onderhouden zwembaden. Het strand ligt op loopafstand en het centrum op ongeveer 20 minuten lopen. Barcelona ligt op anderhalf uur rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterráneo / Mediterráneo Park voor je op een rij gezet:

115 reviews over Hotel Mediterráneo / Mediterráneo Park in het Nederlands

Een hotel met grote klasse!

Bart Vervoort,
19-10-2018

Dit is het beste hotel dat wij ooit aan de Costa Brava bezochten en wij hebben er al heel veel bezocht! Personeel over heel de lijn zeer klantvriendelijk en steeds met de glimlach.Mooie kamers prima onderhoud zelfs over het ganse hotel.Mooi aangelegde tuin Bar met lekkere broodjes of andere snacks en veel keuze van drank.Restaurant super lekker eten en zeer vriendelijk personeel.Zwembaden zeer mooi aangelegd en mooi onderhoud. Strand op kleine wandelafstand en centrum op ongeveer 20 minuten zeer rustig wandelen.Voor ons een hotel met grote klasse!!!

Wij komen volgend jaar zeker met plezier terug. Wij kijken er nu al naar uit!!!!

Wij verbleven hier van 8 september tot en met 15 september 2018.

Gereisd met partner in september 2018

Zeer goed hotel

Anoniem,
19-7-2018

Wij verbleven in Mediteranneo (3*): wij vertrokken met gemengde gevoelens maar toen we aankwamen was dit zeker ten onrechte want de kamers werden heel mooi en modern ingericht, blijkbaar allemaal recent vernieuwd!

We hadden ook een mooi groot balkon. Mooie vernieuwde badkamer en prima airco.

Je hoeft enkel de straat over te steken om naar Mediteraneo park te gaan waar je van alle faciliteiten kan genieten. De tuin is heel mooi aangelegd met een mooi voetbalplein in kunstgras! Altijd was er wel een ligbedje vrij.

Zowel het ontbijt als het avondeten waren uitmuntend, superlekker! Ook dikke pluim voor het vriendelijk personeel en het animatieteam. Ik vermoed dat dit het beste hotel van Roses is!

Als ik dan toch een verbeterpuntje mag geven, onze zoon miste nog een zwembad met glijbanen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer

Stefanie,
9-6-2018

Hotel goed, wel heel ontgoocheld over de service bij afrekenen. Ons werden zaken aangerekend waarvan men zei dat ze behoorden tot vol pension dat we hadden gekozen. Toen we dit niet wilden betalen, bekeek men ons alsof we stront waren. Men had ons met een pak meer respect mogen behandelen. Ik til hier zo ontzettend zwaar aan dat ik er nooit nog terug ga nadat ik er 2x geweest was en ik raad bijgevolg iedereen af om te gaan. Respect 0,0. Wij moeten toch niet opdraaien voor hun miscommunicatie?!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Super vakantie

Carla,
24-6-2017

Mooi hotel en zwembad. Heel lekker eten

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch hotel !

Katrien Beutels,
27-5-2017

Wij komen al jaren in dit hotel en we hebben het dan ook zien evolueren ' De prijs is gestegen maar we kregen er telkens iets voor in de plaats: zwembad erbij, lounge in de tuin, groot terras aan het restaurant, volledige renovatie van de kamers en noem maar op. Elk jaar was er weer wat verbeterd. Wat we het laatste jaar wel ondervonden hebben is dat heel veel mensen het hotel nu ontdekt hebben ( mond aan mond reclame ? ) waardoor het toch wel erg druk is geworden. We gaan deze zomer weer terug, het voelt toch altijd een beetje als thuiskomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Servicio muy amable

Dhr Kamiel,
21-5-2017

Niet te evenaren prijs/kwaliteit .

Alle service met de glimlach.

Uniek ingerichte tuin voor een stadshotel.

Deze zeer goede kwaliteit van eten heb ik in Spanje in dit type hotel nog nooit gehad , ik,reis al 15 jaar langs de costa's .

Deze periode uitsluitend gepensioneerden , Gemiddelde leeftijd 75 jr..of ouder .

Hasta el proximo ano

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Zeergoed hotel, zoniet het beste hotel in Roses.

Huysman Luc
19-10-2016

Zeer aangename verrassing! Een van de betere hotels in Roses. Heel goede service. Lekker eten. Rustig gelegen, dicht bij de zee.

Een aanrader!

Gereisd anders in oktober 2016

zeer goed hotel

familie uit België, met drie tieners
9-8-2016

heel proper, mooie en goede kamers, voor elk wat wils, en lekker eten. Restaurant soms wel wat druk. Bediening door sommigen kon soms wel wat vriendelijker, maar werd dan weer ruimschoots gecompenseerd door enkele enthousiaste "maîtres d'hotels". Samengevat: absolute aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi en verzorgd hotel

BlackShadow
22-6-2016

Het hotel ligt vlakbij het strand maar wel een eindje wandelen van het centrum met winkels.

Aan het strand vonden we het aantal winkeltjes beperkt.

Het hotel is zeer mooi, proper en ruim.

Er is een grote ligweide met voldoende stoelen (die niet gereserveerd mochten worden waardoor we steeds een plaatsje vonden)

Er zijn 3 buitenzwembaden: 1 voor enkel 18+, 1 groot en 1 peuter speelbad (20cm diep)

Aan het peuterbad stonden parasols vast waardoor je steeds wel een schaduwplekje vond.

Het eten was zeer lekker en veel keuze

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Geweldig hotel

Ria Voskuil de Jong
1-5-2016

Voor herhaling vatbaar. Komen zeker terug!

Gereisd met partner in april 2016

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterráneo / Mediterráneo Park in Roses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterráneo / Mediterráneo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.