Reviews over Golling an der Salzach

Goed hotel voor een goedkope prijs

Peter Van Der beek,
    28-7-2018

Het is een mooi hotel alles er op en aan , mooie ligging .Het eten is goed.kort bij een mooie waterval .en je kunt hier alle kanten uit.en dat voor een goedkope prijs.

GEWELDIG verblijf, in een fantastische omgeving

mense saan,
    26-7-2018

Meteen bij het inchecken krijg je het gevoel : "Hier ben ik thuis". In slechts een paar minuten is je vakantie gemaakt met heel veel informatie, krijg je een geweldige kamer met balkon aan bergzijde en wat een uitzicht, GEWELDIG gewoon. 15 dagen lang is het genieten geblazen, met een heerlijk ontbijt als goede start, schone kamer, prima bedden, een erg rustige omgeving en erg vriendelijke mensen om je heen. Tennengau heeft heel veel te bieden en je komt dagen/uren tekort. De familie Kurz ziet ons terug, dat is zeker.

Komen echt een x weer!

Bertina,
    4-7-2018

Mooie locatie .bent snel in de natuur en goeie verbinding met trein naar Salzburg.

Voor wat je maar hoeft tebetalen is het echt wel waard maar verwacht geen Hilton.

Ontbijt is netjes en warme eten ook goed.

Voor tussen de middag kun je broodjes mee nemen.

Goed en gezellig ingericht het eten was ook prima.

Thea,
    27-1-2018

Het was goed maar voor eten en drinken moest je naar de overkant.

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!

Alexander de Groot,
    17-1-2018

Mooie omgeving, genoeg te doen.

Schoon en net hotel, afwisselend eten. Vlees wel vaak droog, maar groente juist verrassend lekker. Personeel was af en toe wat kortaf, maar was dan ook erg druk voor ze.

Golling an der Salzach scoort een 8,3 uit 10, op basis van 40 reviews