Mühlbach Am Hochkönig

We hebben een aantal aanbieders voor Mühlbach Am Hochkönig voor je op een rij gezet:

vakanties Mühlbach Am Hochkönig

Reviews over Mühlbach Am Hochkönig

Super!

Fam Kalthof,
    29-10-2018

Heel gastvrij, vriendelijke en goede bediening en heel attent. Schone kamers en goede bedden, lekker eten.

Kortom erg goed!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Hele fijne week in dit hotel!

Harriët,
    29-10-2018

Het hotel heeft prima kamers. Ze zijn schoon en het eten is afwisselend. Maar bovenal zijn de mensen erg aardig. Zeer gastvrij en vriendelijk! Mooie omgeving om te wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geweldig zo vriendelijk echt vakantie gevoel

Jacky van Beusekom,
    26-10-2018

Ligt echt in de bergen. Voor ons een geweldig uitgangspunt voor motorritten.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig!

Yolanda Swaak,
    24-9-2018

Wat een droomplek! Na een week met weemoedig gevoel vertrokken,zo heerlijk relaxed was het daar, alles klopt!

Gereisd met partner in september 2018

Een zeer goed hotel in zijn prijsklasse!!

Corrie,
    23-9-2018

Heel mooi gerenoveerde kamers. Heel vriendelijk personeel, met name Sandra en Rene. maar iedereen was zeer vriendelijk. Ontbijt en diner zeer goed en afwisselend.jammer idd dat de hochkonig card er niet bij zit maar dat kan ook niet voor het geld wat je hier betaald. Het dorp Muhlbach stelt niet zo veel voor maar wel veel mooie wandelingen in de buurt. en dat begint vaak al bij het hotel. Verder kun je ook mooie uitstapjes maken in de omgeving. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en vonden het een zeer goed hotel in deze prijsklasse. Alles was top!!

Gereisd met partner in juni 2018
Mühlbach Am Hochkönig scoort een 8,4 uit 10, op basis van 43 reviews