Sorteren

vakanties Mühlbach Am Hochkönig

Reviews over Mühlbach Am Hochkönig

Heerlijk gemutlich skigebied.... een aanrader

Igor
    15-1-2018

Rustige pistes met oog voor natuur en opvallend vriendelijk.

Geen drukke adresski maar juist wel de warmte van de mensen.

Gezellig dorp

Chris en Greet Mols-Vanreusel
    3-12-2017
    Mühlbach Am Hochkönig is een rustig en gezellig dorp , met toegang tot het grote en veelzijdige ski gebied " ski - amadé " , waar elke skiër zich op zijn niveau kan amuseren

Prachtig dorp onder aan de Hochkönig.

Ralf
    30-7-2017
    Mühlbach am Hochkönig is een echt gemoedelijk bergdorp. Kleinschalig en nog typisch Oostenrijks. De restaurants hebben een gevarieerde kaart. De wandelingen in de omgeving zijn divers en prachtig. Wij komen al een aantal jaren met veel plezier in dit prachtige dorp.

Voor de derde keer een geweldige vakantie!!

Angelique
    21-2-2017

Met de Hochkönigkaart kun je zowel met diverse liften als met de wandelbussen. Dus je hebt eigenlijk ter plaatse geen auto nodig. Wandelroutes staan goed aangegeven en er zijn voldoende berghutten.

Kortom, voor een mooie wandelvakantie moet je in Muhlbach am Hochkönig zijn!!

Het enige kleine minpuntje is, dat de wandelbusdienst in de middag minder frequent rijdt en de laatste bus eigenlijk vrij vroeg gaat, rond 17.00. Dus met een lange wandling dien je hier rekening mee te houden.

Verder heb je vele uitwijkmogelijkheden qua wandelingen in de omgeving.

Geweldig

Marianne en Kees
    21-6-2016

Voor de voorjaarsvakantie is het een must dat je goed weer hebt. Anders is het een dooie boel in het dorp.

Bij droog weer is het fantastisch om te wandelen of rond te toeren met de auto.

Mühlbach Am Hochkönig scoort een 8,1 uit 10, op basis van 41 reviews