Appartement Appart Laijolasterstersterster

Tonen op kaart

114 reviews over Appartement Appart Laijola

• 2019
    9Maaike31-12-2019

Quality time met gezin in top appartement!

Tijdens de Kerstweek verbleven we in appartement 206 met 2 volwassenen en 2 kinderen (8, 12). Een fantastisch appartement, uitkijkend op de bergen. Groter dan verwacht en binnen 5-7 minuten loopafstand van de gondel en de Spar. In de gehele week alles lopend kunnen doen, wat zeer prettig is. De WIFI gaf veel problemen, echter werd per direct door de receptioniste Eva opgepakt en opgelost. Gaschurn en het appartement heeft ons positief verrast. Voor herhaling vatbaar en aan te bevelen. Beide slaapkamers groot en functioneel.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 10Fatima20-08-2019

De appartementen zijn prachtig ,goede bedden complete keuken grote balkons en super schoon! Het verwarmde zwembad is perfect om even in te plonsen . Het fijne van deze appartementen dat je zelf kan uitzoeken welke je wil dus geen verassing achteraf. Er is een supermarkt en een paar restaurants verder is er niet veel te doen, maar je hebt genoeg dorpjes in de buurt die wat groter zijn. We hebben echt genoten en te weinig tijd om alles te doen wat we wilde, we komen zeker terug en dan verblijven we weer hier!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Marcel van Delft17-08-2019

prima vakantie met de kinderen.

We (Mijn vrouw en ik + onze dochters van 15, 12 en 4) hebben 2 weken mogen verblijven in appartement 101 (begane grond) van appart Laijola (Gaschurn) in het mooie vorarlberg. Prima vakantie gehad. Vriendelijke ontvangst door eigenares Eva en ook gedurende 14 dagen zeer gastvrij behandeld. Ook kregen we goede tips voor leuke uitstapjes. De ligging is perfect. Het is op loopafstand van de kabelbaan in gaschurn en van het centrum met alle voorzieningen. Het appartement zelf was schoon, netjes en conform verwachting. Ons terras was direct bij het zwembad. Erg leuk, maar we moesten wel even wennen dat de privacy daardoor iets minder was. Maar onze dochter van 4 vond het geweldig (wilde alleen maar zwemmen). Veel te doen in de omgeving als je van wandelen, fietsen, klauteren of gewoon mooie uitzichten houdt. Je moet wel geluk hebben met het weer, want bij regen is er minder te beleven. Gelukkig hadden wij over het algemeen prima weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Veronica van der Rijt12-08-2019

Super !!!

Prachtig uitzicht, schoon appartement, de eigenaar is vriendelijk.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8fam dijkman06-08-2019

heerlijk appartement!

Wij verbleven een week in een appartement op de begane grond met z'n vijfen in een zes persoons appartement.Het was een heerlijk appartement met een heerlijk terras.Wij hadden een montafon card gekocht waardoor we elke lift,bus en zwembad in konden lopen hierdoor kon je mooie wandelingen maken.Het zwembad is inderdaad niet groot maar wel lekker om even af te koelen, er zijn genoeg zwembaden in de omgeving

Appart Laijola, Marketing&reserveringsmanager, 08-08-2019

Hartelijk dank voor uw reactie ! Hopelijk tot een volgende keer.

• 7H. Schipper31-07-2019

We hadden ons er iets meer bij voorgesteld.

De foto van het appartementsgebouw klopt niet als je appartement nr met 1 begint. Dit is een veel ouder gebouw en in mindere staat dan de andere 2 gebouwen die erbij staan. Er hangt een muffe lucht in de gang en het tapijt in de gang zit vol vlekken en is aan vervanging toe. Het appartement zelf 109 was niet slecht maar wel krap voor 4 personen. De kinderen sliepen naast de toegangsdeur en zijn meerdere keren wakker geworden van het dichtslaan van deuren,pratende mensen en zelfs 2 keer een rookmelder. Het appartement was verder schoon maar wel vrij donker. De meubels en het sanitair zijn oké. De ouderslaapkamer bevindt zich achter 2 schuifdeuren en is heel krap. Het bed is te kort voor iemand langer dan 1.90. Dan lig je echt met je hoofd en voeten tegen de muren. Het balkon is prima maar daar staat niet vaak de zon op. Parkeren kan bij het appartement maar bij ons gebouw sta je dan soms wel half op de weg. Heel erg klein zwembad.

