9.9FenomenaalScore uit 670 reviews

Camino Borrajo s/n, 29120

Wat zeggen bezoekers over

Dos Iberos Luxury Boutique B&B

9.9FenomenaalScore uit 675 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

675 reviews

Luxe B&B in Alhaurine el Grande
Door Antonet en Harry op 14-07-2024
Gereisd met partner

Deze B&B voldoet aan alle wensen. Een heel mooi uitzicht vanuit de goed onderhouden tuin en het zwembad. Mooie kamers, goede bedden. Marie-Claire is een super leuke gastvrouw die zorgt dat je niks tekort komt. Ze zorgt voor een goed ontbijt met vers fruit en een smoothie, ze maakt elke ochtend een eitje naar ieders wens. Een paar keer in de week kookt ze een goed diner, wat een aanrader is. s`Middags om 17.00 uur maakt ze een heerlijke cocktail op bestelling. Marie-Claire geeft je tips over de omgeving, dingen om te doen en restaurants om te gaan lunchen of dineren. De B&B heeft een centrale ligging om ergens naartoe te rijden. Kortom deze B&B is een aanrader!!

Een Hemelse Oase in Alhaurin el Grande ⭐⭐⭐⭐⭐
Door Carola en Jurgen op 11-07-2024
Gereisd met partner

Als je op zoek bent naar een oase van rust en gastvrijheid, dan is Dos Iberos Luxury Bed & Breakfast de perfecte plek. Een prachtige en goed onderhouden accommodatie met een adembenemend uitzicht. Marie-Claire is een voortreffelijke gastvrouw en verwelkomt je met open armen en zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. Informeer naar haar tips voor goede restaurants. Dos Iberos ligt verscholen in de heuvels, ver weg van de drukte. Hier kun je echt ontspannen en genieten van de stilte. Wij kozen voor het SunDeal arrangement en werden verwend met heerlijke maaltijden en een ontspannen sfeer. Geniet van een cocktail terwijl je uitkijkt over het landschap Dos Iberos is een ideale uitvalsbasis om de natuur en prachtige steden en dorpen in de buurt te verkennen. Denk aan natuurpark El Torcal, Ronda, Malaga, Caminito del Rey en Frigiliana. De kamers zijn ruim, de bedden comfortabel en alles is superschoon.

Heel fijn en luxueus
Door Aldert en Mirjam op 05-07-2024
Gereisd met partner

Prachtige plek. Mooi huis, comfortabele kamer. Heerlijk zwembad. Veel tips gekregen voor goede restaurants. Auto is noodzakelijk. Heerlijke cocktails worden voor je gemaakt als je wenst. Je kunt er lunchen en evt. dineren een aantal keren per week. Alleen maar lof voor Marie-Claire.
Dank je wel voor het fijne verblijf.

Top B&B in spanje
Door Decuyper Danny op 16-06-2024
Gereisd met partner

Luxe B&B in een rustige omgeving met een top dame die het uitbaat.(Marie-Claire). Ze heeft ons zeer goed ontvangen en in de watten gelegd. heeft top adressen van restaurants en zelf bij haar kan je zeer lekker 2 maal op de week eten. ontbijt zeer gevarieerd .en over de streek weet ze heel veel ,weet wat je zeker moet bezoeken en heeft van alles folders die je kan in kijken . Als we terug in de buurt zouden zijn is dit het adres waar we terug keren. Een aanrader.

Een ware parel
Door Monique Vroomen op 15-06-2024
Gereisd met partner

Dos Iberos is een ware parel. Met de geweldige gastvrouw Marie-Claire, heerlijk eten, verfrissende cocktails, een mooi zwembad en een spectaculair uitzicht, is het de perfecte plek om te ontspannen, tripjes te maken en te genieten. Een echte aanrader, we gaan zeker terug komen. Dank je wel Marie-Claire voor jouw onuitputtelijke energie om het ons perfect naar de zin te maken. Niets was je teveel.

Sfeervol
Door Jolanda op 06-06-2024
Gereisd met partner

Heerlijk genoten bij de B&B van Marie-Claire. Zij is een heel goede gastvrouw met veel belangstelling en interesse. Geeft tips voor uitstapjes en reserveert op verzoek restaurants. Ze kookt heerlijk, wij hadden een arrangement. Alleen al het heerlijke verse ontbijt is een fijne start van de dag. Zeker een mogelijkheid om terug te komen indien we weer naar deze omgeving gaan.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.