Pfunds

We hebben een aantal aanbieders voor Pfunds voor je op een rij gezet:

vakanties Pfunds

We hebben een aantal aanbieders voor Pfunds voor je op een rij gezet:

Reviews over Pfunds

Mooi dorp met vriendelijke mensen

Henk en Truus vd Oord,
    9-1-2013

Je kunt er op diverse plaatsen lekker eten. Krantje halen bij de tabakboer en kopje koffie in de bar, 's mogens al vroeg open. Mooi dorp aan de inn en met mooie wandelroutes in zomer en winter. Er is ook veel te bezichtigen. Voor fotos kijk op google-earth klik op het dorp

Gereisd met partner in december 2012

ideaal als uitgangspunt voor wandelaars

Lei,
    31-7-2012

Door zijn ligging kun je vanuit Pfunds mooie wandelingen maken, die qua moeilijkheid ook voor ouderen goed te doen zijn. Aan uitdagende wandelingen naar hoger gelegen punten is ook geen gebrek. Verder kun je nog naar het belastingvrij gebied Samnaun. Ook Italie en Zwitserland zijn binnen het half uur te bereiken.

Gereisd met vrienden in Tue Jul 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dorp

Nora,
    14-7-2011

Tijdens onze reis naar Zuid Tirol,waren we 2 dagen in Pfunds. In die korte periode een mooie wandeling gemaakt.Vertroken via de wandelweg:Via Claudia zo verder naar ALTFINSTERMÜNZ . de wandeling heen en terug is ongeveer 14km.

Gereisd met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Centraal gelegen dorp

len,
    4-9-2010

Pfunds is een plaatsje gelegen op het drielandenpunt: Oostenrijk, Zwitserland en Italië. Er zijn dan ook veel excursiemogelijkheden zoals: Innsbruck, Landeck, Samnaun, St Moritz, Merano en de Reschenpass. Het dorpje heeft enkele hotels , bars, winkels en restaurants. S'svonds is het wel heerlijk rustig in het dorp, en zijn er geen uitgaansmogelijkheden. Maar als je de hele dag op pad bent geweest is dit ook niet nodig. Wij vinden pfunds een fijn dorp en komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Voor de 18 de keer naar Tirol geweest waarvan de laaste 6

Albert en Ra Marcusse,
    23-8-2007

Voor de 18 de keer naar Tirol geweest waarvan de laaste keren 6 maal in PFUNDS. 1 maal in Sonnenhof zeer goed 5 maal bij de fam Hildegard Ottle. Wij zijn zeer tevreden over het verblijf daar. Zeer vriendelijke familie, Zeer nette kamers Goed ontbijt en lekker rustig. Omgeving is heerlijk om te wandelen men kan makelijke routes nemen en wat zwaardere voor ieder wat wils. Geweldige plaats om een paar weken te genieten van de natuur.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Pfunds scoort een 8,5 uit 10, op basis van 24 reviews