Hall in Tirol

Vakantie in Hall in Tirol

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Hall in Tirol

Reviews over Hall in Tirol

• 1r.nijemanting18-08-2014

Camping Hall in Tirol

De camping eigenaar wilde ons geen plek geven voor een nacht, had hier geen zin in. Was zeer onvriendelijk en onbeleefd. Terwijl er wel plekken vrij waren, en we waren laat op de avond aangekomen. Hij liet ons modderen met de caravan en die moest uiteindelijk los gekoppelt worden om te draaien. Deze oude meneer keek alleen boos toe! Op de volgende camping in Volders werden we zeer vriendelijk ontvangen en deze meneer vertelde ons dat hij altijd zo deed tegen toeristen, dus mensen ga naar Volders een fantastische camping en heerlijk eten, alles mooi schoon en prachtig gras!!!

• 1Sfeer in stad

augustus 2014

• 8Kevin Kroon24-07-2014

leuke stad en dichtbij innsbruck

Leuk stadje Hall! En erg dicht bij Innsbruck. Natuur en omgeving is geweldig voor outdoor sporten!

• 8Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Judith Sailer15-03-2014

Wunderbares Städtchen

Ein wunderbarer in einer verwunschenen kleinen Sadt!

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 0Michelleroelofs18-11-2011

leuk dorpje

Leuk dorpje om te stoppen als je op doorreis bent naar Italie.

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Fam Sillen18-07-2009

zwembad en camping geweldig

dit was de keuze van ons leven 12 jaar met de inderen en wij in totaal16 jaar waarom in een mum van tijd de bergen in noord of zuid oost of west en met regen weer Hall of Insbruck

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

juli 2009

• 9Tom Brouwer13-07-2008

er is een leuke, kleine, camping met gratis toegang tot het zwembad van Hall. In het zwembad is een glijbaan waar het overigens eigenlijk altijd druk is, en een springplanken plateau, de hoogste springplank is ongeveer 8 meter. de rest is steeds 2 meter lager ( 8 mtr, 6 mtr, 4 mtr, 2mtr) ook is er ene gewone duik plank. Het dorpje is heel gezellig met veel terrasjes, het is alleen jammer dat je in hall zelf niet uit kan gaan, al zijn er wel een paar kroegjes voor dit soort gelegenheden. Voor het uitgaansleven moet je naar innsbruck denk ik.. ik ben zelf 16 maar heb dit er nu neit voor over. Op de camping staan veel nederlanders maar ook denen, duitsers, oostenrijkers, italianen.. en nog wel meer..

kortom: een geslaagde vakantie is eigenlijk gegarandeerd in hall..

p.s. het weer kan hel mooi zijn maar ook heel slecht!!

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd in juli 2008

• 9fam haalboom en sikking08-10-2006

Het gasthof Badl ligt op loop afstand van het plaatjes Hal in Tirol. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en de kamers waren fris en verzorgt vanuit je kamer kijk je op de bergen je kunt met de trein of bus alle kanten op het ligt vlak bij innsbruck De keuken is nog tot een uur of tien open Als je een tocht wild maken word je met raad en daad bij gestaan We zouden 1 nacht blijven maar het zijn er 5 geworden Echt een aanrader Jan Herma Anne marie en Henk

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in oktober 2006