Appart Laijola, Marketing&reserveringsmanager, 08-08-2019

Graag geven wij een korte reactie : Appart Laijola heeft 3 gebouwen, gebouw 1 waar uw woning zich bevond staat ook op onze website afgebeeld. Dit is inderdaad een wat ouder gebouw dan de andere twee, veel van onze gasten vinden de wat rustiekere uitstraling juist prettig, het blijft een persoonlijke keuze.

De grootte van de specifieke appartementen staat op de website vermeld, evenals de paar woningen die iets kortere bedden hebben. De prijs/kwaliteit verhouding is daar ook op afgestemd. Mocht dat niet wenselijk zijn, dan is één van de vele andere appartementen wellicht een betere keuze.

Dat de rookmelder afgaat zal zeker een reden hebben gehad ; hoewel er niets is voorgevallen vinden wij veiligheid een absolute prioriteit. Het zwembad is niet de grootste in zijn soort maar de meeste gasten vinden dit geen bezwaar. En het feit dat het verwarmd is maakt veel goed, ook op wat minder zonnige dagen.

• 9Familie Wilmink26-07-2019

We hebben genoten van een heerlijk verblijf in Laijola in Oostenrijk. Mooi royaal appartement voor 6 personen (211) met 's morgens en 's avonds zon op het balkon. Keuken goed uitgerust. Klein maar fijn zwembad met ligstoelen en de mogelijkheid om te wassen. Prachtige omgeving voor actieve vakantie. Bewegungsberg Golm, Abseilen, Klimmen tegen de berg, met gondel omhoog in Schruns, wandeling over de bergpas en naar beneden in St. Gallenkirch. Mooie zwembaden in de buurt. Al met al zeer geschikt verblijf voor een week Oostenrijk.

Appart Laijola, Marketing&reserveringsmanager, 08-08-2019

Reuze bedankt voor jullie review, daar doen wij het allemaal voor !

• 8Dennis de Kreij13-03-2019

Top locatie en appartement

Mooi ruim appartement 202. Lekker luxe en 5 minuten lopen naar de gondel. Auto mag in de garage waarvan je gelijk naar de skiruimte lopen. Aan alles is gedacht. Goede locatie voor een lekker ontspannen wintersport.

Appart Laijola, Marketing&reserveringsmanager, 08-08-2019

Vriedelijk bedankt voor jullie aardige woorden en hopelijk tot een volgende keer !

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Fam.Hoevers04-03-2019

Geweldig.

Prachtige Appartement vlakbij de Piste.

Appart Laijola, Marketing&reserveringsmanager, 08-08-2019

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij stellen het zeer op prijs dat u al vele jaren bij ons te gast in de wintermaanden !

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 9Joyce22-02-2019

Geweldig

Binnen 5 minuten sta je in de skilift!!! Gratis stalling van je schoenen en ski's

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

5 tips over Appartement Appart Laijola

• henrieke, 06-08-2012

Silvretta Hochstrasse, bergbanen, koop een 7 of 10 dagenkaart en alle bergbanen zijn gratis.Als je zo'n kaart hebt, ga je het ook eerder doen.

• Danny van Houtum, 15-04-2012

Voor mensen met Flow bindingen: Bovenaan de lift (Versettla bahn) zit een man die alles repareren kan

• Van Katwijk, 29-11-2011

Aress-ski in de Lammhutte halverwege de dal afdaling is erg gezellig!!! Je kunt ook pizza´s laten bezorgen door het Italiaanse restaurant boven de Spar supermarkt in het dorp. Erg handig als je met kinderen bent. Tevens kun je bij de skiverhuur bij de lift of boven bij de gondel je ski´s en schoenen voor 1,- euro per dag in het depot laten staan, zodat je er s´morgens niet mee hoeft te slepen. Ook al is het maar 200 meter

4 vragen over Appartement Appart Laijola

• Britt, 01-03-2018

Is er een binnen zwembad

• Karin, 30-01-2017

appartement 208

Wie weet het antw; Zit appartement 208 aan de zonkant? Alvast bedankt, Vrgr.

• Jannie, 10-04-2012

Appartement 116

Hallo,weet iemand in welk gebouw nr 116 zit en of deze ook modern zijn Bij voorbaat dank jannie

Nicole Schulte, 07-08-2012

Sinds enige weken staan bij alle appartementen interieurfoto's op onze website (www.appart-laijola.eu). Zo ziet u exact welk appartement u huurt.

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeergarage, Parkeerplaats