Reviews over Elbigenalp

Klein dorpje...

Robin & Mirella Kuypers + hond Malinka
    29-5-2017

In mei is het lekker rustig in Elbigenalp....

Vanuit het Hotel kan je verschillende mooie wandelingen maken...Geierwally rundweg.....Griessbachalm(echte aanrader....vergeet niet te bellen bij het hek,dan krijg je een schnaps).

Als je in het Lechtal bent...zeker naar de Sulzlalm gaan...je loopt er een stuk door Tunnels.

prachtig landschap

Francky en Inge
    19-8-2015
    Het landschap is er gewoon prachtig in de zomer , wij waren gewend van altijd dit te zien in de winter . Heel mooie wandelingen kan je doen. Je bent dicht bij supermarkten en andere winkels , banken, enz. Gewoon je voelt u er thuis.

Zeer goed

JAAK
    21-7-2014
    Mooi dorpje,men kan er prachtige wandelingen maken.

Toffe streek

Devis Herman
    19-6-2014
    Elbigenalp is een rustig dorp met wel wat mogelijkheden

Klein maar fijn dorp

Bob Minnaert
    7-6-2014
    Op wintersport in Elbigenalp? Niet alleen is er een goede skipiste in het dorp zelf maar ook met de bus ben je op een mum van tijd in één van de grootste skigebieden van Oostenrijk.
Elbigenalp scoort een 9 uit 10, op basis van 27 reviews