Altenmarkt im Pongau

We hebben een aantal aanbieders voor Altenmarkt im Pongau voor je op een rij gezet:

vakanties Altenmarkt im Pongau

Reviews over Altenmarkt im Pongau

Thuis van huis, Zalig!

Olga Walraven,
    28-1-2019

We komen al jaren bij Theo en Catrien omdat ze twee heerlijk gastvrije nuchtere Hollanders zijn in Oostenrijk. Alles mag, alles kan, geen vraag is te veel. Heerlijk thuiskomen!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Super gastvrij

Inge Smak,
    28-1-2019

Heel hartelijk ontvangst door gastvrouw Catrien. Prima, schone kamer, heerlijke douche en een groot balkon. Ruimte om ski’s neer zet zetten en schoenen te drogen. Elke ochtend top ontbijt. Steeds vers brood, divers beleg en vers fruit. Bus op 200m lopen. Catrien gaf tips voor ski routes en restaurants!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Doorgeboekt

D. van der Weegen,
    27-1-2019

Zeer goed haus. Vriendelijke eigenaren die niet te beroerd zijn om een oplossing te vinden en vooral te maken voor ons

Gereisd met vrienden in januari 2019

iedere keer helemaal geweldig

Familie Schreur,
    31-12-2018

Het voelt hier voor ons al thuiskomen, zeer gastvrij en je voel je gelijk op je gemak, alles waar vakantie voor staat, we komen hier al een aantal jaren en ieder keer Top.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Prima schone overnachtingscamping

Geke & Joyce,
    19-8-2018

Prima camping voor overnachting. Geen restaurant en winkel aanwezig maar dorp Altenmarkt op 500 meter. Voldoende restaurants supermarkten bakkers etc. Goed bereikbaar vanaf de A10. Goed te doen in 1 dag vanuit Nederland. Slagboom om 07.30 uur open. Aanrijden tot 21.00 uur.

Gereisd met partner in augustus 2018
Altenmarkt im Pongau scoort een 8,3 uit 10, op basis van 61 reviews