Appartement Appart Laijola

Geweldig.

Fam.Hoevers,
4-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtige Appartement vlakbij de Piste.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Geweldig

Joyce,
22-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Binnen 5 minuten sta je in de skilift!!! Gratis stalling van je schoenen en ski's

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Goed verblijf

Rob,
11-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi, modern en schoon appartement voor 6 personen en 2 baby's. ruime slaapkamers maar een beperkte huiskamergedeelte voor 6 volwassenen. Een lift aanwezig wat handig is met kinderwagens. Handdoeken worden niet gewisseld en de broodjesservice is prijzig. Voordeel is dat de spar dichtbij is. Beperkt aantal pannen waardoor creatief koken nodig is. Gunstige ligging vlak bij de gondel. Ruime parkeermogelijkheid.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Volgend jaar weer!

Ilona,
4-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel net verzorgd appartementen complex. Schoon en modern gebouw. In de appartementen is alles aanwezig wat je nodig hebt. Goede bedden. Leuk zwembad. Erg leuke omgeving en veel te doen in de streek Montafon. Je hoeft je geen dag te vervelen. Mooi aangelegde fietspaden . Supermarkt en restaurantjes op loopafstand. Wij gaan in ieder geval terug! De kinderen hebben zich enorm geamuseerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

voor herhaling vatbaar!

Familie Visser,
29-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Verliefd op het appartement in Laijola en verliefd op de omgeving. Wij hebben het heerlijk gehad mede door het eigen zwembad, dit is echt fantastisch met kinderen! Het appartement was schoon, mooi ingericht, afwasmachine, ruim balkon en heerlijke bedden. De berg op met een "ouderwets" stoeltjeslift Garfreschabahn vonden wij erg leuk en bovenop deze berg de kinderroute Graf Hugo doen. Dit vonden wij persoonlijk leuker dan Golm en bijbehorende kinderroute. De rodelbaan op de Golm is wel helemaal geweldig en lang! Op loopafstand van het dorp waar 2 supermarkten zijn en je lekker pizza kunt eten boven de Spar. Verder een leuk buitenbad vlakbij Mountain Beach in Gaschurn, ijskoud maar erg leuk. Wij komen ZEKER nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super!

Daphne,
29-7-2018

Super appartement! Van alle gemakken voorzien. Dichtbij Gaschurn: met 2 supermarkten en eettentjes. Lift op 5 minuten afstand.

Zwembad en sauna top. Echt een aanrader zeker met kids!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad

Fam Thijssen,
28-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn in de zomer van 2018 hier geweest! Het appartement is netjes en goed. De mensen zijn erg behulpzaam. Ze voorspelde in Nel slecht weer en regen maar toen we aankwamen viel dat allemaal ontzettend mee. Kunt beter naar de lokalen weersverwachting kijken.Het is wijsheid om een meedragen kaart van het montafon gebied aan te schaffen . Op het eerste oog lijkt het duur maar je kunt met deze kaart van alle liften gebruik maken en gratis gebruik maken van de meeste zwembaden! En korting op allerlei activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement(208) was ruim, goed onderhouden en had een perfecte ligging qua zon ivm de warmte, de zon komt daar pas rond 16.00u. De gastvrouw Eva is goed te bereiken en met vragen of problemen wordt er direct gehandeld. De ligging t.o.v. bus en versettla lift is 5 minuten lopen. Naar het dorp is het 5 a 10 minuten lopen.

Enige minpunt vonden wij de wifi, die veel te traag was. Er is per complex 1 centrale wifi, dit zou eigenlijk per appartement moeten zijn. Verder jammer dat er alleen in de winterperiode broodjesservice is.

De omgeving is geweldig met zeer veel mooie wandelroutes en andere mogelijkheden zoals spelen,rodelen,klimpark, glijbanenpark, mountainkarten (mogelijk op 3 bergen), alpenbad montafon, silvretta hochstrasse, paragliding, etc etc. Met de montafon brandnertalkaart zijn alle liften, bus, trein naar Bludenz, zwembaden en silvretta hochstrasse gratis.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

uitstekend

Ad,
29-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Makkelijk met de auto te bereiken in de winter, vrijwel vlakke wegen, langzaam omhoog naar 1.000 meter.

ca. 10 min lopen naar diverse (goede) restaurants in 't dorp, en naar de Spar en M-Preis

Gereisd met vrienden in januari 2018

Prima appartement

Fam. den Ouden,
20-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wel wat kleine slordigheden. Douchecabine had geen deuren. Deur badkamer blijft niet openstaan. WC niet afsluitbaar. Toiletwater blijft lopen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Appart Laijola in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Appart Laijola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.