Sorteren

Reviews over Mühlbach Am Hochkönig

Super!

Fam Kalthof
    29-10-2018

Heel gastvrij, vriendelijke en goede bediening en heel attent. Schone kamers en goede bedden, lekker eten.

Kortom erg goed!

Hele fijne week in dit hotel!

Harriët
    29-10-2018

Het hotel heeft prima kamers. Ze zijn schoon en het eten is afwisselend. Maar bovenal zijn de mensen erg aardig. Zeer gastvrij en vriendelijk! Mooie omgeving om te wandelen.

Geweldig zo vriendelijk echt vakantie gevoel

Jacky van Beusekom
    26-10-2018

Ligt echt in de bergen. Voor ons een geweldig uitgangspunt voor motorritten.

Geweldig!

Yolanda Swaak
    24-9-2018

Wat een droomplek! Na een week met weemoedig gevoel vertrokken,zo heerlijk relaxed was het daar, alles klopt!

Een zeer goed hotel in zijn prijsklasse!!

Corrie
    23-9-2018

Heel mooi gerenoveerde kamers. Heel vriendelijk personeel, met name Sandra en Rene. maar iedereen was zeer vriendelijk. Ontbijt en diner zeer goed en afwisselend.jammer idd dat de hochkonig card er niet bij zit maar dat kan ook niet voor het geld wat je hier betaald. Het dorp Muhlbach stelt niet zo veel voor maar wel veel mooie wandelingen in de buurt. en dat begint vaak al bij het hotel. Verder kun je ook mooie uitstapjes maken in de omgeving. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en vonden het een zeer goed hotel in deze prijsklasse. Alles was top!!

Mühlbach Am Hochkönig scoort een 8,3 uit 10, op basis van 42 reviews