Elbigenalp

Reviews over Elbigenalp

Klein dorpje...

Robin & Mirella Kuypers + hond Malinka
    29-5-2017

In mei is het lekker rustig in Elbigenalp.... Vanuit het Hotel kan je verschillende mooie wandelingen maken...Geierwally rundweg.....Griessbachalm(echte aanrader....vergeet niet te bellen bij het hek,dan krijg je een schnaps). Als je in het Lechtal bent...zeker naar de Sulzlalm gaan...je loopt er een stuk door Tunnels.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig landschap

Francky en Inge
    19-8-2015

Het landschap is er gewoon prachtig in de zomer , wij waren gewend van altijd dit te zien in de winter . Heel mooie wandelingen kan je doen. Je bent dicht bij supermarkten en andere winkels , banken, enz. Gewoon je voelt u er thuis.

prachtig wandel- en fietsgebied

Kristof
    3-4-2013

prachtige wandelroutes in de directe omgeving van hotel. Lechtal is een uitstekend dal om te fietsen, ook met kleine kinderen. Vele fietspaden zijn autovrij en vrijwel vlak. Ook mountainbikers kunnen hier hun hart ophalen!

Gereisd Met partner in januari 2013

Hier kom je echt tot rust

Bellen Jan
    18-8-2010

Prachtige wandelingen,met prachtige uitzichten.Bijvoorbeeld een wandeling vertrekkend in Elmen,daar bergop en boven gekomen een prachtig uitzicht op het lechtal.En terwijl kun je daar iets drinken en eten.Een aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Elbigenalp na dertig jaar.

Giebens Jo
    20-8-2009

Vanaf 1980 gaan wij met ons beiden naar Elbigenalp op zomervakantie. Nu dertig jaar later hebben de bergen en zijn bewoners voor ons nog steeds hun uitdagende karakter behouden. De hutten bereiken via de kleine onvervalste wandelwegen, de restaurants bezoeken met hun originele en overheerlijke Lechtalermenu's, de dagelijkse babbel met de dorpsbewoners en het drinken van hemelszacht bier uit grote glazen bij zomerse temperaturen, wat kan een mens nog meer verlangen. In Elbigenalp kan dat nog, omdat dit dorp in de groene oase van een natuurgebied ligt. Wie Elbigenalp niet kent, ga er heen, geniet van de sfeer en overtuig u van de pracht van dit ongerept dorp, nu het nog kan. Herleef 100 jaar terug in de tijd en geniet van de rust en de uitstraling in een gebied waar de natuur heerst en niet de mens.

Gereisd Met partner in augustus 2009
Elbigenalp scoort een 9,1 uit 10, op basis van 27 reviews