Golling an der Salzach

We hebben een aantal aanbieders voor Golling an der Salzach voor je op een rij gezet:

vakanties Golling an der Salzach

Reviews over Golling an der Salzach

Hele leuke en sfeervolle plaats

Ruud,
    12-7-2017

Golling beschikt over een kasteel/slot (in het stadje gelegen) en een gezellig centrum met leuke winkeltjes en (heel) veel eetgelegenheden (voor elk wat wils). Bezoek aan dit stadje is meestal gekoppeld aan een verblijf in één van de hotels/pensions/gasthäuser, maar is zeker de moeite van een bezoek waard.

Gereisd met partner in juni 2017

Rustige omgeving.en goed verblijf.

Bob,
    27-3-2017

Vanuit Golling Salzburg bezocht, de zoutmijnen in Hallein, naar het stadje Hallstad geweest aan een schitterend meer.(door de chinezen is dit stadje in China nagebouwd) en ook nog naar Flachau geweest om de ski mogelijkheden te bekijken alles vanuit een prima lokatie in Torenerhof.

Gereisd met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig uitgangspunt voor uitstapjes in buurt

Frits,
    20-7-2015

Golling an der Salzach is een klein plaatsje midden in een gigantisch mooi natuurgebied. Het ligt tevens mooi centraal voor vele uitstapjes in de buurt. Met de tenngau kaart kan je voor 2 euro pp voor een enkele reis met het openbaar vervoer overal in de streek heen. Ideaal voor een dagje Salzburg. niet zoeken naar een parkeerplek op de plaats van bestemming en gratis parkeren bij het station

Gereisd met partner in juni 2015

fantastische plek

m.v.middendorp,
    1-9-2013

alles in de buurt wat je maar wilt, ook actieve dingen zoals raften, wandelingen maken vanuit het hotel. Teveel om op te noemen en voor ieder wat wils, wij vonden het hotel ook bijzonder geschikt voor kinderen

Gereisd met partner in augustus 2013

Er is een waterval

theo230680,
    9-6-2013

Typisch Oostenrijkse omgeving. Het centrum is niks speciaals. Wel is er een waterval waar een camping bij aanwezig is met smerig sanitair, prachtig gelegen op een alpenweide. Deze camping hoort bij een hotel. Buiten staat een drankautomaat waar koude flessen bier uitkomen! Een of twee dagen is lang genoeg op doorreis.

Gereisd met partner in juli 2011
Golling an der Salzach scoort een 8,4 uit 10, op basis van 40 reviews