Reviews over Arriach

Onvergetelijk!

Frans van Niftrik
    25-9-2018

Schitterend gelegen gasthof waar we eigenlijk te kort zijn verbleven. We hadden een geweldige kamer met een schitterend balkon, en het eten van Piet was voortreffelijk. Zowel Peter als Piet zijn geweldige gastheren, die (voor ons helaas) van hun welverdiende pensioen gaan genieten. Wij wensen de nieuwe uitbaters in ieder geval heel veel succes!

Heerlijke tijd gehad!

Helma Brouwer
    23-9-2018

Mooi verblijf en rustige omgeving om te vertoeven. Alles werd door de, altijd even vriendelijke eigenaren ,in de puntjes verzorgd. Wij hadden half pension.Uitgebreid ontbijt. Elke avond een uitgebreid en heerlijk 4 gangen diner!!Ruime kamer, heel mooi uitzicht! Eigenaren waren ook behulpzaam door het geven van tips om de omgeving te verkennen. Gewoon top!!!

Annelies en henk
    14-9-2018

Het was helemaal super schone kamer en badkamer .Het onbijt voor ieder wat wils

savonds was het eten ook perfect

Peter en Piet zijn twee super vriendelijke gastvrije mensen die er alles aan doen zodat jij je als gast thuis voelt.

Topvakantie!!!

Fam. Stroobants
    26-8-2018

Een mooi gasthof, ruime en propere kamers, een verzorgd ontbijtbuffet, een keilekker 4-gangenmenu én 2 geweldige gastheren,... Wat wil je nog meer?

Peter en Piet weten hoe ze hun gasten in de watten moeten leggen!!!

fantastisch!

familie Jansen
    14-8-2018

Gemoedelijke sfeer, lekker gegeten, zeer goede bedden en super schoon.

Arriach scoort een 8,7 uit 10, op basis van 23 reviews