Riezlern

Reviews over Riezlern

Gezellig dorpje

Fam. Polman,
    16-8-2017

Gezellig dorpje met 2 supermarkten. Wil je goedkoop boodschappen doen, dan kun je beter naar Oberstdorf rijden (Lidl). Verschillende leuke eetgelegenheden en een mooi buitenzwembad aanwezig. Een "Walserkarte", waarmee je gratis met kabelbanen en bus kan, is super handig! Je kunt op verschillende plekken in Riezlern in- en uitstappen en de bussen rijden zeer regelmatig!

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige, gezellige en mooie omgeving

Martin en Bea van der Wiele,
    26-6-2016

Eten bij de Gondelstube is lekker en nononsens een echte aanrader. De gastenkaart die je bij boeking bij de meeste accomodaties krijgt is echt top. Gratis bus en liften (dit betreft het zomerseizoen).

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie natuur en voldoende eetgelegenheden

chipolata,
    14-3-2015

Fijne familiebestemming. Skienen met name voor beginner en medior. De thrillseeker komt hier wat minder aan zijn trekken. Het dorp is voldoende levendig, leuke terrassen en restaurants en diverse winkels.

Gereisd met partner in maart 2015

Riezlern is goede plek voor short-ski

Marck,
    30-1-2015

Ski-passen en andere faciliteiten zijn niet goedkoop. Verder mooie en rustige plaats. Stap eens op de bus (gratis!) naar Ifen of Baad om je door de omgeving te laten verassen. Walmerdingerhorn ook mooi maar helaas wel vaak mistig.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jan 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Skivakantie met het gezin

Dave,
    25-12-2014

Rustig wintersport dorp dat deel uitmaakt van het Kleinwalsertal. 5 aparte skigebieden waar alleen de Kanzelwandbahn open was dus erg druk. Voldoende eetgelegenheden en een rustige apres ski (Platform) bij de lift.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Dec 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Riezlern scoort een 8,8 uit 10, op basis van 87 reviews