• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over accommodaties in Troms

Slecht en nooit meer

Cindy, 21-8-2016
    De dame heeft het idee dat ze eerste klas bungalows verhuurt. Ze waarschuwt mensen op voorhand op een bijzondere manier het netjes achter te laten. Terecht dat ze mensen er op wijst maar niet op de wijze waarop. Zelfs dreiging om touroperator te bellen, die had ik graag willen spreken. Het huisje was smerig, ouderwets en veel te klein. Een douche die je steeds in moeten drukken anders heb je geen water. Wij zijn veel gewend maar dit is de eerste keer dat we onze kamperen spullen naar binnen hebben gehaal om te van schoon bestek te kunnen eten. Zwembad was dicht, pizzahut was dicht en voor het zwembad moest nog grof betaald worden .

Prachtige plek aan het meer.

Ton, 17-11-2015

Zeer mooie ruime kamer met een zeer goede ruime badkamer.

Hotel is goed verzorgd en ziet er spik en span uit.

eten en drinken is goed georganiseerd. Bij aankomst zelf een pannekoekje maken met heerlijke jam en een lekker kopje koffie. Ga je met een groep kan het wachten zijn aan de kookplaat, echter wel gezellig. Avondeten en ontbijtbuffet zij goed van opzet met ruime keuze mogelijkheden.

Prachtige ligging aan het water!

J. A. , 27-7-2015
    Dit hotel heeft een mooie ligging aan het water. Parkeren is een drama. De parkeergarage ligt op loopafstand van ong. 5 minuten. Wij hebben er 36 uur geparkeerd en waren omgerekend €40 kwijt. Dat is echt een nadeel. De kamer en badkamer zijn goed ingericht en schoon. De kamer was overigens niet heel ruim. Het ontbijtbuffet was prima. Verder kon je gedurende de hele dag koffie, thee en fruit nuttigen. Wifi verbinding was prima. Het personeel vonden wij niet zo vriendelijk en ze konden ook lang niet allemaal goed Engels spreken en verstaan. Wij hebben gedineerd bij een restaurant onder het hotel. Dat was een prima maaltijd.
Troms scoort een 8 uit 10, op basis van 35 reviews