Hall in Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Hall in Tirol voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hall in Tirol voor je op een rij gezet:

Reviews over Hall in Tirol

er is een leuke, kleine, camping met gratis toegang tot In

Tom Brouwer
    13-7-2008

er is een leuke, kleine, camping met gratis toegang tot het zwembad van Hall. In het zwembad is een glijbaan waar het overigens eigenlijk altijd druk is, en een springplanken plateau, de hoogste springplank is ongeveer 8 meter. de rest is steeds 2 meter lager ( 8 mtr, 6 mtr, 4 mtr, 2mtr) ook is er ene gewone duik plank. Het dorpje is heel gezellig met veel terrasjes, het is alleen jammer dat je in hall zelf niet uit kan gaan, al zijn er wel een paar kroegjes voor dit soort gelegenheden. Voor het uitgaansleven moet je naar innsbruck denk ik.. ik ben zelf 16 maar heb dit er nu neit voor over. Op de camping staan veel nederlanders maar ook denen, duitsers, oostenrijkers, italianen.. en nog wel meer..

kortom: een geslaagde vakantie is eigenlijk gegarandeerd in hall..

p.s. het weer kan hel mooi zijn maar ook heel slecht!!

Gereisd Anders in juli 2008

Het gasthof Badl ligt op loop afstand van het plaatjes Hal

fam haalboom en sikking
    8-10-2006

Het gasthof Badl ligt op loop afstand van het plaatjes Hal in Tirol. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en de kamers waren fris en verzorgt vanuit je kamer kijk je op de bergen je kunt met de trein of bus alle kanten op het ligt vlak bij innsbruck De keuken is nog tot een uur of tien open Als je een tocht wild maken word je met raad en daad bij gestaan We zouden 1 nacht blijven maar het zijn er 5 geworden Echt een aanrader Jan Herma Anne marie en Henk

Gereisd Anders in oktober 2006
Hall in Tirol scoort een 7,8 uit 10, op basis van 7 reviews