Sorteren

Heerlijk wandel gebied

leuk dorp geweldige restaurantjes

2 supermarkten en winkels

bergbanen zomers open

Heerlijk gebied. Ideaal met kids.

P. Theunissen
    26-12-2017

Superchill, dichtbij. Kan druk zijn ivm dagjesmensen in weekend

Gezellig dorpje

Fam. Polman
    16-8-2017

Gezellig dorpje met 2 supermarkten. Wil je goedkoop boodschappen doen, dan kun je beter naar Oberstdorf rijden (Lidl). Verschillende leuke eetgelegenheden en een mooi buitenzwembad aanwezig. Een "Walserkarte", waarmee je gratis met kabelbanen en bus kan, is super handig! Je kunt op verschillende plekken in Riezlern in- en uitstappen en de bussen rijden zeer regelmatig!

Schitterende plaats en sneeuwzeker.

Fam. Hiemstra
    23-3-2017

Mooie pistes, gratis openbaar vervoer, mooie uitzichten en veel keus wat betreft winkels en restaurants.

J.J. van Arkel
    6-2-2017

Je MOET er gewoon een keer geweest zijn. Mooi centraal gelegen in een smal dal.

Riezlern scoort een 8,8 uit 10, op basis van 86 reviews