vakanties Riezlern

17-8-2018

Fantastisch appartement

Fam. Hermans,
    29-7-2018

Prachtig appartement. Pas vernieuwd. Mooi ruim en een zeer groot balkon met fenomenaal uitzicht. Of je nou op het balkon, in de zithoek of aan de eettafel zit: overal heb je het beste uitzicht op de bergen. Ook de bedden zijn erg goed. Daarnaast persoonlijke service en iedere ochtend naar keus lekkere broodjes van de bakker uit het dal. Voor ons was dit de eerste keer in dit appartement, maar zeker niet de laatste. We kunnen werkelijk geen negatief punt bedenken.

Prachtige omgeving met mooie wandelingen.

JAAK,
    19-7-2018

Alles was perfect.

Geen min punten.

Geweldig!

Echt,
    11-7-2018

Het appartement is gelegen in een rustige omgeving, dicht bij het centrum met winkels, restaurants, bussen en lift. Het balkon biedt een prachtig uitzicht op de bergen (o.a. Ifen) en het kerkje van Riezlern, Het fraai ingerichte appartement is van alle gemakken voorzien. De gastvouw is bijzonder aardig en gastvrij.

Geweldig

Leo en Tonnie,
    7-7-2018

Peter en Yvon zijn prima gastheer/vrouw, top locatie, mooi appartement.

Er zijn in dit dal prachtige wandelingen te maken naar sfeervolle berghutten.

Bergbahn tickets inclusief in de zomer is een absolute pré.

Riezlern scoort een 8,8 uit 10, op basis van 86 reviews