Sorteren

Reviews over Golling an der Salzach

Hele leuke en sfeervolle plaats

Ruud
    12-7-2017

Golling beschikt over een kasteel/slot (in het stadje gelegen) en een gezellig centrum met leuke winkeltjes en (heel) veel eetgelegenheden (voor elk wat wils).

Bezoek aan dit stadje is meestal gekoppeld aan een verblijf in één van de hotels/pensions/gasthäuser, maar is zeker de moeite van een bezoek waard.

Rustige omgeving.en goed verblijf.

Bob
    27-3-2017

Vanuit Golling Salzburg bezocht, de zoutmijnen in Hallein, naar het stadje Hallstad geweest aan een schitterend meer.(door de chinezen is dit stadje in China nagebouwd) en ook nog naar Flachau geweest om de ski mogelijkheden te bekijken alles vanuit een prima lokatie in Torenerhof.

mooie wandelomgeving

Bart
    23-2-2017

De omgeving is mooi om te wandelen. Na 3 dagen heb je wel de auto nodig om wat verder weg te starten.

Logeer je in de Torrenerhoff, verwacht dan niet te veel.

Mooie omgeving, maar hotel viel tegen.

Dhr en mw. E.
    15-9-2016

Oostenrijk is een geweldig mooi land, met vele mogelijkheden.

Wij maken al 3 jaar achter elkaar gebruik van de salzburgerlandkaart, waarmee je bij veel dingen vrij entree hebt.

aangename plaats

Jean-Pierre Van Hecke
    5-9-2015

Mooie streek, veel wandelmogelijkheden en met in de buurt heel wat bezienswaardigheden

Golling an der Salzach scoort een 7,6 uit 10, op basis van 40 reviews