Reviews over Arriach

Fantastisch gebied.

Jan & Elma
    14-9-2017
    Geweldige regio met mooie dorpen en meren.

Heerlijke plek in prachtige omgeving

Bonny Wildering
    3-8-2017
    We zijn hier een week geweest met onze dochters van 6 en 8 jaar, en hebben een heerlijke week gehad: fijne familiekamer met goede bedden, ruim ingedeeld met balkon over de hele lengte en prachtig uitzicht op de bergen. Heel veel te doen in de buurt, en altijd gezellig "thuiskomen" bij Peter en Piet na een dag weg. Ook fijn ontbijt en ook s'avonds lekker gegeten. Wij komen zeker nog eens terug!

Genieten van lekker eten in een prachtige omgeving

Jelle
    20-2-2017
    Op weg naar onze vakantiebestemming aan de Weissensee een overnachting gehad bij Piet&Peter. Daarnaast weer heerlijk gegeten en kunnen genieten van de prachtige omgeving van Arriach.

Het was een overweldigende locatie!

Gerrie Kivits
    20-2-2017
    Prachtig gelegen, dicht bij Slovenië en Italië , elke dag 4 gangen menu super goed en heel gastvrij.

Mooi

Ensink
    19-8-2015
    Rustig, mooi wandel en fietsgebied op niet te verre afstand van grotere plaats met meer vertier.
Arriach scoort een 8,8 uit 10, op basis van 23 reviews