Sorteren

Reviews over accommodaties in Troms

Een prima verblijf

Yamilla
    11-6-2018

De ligging was super, middenin de rustige stad. Alles binnen loopafstand en ook de excursies vertrokken vanaf een punt dichtbij. De kamers waren simpel, maar prima. Uitzicht was gewoontjes, keken uit op de straat tegenover en een stukje van de mooie kerk. Het ontbijt was het beste ontbijt wat we tot nu toe hebben genuttigd. Super vers, heel veel keuze en smaakte geweldig. Het personeel was ook erg vriendelijk.

Goed hotel, goed ontbijt, perfecte ligging.

Steven
    2-1-2018

Het ontbijt was enorm gevarieerd, kamer 625 ruim en schoon, en raam open superuitzicht, en noorderlicht kijken vanuit je kamer. Personeel vriendelijk, koekjes en koffie beneden gratis. Gewoon goed.

prachtige camping

Mart
    28-6-2017

Hartelijk ontvangst en een prachtige ruime camping met mooi uitzicht op het fjord en de besneeuwde bergen. Uitgebreide winkel en het sanitairgebouw kan niet luxer en niet schoner. Zelfs de keuken met afwasgelegenheid is er modern en schoon! Zijn hier drie maal geweest en het stond bijna vol!!

Top camping, luxe

Mieke
    14-6-2017

Camping ligt op loopafstand vd binnenstad, echter moet je een steile brug over. Wandeling naar de stad ca 1 uur.

Geweest met een tent. Tentenplekken liggen idyllisch in een bosachtige omgeving aan een heldere beek.

Sanitair is schoon en ruim. Genoeg wc's en douches beschikbaar. Gebruik zit bij prijs inbegrepen.

Kleine sauna, kunnen ca 8 mensen in en is dan (echt) vol. Maar wel een leuke aanvulling. Ook bij prijs inbegrepen.

Relaxte, moderne loungeroom met terras. Ruime keuken met vriezer en oven.

Gratis Wi-Fi, maar buiten slechte dekking.

Wassen en drogen is mogelijk, maar tegen betaling (meen ik, heb het zelf niet gebruikt).

Prijs was NOK 185 per nacht voor 2 personen, auto en tent. Dus iets prijzig, maar daar krijg je veel comfort voor terug.

Er zijn ook hyttes en camperplaatsen.

Heel goed hotel

Pim
    25-5-2017

Met de "Scan Covery Trail 2017" daar twee dagen geweest.

Goede bedden. Ontbijt was zeer compleet, vers en erg lekker.

In de winter kans dat je het noorderlicht zo uit je bed kan aanschouwen.

Kortom, top lokatie.