Appartement Appart Laijola

Volgend jaar weer!

Ilona
4-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel net verzorgd appartementen complex. Schoon en modern gebouw. In de appartementen is alles aanwezig wat je nodig hebt. Goede bedden. Leuk zwembad. Erg leuke omgeving en veel te doen in de streek Montafon. Je hoeft je geen dag te vervelen. Mooi aangelegde fietspaden . Supermarkt en restaurantjes op loopafstand. Wij gaan in ieder geval terug! De kinderen hebben zich enorm geamuseerd.

voor herhaling vatbaar!

Familie Visser
29-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Verliefd op het appartement in Laijola en verliefd op de omgeving. Wij hebben het heerlijk gehad mede door het eigen zwembad, dit is echt fantastisch met kinderen! Het appartement was schoon, mooi ingericht, afwasmachine, ruim balkon en heerlijke bedden. De berg op met een "ouderwets" stoeltjeslift Garfreschabahn vonden wij erg leuk en bovenop deze berg de kinderroute Graf Hugo doen. Dit vonden wij persoonlijk leuker dan Golm en bijbehorende kinderroute. De rodelbaan op de Golm is wel helemaal geweldig en lang! Op loopafstand van het dorp waar 2 supermarkten zijn en je lekker pizza kunt eten boven de Spar. Verder een leuk buitenbad vlakbij Mountain Beach in Gaschurn, ijskoud maar erg leuk. Wij komen ZEKER nog een keer terug!

Super!

Daphne
29-7-2018

Super appartement! Van alle gemakken voorzien. Dichtbij Gaschurn: met 2 supermarkten en eettentjes. Lift op 5 minuten afstand.

Zwembad en sauna top. Echt een aanrader zeker met kids!

Heerlijke vakantie gehad

Fam Thijssen
28-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn in de zomer van 2018 hier geweest! Het appartement is netjes en goed. De mensen zijn erg behulpzaam. Ze voorspelde in Nel slecht weer en regen maar toen we aankwamen viel dat allemaal ontzettend mee. Kunt beter naar de lokalen weersverwachting kijken.Het is wijsheid om een meedragen kaart van het montafon gebied aan te schaffen . Op het eerste oog lijkt het duur maar je kunt met deze kaart van alle liften gebruik maken en gratis gebruik maken van de meeste zwembaden! En korting op allerlei activiteiten

• Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement(208) was ruim, goed onderhouden en had een perfecte ligging qua zon ivm de warmte, de zon komt daar pas rond 16.00u. De gastvrouw Eva is goed te bereiken en met vragen of problemen wordt er direct gehandeld. De ligging t.o.v. bus en versettla lift is 5 minuten lopen. Naar het dorp is het 5 a 10 minuten lopen.

Enige minpunt vonden wij de wifi, die veel te traag was. Er is per complex 1 centrale wifi, dit zou eigenlijk per appartement moeten zijn. Verder jammer dat er alleen in de winterperiode broodjesservice is.

De omgeving is geweldig met zeer veel mooie wandelroutes en andere mogelijkheden zoals spelen,rodelen,klimpark, glijbanenpark, mountainkarten (mogelijk op 3 bergen), alpenbad montafon, silvretta hochstrasse, paragliding, etc etc. Met de montafon brandnertalkaart zijn alle liften, bus, trein naar Bludenz, zwembaden en silvretta hochstrasse gratis.

uitstekend

Ad
29-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Makkelijk met de auto te bereiken in de winter, vrijwel vlakke wegen, langzaam omhoog naar 1.000 meter.

ca. 10 min lopen naar diverse (goede) restaurants in 't dorp, en naar de Spar en M-Preis

Prima appartement

Fam. den Ouden
20-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wel wat kleine slordigheden. Douchecabine had geen deuren. Deur badkamer blijft niet openstaan. WC niet afsluitbaar. Toiletwater blijft lopen.

Mooi appartement

Marjo
1-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren met 4volwassenen en 2 kinderen 11 en 13 in de kerst week en hebben het heel erg naar ons zin gehad

Een erg mooi appartement prima bedden en schoon

Het enige wat wij jammer vonden was dat de 3e slaapkamer geen raam had .

En heel fijn is dat je de auto niet hoeft te gebruiken lopen naar het gratis ski depot

Prachtig appartement

Karin
11-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bij aankomst werd ons verteld dat de bank in de woonkamer beschadigd was door de vorige huurder. Als alternatief werd ons kosteloos een veel ruimer appartement aangeboden. Super geregeld dus !

Appartementen zijn erg smaakvol en volledig ingericht en liggen rustig maar toch op maar 5 min loopafstand van het centrum van Gaschurn.

Gastvrouw Eva was erg vriendelijk en behulpzaam en mochten er problemen zijn dan werd dat zsm opgelost.

Enige "minpuntje" vond ik de keuken die niet echt praktisch ingedeeld was ( vaatwasser in de hoek geplaatst) en erg klein voor een 8-persoons appartement.

Al met al een heerlijke vakantie gehad in Laijola !!

prachtig!

Maartje
3-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Jammer dat het restaurant was gesloten, hierdoor mis je gezelligheid. Geen drankjes op het terras bij het zwembad, geen contact met andere gasten.

Verder super tevreden. Mooi en volledig appartement, gunstig gelegen tov dorp en liften. Prachtige omgeving. Heerlijk zwembad. Geen massatoerisme. Heerlijk eten bij restaurant Rossle in het dorp.

We hebben een aantal aanbieders voor Appart Laijola voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Appart Laijola in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Appart Laijola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.