Weissenbach

Reviews over Weissenbach

prachtig natuurgebied

los
    6-1-2009

werkelijk mooi gelegen en zeer rustig! ideaal voor een reis met kinderen. veel ruimte om te spelen , weinig verkeer. pluspunten:prachtige natuur heerlijk rustig fantastisch om te leren skieen hier, niet druk. veel langlaufroute's geen vignet nodig om er te komen. op 700 km van de grens met venlo! minpunten:bijna geen apres-ski om te skieen is er maar een afdaling,met sleeplift.voor meer actie moet de auto gepakt worden.(8-10 km)

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

Weissenbach am lech is een klein sympathiek dorpje

Jeroen
    12-2-2007

Weissenbach am lech is een klein sympathiek dorpje. De mensen zijn er heel vriendelijk, en het eten (goldenes lamm) is delicious! Het is één van de mooiste dalen die er zijn. Men kan op de flank van het dal skiën, in de Hahnenkamm meer bepaald. Of als je het wat dichter wilt kan je nog altijd in Weissenbach zelf skiën, 'Moosberglifte'. Het is een lift voor beginners met aan de voet van de berg een hut waar je een après-ski kan meepikken. Het is zeker een aanrader, alleen moet je de laaste jaren rekening houden met de sneeuw. Er is niet echt meer een sneeuwzekerheid meer. Maar als ie er ligt, met de zon erop is het een prachtig dorpje!! Zeker een aanrader...

Gereisd Anders in februari 2007

zeer rustig dorp

losje
    29-12-2006

zeer rustig dorp. voor ons perfect, prima om te langlaufen en tevens een simpele skipiste, reutte ligt op 8 km afstand. prachtige natuur, ook in hoogseizoen zeer rustig.wel een fijne rodelbaan aanwezig, alleen wel zelf klimmen!

Gereisd Anders in december 2006
Weissenbach scoort een 7,8 uit 10, op basis van 5 reviews